Skjønte ingen ing da jeg gikk på vekta i dag, jeg veide plutselig 99, 5 og ikke 102 som jeg trodde jeg gjorde. Fin dag i dag kan man si hehehe
2 i heiagjengen
Mariah😌5. juni 2002
Det var vel en hyggelig overraskelse eller hva? Tror du må ha sendt tankeoverføring til meg før i dag for når eg var på butikken ble det toro sin blomkål og brokkoli suppe men en halv ekstra brokkoli oppi istedet for pasta til middag, hehe, tusen takk!
MTE😊5. juni 2002
Heisann!
Takk for koselig chatt i går. :o) Skjønner godt at du lurte på vekten når det var sånn forskjell. Ønsker deg en fin slanke uke og nytt det fine været.
Klem!
4. juni 2002102,0 kg
Dårlig dag
Hei alle sammen Dagen i dag har ikke vært bra så jeg gidder ikke skrive no særlig hehehehe
1 i heiagjengen
Mariah❤️5. juni 2002
Heisann! Vekommen til www.slankere.com, håper at du får like mye nytte og glede av siden som det eg gjør. Lykke til!
Tror du må ha sendt tankeoverføring til meg før i dag for når eg var på butikken ble det toro sin blomkål og brokkoli suppe men en halv ekstra brokkoli oppi istedet for pasta til middag, hehe, tusen takk!
Takk for koselig chatt i går. :o)
Skjønner godt at du lurte på vekten
når det var sånn forskjell. Ønsker deg
en fin slanke uke og nytt det fine været.
Klem!