← Alle dagbøker
diarist.Alias

Kleopatra

52 år174 cm7 innlegg 2002 0 følgere

Start94,2 kg
Sist92,3 kg
Endring−1,9 kg
BMI nå30,5
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
31. juli 200214. august 2002
☹️92,3 kg

samme sted

ok, dette går treigt. Får ta en treningsøkt i dag og da....

spiste en is etter jobb, det var så varmt i Oslo i dag!!
😊92,3 kg

Liten nedgang, men dog...

Ok, så var det ikke store nedgangen. Men med en uke på stedet hvil, er hvert gram viktig!!! Hadde en tøff treningsøkt på søndag og skal på''n igjen i dag, så det må da gi utslag!!??

Jeg holder meg ikke 100% unna godteri og sånt, for da klarer jeg det aldri, men begrenser det til en liten bit (smaksprøve). Må bare gjøre det sånn ellers sprekker jeg skikkelig, slik jeg gjorde sist jeg var på slankern. Hadde godt ned 7 kg og gikk opp igjen 10!!! Ikke festlig.

OK, ha en god dag!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Linda😃13. august 2002
Hei på deg og velkommen hit!

Tusen takk for hyggelig hilsen i boka mi før ferien:)
Synes du er kjempeflink som trener. Jeg har vært medlem på sats i mange år, men det siste året kan jeg telle på en hånd antall ganger jeg har vært der. Synes bare det er så fryktelig vanskelig å komme igang. Trenger nok et stort dytt bak:)
Ellers kjenner jeg meg igjen i at det går sakte nedover.
Jeg opplevde ganske mye nedgang fra dag til dag de første dagene og ble i strålende humør. Motivasjonen var på topp, og jeg tenkte at dette skulle nok gå fint som bare det! Men så har det stått litt stille eller gått såvidt opp eller ned. Har hørt at man kommer inn i "stabiliseringsfaser", og da gjelder det bare å holde motet oppe og fortsette som før:)
Er også enig med deg i at det er greit å unne seg noe godt innimellom.
Jeg har prøvd å slanke meg mange ganger før og da bestemte jeg at det ikke skulle være noe snop eller usundt i det hele tatt. Det gikk maks en uke før jeg sprakk, og da sprakk jeg alltid skikkelig. Man blir så utrolig fokusert på hva man ikke kan spise så da kverner tankene rundt det hele tiden. Er jo ikke så lett å stå imot da!
Heldigvis er det masse støtte å få på disse sidene:)
Lykke til videre!

Klem Linda



😛92,5 kg

på stedet hvil

er det mulig? står stille jeg!!! hadde en tøff økt på treningsstudioet i går og syns jeg kunne fått litt belønning i dag. Men nei!!

Får bare stå på mer. Jeg skal ned!
😑92,5 kg

stille...

ok, så er jeg egentlig litt fornøyd med at jeg ikke har gått opp iallefall. Var borte i helga og det ble litt mer godt og mat enn det jeg egentlig har tillatt meg selv (selv om jeg må spise "litt" godt - kan ikke holde meg 100% unna - det går ikke).

Idag er treningsdag. Raser avgårde til sats kl 1700 og håper mine lange minutter på treningssykkelen gir utslag snart.

Har blitt mer bevisst på hva jeg spiser og det er jo bra :)
😌92,5 kg

stooort smiil!!

Jøss, skjønner ingenting jeg.. går jo ned jo!!! Utrolig. Spiser mindre og sunnere lønner seg gitt. Håper denne utviklingen fortsetter og at jeg kan snart forlate 90-tallet for godt!!

Første mål er 90 kg om en uke!
93,3 kg

Litt ned

Man skal kanskje ikke veie seg hver dag, men jeg måtte bare. Har nå begynt et nytt og bedre liv (forhåpentligvis) og prøver å spise mindre, sunnere og trene mer. Skal på trening i dag og målet er 3 ganger i uka, men jeg er glad hvis jeg får til to.

Føler meg så lite attraktiv med mine mange kilo og selvtilliten blir deretter. Hvis jeg går ned noen kilo får jeg forhåpentligvis det bedre med meg selv, og da også bedre med andre.
😀94,2 kg

Første dag - på''n igjen

Ok, nå skal jeg slanke meg. Har prøvd før og, med mer eller mindre hell, men NÅ skal jeg klare det. Er drit lei av å føle meg mindre pen, stor og feit og vil tilbake til mitt gamle jeg, på rundt 70 kg. Men orker ikke å ha for store forventninger, for jeg blir så ofte skuffet...

Håper noen kan hjelpe meg og gi meg et puff i baken når jeg trenger det.

Takk for at dere følger med.

Klem fra Kleopatra
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Blondie78😉31. juli 2002
Velkommen i "klubben"...
Jeg stor trives i allefall på disse sidene, de gir meg pågangsmot, motivasjon, og masse nye venner :)
Dessuten går jeg ned i vekt! Syns dette er en super måte å slanke seg på, blir liksom litt "overvåka" her inne.. Og det hjelper! :)

Lykke til med slankingen! Hvilke mål har du satt deg? Hvordan vil du slanke deg? (Sunn mat/trim, pulver, GI-prinsippet?)
Jeg har veldig lyst å komme meg ned til rundt 70 kg jeg også, men i første omgang er målet 76, og så får jeg heller se om jeg kommer meg videre nedover derfra. Som du sier, ikke lurt å sette seg for høye mål! Bedre å nå mindre mål, og så heller strekke seg videre derfra!
:) Ha en fin onsdag!
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.