← Alle dagbøker
diarist.Alias

Kleo

52 år174 cm5 innlegg 2002 0 følgere

Start90,3 kg
Sist89,5 kg
Endring−0,8 kg
BMI nå29,6
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
18. februar 20023. april 2002
89,5 kg

ikke flink nok

Nå har jeg liksom vært "på slankern" lenge, men har nesten ikke gått ned noe. Har vel ikke tatt det så veldig seriøst, men tenkt på hva jeg spiser - uten å bli helt hysterisk. Tror ikke jeg klarer mitt mål på 78 kg til 11 mai, det er bare ikke mulig, men noen få kilo til kanskje.

Orker ikke stresse med det heller og har vel skjønt at jeg kan bli en fin brud selv med de ekstra kiloene. Det er jo bare sånn jeg er (nå iallefall). Det er vanskelig å gjøre dette alene. Gikk jo på Grete Roede en gang og da gikk det tregt der også, men bedre enn nå.

Nåja, that''s life..
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Julie3. april 2002
Hei.
Det er ikke antall kilo som bestemmer om du blir en fin
brud eller ei. Det viktigste er at du stråler, og at du gifter med den rette mannen for deg.
Prøv så godt du kan.
Stå på!
Klem fra Julie
90,6 kg

litt ned igjen

gudskjelov, litt ned igjen... Det var skikkelig tungt å trene i går, men jeg klarte det. Litt stiv etter mandagen gjorde at jeg kuttet ut 2 apparater. Til gjengjeld forbrant jeg 200 kcal på sykkelen, så det veier kanskje opp. 200 kcal på sykkelen er mitt mål hver gang jeg sykler.

Skal også bli flinkere å gå turer, skal gå hjem fra togstasjonen hver dag og det er ca. 20 min. Alt hjelper vel???
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias cat7421. mars 2002
Alt hjelper... ;) Se bare her: http://www.nettdoktor.no/helseraad/fakta/sunnslanking.htm
Klem.
91,2 kg

feil vei

uff og huff. Nå må det alvorlig skjerpings til. Nå har jeg begynt å trene for alvor, 3 ganger pr. uke og skjerper også kostholdet. Min kjære sier jeg ikke må ha for høye forhåpninger, for da blir jeg skuffet hvis jeg ikke klarer det. Men ok, 10 kilo må jeg vel klare, eller???
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias trixi20. mars 2002
Hei hei!
Forhåpninger kan man legge litt i bakhodet...
MEN motivasjonen må du fremkalle selv, og bare for deg selv.
Sett deg ned og skriv ned noen mål..og hvorfor du vil nå disse målene!
Å begynne å pangtrene kan være litt vanskelig kanskje?
Da er det lett å utsette det til neste dag, neste uke etc..

Selv har jeg løst dette ved å gå ut.. jeg sparker meg selv ut døra hver eneste dag. enten sykler jeg, eller så går jeg.

10 kg kan du fint klare! Det er jeg helt sikker på!
Håper du lykkes!
Klem fra trixi
89,8 kg

sakte.....

Dette er ikke lett... og jeg har ikke vært noe flink heller. Litt av motivasjonen er borte, men jeg SKAL klare noen kilo. Målet er det samme, og jeg skal kjempe mot det også. I helgen har jeg bestemt meg for å være flink å trene. Har trent 2 ganger denne uka og har lyst til mer! Det er jo bra!
90,3 kg

Dag 1

Ok, nå har jeg begynt - eller dvs. begynte litt i forrige uke og hadde gått ned 2 kg nå. Fornøyd så langt, men det er nå alvoret begynner. Skal ned til 78 kilo i mai - skal gifte meg 11 mai, og vil da være tynnere enn nå! Til og med min mor begynner å kommentere, og da er det på tide å gjøre noe! Så ønske meg lykke til!!!
6 i heiagjengen
c.AuthorAlias Celia20. februar 2002
Hei og velkommen hit!!
Du er jo allerede godt i gang og kommer sikkert til å nå målet ditt til bryllupet hvis du er flink til å stå på!!
Lykke til!
Klem Celia
c.AuthorAlias fett nok.19. februar 2002
Hei og velkommen!

Dette klarer du, helt sikker på at du blir en brud på toppen 78 kg den 11.mai.

Lykke til! Skal følge med deg.

Hilsen fra Rita
c.AuthorAlias Bikini19. februar 2002
Stå på! Selv skal jeg gifte meg i juli og skal nå prøve så godt jeg kan å gå ned i vekt.
c.AuthorAlias Tarzine19. februar 2002
Hei på deg Kleo!
78 til 11. mai går fint.
Du er snart på 80-tallet. Derfra er det lettere å se 7er'n.

Klem fra Tarzine

c.AuthorAlias "A_P"19. februar 2002
Velkommen hit.

2 kilo er bra!

Lykke til videre
c.AuthorAlias vanja18. februar 2002
Gratulerer med god start og lykke til videre! :o)
Håper du har planer om sunn kosthold og masse trening... *sss*

klem fra Vanja
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.