Har i utgangspunktet gått ned 10 kilo på Libra, og skal holde vekten i sjakk. Helst ned 5 kilo til sommeren.
4 i heiagjengen
klara10. februar 2002
Takk for sist. Du prøver igjen du også ser jeg. 5 Kilo klarer du som er så målbevist. Det er værre med meg som må ned 10 kilo. Vi får oppmuntre hverandre så går det nok bra.
Bolla7. februar 2002
Hallo, og velkommen inn. Hyggelig at du også er inn på nettet og beriker oss andre med dine erfaringer. Stå på de siste 5 klarer du, vi følger nøye med.................. He he ......... Hilsen Bolla
Vi får oppmuntre hverandre så går det nok bra.
Hyggelig at du også er inn på nettet og beriker oss andre med dine erfaringer. Stå på de siste 5 klarer du, vi følger nøye med.................. He he .........
Hilsen Bolla
Dette går bra! Velkommen etter!
Klem fra Mumi
Jeg synes du har vært kjempeflink!!!!