← Alle dagbøker
diarist.Alias

Klar-Ferdig-Gå

52 år167 cm54 innlegg 2001–2002 0 følgere

Start114,0 kg
Sist93,6 kg
Endring−20,4 kg
BMI nå33,6
📉 Ned 20+ kg📓 50+ innlegg🔥 7 dager på rad🕰️ 1+ år i dagboka
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
7. mai 20019. august 2002
❤️93,6 kg

En liten hilsen.

Hei. Jeg har gått littegranne opp, men nå har jeg plutselig blitt så veldig kvalm.... Orker nesten ikke mat. Så da går stopper det vel litt opp håper jeg.

Jeg vil jo ikke slanke meg nå som jeg har en liten baby i magen. Men, jeg prøver å leve sundt og godt. Må jo ikke hive i meg en masse usunt fordi jeg er gravid. Har ikke fått noen spesielle "diller". Men, nå som jeg er kvalm synes jeg det er godt med salte drops.

Stå på alle sammen. Jeg kommer nok innom igjen seinere også. Det er viktig for meg å holde kontakten med dere. Da husker jeg på å spise sundt. Dere er en fantastisk gjeng, og alle kommer til å lykkes med å bli kvitt de kiloa de vil. Det er jeg sikker på.

Klemmer fra KFG og mini
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Line M😃9. august 2002
Gratulerer med knøtten. Spis sunt og beveg deg, så skal du se at det går den rette veien.
Klem fra Line M
c.AuthorAlias elisacat9. august 2002
Hei KFG!
Til lykke med småtten! Jeg er ny her og har ikke fulgt deg hele veien, men jeg har lest det du har skrevet i år. Synes du har vært kjempeflink til å takle motgang og motivere deg selv, og det kommer du helt sikkert til å greie når mini er ute også.
Jeg satser alt på å bli kvitt mine siste ekstra kilo, og sånne som deg, som har gått ned så mye, er inspirasjon. Stå på, og ikke mist kontakten!

elisacat
😉93,6 kg

Takk for alle hyggelige kommentarer.

Kjenner magen presser frem allerede, men det må være noe annet en graviditeten. Buksene begynner å bli trange, så jeg må passe meg... Kan jo ikke begynne med mammaklær i uke 5!

Masse klemmer fra
KFG
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Sussi❤️26. juli 2002
Så koselig!
Tror det er viktig det du skriver om at du må være forsiktig så du ikke legger for mye på deg nå.
Etter mitt første barn, veide jeg det samme som før jeg ble gravid, 73 kilo. Men etter nr. 2, så tok jeg ikke av etter fødselen i det hele tatt, veide fortsatt over hundre kilo, det var nedtur. Men så hadde jeg bare spist og spist under hele svangerskapet, trodde alt skulle gålikedan som med første.
Jaja, bra at du har bedre vett enn jeg hadde!
Slankeklem fra Sussi
Bilde
c.AuthorAlias Jojoen😃23. juli 2002
Gravid? Jøss, gratulerer så mye!!!!

Det er vel ikke så lett å passe på formen mens du er gravid, men jeg håper du slipper å slite altfor tungt både før og etter denne gangen :-)

Lykke til med alt sammen

Klem fra Jojoen
Bilde
❤️93,6 kg

Jeg er gravid!!!

Hei alle sammen. Blir nok ikke så mye slanking på meg fremover. Det er en liten huleboer i magen min som trenger næring. Skal holde meg på sundt kosthold og trening slik at jeg ikke legger på meg like mye som sist. (27 kilo). Håper å ikke legge på meg mer enn normale 12- 15 kilo denne gangen.

Jeg kommer nok til å holde meg på disse sidene for det. Viktig for å huske på at jeg ikke skal sjeie for mye ut.

Dette er et planlagt lite barn, og ble laget på ferietur i Danmark!!

Masse klemmer fra Klar-ferdig-gå

PS: For de som er nysgjerrige er terminen i månedskifte mars/april. Dere er de første som får vite det uten om samboeren så klart!!

5 i heiagjengen
c.AuthorAlias nebbisen😄29. juli 2002
Gratulerer!

Det är som du säger viktigt att inte skeie ut alltför mycket, så håll koll på vad du äter. Ser fram emot att följa med i tiden framöver.

Hilsen,
Camilla
c.AuthorAlias fluffa😀22. juli 2002
Gratulerer! Så koselig da! Er det første? Du har jammen noe å glede deg til!

Fluffa
c.AuthorAlias Alijana😄22. juli 2002
Så gøy! Gratulerer!
c.AuthorAlias bompi😀21. juli 2002
Gratulerer så mye! :) Også et lite feriebarn da, så kos :)
c.AuthorAlias julme😄21. juli 2002
G R A T U L E R E R ! ! !
😈90,6 kg

Nærmer meg 80-tallet igjen..

Hei. Jeg endret startvekten min til det jeg veide den dagen jeg begynte å slanke meg. Gir litt feil bilde da. Siden det var over 1 år siden... Men, jeg trenger det som motivasjon for å gå videre ned.

Denne helgen vil jeg ikke skjeie helt ut. Skal på fest i kveld, men skal ta det rolig. Det er reker, så det er jo mager mat. Får holde meg unna kakene på kvelden.. Iallefall bare ta et lite stykke for syns skyld.

Synes ukene går så bra, så kommer helgene. Det er vel slik jeg må ha det når jeg er ferdig. Som jeg har sagt før. Men, nå må jeg være flink hele tiden. Bare skjeie ut en gang imellom. Nå vil jeg nedover mot 70 tallet!!

Denne helgen har jeg som mål å ikke veie mere enn 90,6 til mandagen. Da synes jeg at det er bra. Å ikke gå opp i helgene. Gjør ikke så mye om jeg ikke går ned.

Ellers merker jeg så stor forskjell på magen når jeg er flink til å spise klibrød om morgenen. Magen blir mindre faktisk. Blir ikke så mye luft.. Eller hva jeg skal si. Det anbefales iallefall for andre som sliter litt med en treg mage!!

Har satt meg realistiske mål:

83,2 Overvekt-kategori innen 16. august
74,8 Lett overvekt innen 25. oktober
69,2 Normalvekt innen 13 desember.

Dette skal jeg klare!!

Masse lykkeønskninger fra KFG
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias trixi😊15. juni 2002
Hei hei, takk for koselig kommentar!
Jeg tror nok du kommer til å klare målene dine,
jeg håper iallefall det!
Da må du stå på, som du sier, særlig i helgene.
Jeg har taklet helgene med å bare la vær å sitte stille, for når man sitter stille og ser film eller på tv,
så melder lystrn på usunn mat seg....
Så prøv å holde deg i aktivitet, så slipper du kanskje
oppgang i helgene!

Ha en flott dag, og lykke til
c.AuthorAlias Jojoen😊15. juni 2002
Hei KFG :-)
Så fint du tar deg inn igjen, det gjør godt å se.

Jeg sitter og ser på de neste målene dine, så gøy det må være å se disse bmi-kategoriene som nærmer seg for deg nå. Det er ikke så mange kilos forskjell mellom de neste kategoriene. For meg som fortsatt står på "fedme" og vel så det, så virker det veldig langt frem. Det hadde vært mye gøyere hvis vi hadde fått mange flere kategorier der også. Stor fedme, middels fedme, lett fedme, nesten ikke fedme osv...

Enig med deg: Dette klarer du :-)

Lykke til

Jojo-klem
👻91,4 kg

Helger er noe dritt!!!

Hei.

Jeg koser meg litt for mye i helgene, og drikker for lite vann. Da går vekta opp.... Også bruker jeg hele uka til å komme meg ned igjen, og så kommer helga... En veldig ond sirkel... SÅ DENNE HELGA SKAL JEG VÆRE FLINK!!!

Jeg vil under 90 igjen!!

Klemmer fra KFG
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias mailen11. juni 2002
Jeg er også slik at hvis jeg skeier ut tar det noen dager før jeg greier å komme meg igjen. Uansett du har vært flink! Lykke til videre. Hva er målet ditt? Mitt er å gå ned 27,3 kg til.
🌙90,4 kg

Det ble på stedet hvil...

Jeg får satse på at jeg kan begynne neste uke på 80-tallet. Det vil jeg!!! Så skal jeg se om buksa som har blitt for trang snart passer igjen.

Ellers synes jeg at jeg har kommet inn i slankinga igjen. Er ikke flink til å telle kcal, men det får komme litt etterhvert. Håper bare jeg er like flink i helga.. Vi har endel godterier hjemme...

Klem fra KFG
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias aline😄31. mai 2002
henger meg på trixi og krysser både fingre og tær for deg ; )
be strong!!!!!
klem aline
c.AuthorAlias trixi😊31. mai 2002
Hei hei, krysser for at du starter den nye uka på 80-tallet! :)
Ha en fin hegl, og prøv å holde deg unna godteriet!
😑90,4 kg

Holder hardt med under 90 til i morra??

Hei.

Endelig slapp det litt iallefall!! Nå nærmer jeg meg 80 igjen.

Beklager at jeg ikke har så mye tid til å skrive i dagbøkene deres. Skal komme sterkere tilbake!!

Klem fra KFG
☹️91,0 kg

Grei dag i går

Heisann slankevenner.

Jeg satser alt inn på å komme meg under 90 før fredagen. Håper ikke det sitter så godt...

Har ikke tid til å skrive så mye denne uka her. Iallefall ikke kommentarer til så mange. Håper på mindre oppgaver til uken!!''

Klem fra KFG
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Kris😃28. mai 2002
Hei hei!

Krysser fingrene for at du ser 8-tallet på fredag!
Ha en fin kveld, og lykke til videre.

Kris.
😈91,0 kg

Nå er jeg igang igjen...

Jeg har prøvd å skrevet innlegg, men det har vært noe galt tidligere. Men, nå prøver jeg meg igjen.

Jeg har endelig kommet litt igang med slanking igjen. Nå er jeg motivert. Det må jeg være, ellers så har jeg snart ingen klær som passer : o) Har jo gitt bort de som er større... Heldigvis!!!

Jeg har begynt å telle kcal igjen. Har ikke helt vært flink i helga, men har gått nedover faktisk. Nå satser jeg med full fart nedover mot 80-tallet igjen. Det 90-tallet skal bort!!

Jeg har begynt å spise GG-klibrød om morgenen. Det har hjulpet litt på magen tror jeg. Kommer til å fortsette med 2 klibrød, og 1 knekkebrød til frokost. Også i helgene.

Skal prøve å skrive oftere nå. Jeg trenger dere for å klare dette!

Masse slankeklemmer fra KFG
😛92,2 kg

Nå er det nok!!!!!!!!!

Nå går vekta for mye opp. En bukse er for trang, så nå har jeg endelig skjerpet meg. Har begynt å skrive ned hva jeg spiser igjen. Har ikke klart å fullføre skrivingen en hel dag enda men.... Inntaket er ikke så galt mener jeg. Blir spennende å se hvor godt disse "nye" kiloa sitter...

Jeg skal på ferie 1.juli, og da hadde det vært morro å være nedenfor 85!! Prøver å satse på det : o)

Nå vil jeg iallefall jobbe hardt. Nå trenger jeg dere. Har jo slanka meg i over 1 år, så det er vel bare rett og rimelig at en blir lei? Men, jeg vil jo for all del ikke gå det opp igjen. Har jeg sliti i et år for å legge på meg alt igjen om et halvt år? Ikke pokker!!

Heldigvis at jeg har kasta klærna som var alt for store. Blir de buksene jeg bruker nå for trange må jeg handle nye, og det blir ikke akktuelt. Og kjøpe klær i større størrelser mener jeg.

Nei, dette ble med mye rot, men nå vil jeg være motivert. Denne gangen skal jeg komme igang igjen!!!!!

Klem fra KFG
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias aline😉24. mai 2002
hei!!
føler at vi sitter i samme båt for tiden... vekta mi har krøpet seg opp over 80 igjen... skrekk og gru...

så jeg foreslår at vi sammen prøver å motivere hverandre!!!
for dette skal vi klare!!!!!!!!!
ta en dag om gangen og spise kjempesunnt, og heller "trøste" seg med at man kan spise usunnt imorgen... for så å spise sunnt imorgen med samme tankegang!!! man kan jo ihvertfall prøve ; )


stå på !!!!!!
stooooooooor klem fra aline
😐89,8 kg

Rette vegen igjen

Det at vekta går litt oppover i fridager har nok mye med at jeg ikke er noe flink til å drikke vann hjemme. Men, på jobb drikker jeg ca. 2 liter!! Får ta dette til meg, og øke vannmengden også i helgene!!!

I går var kjæresten min og jeg (+ tulla vår) ute og spiste. Unna meg til og med en milkeshake til dessert. Vi hadde nemlig 4 års jubileum i går. Det måtte feires vet dere : O) Uff så fort tia går.

Nei, nå må jeg jobbe litt. Hektiske dager på jobb, men det liker jeg!!

Klem fra KFG
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jenta*S*😉4. mai 2002
Næmen? Der er jo du KFG! Koz å se deg! Det går jo nedover med deg nå da,men jeg skjønner det har vært litt vanskelig,og det ER det jo også...men det virker som du er på rett vei nå igjen?..eller?:0)....Uansett,GODT å se deg! Håper du skriver masse i dagboka di.Nå går vi for 70 tallet!!! Enig??
Stå på! Kvitt deg med det dumme 90 tallet en gang for alle!!
Heia deg!
Stor klem fra Jenta*S*
c.AuthorAlias nameit😊4. mai 2002
Hei!

Dette med å få i seg nok vann i helgene, kjenner jeg også til. Synes det er greit å fylle en karaffel med vann og ha stående lett tilgjengelig. Det er lettere når man ser at den står der og prøve å få i seg dagens vannrasjon.
Gratulerer med 4-årsjubileum. Skulle bare mangle at du ikke skulle unne deg en milkshake i en sånn anledning.

Ha ei kjempefin helg! (med masse vann på tanken)

Klem fra NameIt
c.AuthorAlias aline😵3. mai 2002
hei!!

igår var jeg over 80 igjen og idag under igjen....
skal det aldri ta slutt...? ok alt er jo min egen feil!!!
nok om de ; 9
gratulerer med 4 år!!!!! den milkshaken fortjente du!!!
vi må bare fighte videre( for å si det på godt norsk...)

krysser fingrene for oss ; )
klem Aline
😈90,2 kg

Hvorfor!!!

Jeg vil jo så gjerne komme tilbake til gode vaner... Men, det er så lett å la seg friste.. Jeg må bare skjerpe meg. Har jeg først fått smaken på litt søtt.. Så er jeg helt hekta. Da er jeg så hol. Dette går ikke!! Jeg vil ikke at buksene skal bli for små.

Ha en fin slankedag. Jeg trenger motivasjon. Håper jeg får tid til å lese og skrive litt i dagbøker senere i dag.

Klem fra KFG
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jojoen😃2. mai 2002
Hei KFG :-)

Skynder meg å sende over litt motivasjon til deg. Du har vært så flink, ikke stoppe her.. fortsette!!!

I dag fikk jeg det store sjokket av å se på bilde av meg selv, det motiverer meg til å fortsette, for slik vil jeg ikke være. Gleder meg stort til å nå 90, og gjerne enda lenger ned. Nå som du har kommet så godt i gang har du jo bare fått forsmaken på hvordan det vil bli når du blir enda slankere..
Lykke til og stå på :-)

Jojo-klem
😑89,6 kg

Rette siden igjen!!

I går gikk det greit med kosten. Og vekta tippa ned til riktig side. Vil jo til 7-tallet da. Håper og være tilbake til 87 i løpet av en 14 dager.... Kan jo håpe!!

Nå vil jeg iallefall nedover igjen!!!!!! 20-23 kilo skal bort!

Klem fra KFG
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias aline1. mai 2002
hei!!

jeg synes du er kjempeflink!!!
fortsett sånn så kommer du til å rase nedover!!!!!!!
krysser mine fingre for deg! (på den måten får jeg ikke stappet i meg noe mat heller ; )

klem Aline
😵90,4 kg

Nå må det skjerpings til!!!

Hei alle sammen.

En lang pause fra dagboka nå. Jeg har ikke hatt motivasjon til noen ting.... Men, nå har vekta krabbet over 90!!! og det vil jeg ikke. Nå er det de siste 20 kiloa som skal bort. Håper det skal gå litt fort nedover nå, slik at jeg ser resultater igjen. Merka at buksene stramma litt mere, og de skal ikke legges bort. Har jo gitt bort de som er større, så da vil jeg ikke ha noe annet å ha på meg!!

Nå håper jeg å få et innlegg hver dag i ukene iallefall.

Jeg trenger dere nå!!

Klem fra Klar-Ferdig-Gå
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias aline30. april 2002
hei!!!!!!!

så koselig å høre fra deg!!!!!

jeg har også en liten set-back periode nå, og jeg foreslår at vi sammen kommer oss ut av det!!

dette klarer vi!!
jeg gjorde et storinnkjøp av gode grønne epler igår, og jeg gleder meg til å spise dem!!! istedenfor godteri!!!!!!

stå på!!!
klem Aline
c.AuthorAlias Line M😌29. april 2002
Det er bra du er tilbake !!
Håper motivasjonen er på topp, om kampen om de siste 20 kiloene.
Bra du har kvitta deg med buksene som var for store, for da kan du jo ikke la vekta gå oppover....!!!
Lykke til . Klem fra Line
87,0 kg

Står stille nå men...

Har jo gått ned endel i det siste så jeg må jo regne med at det stopper litt opp. Er kjempefornøyd med vektnedgangen de siste ukene egentlig. Har ikke vært så flink til å veie maten, men føler at jeg har det litt i fingrene nå. Men, jeg vil jo lenger nedover da. Skal snart melde meg på et nytt Grete Roede kurs også. Det blir nok litt motivasjon.

Ellers har jeg nå fått min egne PC, så det blir kanskje litt mere innlegg fra meg heretter. Har litt dårlig tid i dag, men jeg prøver jo å stikke innom å få skrevet litt kommentarer da.

Ha en fin slankedag.

Klem fra KFG
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias fett nok.20. mars 2002
Hei!

Vi er fler som står stille, men husk at du har tatt av mange kilo på egentlig kost tid, vi veier omtrent likt og vi har gått ned omtrent det samme på like lang tid. Vi må få være litt stolte, ikke sant?

Stå på!

Klem fra Rita
c.AuthorAlias Jenta*S*14. mars 2002
Hey!
HEY!
Først svar på dine spørsmål:
Jepp str 44 passer nå! Ganske trangt men det går og det er vel det viktigste*S*...hehe
Bailine funker bedre denne gangen syns jeg,føler virkelig at jeg blir strammet opp! Merket det spesielt mye på magen denne gangen! Så det er jo bra!
Godt å se at alt står bra til med deg! Og at nedgangen fortsetter! YES! 86 tallet er der jo praktisk talt nå! Bare hold ut du,så kommer 85 også fortere enn du tror!:0)
Kjempeflink er du! Håper du tar turen til Oslo for å møte oss!
Ikke sikkert det blir chippendales,mest sannsylnlig middag og ut etterpå,må se med billetter og sånn! Tror det er bare dårlige igjen nemlig! MEN uansett! STÅ PÅ!!!!!
Heia deg!! Bra at du kommer innom mer heretter! Nå skal vi bite tenna sammen og tenke positivt på bikinisesongen! ;0) Ikke sant da vel?
Klem fra Jenta*S*
c.AuthorAlias Nefele13. mars 2002
Hei KFG!
Du har jo gått ned 10,2 kilo på 2,5 måned jo! Det er virkelig bra det! 1 kilo i uka over så lang tid står det respekt av. Det hadde jeg aldri klart....

Lykke til videre nedover. Ser ut som det går på skinner dette :-)

Nefele
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.