← Alle dagbøker
Klar-Ferdig-Gå
52 år167 cm54 innlegg
2001–2002
0 følgere
Start114,0 kg
Sist93,6 kg
Endring−20,4 kg
BMI nå33,6
📉 Ned 20+ kg📓 50+ innlegg🔥 7 dager på rad🕰️ 1+ år i dagboka
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka En liten hilsen.
Hei. Jeg har gått littegranne opp, men nå har jeg plutselig blitt så veldig kvalm.... Orker nesten ikke mat. Så da går stopper det vel litt opp håper jeg.
Jeg vil jo ikke slanke meg nå som jeg har en liten baby i magen. Men, jeg prøver å leve sundt og godt. Må jo ikke hive i meg en masse usunt fordi jeg er gravid. Har ikke fått noen spesielle "diller". Men, nå som jeg er kvalm synes jeg det er godt med salte drops.
Stå på alle sammen. Jeg kommer nok innom igjen seinere også. Det er viktig for meg å holde kontakten med dere. Da husker jeg på å spise sundt. Dere er en fantastisk gjeng, og alle kommer til å lykkes med å bli kvitt de kiloa de vil. Det er jeg sikker på.
Klemmer fra KFG og mini
Takk for alle hyggelige kommentarer.
Kjenner magen presser frem allerede, men det må være noe annet en graviditeten. Buksene begynner å bli trange, så jeg må passe meg... Kan jo ikke begynne med mammaklær i uke 5!
Masse klemmer fra
KFG
Jeg er gravid!!!
Hei alle sammen. Blir nok ikke så mye slanking på meg fremover. Det er en liten huleboer i magen min som trenger næring. Skal holde meg på sundt kosthold og trening slik at jeg ikke legger på meg like mye som sist. (27 kilo). Håper å ikke legge på meg mer enn normale 12- 15 kilo denne gangen.
Jeg kommer nok til å holde meg på disse sidene for det. Viktig for å huske på at jeg ikke skal sjeie for mye ut.
Dette er et planlagt lite barn, og ble laget på ferietur i Danmark!!
Masse klemmer fra Klar-ferdig-gå
PS: For de som er nysgjerrige er terminen i månedskifte mars/april. Dere er de første som får vite det uten om samboeren så klart!!
Nærmer meg 80-tallet igjen..
Hei. Jeg endret startvekten min til det jeg veide den dagen jeg begynte å slanke meg. Gir litt feil bilde da. Siden det var over 1 år siden... Men, jeg trenger det som motivasjon for å gå videre ned.
Denne helgen vil jeg ikke skjeie helt ut. Skal på fest i kveld, men skal ta det rolig. Det er reker, så det er jo mager mat. Får holde meg unna kakene på kvelden.. Iallefall bare ta et lite stykke for syns skyld.
Synes ukene går så bra, så kommer helgene. Det er vel slik jeg må ha det når jeg er ferdig. Som jeg har sagt før. Men, nå må jeg være flink hele tiden. Bare skjeie ut en gang imellom. Nå vil jeg nedover mot 70 tallet!!
Denne helgen har jeg som mål å ikke veie mere enn 90,6 til mandagen. Da synes jeg at det er bra. Å ikke gå opp i helgene. Gjør ikke så mye om jeg ikke går ned.
Ellers merker jeg så stor forskjell på magen når jeg er flink til å spise klibrød om morgenen. Magen blir mindre faktisk. Blir ikke så mye luft.. Eller hva jeg skal si. Det anbefales iallefall for andre som sliter litt med en treg mage!!
Har satt meg realistiske mål:
83,2 Overvekt-kategori innen 16. august
74,8 Lett overvekt innen 25. oktober
69,2 Normalvekt innen 13 desember.
Dette skal jeg klare!!
Masse lykkeønskninger fra KFG
Helger er noe dritt!!!
Hei.
Jeg koser meg litt for mye i helgene, og drikker for lite vann. Da går vekta opp.... Også bruker jeg hele uka til å komme meg ned igjen, og så kommer helga... En veldig ond sirkel... SÅ DENNE HELGA SKAL JEG VÆRE FLINK!!!
Jeg vil under 90 igjen!!
Klemmer fra KFG
Det ble på stedet hvil...
Jeg får satse på at jeg kan begynne neste uke på 80-tallet. Det vil jeg!!! Så skal jeg se om buksa som har blitt for trang snart passer igjen.
Ellers synes jeg at jeg har kommet inn i slankinga igjen. Er ikke flink til å telle kcal, men det får komme litt etterhvert. Håper bare jeg er like flink i helga.. Vi har endel godterier hjemme...
Klem fra KFG
Holder hardt med under 90 til i morra??
Hei.
Endelig slapp det litt iallefall!! Nå nærmer jeg meg 80 igjen.
Beklager at jeg ikke har så mye tid til å skrive i dagbøkene deres. Skal komme sterkere tilbake!!
Klem fra KFG
Grei dag i går
Heisann slankevenner.
Jeg satser alt inn på å komme meg under 90 før fredagen. Håper ikke det sitter så godt...
Har ikke tid til å skrive så mye denne uka her. Iallefall ikke kommentarer til så mange. Håper på mindre oppgaver til uken!!''
Klem fra KFG
Nå er jeg igang igjen...
Jeg har prøvd å skrevet innlegg, men det har vært noe galt tidligere. Men, nå prøver jeg meg igjen.
Jeg har endelig kommet litt igang med slanking igjen. Nå er jeg motivert. Det må jeg være, ellers så har jeg snart ingen klær som passer : o) Har jo gitt bort de som er større... Heldigvis!!!
Jeg har begynt å telle kcal igjen. Har ikke helt vært flink i helga, men har gått nedover faktisk. Nå satser jeg med full fart nedover mot 80-tallet igjen. Det 90-tallet skal bort!!
Jeg har begynt å spise GG-klibrød om morgenen. Det har hjulpet litt på magen tror jeg. Kommer til å fortsette med 2 klibrød, og 1 knekkebrød til frokost. Også i helgene.
Skal prøve å skrive oftere nå. Jeg trenger dere for å klare dette!
Masse slankeklemmer fra KFG
Nå er det nok!!!!!!!!!
Nå går vekta for mye opp. En bukse er for trang, så nå har jeg endelig skjerpet meg. Har begynt å skrive ned hva jeg spiser igjen. Har ikke klart å fullføre skrivingen en hel dag enda men.... Inntaket er ikke så galt mener jeg. Blir spennende å se hvor godt disse "nye" kiloa sitter...
Jeg skal på ferie 1.juli, og da hadde det vært morro å være nedenfor 85!! Prøver å satse på det : o)
Nå vil jeg iallefall jobbe hardt. Nå trenger jeg dere. Har jo slanka meg i over 1 år, så det er vel bare rett og rimelig at en blir lei? Men, jeg vil jo for all del ikke gå det opp igjen. Har jeg sliti i et år for å legge på meg alt igjen om et halvt år? Ikke pokker!!
Heldigvis at jeg har kasta klærna som var alt for store. Blir de buksene jeg bruker nå for trange må jeg handle nye, og det blir ikke akktuelt. Og kjøpe klær i større størrelser mener jeg.
Nei, dette ble med mye rot, men nå vil jeg være motivert. Denne gangen skal jeg komme igang igjen!!!!!
Klem fra KFG
Rette vegen igjen
Det at vekta går litt oppover i fridager har nok mye med at jeg ikke er noe flink til å drikke vann hjemme. Men, på jobb drikker jeg ca. 2 liter!! Får ta dette til meg, og øke vannmengden også i helgene!!!
I går var kjæresten min og jeg (+ tulla vår) ute og spiste. Unna meg til og med en milkeshake til dessert. Vi hadde nemlig 4 års jubileum i går. Det måtte feires vet dere : O) Uff så fort tia går.
Nei, nå må jeg jobbe litt. Hektiske dager på jobb, men det liker jeg!!
Klem fra KFG
Hvorfor!!!
Jeg vil jo så gjerne komme tilbake til gode vaner... Men, det er så lett å la seg friste.. Jeg må bare skjerpe meg. Har jeg først fått smaken på litt søtt.. Så er jeg helt hekta. Da er jeg så hol. Dette går ikke!! Jeg vil ikke at buksene skal bli for små.
Ha en fin slankedag. Jeg trenger motivasjon. Håper jeg får tid til å lese og skrive litt i dagbøker senere i dag.
Klem fra KFG
Rette siden igjen!!
I går gikk det greit med kosten. Og vekta tippa ned til riktig side. Vil jo til 7-tallet da. Håper og være tilbake til 87 i løpet av en 14 dager.... Kan jo håpe!!
Nå vil jeg iallefall nedover igjen!!!!!! 20-23 kilo skal bort!
Klem fra KFG
Nå må det skjerpings til!!!
Hei alle sammen.
En lang pause fra dagboka nå. Jeg har ikke hatt motivasjon til noen ting.... Men, nå har vekta krabbet over 90!!! og det vil jeg ikke. Nå er det de siste 20 kiloa som skal bort. Håper det skal gå litt fort nedover nå, slik at jeg ser resultater igjen. Merka at buksene stramma litt mere, og de skal ikke legges bort. Har jo gitt bort de som er større, så da vil jeg ikke ha noe annet å ha på meg!!
Nå håper jeg å få et innlegg hver dag i ukene iallefall.
Jeg trenger dere nå!!
Klem fra Klar-Ferdig-Gå
Står stille nå men...
Har jo gått ned endel i det siste så jeg må jo regne med at det stopper litt opp. Er kjempefornøyd med vektnedgangen de siste ukene egentlig. Har ikke vært så flink til å veie maten, men føler at jeg har det litt i fingrene nå. Men, jeg vil jo lenger nedover da. Skal snart melde meg på et nytt Grete Roede kurs også. Det blir nok litt motivasjon.
Ellers har jeg nå fått min egne PC, så det blir kanskje litt mere innlegg fra meg heretter. Har litt dårlig tid i dag, men jeg prøver jo å stikke innom å få skrevet litt kommentarer da.
Ha en fin slankedag.
Klem fra KFG
Klem fra Line M
Til lykke med småtten! Jeg er ny her og har ikke fulgt deg hele veien, men jeg har lest det du har skrevet i år. Synes du har vært kjempeflink til å takle motgang og motivere deg selv, og det kommer du helt sikkert til å greie når mini er ute også.
Jeg satser alt på å bli kvitt mine siste ekstra kilo, og sånne som deg, som har gått ned så mye, er inspirasjon. Stå på, og ikke mist kontakten!
elisacat