← Alle dagbøker
Kissa
52 år175 cm12 innlegg
2001
0 følgere
Start98,5 kg
Sist91,6 kg
Endring−6,9 kg
BMI nå29,9
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka 10. desember 2001
91,6 kg- 9.4 kg
Det går stadig fremover. Må jobbe litt overtid fram til jul.Er redd for at det vil gå ut over treningen.
Snart 10 kg
Siden jeg begynte å trene i juli, har et delmål vært å gå ned 10 kg. Jeg startet på 101 kg, og nå er målet å komme ned til 91 kg til jul. Det har gått sakte, men jeg syns jeg har gått fram på riktig måte, med mye trening, og mindre måltider. Syns jeg har vært flink jeg :D
- etter trening
Det går sakte, men det går den rette veien. Merker at det står rimelig stille mens jeg trener, så går vekten ned når jeg tar en dag fri fra trening.
10. november 2001
94,1 kgjuhu
Jeg har nå trent i 3 og en halv måned og gått ned 7 kg. Er vel i grunnen ikke så mye, men siden jeg trener så mye styrke ligger nok årsaken til at det ikke er mer nettop der. Uansett veldig fornøyd. Har også fått min første jobb etter at jeg ble ferdig med utdannelsen, og det hjelper nok til med å regulere matinntaket. 10 kg er målet fram til jul.
Yei!
Etter lang tid på 96 tallet er jeg endelig på 95. Godt å se. Hat trent mye, syklet 40 min. i går pluss styrke 1 time.
selv uten trening
Det ble ikke noen trening i går. Merker det av og til skal litt mer til for å komme seg av gårde når treningspartnerne mine ikke kan gå. Men i dag går jeg.
Økt trenedose
I frykt for å skulle bli for stor, og få for store muskler, har jeg nå begynt å sykle 45 min. til dagen istedet for 30, får å øke forbrenningen. Startet med det i går, og det gikk veldig greit. Håper det går like bra i dag.
Nok en god dag
Har syklet i 30 minutter og trent styrketrening på bryst og triceps i runndt 45 min. Går stadig veldig fint, og jeg gleder meg hver dag til å gå og trene. Spiser fornuftig med passe porsjoner.
Lenge siden sist
Nå var det lenge siden jeg hadde logget meg inn her. Hovedårsaken er vel at jeg ikke har sett noen merkbar endring på vekta. Jeg har vært flink med å fortsette å trene, og jeg spiser fornuftig. Treningsprogrammet mitt har jeg fulgt i 2 måneder nå. Muskler er jo som vi vet tyngre enn fett, så jeg antar at det er noe av grunnen til at vekten har vært så stabil og til tider økende. Nå begynner jeg imidlertid å se litt fremgang. Og det viktige er jo at jeg føler meg bedre og at jeg kan se at det har skjedd forandringer.
Nedgang er nedgang
Ikke den helt store nedgangen denne gangen,men jeg kan ikke forvente de helt store fremgangene hver gang.Kjekt er det da med venner og familie som uoppfordret forteller at de kan se at jeg har tatt av.Hadde gode treningsøkter både i forgår og i går; syklet 30 min. og styrke rundt 40 min. Kjempevær i dag, så nå skal jeg ut på rusletur.
good good
Dette går jo foreløpig kjempebra. I går fikk jeg sykla 40 min. og trente styrke 30 min. Merket stor fremgang fra tidligere, syklingen gikk veldig lett i går. Ellers er jeg flink og drikker mye vann, og spiser små og hyppigere måltider.
Ellers takk til Kris for kommentar, det er god motivasjon å lese om alle som klarer målet sitt, sakte men sikkert!
Første dag på nett, men et stykke på vei allerede
Etter å ha gjort meg ferdig med hovedfagsoppgaven, for 3 dager siden, er jeg nå klar til å ta fatt på neste prosjekt. Det ble mye stillesitting og lite trening de siste to årene, og kiloene har derfor rast på. Jeg startet opp med trening på et helsestudio for tre uker siden, og har siden gått ned 2,5 kg. Så jeg er i gang. Med omlegging av kostholdet og masse trening, som jeg forøvrig liker kjempegodt, tror jeg det skal gå fint. Målet er 75 kg. Det vil ta tid, men jeg trener med to treningsfantaster og er veldig motivert. I dag er det sykling 30 min. og styrke 1 t på bryst og triceps (den ene venninna mi har vært instruktør på senteret, så jeg har fått hjelp til å legge opp program).
Tror det er første gang jeg hilse på deg,jeg:0) Hei! ...hehe
Jepps,jeg syns du har vært kjempeflink!Tror du ikke at du kan klare 90 blank til jul?Uansett,du gjør det riktig! Som du sier,mye trening og små måltider! Det er absolutt oppskriften!
Lykke til videre!
Klem fra Jenta*S*