← Alle dagbøker
diarist.Alias

Kirsten

54 år160 cm4 innlegg 2002 0 følgere

Start97,5 kg
Sist97,0 kg
Endring−0,5 kg
BMI nå37,9
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
17. januar 200224. februar 2002
97,0 kg

Ting begynner å skje

Mandag 4. mars skal jeg begynne på Grete Reode kurs, hadde egentlig bestemt meg for å klare dette alene, men det er ikke lett og komme i gang. Så derfor satser jeg på et kurs for å få opp piffen, så får jeg ta det videre fra der.
97,2 kg

små steg

Jeg har ennå ikke kommet igang med noen ting men jeg har tenkt litt over hva jeg har spist og jeg har faktisk gått ned hele 300 gram og det til tross for at jeg venter mensen så jeg er kjempe fornøyd med det!!
97,5 kg

Ingen slanking ennå!

Jeg har ikke startet med noe slanking ennå, men jeg holder på å omstille meg selv litt, planlegger litt i hodet hvordan jeg skal gripe saken ann. Første bud er jo å kutte ut cola og sjokolade og begynne å spise frokost, så mandag får være den magiske dagen for min start på et sunner liv.
I går hadde jeg lasagne til middag og kvikk lunsj til dessert som ble skyllt ned med cola!I dag har jeg i grunnen ikke spist noen ting, bare drukket brus, så dette er ikke bra!!!!!!!Trøster meg med at jeg iallefall har begynt på stramm opp på SATS! Lykke til alle dere andre, dere er flinke!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias "A_P"20. januar 2002
Hei!
Nei, cola, kvikklunsj og lasagne er nok ikke rette slankematen.

Frokost er viktig.
Selv spiser jeg 2 skiver Vasa Husmann knekkebrød, en frukt og drikker 1 glass appelsinjuice og 1 glass vann til frokost.

Blir jeg mellom måltidene blir det frukt eller grønt.
Til middag spiser jeg supper, poteter og fisk, kyllingfileter og ris, lapskaus på boks eller andre litt magre ting.

Unngå å spise middag etter kl. 18.00, men heller frukt/grønnsaker.

Lykke til videre!
Klem, A_P
97,5 kg

Første dag på Slankere.com

Dette er mitt første bidrag til slankedagboken!Så jaeg kan jo kanskje fortelle litt om meg selv!Har alltid vært mer eller mindre overvektig men ikke så mye som nå! For 5 år siden da jeg ble gravid for første gang veide jeg ca. 85 kg, men la på meg 15 kg under svangerskapet.Slanket bort 18 kg etterpå, men 3 år senere ble jeg gravid igjen og la på meg 15 nye kg, og de er der ennå. Så nå har jeg bestemt meg for at noe må gjøres!Kostholdet mitt slik som det er nå holder ikke mål for jeg er fæl til å hoppe over frokost og når jeg blir sulten spiser jeg kanskje en sjokolade eller noe annet usunt, så det eneste "riktige" måltidet blir middagen og da overspiser jeg bestandig! Men nå har jeg begynnt å trimme på SATS og skal nå legge om kostholdet mitt!! LYKKE TIL ALLE DERE ANDRE!!!!
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias beate2918. januar 2002
Heisann og velkommen hit!
Dette er virkelig en utrolig bra side hvis man vil slanke seg. Jeg kom luskende hit i slutten av november, og har absolutt ikke angret på det. Tror nok jeg hadde gitt opp lenge før hvis jeg ikke hadde alle de flotte menneskene her til å støtte meg.

Jeg ser at du også sliter med å spise fornuftig. Jeg begynte med å skrive opp alt jeg spiste i løpet av dagen, og hvilket tidspunt jeg spiste. Da fikk jeg oversikt over mantvanene mine, og så hva jeg gjorde feil. Det anbefales.

Så flott at du har begynt å trene! Jeg har også meldt meg inn på SATS, men jeg sliter litt med å begynne å trene igjen etter jula.

Ønsker deg iallefall lykke til!
Klem fra Beate
c.AuthorAlias Trultemor17. januar 2002
Heisann Kirsten! Velkommen hit til slankedagboken. Her er det mange som er i samme situasjon som det!

Når jeg leser det du har skrevet om din situasjon, så er den nesten identisk med min situasjon. Jeg har gått opp og ned mellom 3 graviditeter, dvs. jeg har blitt gravid hver gang jeg endelig har klart å gå ned i vekt. Denne dagboken har hjulpet meg enormt. Mye støtte å få fra andre når det går tregt, og mye ros når det går bra.

Hvis du klikker deg inn på dagboken min, så kan du se at vi hadde eksakt lik startvekt!!

Lykke til med slankingen, jeg skal følge med deg videre.
Hilsen Trultemor :)
c.AuthorAlias meiret17. januar 2002
Hei! Jeg er sikker på at du greier det, disse sidene har vært til stor hjelp for meg ihvertfall, og jeg anser ikke meg selv for å være særlig viljesterk. Det hjelper å kommunisere med likesinnede, få noen gode råd og et spark bak når man "jukser" i matveien eller med treninga! Du har jo allered fått en fin start, mes SATS og innstillinga di, så dette har du alle forutsetninger for å klare! Klem meiret!
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.