Ting begynner å skje
Mandag 4. mars skal jeg begynne på Grete Reode kurs, hadde egentlig bestemt meg for å klare dette alene, men det er ikke lett og komme i gang. Så derfor satser jeg på et kurs for å få opp piffen, så får jeg ta det videre fra der.
små steg
Jeg har ennå ikke kommet igang med noen ting men jeg har tenkt litt over hva jeg har spist og jeg har faktisk gått ned hele 300 gram og det til tross for at jeg venter mensen så jeg er kjempe fornøyd med det!!
Ingen slanking ennå!
Jeg har ikke startet med noe slanking ennå, men jeg holder på å omstille meg selv litt, planlegger litt i hodet hvordan jeg skal gripe saken ann. Første bud er jo å kutte ut cola og sjokolade og begynne å spise frokost, så mandag får være den magiske dagen for min start på et sunner liv.
I går hadde jeg lasagne til middag og kvikk lunsj til dessert som ble skyllt ned med cola!I dag har jeg i grunnen ikke spist noen ting, bare drukket brus, så dette er ikke bra!!!!!!!Trøster meg med at jeg iallefall har begynt på stramm opp på SATS! Lykke til alle dere andre, dere er flinke!
Første dag på Slankere.com
Dette er mitt første bidrag til slankedagboken!Så jaeg kan jo kanskje fortelle litt om meg selv!Har alltid vært mer eller mindre overvektig men ikke så mye som nå! For 5 år siden da jeg ble gravid for første gang veide jeg ca. 85 kg, men la på meg 15 kg under svangerskapet.Slanket bort 18 kg etterpå, men 3 år senere ble jeg gravid igjen og la på meg 15 nye kg, og de er der ennå. Så nå har jeg bestemt meg for at noe må gjøres!Kostholdet mitt slik som det er nå holder ikke mål for jeg er fæl til å hoppe over frokost og når jeg blir sulten spiser jeg kanskje en sjokolade eller noe annet usunt, så det eneste "riktige" måltidet blir middagen og da overspiser jeg bestandig! Men nå har jeg begynnt å trimme på SATS og skal nå legge om kostholdet mitt!! LYKKE TIL ALLE DERE ANDRE!!!!
Nei, cola, kvikklunsj og lasagne er nok ikke rette slankematen.
Frokost er viktig.
Selv spiser jeg 2 skiver Vasa Husmann knekkebrød, en frukt og drikker 1 glass appelsinjuice og 1 glass vann til frokost.
Blir jeg mellom måltidene blir det frukt eller grønt.
Til middag spiser jeg supper, poteter og fisk, kyllingfileter og ris, lapskaus på boks eller andre litt magre ting.
Unngå å spise middag etter kl. 18.00, men heller frukt/grønnsaker.
Lykke til videre!
Klem, A_P