← Alle dagbøker
diarist.Alias

Kira

72 år168 cm1 innlegg 2002 0 følgere

Start106,0 kg
Sist106,0 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå37,6
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
106,0 kg

en drøm om å bli slank!

Skulle gjerne tatt av noen kilo, ganske mange kilo. Tror det vil koste meg ganske mye slit, det erikke første gang jeg slanker meg!
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jannicke😄18. august 2002
Hei og velkommen hit!
Ja, de fleste av oss har vel drømmen om å bli slank. Og med flittig bruk av disse sidene, hvem vet- kanskje vi klarer det alle sammen? Et nyttig tips: les de andres dagbøker og "stjel" tips... Og husk at når det røyner på er det alltid hjelp og støtte og få her!
c.AuthorAlias solskinn😉18. august 2002
Hei Kira!
Ser du er ny her, dette er virkelig en flott "klubb".
Her møter du mange med samme problemer.
Virkelig en trøst.
Har selv slanket meg mange ganger, uten noen bra resultater.
Og hver gang jeg har "sprekt" har jeg gått opp igjen mer enn jeg har godt ned.
Jeg er forholdsvis ny her jeg også, og denne gangen skal vi klare det. Ikke sant??
Lykke til!
Hilsen Solskinn
c.AuthorAlias ivalodia😊18. august 2002
Hallo Kira :-)

Velkommen hit. Alle her har den drømmen, iallefall å bli slankere enn hva man er i dag! Og det fine er at med motivasjon, sunt kosthold, trim og gode venner så er muligheten til stede for det :-)

Ønsker deg en god start og en fin ny uke :-)
c.AuthorAlias Jojoen😃18. august 2002
Hei Kira :-)

Velkommen til slankedagboka. Her er vi mange som sliter og det er mye trøst i felles skjebne....

Jeg har også slanket meg mange ganger, sprukket mange ganger og prøvd det meste som finnes av lure og rare kurer.

Denne gangen har jeg klart meg i noen måneder og det går fortsatt tålig greit. Jeg spiser mat, ikke noe tull og tøys eller pulver. Ikke faste eller sultefór, men jeg har funnet ut at kornprodukter som brød, pasta osv. og poteter og ris ikke er bra for meg. Jeg forsøker å spise mer proteiner og mindre karbohydrater og det hjelper for meg. Kanskje for deg også? Det er mye å lese om slikt på www.roli.no

Det skal bli hyggelig å følge med deg. Lykke til.

Klem fra Jojoen
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.