Klar, ferdig, gå!
Mitt nyttårsforsett dette året er å slanke meg, og da mener jeg alvor, for jeg skal nemlig ned mange kilo. Dette skal jeg gjøre følgende:
-Sette meg delmål.
-Ta et skritt av gangen.
-Ha god tid.
-Forandre livssituasjonen betraktelig, da mener jeg i matveien og begynne å røre litt på meg.
Det får holde med disse målene så langt.
Tror selv at jeg må ta 1 uke av gangen og da må alt planlegges nøye...
Denne uka blir det ikke så mye trim, men endring av kostholdet, det blir min store oppgave denne uka.
Skal prøve å skrive opp hva jeg spiser hver dag, og da kan jeg sammenligne dagene.
Jeg begynner på min store "oppgave" i morgen!!!
Gleder meg.
-Sette meg delmål.
-Ta et skritt av gangen.
-Ha god tid.
-Forandre livssituasjonen betraktelig, da mener jeg i matveien og begynne å røre litt på meg.
Det får holde med disse målene så langt.
Tror selv at jeg må ta 1 uke av gangen og da må alt planlegges nøye...
Denne uka blir det ikke så mye trim, men endring av kostholdet, det blir min store oppgave denne uka.
Skal prøve å skrive opp hva jeg spiser hver dag, og da kan jeg sammenligne dagene.
Jeg begynner på min store "oppgave" i morgen!!!
Gleder meg.
Opplegget ditt virket i alle fall bra!
Håper du er med oss, hilsen Kamilla
Her kommer du til å finne mye motivasjon, råd, ros og ris.
Du kommer nok til å gå ned en god del kilo dersom du klarer å legge om kostholdet ditt....
Anbefaler deg å prøve grete roede jeg, det følger jeg og er nesten ikke sulten, for ikke å snakke om hvor mye god mat man kan lage.... SUNN MAT!!!
Ser vi er ganske likt i vekt og høyde så vi kan jo følge hverandre litt da, konkurrere litt oss i mellom.
Det er forressten en konkurranse som starter på onsdag for oss på 80-tallet. Førstemann og ned 5kilo, helt uhøytidelig. Bare for motivasjonens del......
Påmelding til RH
Slankeklem fra marthe