Nå starter jeg for alvor på slanking, igjen...
Vel, etter å ha sluttet å røyke for ca. 1 måned siden har jeg gått opp enda mer. Totalt har jeg gått opp ca. 6-7 kilo (min vekt varierer ofte mye fra dag til dag), og i dag starter jeg også på slanker'n igjen. Jeg har lagt tankene om dette litt til side i perioden jeg sluttet å røyke. (Måtte ha noe annet å "trøste" meg med da...)
Jeg har funnet ut at jeg må trene skal jeg slanke meg. Jeg er altfor glad i mat til å kunne endre alt for mye på kostholdet. Jeg skal derimot kutte ut sjokolade og potetgull i stor grad.
Derfor kommer jeg til å konsentrere meg om å skrive om treningen jeg gjør. Ikke særlig om maten jeg spiser.
Hovedproblemområdet mitt er vel mage/bryst, så jeg tror jeg skal ta et profilbilde innimellom for å ha noe å sammenligne med etterhvert som dagene går. Laster det opp her...
Jeg har funnet ut at jeg må trene skal jeg slanke meg. Jeg er altfor glad i mat til å kunne endre alt for mye på kostholdet. Jeg skal derimot kutte ut sjokolade og potetgull i stor grad.
Derfor kommer jeg til å konsentrere meg om å skrive om treningen jeg gjør. Ikke særlig om maten jeg spiser.
Hovedproblemområdet mitt er vel mage/bryst, så jeg tror jeg skal ta et profilbilde innimellom for å ha noe å sammenligne med etterhvert som dagene går. Laster det opp her...


Du ser ikke gæli ut i det hele tatt.....bare så det er sagt+atdere gjør en flott innsats med disse sidene.
Tjo og hei igjen.(skål-1 gl.rødvin er sunt har jeg hørt.så jeg tar 3 for å være på den sikre siden*S*)
det er nok lurt å skrive det du trener,og ikke det du spiser.Ser fint ut på "papiret" det*S*
Neida...håper du tar en spøk??Og at jeg ikke er langt på viddene her,men jeg synes vi kan ta kiloene våre med humør forstår du.
du har forrestenvært flink som har kuttet ut røyken.Ros (e) til deg for det.
God helg til deg og Baby fra tulletøyseruska
Takk for at dere opprettholder siden, hyggelig at dere deltar selv også.
Ally
Jeg har skrevet en e-mail til dere tidligere idag, men vil gjerne benytte anledningen til å takk igjen for at dere opprettholder tilbudet! Hyggelig at du "slenger deg med" også. Jeg har aldri vært noe flink til å trene, men jeg har opplevd at trening ikke bare sørger for at vekta stadig går nedover, men at energien vender tilbake! Vårslapphet finnes ikke her i gården! Så sørg for å få rørt litt på deg. Det vil garantert hjelpe deg til å redusere vekta (Alt dette vet du sikkert fra før av, men det kan ikke gjentas for ofte.) Lykke til med vektreduksjon og med slankere.com.
Hilsen Bamse
Vil bare si TUSEN HJERTELIG TAKK for at dere fortsetter med disse sidene, og at de fremdeles vil være gratis!
Det er SÅ inspirerende å ha denne dagboka for å betro seg til, samt alle venner man får her. Jeg setter virkelig stor pris på dette.
Hilsen NameIt
Dere er kjempeherlige og det er bare helt topp!!
Men det var et slik ikon på toppen der på slutten i forrige med bilde at et mastercard. Vi kan jo betale litt gjennom det, eller har det forblitt helt gratis?..
Jeg får bare forholde meg til videre informsjon på forsiden og glede meg over at dere fortsatt er der og holder oss i skinnet. Stå på videre, hilsen fra April
Den putten foran der får du nok snart bukt med når du forandrer litt på kostholdet og trener. Ønsker deg lykke til.
Klem fra Bitten.
Ps. likte alle disse fjesene her inne, spessielt spøkelse :)
jeg håper du greier det...
må også takkedeg for at det forblir gratis her. denne siden hjelper megmye. og jeg har for allvor startet opp slankingen igjen.
Ønsker deg lykketil samt at alle dere andre også greier det.
hilsen bamboo
Først og fremst gratulerer så mye med røykestoppet, du har vært kjempeflink:))
Du går nok sikkert raskt ned de kiloene vist du spiser sundt og begynner å trene:)
Ønsker deg lykke til og stå på:)
håper du får en fin uke:)
klem fra Ronja
Og lykke til med treninga! Synes ikke den profilen var så ille, jeg!
Viola.
Tusen takk for at slankedagboka forblir gratis - ellers hadde jeg gladelig betalt for å beholde den!
Jeg synes du har vært kjempeflink, jeg, som har sluttet å røyke. Da klarer du helt sikkert kampen mot kiloene også - det er nemlig som regel mest viljen det står på!
Det er helt klart bra å fokusere mer på trening enn mat, for å stramme opp kroppen, men husk at et riktig kosthold også forbedrer treningseffekten noe enormt. Et tips er å besøke siden www.paulun.com (eller var det .se?) Der kan du lære mye om fettforbrenning!
Lykke til!
...I'll be watching you...
Klem fra Lise
De to siste dagene har det i alle fall gått rette veien med vekten din!!
Broren min la på seg 20 kilo da han sluttet å røyke, han begynte igjen og tok av de samme 20 kiloene, men jeg syntes ikke han var så lur.
Du slanker deg på en annen måte enn meg, jeg er mest opptatt av maten og lite med mosjoneringen, burde vel satset på begge deler.
Uansett håper vekten fortsetter nedover for deg!!!
Slankehilsen Sussi
Har vel sett deg i bedre form enn dette, ja.
Full skjerpings fremover på oss begge! Og nå som vi har nye sykler blir det lettere å komme igang med mosjon...
Røykestoppen er vel litt skyld i din vektoppgang, men tenk - helsegevinsten er allikevel større! Den lille sigaren du unner deg innimellom (til kos) får du heller beholde.
Jeg synes du er kjempeflink, jeg!!
Baby ;)