← Alle dagbøker
diarist.Alias

Ken

57 år192 cm4 innlegg 2001–2002 0 følgere

Start104,4 kg
Sist111,5 kg
Endring+7,1 kg
BMI nå30,2
19. oktober 200121. april 2002
🐷111,5 kg

Nå starter jeg for alvor på slanking, igjen...

Vel, etter å ha sluttet å røyke for ca. 1 måned siden har jeg gått opp enda mer. Totalt har jeg gått opp ca. 6-7 kilo (min vekt varierer ofte mye fra dag til dag), og i dag starter jeg også på slanker'n igjen. Jeg har lagt tankene om dette litt til side i perioden jeg sluttet å røyke. (Måtte ha noe annet å "trøste" meg med da...)

Jeg har funnet ut at jeg må trene skal jeg slanke meg. Jeg er altfor glad i mat til å kunne endre alt for mye på kostholdet. Jeg skal derimot kutte ut sjokolade og potetgull i stor grad.
Derfor kommer jeg til å konsentrere meg om å skrive om treningen jeg gjør. Ikke særlig om maten jeg spiser.

Hovedproblemområdet mitt er vel mage/bryst, så jeg tror jeg skal ta et profilbilde innimellom for å ha noe å sammenligne med etterhvert som dagene går. Laster det opp her...
Bilde
13 i heiagjengen
c.AuthorAlias tøysa😉26. april 2002
PSSST!!
Du ser ikke gæli ut i det hele tatt.....bare så det er sagt+atdere gjør en flott innsats med disse sidene.
Tjo og hei igjen.(skål-1 gl.rødvin er sunt har jeg hørt.så jeg tar 3 for å være på den sikre siden*S*)
c.AuthorAlias tøysa🙂26. april 2002
hovedproblemet ditt der jeg ja.brystet ditt er liksom liiittt langt nede på en måte*S*
det er nok lurt å skrive det du trener,og ikke det du spiser.Ser fint ut på "papiret" det*S*

Neida...håper du tar en spøk??Og at jeg ikke er langt på viddene her,men jeg synes vi kan ta kiloene våre med humør forstår du.
du har forrestenvært flink som har kuttet ut røyken.Ros (e) til deg for det.
God helg til deg og Baby fra tulletøyseruska
c.AuthorAlias Ally23. april 2002
Heihei, hyggelig å se deg, bokstavelig talt. Trening er nok nøkkelen for meg også, særlig siden jeg da får lyst på sunn mat. Akkurat nå kan jeg egentlig ikke trene, så jeg trenger vel ikke å si hvilken type mat jeg får lyst på da...hrmpf.
Takk for at dere opprettholder siden, hyggelig at dere deltar selv også.

Ally
c.AuthorAlias Bamse😃22. april 2002
Hei Ken!
Jeg har skrevet en e-mail til dere tidligere idag, men vil gjerne benytte anledningen til å takk igjen for at dere opprettholder tilbudet! Hyggelig at du "slenger deg med" også. Jeg har aldri vært noe flink til å trene, men jeg har opplevd at trening ikke bare sørger for at vekta stadig går nedover, men at energien vender tilbake! Vårslapphet finnes ikke her i gården! Så sørg for å få rørt litt på deg. Det vil garantert hjelpe deg til å redusere vekta (Alt dette vet du sikkert fra før av, men det kan ikke gjentas for ofte.) Lykke til med vektreduksjon og med slankere.com.
Hilsen Bamse
c.AuthorAlias nameit😀22. april 2002
Hei Ken!

Vil bare si TUSEN HJERTELIG TAKK for at dere fortsetter med disse sidene, og at de fremdeles vil være gratis!
Det er SÅ inspirerende å ha denne dagboka for å betro seg til, samt alle venner man får her. Jeg setter virkelig stor pris på dette.

Hilsen NameIt
c.AuthorAlias april😃22. april 2002
Tusen takk for at dere fortsetter!!!!!!
Dere er kjempeherlige og det er bare helt topp!!
Men det var et slik ikon på toppen der på slutten i forrige med bilde at et mastercard. Vi kan jo betale litt gjennom det, eller har det forblitt helt gratis?..
Jeg får bare forholde meg til videre informsjon på forsiden og glede meg over at dere fortsatt er der og holder oss i skinnet. Stå på videre, hilsen fra April
c.AuthorAlias Bitten👻21. april 2002
Hei Ken. Er utrolig glad for at dere forsetter med disse sidene, en stor klem fra meg til dere begge.
Den putten foran der får du nok snart bukt med når du forandrer litt på kostholdet og trener. Ønsker deg lykke til.
Klem fra Bitten.
Ps. likte alle disse fjesene her inne, spessielt spøkelse :)
c.AuthorAlias bamboo er feit😄21. april 2002
Bra at du også starter igjen!
jeg håper du greier det...
må også takkedeg for at det forblir gratis her. denne siden hjelper megmye. og jeg har for allvor startet opp slankingen igjen.

Ønsker deg lykketil samt at alle dere andre også greier det.

hilsen bamboo
c.AuthorAlias Ronja😊21. april 2002
Hei Ken:)
Først og fremst gratulerer så mye med røykestoppet, du har vært kjempeflink:))
Du går nok sikkert raskt ned de kiloene vist du spiser sundt og begynner å trene:)
Ønsker deg lykke til og stå på:)
håper du får en fin uke:)
klem fra Ronja
c.AuthorAlias Viola😃21. april 2002
HURRAAAAA for at sidene fortsetter!!!!!!
Og lykke til med treninga! Synes ikke den profilen var så ille, jeg!
Viola.
c.AuthorAlias Minelli😃21. april 2002
Hei Ken!

Tusen takk for at slankedagboka forblir gratis - ellers hadde jeg gladelig betalt for å beholde den!

Jeg synes du har vært kjempeflink, jeg, som har sluttet å røyke. Da klarer du helt sikkert kampen mot kiloene også - det er nemlig som regel mest viljen det står på!

Det er helt klart bra å fokusere mer på trening enn mat, for å stramme opp kroppen, men husk at et riktig kosthold også forbedrer treningseffekten noe enormt. Et tips er å besøke siden www.paulun.com (eller var det .se?) Der kan du lære mye om fettforbrenning!

Lykke til!

...I'll be watching you...

Klem fra Lise
c.AuthorAlias Sussi21. april 2002
Takk for at dagboken fortsetter som før!!

De to siste dagene har det i alle fall gått rette veien med vekten din!!

Broren min la på seg 20 kilo da han sluttet å røyke, han begynte igjen og tok av de samme 20 kiloene, men jeg syntes ikke han var så lur.

Du slanker deg på en annen måte enn meg, jeg er mest opptatt av maten og lite med mosjoneringen, burde vel satset på begge deler.

Uansett håper vekten fortsetter nedover for deg!!!

Slankehilsen Sussi
c.AuthorAlias Baby❤️21. april 2002
Hei pus,

Har vel sett deg i bedre form enn dette, ja.
Full skjerpings fremover på oss begge! Og nå som vi har nye sykler blir det lettere å komme igang med mosjon...

Røykestoppen er vel litt skyld i din vektoppgang, men tenk - helsegevinsten er allikevel større! Den lille sigaren du unner deg innimellom (til kos) får du heller beholde.
Jeg synes du er kjempeflink, jeg!!

Baby ;)
😌113,0 kg

8 kilo opp... Ja, ja...

Nå fungerer opplasting av bilder igjen...
Det har vært mye kjør i det siste, og det - kombinert med at jeg har klart å slutte å røyke har gjort til at slankingen har blitt "noe" nedprioritert. Vel... Hva skal jeg si... 8 kilo opp er ingen bra start - men jeg er glad jeg er røykfri!

Hilsen fra Ken.
Bilde
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Minelli20. april 2002
Hei Ken!

Jeg er utrolig glad for at dere fant en løsning på å opprettholde denne siden! Livet mitt har blitt helt fantastisk etter å ha klart å gå ned 25 kilo. Det hadde jeg aldri klart uten dette tilbudet! Tusen, tusen takk!

Kjempeklem fra Lise
c.AuthorAlias tøysa19. april 2002
Velkommen tilbake som "bruker"
+8 kg.på 6 mnd er vel kanskje ikke det verste?*S*

Takk for beskjeden om oprettholding.Det var da virkelig en glànyhet på fredagskvelden.Måtte alle fortsette å være med så sidene lever!

Gooood helg...
😑105,5 kg

Uffda, dette var ikke bra...

Så har en ny uke gått, og jeg må ærlig innrømme at jeg fryktet for vekta, siden det ikke har vært spesielt mye fokusering på nedgang, men at jeg skulle ha gått opp en kilo... Uff...

Vel, får legge meg i "sælan", og vente spent til neste gang jeg trår på vekta...

PS! For å bryte med mitt prinsipp om ikke å prate om drift i boka mi:
Kona og jeg er helt overveldet over all rosen vi får p.g.a. disse sidene. Vi blir helt rørt. Tusen takk! :-)

Ken.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Ken1. november 2001
Hva mener du med sene kvelder? ;-)
c.AuthorAlias Baby1. november 2001
Ken da, slutt med all denne senkveld-spisingen din, så kanskje det hjelper...;-)
🙂104,4 kg

Webmaster slenger seg på...

Det begynner å bli lenge siden vi startet dette nettstedet, så både kona (Alias Baby) og jeg fant ut at det er på tide at vi begge registrerer oss her.

Jeg vil bruke "min dagbok" som en vanlig bruker, og jeg vil ikke opptre som webmaster her. D.v.s. jeg vil ikke diskutere noe som helst ang. driften i dagboka mi. Send email til webmaster@slankere.com når det gjelder tekniske ting/problemer (som vanlig).

Vel - skal se om ikke jeg også kan ta av noen kilo... Det trengs...

PS! Egentlig skulle både kona og jeg vært med på slanketreffet i morgen, men jeg har nettopp kommet meg etter en lungebetennelse, så jeg tar ikke risikoen på å bli syk igjen...

Ken.
8 i heiagjengen
c.AuthorAlias Amorica22. oktober 2001
Heisann!

Morro at dere slenger dere på! :)) Må jo bare få sagt det jeg også da; stedet er flott! TUSEN TAKK!!!

Lykke til - begge to!

Klem fra amor:)
c.AuthorAlias Minelli20. oktober 2001
Hei Ken!

Jeg skal love å ikke snakke "drift" her, ja...

Jeg må bare føye meg til alle takksigelsene om denne siden. Den har vært alfa og omega for min slanking, og nå har jeg fått tilbake mitt gamle jeg igjen. Tusen takk for det!

Morsomt at du og kona også skla være vanlige slankere her da! ønsker dere lykk til! Jeg skal nok følge med dere og passe på at dere holder dere på rett kjøl!

Kjempeklem fra Minelli
c.AuthorAlias Jenta*S*20. oktober 2001
Heiii!
Så gøy at dere er med begge to da!*S*
Dette MÅ jo bare bli bra! Må jo bare få sagt at jeg er veldig takknemlig for at dere har laget disse sidene!!:0)

Ønsker deg og kona di masse lykke til videre!
Kommer nok til å " se" hverandre masse fremover! Jeg blir her iallefall! frem til sommeren!

Uansett...ha en flott dag! Og vit at dere har gjort livet mye lysere for mange av oss!*S*...

Stor klem
Jenta*S*
c.AuthorAlias Matvraket20. oktober 2001
Heisann :)

Må bare få si tusen, tusen takk for supre sider.
Jeg hadde aldri i verden vært 12 kg lettere uten dem.

Skjønner at du vil ta det med ro etter en lungebetennelse, hadde det selv for en liten stund siden og det var ikke noe godt. Kona tok vel godt vare på deg da ;)

Velkommen hit som bruker og lykke til :)

Klem Matvraket :)))
c.AuthorAlias Hermine19. oktober 2001
Så du (og baby) er geniet bak dette nettstedet altså.
Jeg kom helt tilfeldig over det da jeg startet på Grete Roedekurs, og hadde ikke klart dette uten dere.
Jeg har blitt helt hekta, og må innom hver dag ellers blir jeg helt stressa. Men nok om meg.

Ønsker deg lykke til framover. Her er det mange flotte mennesker (men det vet du sikkert allerede).

Klem fra Hermine
c.AuthorAlias cola light19. oktober 2001
Hei!
Du og Baby slipper nok ikke unna takksigelser sånn i starten, det er for mange kilo som er bortslanket her til at dere kan "unngå" det!Hjertelig!!!
Og nå kan dere addere flere kilo til disse. Blir moro å følge deg. Det er ikke lenge siden jeg hadde samme matchvekt som deg, litt rart å tenke på.
Så du er en sofagris du - husk at det er ekstra deilig å sette seg ned å nyte sofavarmen etter en frisk trimtur! Det kan være en fin start på en slankekur. Lykke til!
hilsen cola light
c.AuthorAlias RH19. oktober 2001
Hei på deg og velkommen hit :-)

Kos at dere slenger dere på og ja jeg skal iallefall love og ikke diskutere noe ang driften i dagboken din, men jeg må bare si en ting! TUUUUSEN TAKK FOR AT DERE ER TIL!!!

Håper du får like stor nytte av denne dagboken som jeg får! Den er bare helt fantastisk! Vet rett og slett ikke hva jeg skulle gjort uten denne siden! Massevis av gratis motivasjon og styrke! Og disse konkurransen vi har her inne også er også motivasjon!

Velkommen til oss! Kos og ha deg med oss! Lykketil!

Masse klemmer fra RH
c.AuthorAlias Baby19. oktober 2001
Heisann Ken :-)
Lykke til med slankingen vår....Håper å få masse inspirasjon her inne. Vi får backe opp hverandre så godt vi kan.
...kona di ;-)...

Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.