← Alle dagbøker
diarist.Alias

Kameelah

49 år170 cm4 innlegg 2002 0 følgere

Start110,0 kg
Sist106,0 kg
Endring−4,0 kg
BMI nå36,7
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
13. april 200217. april 2002
106,0 kg

sultn!

eg e så sultn no at eg mått bære innom her førr å slå ihjel litt ti! ellers så skjer det ikke så mye!

Klemz
107,0 kg

detta går rette veien...

hihi! idag starter jeg og ei venninne på nurtrilett kur! får se åssn det funker da! ses!

KLems
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Ronja16. april 2002
heisann:)
Libra er en slanke og kostholdsklubb, det går ut på at at man skal spise seg varigt ned til et sundt og varigt vekttap:)
man skal spise lite men ofte og drikke mye vann og ha minst muligt med fett og sukker, men det er helt vanlig mat man spiser:)
Lykke til videre nedover:)
klem fra Ronja
108,0 kg

spysjuk!

Blæææh! Kan ikke akkurat si at jeg har fått i meg så mye mat siden sist jeg var her inne å skrev... Det som ble spist kom da fort opp igjen! Sånn er det når man blir smittet av omgangssyken. Kan ikke huske sist jeg hadde det, men det var når jeg var liten en gang. Men i morgen den dag regner jeg med at jeg blir i god nok form til å ta fatt på mitt store slanke opplegg....

Klemz
110,0 kg

Snubla over denna sia. VIL KJAPT NED I VEKT!!

Jaja så var dagen kommet til at jeg også skulle legge inn min egen slanke dagbok på nettet..... Jeg har vel egentlig "knota" og slitt ,ed vekta i en del år. Kiloene som kom på etter 2 barnefødsler ville jo ikke av! BlÆÆH! Jeg veide 123 kilo og nå vandrer jeg mellom 110 og 105.... Trener stort sett hver dag på treningssenter, så jeg ligger IKKE på latsia, men kiloene sitter jo BOM fast! Blir deppa av detta! Ikke har jeg noe godt forhold til mat heller... Fikk bulimi i en alder av 17 og nå har jeg noe som jeg kaller "hobby-bulimi" Dårlig samvittighet til tider når jeg spiser noe og så kommer det opp ellers så spiser jeg ikke i det hele tatt eller så spiser jeg bare "møkka-mat" sier seg selv da at jeg ikke har noe bra forhol til meg selv, kroppen og maten! Jeg hater kroppen min! Magen bare slenger som en slaskete kengurupose, jeg er en fremmed i min egen kropp! Tenke seg til at jeg veide 63 kilo før jeg fikk barna, er det rart jeg føler meg som en elefant innimellom??? Men kroppen er egentlig ganske bra om man ser bort fra magen... iog med at jeg trener så ofte som jeg gjør har jeg knall harde legger, lår og rumpe *kjempestolt* hihi.... men jeg skal jo ned i vekt! men jeg går jo bare opp nå sopm jeg trener, men jeg omdanner jo fettet til muskler.... VIL KJAPT NED I VEKT!!!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Ronja14. april 2002
hei og velkommen inn her på disse sidene, her vil du nok kunne finne mye motivasjon og gode råd:) Jeg følger selv Libra sitt opplegg, jeg gikk på libra kurs for noen år siden og vil anbefale det på det varmeste:) det går ut på å spise lite og ofte:) men du går nok ikke så kjapt ned i vekt der som du gjør på pulverkurer,men de er jo ikke sunne for kroppen, det er bedre å smøre seg med litt tålmodighet, for jo senere du går ned i vekt dess senere går du opp igjen, pluss at psyken får tid til å venne seg til å tenke sundt:) men men uansett hva du bestemmer deg for så ønsker jeg deg lykke til:)
klem fra Ronja
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.