← Alle dagbøker
diarist.Alias

Kalu

53 år172 cm8 innlegg 2001 0 følgere

Start88,8 kg
Sist83,9 kg
Endring−4,9 kg
BMI nå28,4
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
20. august 200110. september 2001
83,9 kg

veiedag

Jippi i dag så jeg 3 tallet, og det er lenge siden sist...Motivasjonen er på topp, neste stopp/ mål er 78 kg.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias RH10. september 2001
Gratulerer så mye med Vekttapet! Godt og høre at motivasjoen er på topp! Stå på så når du neste mål også!

Klem RH
84,6 kg

ned igjen:-)

200g ned , det er jo ikke så mye, men det blir jo litt når en rekner ut tilsammen.....Er fremdeles veldig motivert, spiste litt mye pizza i går, men man skal jo leve også oppi all slankingen..
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Linn9. september 2001
jeg er helt enig med deg, man skal leve i slankingen også og spesielt hvis man har familie/mann, for de kan ikke leve på slankemmat bestandig de heller. men så lenge man klarer å begrense seg! Lykke til videre, Klem Linn
84,8 kg

ned 200 gram

Ja det går rette veien, begynner å føle det på klærne, ned 4 kg er flott synes jeg. Føler ikke jeg sulter meg, spiser lite og ofte :-) Fikk kommentar fra svigermor i dag " har tatt sånn av " det er alltid hyggelig med positive kommentarer.
85,0 kg

Det går bra :-)

Ja nå er det en stund siden eg har vært her, har vært borte noen dager. Mensen er kommet, og føler meg oppblåst...har jo gått ned, men har vel forventet at 84 skulle dukke opp. Det kommer vel snart.. Fortsetter med Libra kuren..
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Tavannda7. september 2001
Over en kilo ned er jo kjempe bra, det burde du være fornøyd med, om en liten stund har du sikkert gått ned en kilo til. Lykke til!!
86,1 kg

Influensa

Har fått influensa, er helt utslått. Har klart å spise 5 måltider i dag, men det var ikke så enkelt.. Håper eg blir frisk snart slik at eg kan gå ut på tur :-)
86,4 kg

Det går nedover

Ja ned 400g siden i går, er veldig bra, føler at dette skal jeg klare. Første delmål er 83 kg, det var jeg før jeg ble gravid med sønnen min. Han er 6 mnd og jeg la på meg 24kg...
10 av de gikk fort av, men jeg har jobbet med resten..Målet mitt er å bli 70-75 kg, og stabilisere meg der:-)
86,8 kg

veidag 1

Ja nå har det gått en uke siden eg la om kosten. Har gått ned 2 kg og er strålende fornøyd med det. Vet at de neste kiloene blir vanskeligere, men jeg er på rett vei :-) Spiser 5 måltider for dagen, med 3 timers mellomrom og dette ser ut til å fungere bra.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Minelli27. august 2001
Hei Kalu!

To kilo ned den første uka er jo kjempebra! De neste kiloene er nok ikke vanskelige, det er bare vanskelig å motivere seg til å begynne med. Jeg gikk nesten ikke ned i starten, og følte at alle andre bare raste fra meg, men så plutselig løsner det igjen. Det går litt i rykk og napp, så det viktige er å holde ut i både gode og dårlige tider!

Les noen slankedagbøker, og få en masse tips og inspirasjon til å fortsette nedgangen! Det gjorde jeg, og det funker utrolig bra!

Lykke til!

Minelli
88,8 kg

Begynnelsen

Ja i dag bestemte eg meg for å melde meg inn i slankedagboken.
Har mangen kg å ta av, men første mål er å bli 83kg. Håper at dette forumet hjelper meg med det.
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Victoria26. august 2001
Hei Kalu! :-)

Velkommen hit, disse dagbøkene er en kjempebra støtte for mange av oss. Her får (og gir) du råd og tips og motivasjon til alle de andre flotte medslankerne som finnes her. Har du tenkt å følge noen spesiell diett eller slankeopplegg? Ønsker deg masse lykke til!!!

Klem fra Victoria
c.AuthorAlias modah26. august 2001
Hei!

Velkommen hit,du kommer nok til å få mye glede av denne boken,det har hvertfall jeg,tror ikke jeg hadde klart dette så bra uten,her får man ris og ros og mye støtte!

Men du er jo igang allerede og det er jo flott det.Hva slags plan har du for å komme deg nedover da?

Ønsker deg lykke til,dette klarer du helt sikkert!

Klem fra modah
c.AuthorAlias Kalu26. august 2001
Takk for tilbakemeldingene, eg har tenkt til å følge libra oppskriften. Har gått på kurs før, men vil nå for alvor legge om kosten. Håper at kiloene vil bli vekke for godt :-)
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.