← Alle dagbøker
Kalu
53 år172 cm8 innlegg
2001
0 følgere
Start88,8 kg
Sist83,9 kg
Endring−4,9 kg
BMI nå28,4
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka 10. september 2001
83,9 kgveiedag
Jippi i dag så jeg 3 tallet, og det er lenge siden sist...Motivasjonen er på topp, neste stopp/ mål er 78 kg.
9. september 2001
84,6 kgned igjen:-)
200g ned , det er jo ikke så mye, men det blir jo litt når en rekner ut tilsammen.....Er fremdeles veldig motivert, spiste litt mye pizza i går, men man skal jo leve også oppi all slankingen..
8. september 2001
84,8 kgned 200 gram
Ja det går rette veien, begynner å føle det på klærne, ned 4 kg er flott synes jeg. Føler ikke jeg sulter meg, spiser lite og ofte :-) Fikk kommentar fra svigermor i dag " har tatt sånn av " det er alltid hyggelig med positive kommentarer.
7. september 2001
85,0 kgDet går bra :-)
Ja nå er det en stund siden eg har vært her, har vært borte noen dager. Mensen er kommet, og føler meg oppblåst...har jo gått ned, men har vel forventet at 84 skulle dukke opp. Det kommer vel snart.. Fortsetter med Libra kuren..
Influensa
Har fått influensa, er helt utslått. Har klart å spise 5 måltider i dag, men det var ikke så enkelt.. Håper eg blir frisk snart slik at eg kan gå ut på tur :-)
Det går nedover
Ja ned 400g siden i går, er veldig bra, føler at dette skal jeg klare. Første delmål er 83 kg, det var jeg før jeg ble gravid med sønnen min. Han er 6 mnd og jeg la på meg 24kg...
10 av de gikk fort av, men jeg har jobbet med resten..Målet mitt er å bli 70-75 kg, og stabilisere meg der:-)
veidag 1
Ja nå har det gått en uke siden eg la om kosten. Har gått ned 2 kg og er strålende fornøyd med det. Vet at de neste kiloene blir vanskeligere, men jeg er på rett vei :-) Spiser 5 måltider for dagen, med 3 timers mellomrom og dette ser ut til å fungere bra.
Begynnelsen
Ja i dag bestemte eg meg for å melde meg inn i slankedagboken.
Har mangen kg å ta av, men første mål er å bli 83kg. Håper at dette forumet hjelper meg med det.
Klem RH