← Alle dagbøker
diarist.Alias

Kaisa

57 år172 cm2 innlegg 2002 0 følgere

Start103,8 kg
Sist103,0 kg
Endring−0,8 kg
BMI nå34,8
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
21. mai 200228. mai 2002
😈103,0 kg

Jeg vil, jeg vil, men jeg får det ikke til

Hei alle sammen, jeg har bestemt meg og jeg skal ned i vekt, men det er ikke så lett, jeg vet at bare jeg får startet skikkelig, komme ordentlig i gang, vil jeg klare det. Jeg har som mange av dere andre prøvd 120 slankekurer før, you name it, og jeg vet hva du snakker om. Men denne gangen vil jeg så gjerne. Og jeg skal ikke gi opp. Jaja, dette ble jo egentlig bare litt klaging, men det hjelper å skrive det ned. Nå Skal jeg sette igang. Og jeg skal komme inn å skrive litt oftere.

Klem fra Kaisa
😄103,8 kg

Hei alle sammen

Tenkte jeg skulle prøve meg her i slankedagboka. Flott side, er imponert over hvor mange som virkelig klarer å gå ned i vekt her inne. Det blir jo nesten som en slankeklubb. Og nå trenger jeg noen skikkelig spark bak. Enda en sommer i møte med en haug med kilo for mye;-{ Når jeg skriver en haug er det fordi jeg ikke er helt sikker på hvor mange kilo jeg vil ned, men vi kan jo begynne med 30 og så får vi se.......
Ok nå setter jeg opp noen delmål, man skal jo ikke gape over for mye på en gang.

Første delmål sier seg nesten helt av seg selv Under 100! Håper på å komme dit i løpet av 2 uker. Da skriver vi 4. juni
Håper på å komme ned i 96 før vi skal på ferie 22. juni
Kommer hjem igjen 8 juli. Da er det på han igjen forhåpentligvis fortsatt med 96 kilo i boka!
Neste delmål er under 90. 13. august
85 kilo 17. september
80 kilo 22. Oktober
75 kilo 26. November
Hard innspurt til jul Under 70, 24 DESEMBER

Gleder meg til å følge alle dere andre som ligger inne her. For min sin del er det nå eller aldri.

Har ikke helt fått lagt opp noe slankeprogram ennå, men i dag har jeg bare spist frokost.
3 fiber knekkebrød med leverpostei. (klokka er bare 09:45)

Så Lykke til alle sammen. Som sagt så trenger jeg noen skikkelige spark bak.

Klem fra Kaisa
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias nataja😃21. mai 2002
Heisan, og velkommen hit:-) Jeg er ikke så gammel her inne ennå, og er som deg også imponert over hvor mye folka her har greid å gå ned i vekt....men vi skal også greie det!!:-)

Det er sikkert lurt å sette seg slike delmål som du har gjort. Selv har jeg ikke tenkt så langt ennå, har liksom bare tenkt 5 og 5 kilo av gangen, men har ingen datoer. Kanskje jeg også skulle tenke på det.

Et tips til deg, som du sikkert har hørt før, er å drikke masse vann. Da går du fortere ned i vekt, får en slags metthetsfølelse, og reduserer sjangsen for forstoppelse.

..Ønsker deg lykke til:-)
*klem*
c.AuthorAlias Keyz21. mai 2002
Hei Kaisa - velkommen! :o)
Det er jammen ikke lett å slanke seg! Jeg har prøvd ut Elisabeth's metode med stort hell de to siste ukene. Nemlig å skrive opp hva jeg får lov til å spise hver dag. Det tar litt tid, men det er jammen verdt det. I tillegg skriver jeg opp alt jeg putter i munnen i løpet av en dag. Det er litt ekstra motivasjon når det står der svart på hvitt. Til slutt har jeg stjelt enda en ide her inne (husker ikke hvem sin): jeg gir meg selv trimpoeng. 2 poeng for hver 10. minutt trening (gange, aerobic etc), og målet er minst 12 poeng om dagen. Det vil si to timer jeg MÅ røre på meg om dagen det. Og da teller jeg ikke med aktiviteten på jobben. Fungerer bra for meg :o) Jeg legger også til side noen kroner per poeng, slik at jeg om 50 eller kanskje 100 poeng kan kjøpe meg noen nye klær.

Ble litt langt dette, men mye som ville ut :o)
Lykke til med slankinga di her inne!

Klem fra Keyz
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.