Travel uke
Hei
Har nesten dårlig samvittighet for ikke å ha vært inne, men uken har vært veldig travel. Men det går nedover alikevel.
Føler jeg har spist mye "tull". Kanskje jeg føler det p.g.a det har vært både klubb og venninnetreff. Ekstra kjekt når en går nedover i uker som dette.
Datteren min på 10 mnd henger i tastaturbrettet og trykker på talltastaturet. Vet du hva hun trykte/slo?? 69,3 - Kanskje det ikke bare er en tilfeldighet. Det var vekten før barna kom, så kanskje en gang skal det oppleves igjen.
Det store spørsmålet er om bunaden passer til 17. mai eller om jeg må ut med unødvendige penger på noen nye klær??
Ja, ja så er det helg igjen. Dere får stå på alle sammen.
Dere får ha ei riktig god helg!!!!!!
Klem fra Kaia
Har nesten dårlig samvittighet for ikke å ha vært inne, men uken har vært veldig travel. Men det går nedover alikevel.
Føler jeg har spist mye "tull". Kanskje jeg føler det p.g.a det har vært både klubb og venninnetreff. Ekstra kjekt når en går nedover i uker som dette.
Datteren min på 10 mnd henger i tastaturbrettet og trykker på talltastaturet. Vet du hva hun trykte/slo?? 69,3 - Kanskje det ikke bare er en tilfeldighet. Det var vekten før barna kom, så kanskje en gang skal det oppleves igjen.
Det store spørsmålet er om bunaden passer til 17. mai eller om jeg må ut med unødvendige penger på noen nye klær??
Ja, ja så er det helg igjen. Dere får stå på alle sammen.
Dere får ha ei riktig god helg!!!!!!
Klem fra Kaia
Takk for hyggelig kommentar i boka mi.
Enig med deg i at det er ekstra kjekt å gå ned i vekt når man har slike "tulledager" med venninnetreff, klubb, hvor det blir servert slike ting som vi vanligvis ikke inntar, iallfall ikke midt i uka.
Jeg har selv en gutt på 11 mnd. Men han har ikke "spådd" vekta mi her. Han slår heller av pc'en. Hva nå enn han mener med det.
Kanskje han vil ha meg som jeg er. Vel, det vil ikke jeg lenger. Nå er det alvor.
Du skal se at lillejenta di får rett i sine spådommer. Du vil nok havne på den gamle "idealvekta" om ikke så altfor lenge.
Du har jo vært kjempeflink.
Ha ei koselig helg!
Klem fra NameIt