Første døgnet unnagjort!
Og det var lettere enn jeg hadde trodd!
Som småbarnsmor så blir det lett til at jeg parkerer meg i sofaen om kvelden, og der sitter jeg og... ja, spiser! Og spiser, og spiser...
Men nå har jeg startet et nytt og bedre liv! Slutt på all småspising om kvelden og bort med alt snop!
Jeg har t.o.m. kostet støv av trimsykkelen! (man må da ta et steg av gangen...;o)
Dette skal gå bra!
Som småbarnsmor så blir det lett til at jeg parkerer meg i sofaen om kvelden, og der sitter jeg og... ja, spiser! Og spiser, og spiser...
Men nå har jeg startet et nytt og bedre liv! Slutt på all småspising om kvelden og bort med alt snop!
Jeg har t.o.m. kostet støv av trimsykkelen! (man må da ta et steg av gangen...;o)
Dette skal gå bra!
Vil ønske deg velkommen til disse sidene, har selv vært her siden nyttår, og her inne er det støtte og motivasjon å finne. Hadde ikke klart meg uten disse vidundelige menneskene.
Trimsykkelen er et kjekt redskap til å sette fortgang i forbrenningen, selv om jeg har vært litt slapp de siste ukene.
Tror det er A_P som har en link til en forbrennings-side på noen av dagene i boka hans. Den var ganske kjekk.
Kjenner meg igjen når det gjelder etter at barn er i seng, da er det deilig å kunne sette seg ned, men gjør jeg først det kommer jeg meg ikke opp igjen, så NÅ skal vi være flinke, ikke sant?
Stå på, dette klarer du!
Hilsen fra Rita
Må le litt når du skriver om det å slenge seg i sofaen å bare spise.....Du skriver om meg for noen få mnd siden jo...ler!!
Ja det der vet jeg alt om!! Har selv 3 små håpefulle og når dagen er over er det jammen godt å gro fast i sofaen::o)
Men de tider er over...ikke sant?? Nå er det ut på tur eller så sitter jeg nå mye foran dataskjermen jeg da, men der har jeg aldri hatt for vane å spise!
Du få ha lykke til med slankingen og din nye livstil:o)
God helg og klem fra Ariana c",)
Jeg er også ganske ny her..( er vel på min 6 dag i dag).
Her vil du få masse motivasjon, det kan jeg garantere!
Flott at du har begynt ett nytt og bedre liv, da er vi to..( og et par hundre til..hihi).
Jeg tror at den første uken kan være hard.. jeg har selv klart meg bra, og hver gang jeg har tenkt på godteri, eller å droppe turen.. så har jeg tatt frem en lacryl, tygget som en gal, og løpt ut på tur.
Det er ikke tull, for hver meter jeg har gått, jo mere stiger motivasjonen!! Anbefales på det sterkeste!
Lykke til videre.. håper vi sees her i kampen for det sunnere liv!
Klem
Jeg stiller gjerne opp som forbilde...bare husk at det likevel er DU som må gjøre selve jobben!
Første døgn vel overstått er kjempebra, men vær også på vakt mot dag 2 og 3. Ofte er det da man trenger å være sterk og motstå fristelser. Kroppen trenger nemlig tid til å tilpasse seg nytt spisemønster etc.
Børstet støv av trimsykkelen i går, varme den opp i dag? Hvis du vil ha maksimalt utbytte av lite trening, så bør du sykle noen minutter om morgenen, gjerne på relativt tom mage. Da får du bedre forbrenning utover hele dagen!
...bare et lite tips...
Ha en kjempefin fredag, og lykke til med helgen!
Klem fra Minelli