← Alle dagbøker
diarist.Alias

Jumbo

52 år168 cm2 innlegg 2002 0 følgere

Start103,0 kg
Sist103,0 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå36,5
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
14. mars 200215. mars 2002
103,0 kg

Første døgnet unnagjort!

Og det var lettere enn jeg hadde trodd!

Som småbarnsmor så blir det lett til at jeg parkerer meg i sofaen om kvelden, og der sitter jeg og... ja, spiser! Og spiser, og spiser...

Men nå har jeg startet et nytt og bedre liv! Slutt på all småspising om kvelden og bort med alt snop!

Jeg har t.o.m. kostet støv av trimsykkelen! (man må da ta et steg av gangen...;o)

Dette skal gå bra!
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias fett nok.17. mars 2002
Hei på deg!

Vil ønske deg velkommen til disse sidene, har selv vært her siden nyttår, og her inne er det støtte og motivasjon å finne. Hadde ikke klart meg uten disse vidundelige menneskene.
Trimsykkelen er et kjekt redskap til å sette fortgang i forbrenningen, selv om jeg har vært litt slapp de siste ukene.
Tror det er A_P som har en link til en forbrennings-side på noen av dagene i boka hans. Den var ganske kjekk.

Kjenner meg igjen når det gjelder etter at barn er i seng, da er det deilig å kunne sette seg ned, men gjør jeg først det kommer jeg meg ikke opp igjen, så NÅ skal vi være flinke, ikke sant?

Stå på, dette klarer du!

Hilsen fra Rita
c.AuthorAlias Ariana15. mars 2002
Hei Jumbo!

Må le litt når du skriver om det å slenge seg i sofaen å bare spise.....Du skriver om meg for noen få mnd siden jo...ler!!

Ja det der vet jeg alt om!! Har selv 3 små håpefulle og når dagen er over er det jammen godt å gro fast i sofaen::o)

Men de tider er over...ikke sant?? Nå er det ut på tur eller så sitter jeg nå mye foran dataskjermen jeg da, men der har jeg aldri hatt for vane å spise!

Du få ha lykke til med slankingen og din nye livstil:o)

God helg og klem fra Ariana c",)
c.AuthorAlias trixi15. mars 2002
Hei og velkommen!
Jeg er også ganske ny her..( er vel på min 6 dag i dag).
Her vil du få masse motivasjon, det kan jeg garantere!
Flott at du har begynt ett nytt og bedre liv, da er vi to..( og et par hundre til..hihi).
Jeg tror at den første uken kan være hard.. jeg har selv klart meg bra, og hver gang jeg har tenkt på godteri, eller å droppe turen.. så har jeg tatt frem en lacryl, tygget som en gal, og løpt ut på tur.
Det er ikke tull, for hver meter jeg har gått, jo mere stiger motivasjonen!! Anbefales på det sterkeste!

Lykke til videre.. håper vi sees her i kampen for det sunnere liv!
Klem
c.AuthorAlias Minelli15. mars 2002
Hei, hei Jumbo!

Jeg stiller gjerne opp som forbilde...bare husk at det likevel er DU som må gjøre selve jobben!

Første døgn vel overstått er kjempebra, men vær også på vakt mot dag 2 og 3. Ofte er det da man trenger å være sterk og motstå fristelser. Kroppen trenger nemlig tid til å tilpasse seg nytt spisemønster etc.

Børstet støv av trimsykkelen i går, varme den opp i dag? Hvis du vil ha maksimalt utbytte av lite trening, så bør du sykle noen minutter om morgenen, gjerne på relativt tom mage. Da får du bedre forbrenning utover hele dagen!
...bare et lite tips...

Ha en kjempefin fredag, og lykke til med helgen!

Klem fra Minelli
103,0 kg

Kanskje det er dette som skal til?

Jeg er helt ny her, men da jeg første gang så sidene, fant jeg ut at jeg ville slutte meg til, for kanskje det er dette jeg trenger? Noen "medslankere"...?
Jeg har fått 2 barn, og jeg la på meg mye begge gangene. Nå er minste barnet 11 mnd. og det er på høy tid å få bort endel kilo, ja...
Er ikke ute etter å bli tynn, men vil bare tilbake til trivselsvekten jeg hadde før jeg ble gravid. (ca. 70-75 kg)
Så jeg har en lang vei å gå, men jeg er veldig innstilt på at dette skal gå bra nå!
Så nå er det bort med alt det søte, og frem med trimsykkelen!

Og så er jo våren like rundt hjørnet, og det er jo motivasjon i seg selv!
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Trultemor14. mars 2002
Velkommen hit! Her er det fint å være når man slanker seg. Det synes ihvertfall jeg. Som deg har kiloene sneket seg på ved flere svangerskal, og nå var det nok også for meg. Jeg ventet dog litt lenger enn deg før jeg endelig klarte å ta meg sammen.

Det å skrive dagbok her, har fått meg til å gjennomføre mer enn en 2-3 dagers slankekur. Blir litt hekta og avhengig, og jeg føler en viss forpliktelse overfor dagboka mi.

Lykke til med krympingen.
Hilsen Trultemor
c.AuthorAlias Minelli14. mars 2002
Hei Jumbo!

...og velkommen hit! Jeg har nå gått ned 23 kilo ved hjelp av alle mine medslankere her inne, og selvfølgelig god egeninnsats. Tror nok kombinasjonen av begge deler må til...

Noen nybegynnertips; sett delmål, og evt gi deg selv belønninger underveis for oppnådde mål...ikke i form av mat selvfølgelig. Drikk mye vann, og mål kroppen på ulike steder. Da ser du at du krymper selv om vekta står stille i perioder!

Lykke til!

Klem, Minelli
c.AuthorAlias Annie14. mars 2002
Heisan!

Jeg synes disse sidene er helt supre, blir virkelig helt hekta. For meg har de i alle fall vært til stor hjelp.

Lykke til!

Klem fra Annie
c.AuthorAlias Ariana14. mars 2002
Hei og velkommen hit jumbo:o)

Jeg vil si at du har kommet til det rette stedet!! Jeg er blitt helt "hekta" på disse sidene!! Her er det masse motivasjon å lese og masse oppmuntring og gode råd:o)

Håper du vil trives her hos oss...ler!

Lykke til med vektnedgang!!
Klem fra Ariana c",)
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.