Yippi
Har vært flink nå !1 Eller hva ??
Håper på å nå målene mine...
Hei folkens
Har nå sittet å lest i andres dagbøker og nå må jeg bare selv komme i gang. Men vet med meg selv at jeg sprekker etter bare et par uke og da går jeg gjerne opp det dobbelt av det jeg har gått ned. Så jeg håper disse sidene kan gi meg motivasjon, tips og gode råd !!
Jeg har tenkt å ikke benytte kurer, pulver eller tabletter, men rett og slett bare sunt kosthold, mye frukt og masse vann.
Send gjerne noen slankevibber oxo. Kozzz Julie Sofie
jeg tror disse sidene kan hjelpe mot alvorlig motivasjonssvikt!
jeg ser i hvertfal jeg har slanket meg i så lange (tids)distangser
som jeg ikke har hatt muligheten til å drømme om før en gang :o)
stå på!
*klem*
Disse sidene er kjempemotiverende:)
Synes opplegget ditt virket veldig bra. Viktig å ikke overfokusere. det viktigste er jo å legge om kostholdet, så det er flott at du ikke benytter deg av pulver og superkurer.
Vann er flott.. Jeg drikker 3 liter daglig, og det hjelper enormt..
Ønsker deg lykke til!
Dette klarer du:)