← Alle dagbøker
diarist.Alias

Julie

48 år171 cm10 innlegg 2002 0 følgere

Start84,0 kg
Sist79,5 kg
Endring−4,5 kg
BMI nå27,2
📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
2. april 200221. juni 2002
😈79,5 kg

Slutt på tullet

Hei
Har ikke vært så flink i det siste. Eksamensperiode og sydentur har satt kjepper i hjulene for slanking, men nå tar jeg fatt. Første delmål er å komme ned en vektkategori. Tror jeg trenger ta av 1,5-2kg for å nå dette. Siden er neste mål 75 kg. Dette skal jeg greie før jeg begynner igjen på skolen 19 august!
Begynner dagen med et knekkebrød med magerost.
God slankehelg til alle sammen
Klem fra J
79,5 kg

Ny start

Hei

Har ikke vært flink i det siste. Nå skal jeg tilbake til den sunne linjen.
Det er skam at jeg har vært så slapp med kostholdet i det siste, men nå skal det bli ordnings.....
Jeg får ikke på meg bunaden min til i morgen, så det skaper ekstra vilje til å gjøre noe med str min.

Ønsker alle en fin 17-mai
Klem fra J
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Mariah❤️31. mai 2002
Det går nok bra skal du se å komme tilbake til den sunne linje!
Lykke til ialle fall!
😟80,0 kg

helsprekk

Hei.
Den siste tiden har vært litt rotete. Trøbbel på familiefronten og andre små kriser = TRØSTESPISING!!!!!
Nå er det slutt og jeg tar igjen fatt på veien til et slankere liv.
J
😉79,0 kg

Rett vei

Hei.
Jeg er stadig forundret over at vekta bare går nedover, men det er supert. Jeg har sluntret unna med trening denne uka så jeg hadde ikke forventet reduksjon.
Nå fortsetter jeg i med samme matinntak og med full skjerpings på treninga så skal nok dette gå fint!!!
Hilsen J
😉79,5 kg

Fortsatt under 80

Hei.
De siste dagene har ikke vekta rørt på seg. Det er forsåvidt greit, positivt at det ikke går oppover i allefall. Jeg blir veldig utålmodig når ingenting skjer. Føler meg lettere og er fremdeles positiv, men begynner å få lyst på junkfood. Jeg skal ikke ha....
Ellers så ønsker jeg meg digitalvekt slik at jeg kan følge vektutviklingen min. Er nok litt opphengt i vekta om dagen. Jeg skal prøve å ikke fokusere så mye på vekta, men heller på sunn mat og trening.
Takk til dere som har kommentert dagboka mi. Det er en kjempe inspirasjon!!!!!!!
Klem fra J
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias trixi😉24. april 2002
Hei hei, og takk for kommentar i dagboka mi!
hehe..tror ikke man blir mindre opphengt i vekta ved å anskaffe seg digital vekt..hihi.. jeg er blirr veioman.. men jeg ser i grunn ikke noe galt i det.. :)
Du skal se at du tusler videre nedover på 70 tallet snart!
Ha en fin dag, klem fra trixi
c.AuthorAlias trixi😉24. april 2002
Hei hei, og takk for kommentar i dagboka mi!
hehe..tror ikke man blir mindre opphengt i vekta ved å anskaffe seg digital vekt..hihi.. jeg er blirr veioman.. men jeg ser i grunn ikke noe galt i det.. :)
Du skal se at du tusler videre nedover på 70 tallet snart!
Ha en fin dag, klem fra trixi
😀79,5 kg

Endelig under 80 kg

Hei.

Dette er en god dag, jeg veier ikke lenger over 80 kg. jippi.....Nå er første delmål nådd. Mitt neste mål er å komme ned en vektkategori. Tror det er 78 kg jeg må veie for å være lett overvektig. Det skal jeg ha som mål å greie til 17mai.

Håper dere alle får en god slankeuke.

Klem Fra J
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Nefele22. april 2002
Hei Julie,
Med den fine farten din, så tipper jeg at du når lett overvekt i løpet av april jeg. Du mangler nemlig bare en kilo til tror jeg (BMI under 27 tror jeg). Hvis ikke så klarer du det helt sikkert il 17. mai!

Keep up the good work!

Nefele
c.AuthorAlias ANNE❤️22. april 2002
Gratulere, nå ser du 70 tallet, er det ikke morro? ANNE
c.AuthorAlias Line M😃22. april 2002
Gratulerer og lykke til videre mot neste delmål.
80,5 kg

Snart 2 uker..

Hei.
Jeg begynner å merke at buksene ikke sitter så stramt. Det er deilig. Går ganske bra med mat inntak, men jeg sliter litt med trening. Jeg er for ustrukturert og treningen blir for tilfeldig. Det er derfor ukas mål å bli flinkere til å trene. Jeg tror at trening er nøkkelen til et varig vekttap.

Ønsker alle en god slankeuke.
Klem fra J.

PS: ser ut som om jeg skal greie å se 7-tallet til 1 mai.(håper at det går... det må gå!!!!)
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias AM16. april 2002
Heia, jeg regner at med å se syv tallet så mener du å komme under åtti kilò?
Hvis det er det du mener så har du ingen problemer med å klare det til første mai! Jeg håper også jeg kommer til å se det, men er nok ikke mye håp! Men jeg prøver for det om.. hehe
lykke til
klem fra AM
c.AuthorAlias Line M16. april 2002
Ja det er vel deilig når buksene begyner å henge å slenge litt rundt kroppen !!! Har ennå ikke selv opplevd det, men jeg håper inderlig at det ikke er lenge til..! Fortsett du å stå på som du nå gjør nå, mestrer du nok det meste. Men 10 kg til 1 mai, litt i overkant kansje !?!? Lykke til videre på din slankeferd !!
Slankeklemmer fra Line
81,0 kg

Jeg er fornøyd

Hei

Etter en uke slanking har jeg gått ned 3 kg. Dette er fantastisk. Jeg har begynt å trene og spist sunt. Skal fortsette å være flink, men kan nok ikke regne med den samme vekt reduksjonen neste uke.

Hilsen J
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Candy10. april 2002
dette er jo nesten for godt til å være sant! du må ha vært kjepeflink denne uken! er det ikke gøy når man ser slike resultater?? fortsett slik, så når du helt sikkert målet ditt!! men ta det litt rolig, hvis ikke går du opp igjen like fort. har selv gått på smellen med jojo-slanking tidligere.

Lykke til videre, så snakkes vi :)

klem fra Candy
83,5 kg

Ny dag, nye muligheter

Hei.

Dette føles helt topp. Tar fatt på min andre slankedag.
Gårdagen ble litt ekstrem fordi jeg var veldig gira, så jeg må nok forbrede meg på at sulten snart vil komme... Men det går nedover (sikkert vesketap så langt)
Tusen takk til dere som har kommentert dagboka mi. Slikt hjelper utrolig godt på motivasjonen.
Jeg er ganske støl og stiv i dag fordi jeg var på trening i går. Så det blir nok bare turgåing på meg i dag. Jeg skal trene igjen på SATS i morgen. Dagens meny er:
Vann,vann,vann
En skive solsikke-kli uten pålegg (frokost)
Grønnsakswok (lunsj)
Suppe (middag)
To frukt som jeg kan spise når jeg vil.....

Jeg smiler når jeg tenker på hvor lekker jeg skal bli og på alle klær som etter en lang pause i skapet, skal få komme frem i lyset!

Ha en god dag

Klem fra J.



2 i heiagjengen
c.AuthorAlias trixi4. april 2002
Takk for kommentar i dagboka mi!
Ja, er det ikke en god tanke hvpr fin sommern blir? Og at man kan tusle rundt med mange færre kilo på kroppen? Jeg gleder meg skikkelig jeg!
Ha en flott uke videre!
Klem fra trixi
c.AuthorAlias snirkeline3. april 2002
hei! Velkommen til godteristoppgruppa :)

Høres ut som om at du har funnet en fornuftig løsning på slankingen. Mitt tips (utenom mindre mat og mer trening) er forbrenningste. Teen skal øke forbrenningen, noe jeg tror fullt og fast på. Har brukt den en liten stund, og da suste vekta mi ned 1,5 kg på en helg, etter en hel uke med restaurantmat som endte med en relativt fuktig fest... Vekta holdt seg nede også. I tillegg spiser jeg krom for å ta vekk litt av godterisuget.

Har akkurat begynt på igjen etter en relativt lang pause fra slankingen - ble sinnsykt lei!

Dette skal gå bra!!!

Klem fra snirkeline
84,0 kg

På tide...

Hei.

Har fulgt med på denne siden i et par uker, og har endelig bestemt å ta meg selv og matinntak på alvor. (Litt dumt å ta fatt midt i påsken......)
Jeg har opplevd en drastisk vektøkning de siste 3 åra og ønsker sterkt å bli meg selv igjen. Jeg lever i en kropp som jeg ikke kjenner meg igjen i, og som er ubehagelig stor.

Har som første mål å komme under 80 kg. Dette bør jeg greie til 1 mai. Det er iallefall første delmål. Hovedmålet mitt er å komme ned mot ca 60 kg.

Min metode er trening og fornuftig omlegging av kostholdet. Jeg har ikke tro på pulverkurer osv, men tar gjerne i mot råd om mindre drastike hjelpemidler.

Nå er jeg motivert og vil være sterk!

Ha en fin slankedag!!!

Hilsen J.
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Inemor3. april 2002
Heisann, og velkommen c",)
Skal bli spennende å følge med på deg og vektreduksjonen din, håper at du klarer målene du setter deg!
Klem Ine
c.AuthorAlias "A_P"2. april 2002

Velkommen hit.
Det høres ut som om viljen er på plass. BRA!
Du skriver at du ikke har tro på pulverkurer og slikt.
Jeg har heller ikke tro på pulver og piller som VARIG vektreduksjon.
Jeg har kun lagt om kostholdet, og trimmer litt.

Husk: Drikk mye vann. Gjerne 2-3 l pr. dag.

Lykke til med dine mål.

Klem, Per Arne
c.AuthorAlias trixi2. april 2002
Hei hei, og velkommen hit!
Så flott at du har satt deg ned og registrert din egen dagbok!
Jeg er heller ikke noen tilhenger av hurtigkurer..
For etter 3 uker med slanking..( sunn mat og mosjon), begynner jeg nå å tenke på tiden etter jeg er "ferdig" slanket.. Om man bare går på en hurtigkur vil jo kiloene komme på igjen med en gang!! Og det er jo ingenvits.. Så du gjør garantert det rette ved å legge om kostholdet..

Mitt første mål er også å komme ned under 80 kilo, det håper jeg å klare til 12 april..( hihih.. så jeg har litt mindre tid på meg enn deg..)..

Skal vi se..om jeg har noen råd til deg...( er gankse ny i dette selv..men jeg kan jo si hva som virker for meg..).
Jeg har for det første kuttet ut butikkbrød helt. Jeg spiser istedet Rugsprø. Dette har færre kalorier og metter bra.

Jeg spiser 3 faste måltider hver dag..og sper på med grønnsaker innimellom..( og litt frukt om jeg blir søtsugen..). Jeg bruker mye grønnsaker til middag og ikke noe rødt kjøtt. ( bruker mest rent kalkunkjøtt..)

Flott at du er motivert.. det er en kjempefordel når man virkelig vil ned i vekt!
Du må også være klar over at de kjipe dagene kommer de også.. Det er noen dager man bare blir dritt lei av all slanking..og mister motivasjonen helt.. Men man må ikke gi opp av den grunn! :)

Vær aktiv og bruk dagboka di, og vær aktiv med å kommentere i andres dagbøker, da vil du få masse respons og motivasjonskommentarer i fleng!

Lykke til! Håper du klarer første målet ditt innen 1 mai!
Klem fra trixi
c.AuthorAlias Ally2. april 2002
Heihei Julie, så bra at du har tatt steget hit til oss!
Jeg har det litt sånn som deg, denne kroppen er egentlig ikke min, liksom. Særlig de siste fem kiloene jeg har lagt på meg føles helt feil, selv om jeg har vært enda større før.
Kjempebra at du er så motivert, men ikke bli deppa dersom de ikke når 80 før 1. mai. Det skal ta litt tid dette her, da blir resultatet mer varig (heh, det tar kanksje litt VEL lang tid i mitt tilfelle, da men...).
Lykke til ihvertfall!

Ally
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.