← Alle dagbøker
Julie
48 år171 cm10 innlegg
2002
0 følgere
Start84,0 kg
Sist79,5 kg
Endring−4,5 kg
BMI nå27,2
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Slutt på tullet
Hei
Har ikke vært så flink i det siste. Eksamensperiode og sydentur har satt kjepper i hjulene for slanking, men nå tar jeg fatt. Første delmål er å komme ned en vektkategori. Tror jeg trenger ta av 1,5-2kg for å nå dette. Siden er neste mål 75 kg. Dette skal jeg greie før jeg begynner igjen på skolen 19 august!
Begynner dagen med et knekkebrød med magerost.
God slankehelg til alle sammen
Klem fra J
Ny start
Hei
Har ikke vært flink i det siste. Nå skal jeg tilbake til den sunne linjen.
Det er skam at jeg har vært så slapp med kostholdet i det siste, men nå skal det bli ordnings.....
Jeg får ikke på meg bunaden min til i morgen, så det skaper ekstra vilje til å gjøre noe med str min.
Ønsker alle en fin 17-mai
Klem fra J
helsprekk
Hei.
Den siste tiden har vært litt rotete. Trøbbel på familiefronten og andre små kriser = TRØSTESPISING!!!!!
Nå er det slutt og jeg tar igjen fatt på veien til et slankere liv.
J
Rett vei
Hei.
Jeg er stadig forundret over at vekta bare går nedover, men det er supert. Jeg har sluntret unna med trening denne uka så jeg hadde ikke forventet reduksjon.
Nå fortsetter jeg i med samme matinntak og med full skjerpings på treninga så skal nok dette gå fint!!!
Hilsen J
Fortsatt under 80
Hei.
De siste dagene har ikke vekta rørt på seg. Det er forsåvidt greit, positivt at det ikke går oppover i allefall. Jeg blir veldig utålmodig når ingenting skjer. Føler meg lettere og er fremdeles positiv, men begynner å få lyst på junkfood. Jeg skal ikke ha....
Ellers så ønsker jeg meg digitalvekt slik at jeg kan følge vektutviklingen min. Er nok litt opphengt i vekta om dagen. Jeg skal prøve å ikke fokusere så mye på vekta, men heller på sunn mat og trening.
Takk til dere som har kommentert dagboka mi. Det er en kjempe inspirasjon!!!!!!!
Klem fra J
Endelig under 80 kg
Hei.
Dette er en god dag, jeg veier ikke lenger over 80 kg. jippi.....Nå er første delmål nådd. Mitt neste mål er å komme ned en vektkategori. Tror det er 78 kg jeg må veie for å være lett overvektig. Det skal jeg ha som mål å greie til 17mai.
Håper dere alle får en god slankeuke.
Klem Fra J
Snart 2 uker..
Hei.
Jeg begynner å merke at buksene ikke sitter så stramt. Det er deilig. Går ganske bra med mat inntak, men jeg sliter litt med trening. Jeg er for ustrukturert og treningen blir for tilfeldig. Det er derfor ukas mål å bli flinkere til å trene. Jeg tror at trening er nøkkelen til et varig vekttap.
Ønsker alle en god slankeuke.
Klem fra J.
PS: ser ut som om jeg skal greie å se 7-tallet til 1 mai.(håper at det går... det må gå!!!!)
Jeg er fornøyd
Hei
Etter en uke slanking har jeg gått ned 3 kg. Dette er fantastisk. Jeg har begynt å trene og spist sunt. Skal fortsette å være flink, men kan nok ikke regne med den samme vekt reduksjonen neste uke.
Hilsen J
Ny dag, nye muligheter
Hei.
Dette føles helt topp. Tar fatt på min andre slankedag.
Gårdagen ble litt ekstrem fordi jeg var veldig gira, så jeg må nok forbrede meg på at sulten snart vil komme... Men det går nedover (sikkert vesketap så langt)
Tusen takk til dere som har kommentert dagboka mi. Slikt hjelper utrolig godt på motivasjonen.
Jeg er ganske støl og stiv i dag fordi jeg var på trening i går. Så det blir nok bare turgåing på meg i dag. Jeg skal trene igjen på SATS i morgen. Dagens meny er:
Vann,vann,vann
En skive solsikke-kli uten pålegg (frokost)
Grønnsakswok (lunsj)
Suppe (middag)
To frukt som jeg kan spise når jeg vil.....
Jeg smiler når jeg tenker på hvor lekker jeg skal bli og på alle klær som etter en lang pause i skapet, skal få komme frem i lyset!
Ha en god dag
Klem fra J.
På tide...
Hei.
Har fulgt med på denne siden i et par uker, og har endelig bestemt å ta meg selv og matinntak på alvor. (Litt dumt å ta fatt midt i påsken......)
Jeg har opplevd en drastisk vektøkning de siste 3 åra og ønsker sterkt å bli meg selv igjen. Jeg lever i en kropp som jeg ikke kjenner meg igjen i, og som er ubehagelig stor.
Har som første mål å komme under 80 kg. Dette bør jeg greie til 1 mai. Det er iallefall første delmål. Hovedmålet mitt er å komme ned mot ca 60 kg.
Min metode er trening og fornuftig omlegging av kostholdet. Jeg har ikke tro på pulverkurer osv, men tar gjerne i mot råd om mindre drastike hjelpemidler.
Nå er jeg motivert og vil være sterk!
Ha en fin slankedag!!!
Hilsen J.
Lykke til ialle fall!