← Alle dagbøker
diarist.Alias

Juliane

52 år171 cm14 innlegg 2002 0 følgere

Start82,0 kg
Sist79,8 kg
Endring−2,2 kg
BMI nå27,3
📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
18. juli 200219. august 2002
😄79,8 kg

Ønsker om en riktig god mandag!

Hallo.

Er bare innom for å ønske alle dere andre medslankere en riktig god mandag, håper alle har hatt en kjempe fin helg.

For min del har det ikke vært noen utskeielser i helgen, har vært i to bursdager, men ingen kakespising for min del. Egentlig helt utrolig siden jeg er en skikkelig kakemons, det kan jo ha vært en hjelp at det ikke fantes sjokoladekake der......ler(det kan jeg spise i det uendelige!)

I dag skal tvillingjentene mine begynne med innkjøring hos dagmamma, uff, det gruer jeg meg til. Den ene er så utrolig mammadalt, blir vondt å reise fra henne når jeg må begynne med det. Men jeg begynner ikke på skolen før den 27. august, så jeg har ennå over 1 uke til innkjøring.

Må også få nevne at den 17. august ble jeg tante igjen til ei nydelig jente, hun veide 3000g og var 46 cm lang. Ei lita tulle med helt svart hår, er kjempe stolt!!!!! Søstra mi har ei jente fra før også, så nå er det fem jenter for oss.

Nei nå må jeg begynne med frokost til jentene. Ha en god dag alle sammen.

Klem fra Juliane.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Monica12327. august 2002
Hei!
Ser det er en stund siden du har skrevet, men jeg legger inn svar til deg her likevel. Takk for kommentar både fredag og mandag.
c.AuthorAlias Monica12320. august 2002
Hei til deg også, og takk for kommentar. Nå er jeg tilbake for fullt og skal ikke gi meg. Hvis vekta tror hun kan gjemme 60-tallet tar hun feil, jeg skal nemlig se det igjen.

Så flott da at du klarte deg uten utskeielser i helga. Det grever sin mann å stå i mot kaker ol. i bursdager. Men ofte kan det være like vanskelig å stå i mot alle kommentarene man får når man takker nei til mat, synes no allefall jeg. "Slanker'n du? Nei kom igjen da, bare et lite stykke? bla bla bla.."

Hva slags skole skal du begynne på?

😄79,8 kg

Ennå en fin veielørdag!!

Hallo alle sammen.

Dette var jo en god start på en fin helg, nå ser jeg jaggu et helt nytt tall. Men jeg vet ikke hvor lenge jeg skal glede meg over dette, har vært nede på dette før, men gikk rett opp igjen. Tror dette er et veldig magisk tall, som gjør noe med meg, helt merkelig.

Slanking skal ikke være lett gitt.

Denne helgen skal vi i bursdag både lørdag og søndag, så da står det igjen å se hvor tøff jeg er da til å holde meg borte fra de gode sakene....ler.

Har to veldig oppmerksomhetssjuke unger her, den ene(som er veldig mammadalt) vil så gjerne opp i fanget, så jeg får gi meg for i dag.

Håper alle får en kjempe fin lørdag:-)

Klem fra Juliane




1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Monica12317. august 2002
Hei!
Så fint at du har begynt på et nytt tall (70). Rart med disse magiske grensene. Min ligger på 60-tallet. Nå er jeg så nær så nær. Men vi gir da vel oss ikke med dette?
Kos deg med måte!
😃80,2 kg

Litt av hvert.

Hallo alle sammen.

Orket ikke å skrive noe mere i dagboka mi i går, derfor får jeg fortsette litt nå.

Var på sykehuset med elste jenta i går til oppsumering etter alle prøvene hun har tatt av hjerte og hjerne, heldigvis fant dem ingen til feil med hjerte og ikke noe tegn til epilepsianfall. Egentlig godt dem ikke fant noe. Så legene mener hun hadde en feberkrampe, ganske skummelt med feberkrampe egentlig.

Nå er ihvertfall alt bra med henne, det er det viktigste!!

Over til slankingen min. Den har jeg fremdeles ikke fått noe dreisen på, har liksom ikke funnet noen slankemetode som passer for meg. Har gått veldig mye på cambrige kuren før når jeg skulle ned, og utrolig nok så har jeg da holdt meg nede en god stund før jeg har økt i vekt igjen, og da som regel i forbindelse med svangerskap. Men jeg orker ikke tanken på en forferdelig pose med cambrige nå, spyr ved tanken, vil heller prøve å legge om kostholdet mitt helt. Spiser lite usunn mat som gatekjøkken mat, men jeg spiser lite frukt og grønnsaker også. Barna mine spiser opp det så fort jeg handler inn, veldig fint at dem er glad i frukt og grønt, men jeg må også begynne å spise det. 5 om dagen skal man jo egentlig ha.

Gikk igjennom tørrskapet mitt og kjøleskapet i dag for å finne hva som ikke har karbohydrater i seg, men det var jaggu vanskelig å finne, alt hadde jo det i seg. Hva kan jeg spise da?

Håper noen der ute har et lite forslag til meg, om f.eks. en god slanke meny for en dag.

Ha en slankende tirsdag!

Klem fra Juliane.
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias NasseNøff❤️13. august 2002
Hei Juliane, og tusen takk for hilsen ! Jeg har visst ikke hilst på deg før jeg... *skammer meg* Takk for at DU tok initiativet *ss*

Nå har jeg lest gjennom dagboken din, og jeg skjønner at du har hatt litt å slite med denne tiden. Dette med slankingen er jo én ting, men nå tenker jeg først og fremst på dette med datteren din. Fysj - så skummelt da !! Det er jo godt at naboen din er lege, men uansett er det jo en skremmende opplevelse som sitter i VELDIG lenge etterpå... Jeg håper at du slipper å oppleve det der en gang til... Takk og lov at det gikk bra !

Du skriver om deg selv og barna dine, men intet om barnas far. Nå mener ikke jeg å være frekk, men jeg håper at du har det bra, uansett om du er sammen med barnas far eller ikke.

Hm - er nok ikke rette person å spørre om dette med karbohydrater jeg... Men spør Jojoen og Augusta - de har greie på det. Det er dessuten noe med å få i seg mer proteiner enn karbohydrater, og så er det lange og korte karbohydrater og så.... Som sagt - spør Jojoen eller Augusta *ler*

Ønsker deg lykke til videre Juliane !

Klem fra NasseNøff
c.AuthorAlias Monica12313. august 2002
ang. meny se i dagboka mi for i dag.
monica
c.AuthorAlias augusta❤️13. august 2002
Kjære Juliane!

Hjertesukket ditt høres over hele landet! :-)

Og Augusta kommer her: Juliane - det du trenger, er en 0-karbohydrat-dag. En slik dag gir styrke, godt humør og et pent nedoversprang på vektskalaen!


Forslag:

Dette kan brukes både til morgen og lunsj:

1 kokt egg med reker og majones med et pepperdryss og et kinakålblad.

Dette kan brukes til både lunsj og middag:

1 pakke frossen Koketorsk - tines litt - og kokes lett i litt vann. Vannet kan tilsettes 4-5 hele pebberkorn og 1-2 laurbærblader.

Serveres med smeltet smørsaus, citron, reker med majones med et pepperdryss og sennep.

Du går garantert ikke sulten i seng etter denne dagen. Forslagene her er jo bare et eksempel. Du kan variere i det UENDELIGE.

Først, størst og sist: Masse, masse vann og ingen salt.

For lenge siden kjempet jeg meg ned på 75 kg ved hjelp av Cambridge. Vinteren etter følte jeg at jeg var slakk. Vekten hadde da gått opp igjen. Jeg oppsøkte en flink homøopat. Hun målte med sine metoder - og fant ut, at tykktarm- og leverfunksjon var nedsatt. Jeg fortalte, at jeg hadde tilbrakt sommeren med Cambridge kur - Hun så på meg med de milde øyne sine - og rystet på hodet...

Hun sa, at jeg med hennes anvisninger ville jeg bli bra i løpet av seks måneder - og det ble jeg.

Ingen kan vite, om dette var den virkelige sammenhengen. Men mat fra kjøleskapet er nok bedre for oss :-)
😑80,2 kg

veiing litt på etterskudd.

Hallo.

Er bare inne en kort tur for å skrive opp ny vekt, det ble litt på etterskudd denne uken. Har skjedd for mye, så jeg har ikke tenkt på vekta. Skriver litt senere, for nå skal jeg på sykehuset med eldste jenta. Vi skal få svar på prøver som hun har tatt, og så skal hun ta flere.

Ha en god dag så lenge.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Monica12312. august 2002
Hei!
Tusen takk for kommentar. Vet ikke riktig hvor inne jeg er på denne slankinga, men jeg gjør så godt jeg kan. Så snubler jeg litt, men reiser meg og fortsetter. Det går sakte men sikkert nedover.

Dette med barnet ditt hørtes skremmende ut. Får håpe dere finner ut av det.
Ta vare på deg selv.

Hilsen Monica
😟80,6 kg

En forferdelig opplevelse!

Hei.

Er bare innom en liten tur for å fortelle om en forferdelig opplevelse jeg hadde på onsdag med eldste jenta mi. Hun sluttet å puste og ble blå i ansiktet. Heldigvis har jeg en nabo som er lege, hun tok hjertekompresjon på henne, etter mye jobbing fikk hun henne til å puste igjen. Jeg var sikker på at hun skulle dø. Helt forferdelig å se dattra si ligge og ikke få puste. Sykebilen kom og vi reiste til sykehuset. De har tatt mye prøver av hjertet og hjernen hennes, men de tror det er feberkrampe. Tro er ikke nok for meg, dette skal de finne ut av så jeg får et helt sikkert svar. Vi har permisjon i helga, så på mandag skal de ta flere prøver.

Skriver mere senere når jeg har fått dette litt på avstand.

Ha en god slankehelg alle sammen!

Klem fra Juliane.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Helena9. august 2002
Uff, for en skremmende opplevelse det må ha vært. Jeg håper alt er bra, og at dere finner ut hva som faktisk skjedde! Slevfølgelig kan du være med på konkurransen fra neste torsdag! Bare stikk innom med oppdatering da!
Klem fra Helena
☹️80,6 kg

Føler aldri at jeg kommer skikkelig igang.

Huff, jeg føler liksom aldri at jeg kommer skikkelig igang med denna slankingen. Jeg hadde jo som mål og begynne å trene i går, men da skulle elstejenta begynne i bhg., så da fikk jeg rett og slett ikke tid. Men jeg sykler til og fra bhg, og dit er det tilsammen 11 km, det er jo trening det også. Da har jeg alle tre jentene på sykkelen(to i tralle og en på sykkelsetet).

Fra onsdag til torsdag skal alle jentene være hos mamma og pappa(da skal jeg vaske og SOVE), da skal jeg få trent litt, slik at jeg kommer igang.

Nei nå får jeg gjøre litt husarbeid før småjentene våkner.

Håper alle får en strålende slankedag!

Klem fra Juliane:-)
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Helena😉7. august 2002
Jeg setter i gang ny vektkonkurranse for oss i 80 kilos klassen. Veiedag blir som før torsdag. Hvis du vil være med er det bare å skrive en kommentar i dagboka mi, og "stikke" innom med oppdatering torsdagene fremover!
Klem Helena
c.AuthorAlias Jenta*S*😉7. august 2002
Heisann!
Takk for oppmuntrende ord! Føler at jeg er litt igang nå! Men du? Ikke fortvil! Tenk på en ting,ok? Du er bare 700 bittesmå usle gram unna 70 tallet! Jippi!!! Kommer snart etter!! Lover deg! Stå på!
Klem til deg!
c.AuthorAlias humorjenta😃6. august 2002
Hei vennen!
Du får masse trim ved å sykle så langt da vet du!! Så du er nok mer i gang enn det du tror*ss* Hva spiser du om dagen da? Du har jo aldri spist så veldig mye da!! Bare kutt ut godis du , så går dette kjempebra:-)Men det har du sikkert gjort også;-)

Ha en strålende dag:-)

Klem fra humorjenta c",)
😄80,6 kg

En nydelig dag!

Hallo alle medslankere.

For en nydelig dag å våkne opp til, sol på skyfri himmel, går det ann å få det bedre. Denne dagen skal jeg utnytte med å være ute med ungene, og få litt trening. Skal sette tvillingene i sykkeltralla, eldste jenta i sykkelsetet og meg selv på sykkelen og tråkke i vei. Regner med at vi tar en tur innom badestranda, slik at ungene får kjølt seg ned. Gleder meg til å få kommet ut litt i dag.

I morgen skal jeg starte med slankinga for fult, nå er jeg lei av å bare gjøre det halvveis. Har også tenkt til å kjøpe med kokeboka til dr. Lindberg, har jo lest så mye positivt om den i dagbøkene deres. Så da får jeg reise til nærmeste bokhandel i morgen(jeg får kjøpt den der?).

Nei, da får jeg hoppe i dusjen, slik at jeg får gjort litt småting mens tvillingene sover. Så er det bare å hoppe på sykkelen og frese ut på sykkeltur med gromjentene mine!

Håper dere alle får en kjempe slankesøndag.

Solklem fra juliane
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Monica1234. august 2002
Da er det bare å ønske deg lykke til med helhjertet start i morgen. Mange her som bruker Lindbergs teori til å slanke seg, og mange gjør det bra! Den boken er en fin investering. Du kan jo også se hans hjemmeside www.ibalanse.com

Lykke til!
c.AuthorAlias humorjenta😄4. august 2002
Du er jammen meg sporty!! Har knapt vært utenfor døra

jeg...ler!! Men har ikke sitti på ræva en den grunn!! Har jo styra med disse klærne og nå er jeg snart i boks*ss*

Og ellers rydda og rydda:-) Og utfylt masse dokumenter.....Makan til papirmølle!!

Men når jeg er ferdig en eller annen gang skal jeg også bli flinkere til å komme meg ut:-) Kanskje jeg får gått meg en tur i kveld...hmm...vi får se!

Vi prates i morgen da vennen!

Klem fra humorjenta c",)
😑80,6 kg

Veie og måledag!

Ikke like fin dag i dag nei.
I dag skal det veies og måles, og siden i går har vekten selvfølgelig gått litt opp. Det er så typisk meg, hvorfor måtte jeg veie meg i går? Typisk meg!!!!! Men, men detta går, neste uke har den forhåpentligvis gått ned igjen.

Mine mål er da som følger:

overarm:31,6 cm
Hofte:107 cm
Mage:101 cm
Lår:65 cm
Legger:40,2 cm
Bryst:94,8 cm

Uff, stygge tall synes jeg, godt jeg skal begynne å trene på mandag. Og etterpå skal jeg og barna trille til sentrum og tilbake, det er ca 5,5 km en vei.

Håper alle får en kjempe solrik slankehelg, lykke til alle sammen!

Mange klemmer fra juliane:-)
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias humorjenta😊3. august 2002
Hei vennen!
Ja nå har du sikkert lært...ler! Må ikke gå på vekta hver dag, for da får man sjelden de sifrene man ønsker! Nå må du holde ut til neste lørdag før du "spretter" opp på vekta igjen*ss*

Jeg skal gå meget forsiktig opp på vekta på mandag morgen og det blir spennede!!

Så flink du skal være i dag da!! Gå helt inn til sentrum og tilbake:-) Føler at jeg også burde det, men du vet hvor late barna mine er...ler!! Men jeg skal prøve og overtale dem!!

Er du støl etter gressklippingen i går da...knis! Fin trim det!

Vi prates i kveld da(det står mye spennede i horoskopet ditt!!)

Klem fra humorjenta c",)
c.AuthorAlias augusta❤️3. august 2002
Kjære Juliane!

Takk for dine varme brev og mange gode ord! De har gledet meg hver og en!

Hvor jeg kjenner situasjonen med målebåndet! For akkurat 20 år siden begynte jeg å føre et måleskjema med vekt, dato og 'strategiske' cm-mål. I mange år, fødsel etter fødsel. På et tidspunkt begynte tallene å stige: midje 68, 72, 79, 88 og langt over hundre - da ga jeg det opp - fordi jeg følte meg hjelpeløs til slutt.

Så nå når jeg vet, at jeg kommer ned igjen, så vil jeg gå videre med skjemaet mitt - men jeg har lovd meg selv å ikke begynne å måle før jeg garantert har midje under 100 - jeg liker ikke å oppleve det igjen.

Det er ikke morsomt med slike høye tall - men de går ned! - og det er en go idé å føre mål, fordi de kan gi en positiv overraskelse - på en dag da ikke vekten vil.

Her vil jeg fortelle deg om noe, som jeg har gjort - du er velkomme til å le med:

På et tidspunkt så innså jeg, at hvis jeg målte meg på kroppen på 'største' plass - så ville dette målet være det, som fortest ga gevinst i cm - når jeg var på slankekur og ønsket resultater.

Altså jeg målte meg fra øverste punkt på ene skulderen, hele veien ned over ryggen og baken, så mellom benene og opp over mage og bryst og tilbake til utgangspunktet på skulderen :-)

Dette målet ble fort mindre! Og høynet humøret tilsvarende. Jeg morer meg ved å tenke tilbake på denne forestilling. :-) Dessuten så føltes alltid det målebandet så kaldt - uuhu...

Om vi går på vekten hver dag, så må vi bare glede oss over alle de små seire - og ikke ta det så tungt når det er en liten oppgang. Om man kun går på vekten en gang i uken - så får man ikke alle disse små gleder med seg.

Dessuten synes jeg personlig, at det er mer knusende å ha vært flink hele uken og så har vekten ikke rikket på seg, slik man hadde trodd. Så det er og blir en personlig smak, hva man vil.

Nå vil jeg ønske deg en riktig god trilletur og gratulere deg med fine resultater!
Go lørdag fra
Augusta

c.AuthorAlias Jenta*S*😉3. august 2002
Hei på deg!
Takk for koselig kommentar! Føler at motivasjonen er litt stigende nå ettersom det er så mange som følger med! Godt å vite at noen gjør det,og det skaljeg gjøre på deg nå! Følge med altså:0)...80,8 og 80,2 er så likt at du skal ikke bekymre deg i det hele tatt.Det kan bare være bittelitt ekstra vann i kroppen som gjør utslaget!...så bare stå å videre du!
-10 kilo sier du? Tja jeg tipper du er ferdig innen jul,jeg! Tenk positivt og se fremover! Så skal dette gå i boks!
Heia deg!
Klem fra Jenta*S*
😄80,2 kg

JIPPI, Kjempe start på helgen!!!

Hallo alle slankevenner.

Dette er helt utrolig, jeg har gått ned i vekt! Skulle egentlig ikke veie meg før i morgen, men jeg klarte ikke å vente. Hadde faktiske ingen anelse om at jeg skulle ha gått ned, det var et kjempe sjokk. Har jo ikke gjort noe spesielt for det, har jo heller ikke fråtset i mat da. Hadde bestemt meg for at mandag skulle være dagen for å begynne slankingen igjen, for da skal jeg begynne å trene.

Kanskje den beste løsningen for meg ikke er å være så besatt på slankingen, men ta det litt som det kommer. Før har jeg måttet veie meg hver dag, og hvis vekta har gått noen gram opp fra den ene dagen til den andre, så har jeg blitt kjempe skuffa. Da har min sprekk kommet. Nei nå må jeg fortsette slik, ha et litt mere avslappet forhold til det. Kiloene går jo av bare man har litt tålmodighet, har jeg funnet ut nå.

Dette var ihvertfall en inspirasjon til ikke å hive i seg mat og godteri i helgen!!

Ha en god slankehelg alle sammen, jeg tenker masse på dere. Takk for at dere er her!!!!

Mange klemmer fra Juliane.
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Monica1232. august 2002
Hei!
Takk for kommentar. Det var hyggelig. Det er kanskje ikke så lurt å veie seg daglig, men moro er det. Men det var det der når vekta går gale veien da. Kjenner meg igjen i det du skriver om små gram oppover.

Ha en fin helg da. Hilsen Monica
c.AuthorAlias humorjenta😉2. august 2002
Hei vennen

Ja ser at du har også fått en gledlig nyhet på morran...ler!!
Så morro da! Nå er du klar for helgen uten de store utskeielser:-) Takk for koselige ord i dagboka mi! Det varmer!

Vi snakkes snart:-)

Klem fra humorjenta
c.AuthorAlias Molla😌2. august 2002
Heipådeg!
Ingenting er bedre for motstandskraften mot helgefristelser enn en vektnedgang like før! :) Da føler man seg som Supermann og kan motstå alt (nåja, en del ihvertfall ;)).
Stå på og lev lurt!
Slankeklem fra Molla
😃81,4 kg

Hei alle sammen.

Hei alle sammen.

Har ikke tid til å skrive så mye om dagen, men jeg leser dagbøkene deres hver dag. Jeg må si at jeg er kjempe imponert over dere alle sammen. Neste mandag begynner jeg for alvor, fordi da åpner barnepasset på treningssenteret igjen etter ferien. Det skal bli DEILIG!!!!!
Nå blir jeg borte til fredag, gleder meg alerede å lese dagbøkene deres igjen når jeg kommer hjem.
Ha noen slankende dager.

Klem Juliane.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias humorjenta😉30. juli 2002
Hei vennen! Tenkte at du skulle få en liten kommentar fra "lille" meg...ler! Får håpe at epleedikksideren med krom hjelper deg med godissuget ditt da! Det er helt utrolig hvordan det virker på meg!! Dere får ha god tur på onsdag, så prates vi til helgen

Klem fra....humorjenta
😄81,4 kg

En ny dag med veiing.

Hallo alle sammen.

Ja, ja da var det en ny dag med veiing. Har bestemt meg for at jeg skal veie meg på lørdager, dette siden jeg da(forhåpentligvis) kanskje blir så motivert at jeg ikke har lyst til å skeie ut i helgene.

Vekten min har jo stått stille nå, men for å vært helt ærlig så har jeg ikke gjort så mye denne uken for å gå ned. Har veldig lyst, men motivasjonen er ikke der ennå. Håper så inderlig at den kommer snart! Ei veninne anbefalte meg noe med krom i, slik at godtesuget mitt skal bli borte, og det hadde ikke gjort noe!

Nå skal jeg og barna snart og feire bursdagen til mormoren min, da skal vi grille(fy meg) i solen!

Ha en riktig god helg alle sammen.

Mange klemmer fra Juliane
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Yasminah😊27. juli 2002
Hei på deg!
Jeg har ikke vært på vekta enda.......håper det går bra!!!
Jeg skal snart i bursdag til min mor.Huff, jeg gruer meg litt!!
Det var kjempefint å få kontakt med deg---siden vi er så like i vekt. Jeg klarer ikke veie meg bare en gang i uken......jeg er altfor spent til det!!!
Klem fra Yasminah
c.AuthorAlias augusta❤️27. juli 2002
Kjære Juliane!

Takk for så positive tilbakemeldinger - det varmer!

Ja, er det ikke frustrerende med nye klær? Men vent bare - en vakker dag SKJER det!

Er nå helt overbevisst om, at vi har funnet rette veien - så kan det kun lykkes, når bare vi tar tiden til hjelp.

Da er det jo så herlig, at vi har hverandre her inne, slik at denne tiden kan bli så hyggelig, stimulerende og positiv som overhodet mulig.

Nå de beste ønsker for at du selv må ha en fin slankehelg fra
Augusta
c.AuthorAlias Monica12327. juli 2002
Hei!
Grunne til å veie seg på lørdager var bra! Har ikke tenkt sånn på det før.
MOTIVASJON MOTIVASJON
Tttttttastauret løper løpsssssssskkkkkkkk. Flere med det problemet i dag ellr er det noe galt med miiiiit??














Mi
😄81,4 kg

Veid meg igjen

Hallo.

Ja, ja da har jeg veid meg igjen, det var jo en positiv overaskelse i dag da, 0,6 kg. Kanskje ikke så værst, men det går jo gjerne litt opp og ned hver dag. Det er dette som har gjort at jeg har mistet inspirasjonen før, så jeg bør kanskje begynne å veie meg 1 dag i uken. Så nå skal jeg veie meg på lørdager, får gjemme vekta de andre dagene.

Ha en god helg alle medslankere, og lykke til!

Klem fra Juliane
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Bambi😉24. juli 2002
Hei og velkommen til oss :-)
Så flink du er som har kommet så langt allerede. Bøyer meg i støvet..så fantastisk bra! Dette klarer du fint, og til rett sted har du ihvertfall kommet.
Er enig at man ikke trenger å veie seg hver dag men 1-2 ganger i uka fast. Da får man ett bedre bilde tror jeg.
Sender deg masse gode vibber og lykke til !!
Klem
Bambi
Bilde
c.AuthorAlias Ronja😊21. juli 2002
Heisann:)
Gratulerer med vekttapet:) Jeg holder med deg i å ha en fast veiedag i uken, for ikke bare får du større resultat, men veier du deg til samme tid så blir det mest korrekt også:) Jeg veier meg på Torsdagene:)
Ønsker deg en forsatt fin søndag:)
klem
Bilde
c.AuthorAlias augusta❤️20. juli 2002
Kjære Juliane!

Takk for brev og hyggelige ord! Og velkommen i klubben! Jeg er virkelig imponert over alt du har klart på egen hånd: gått ned fra over 100 etter svangerskapene - det er flott!

Hvis to svangerskap har gitt deg tre barn så er du kanskje mama til tvillinger? Det er travle år for deg. Går det godt med alle tre?

Selv fikk jeg tre små i løpet av fire år, og selv om det nu er mange år siden, så glemmer jeg aldri det virvar :-)

Jeg forstår godt din beslutning om å bare gå på vekten en dag i uken. Det fungerer for mange.

Selv har jeg funnet ut, at jeg har hatt problem med insulinresistens i årevis uten å forstå det. Så jeg føler det er viktig for meg å¨gå på vekten hver dag, for å se straks hvor mye karbohydrat jeg tåler.

Nu vil jeg slutte med de beste ønsker og hilsener fra
Augusta
😌82,0 kg

Har lyst til å trene.

Hallo alle sammen.

Ja, ja da var det en ny dag. Har utrolig lyst til å trene i dag, men barnepassen på treningssenteret er stengt. Derfor må jeg vente helt til 5 august med det.

Fikk ny sykkel og sykkeltralle til jul av pappa så jeg kunne jo kanskje prøvd den i dag, hvis det blir oppholdsvær.

Må klare å syke meg opp til å klare dette, synd jeg er så utrolig glad i mat.

Blir veldig oppmuntret når jeg leser dagbøkene til dere andre, for dere er så utrolig flinke!!

Ha en fin dag alle sammen, og fortsatt lykke til.

Sommerklem fra Juliane.
😊82,0 kg

Nå skal de siste 10 kg av.

Hei alle sammen. Skal nå prøve å få av meg de 10 siste kg, som jeg sliter veldig med etter 2 svangerskap(endte med 3 barn). Har vært godt over 100 kg i begge svangerskapene. Ble anbefalt denne siden av ei veninne, så da tenkte jeg at dette kunne være en god hjelp for meg. Lykke til til dere andre også. Hilsen Juliane.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Ariana😄18. juli 2002
Hei juliane! Så koselig å "se" deg her...ler! Nå kan vi følge hverandre i vektnedgangen. Selv om du bare skal ned 10 kg!! (misunnelig ja...knis) Lykke til vennen!!

Klem fra hu som anbefalte seg siden!
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.