← Alle dagbøker
diarist.Alias

Jon

74 år173 cm10 innlegg 2001–2002 0 følgere

Start87,4 kg
Sist78,8 kg
Endring−8,6 kg
BMI nå26,3
📉 Ned 5+ kg📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
12. november 200115. august 2002
😃78,8 kg

Jippi

Jeg har hatt en fin sommer! Den årlige fjellturen (hytte-til-hytte. Slitsomt, morsomt, svette osv, men til slutt sitter jeg igjen med noen kilo mindre, bedre fysisk form, og et utgangspunkt for en vekt nærmere det jeg vil...
81,4 kg

Maimålet nådd allerede!

Jeg er fornøyd med meg selv. Maimålet er nådd allerede, så nå skal jeg "slappe av" resten av måneden. Det er min taktikk, de små skritt ned ned ned. Jeg akter å holde meg på dette nivået til juni, da er det nye 0,6 kilo ned.
I morgen begynner turorienteringen, utr i skogen, med kart og kompass, jeg skal riktig kose meg!
😌82,2 kg

8 måneder til jul

Ja ja, jeg er ikke av de flittigste her, men jeg stikker da innom, ser litt på de andre, inspireres litt. Nådd målet mitt for april har jeg, så nå kan jeg bevilge meg wienerbrød på fredagene igjen...
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias tøysa🙁25. april 2002
*GULP* Måtte du virkelig minne oss på det?
Jeg er også veldig glad i julen,men ikke såpass at jeg teller ned fra april.Jeg venter til november med det gitt.
Blir litt stressa av sånne påminnelser jeg.HM!

Kos deg med wiener og ha en god 17mai og sommerferie i første omgang.(lurer på jeg må ha nye adventsstjerner jeg ???*virrer rundt*)
c.AuthorAlias Line M24. april 2002
Hyggelig at du stikker en tur innom. Gratulerer med nådd målsetning og kozzzz deg med winerbrødet !! Line
83,0 kg

Mars

Mars-målet er nådd.
Feiret med en tur i svømmehallen. Elendig form, men deilig likevel.
83,6 kg

Bihuler

Den siste uka har jeg vært syk. Bihuler og hosting. Begynner å bli bedre nå, men skal holde meg inne ennå noen dager. Jeg veide meg i dag og hadde gått ned litt siden sist.

Nå er jeg dritt lei av å være syk, men det er jo ikke dødelig...
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Kamilla28. februar 2002
NB!
- 5 kg konkurransen er nullstillt fra og med onsdag 27.02.
Oppdatering neste onsdag. Er du med?

Kamilla
c.AuthorAlias fett nok.24. februar 2002
Hei på deg!

ENDELIG! En mann som ikke tror forkjølelse er dødelig, hvor finner man slike som deg....................;o)
Neida, det er ikke morro å være syk, det går utover alt, energien stikker som regel av, alt er et ork, maten smaker ikke, men søtsakene frister(i alle fall når jeg er syk).

Håper du snart blir frisk og rask igjen.

God bedring og lykke til med vektreduksjonen.

Hilsen Rita
84,6 kg

Etter jul

Jeg veide meg igjen etter jul, og nå er jeg nedde på det jeg etter min "plan" skulle vært i januar...
85,2 kg

Kalkunhals

I morges mens jeg vasket meg på hendene, så jeg plutselig halsen min.
Den halsen som alltid har vært glatt og fin hadde plutselig fått slike karakteristiske vertikale striper nederst. SJOKK.

Men samtidig måtte jeg le. Jeg som i alle år har hånet menn rundt de 50 som plutselig begynner å gå med slike spraglete fæle silkeskjerf...
Til pass for meg kanskje, nå sitter jeg der selv med kalkunhals.

Målet for desember er forøvrig nådd!

Jon
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias April20. desember 2001
Flott at du har nådd målet ditt for desember!! Du har sikkert ikke kalkunhals, kanskje det bare ser litt slik ut fordi du har slanket deg og har litt for mye skinn til overs!!! du får ha en riktig god jul!! April
86,0 kg

Epler

Her går det på epler om dagen. I tillegg til faste måltider: frokost, lunsj, middag, kveldsmat, spiser jeg epler innimellom.
Aroma er det slutt på nå, bare utenlandske epler i butikkene (av typen grønne, gule eller røde...), men jeg gnager lykkelig på eplene likevel.

Jeg har som mål å gå ned 0,6 kg. pr. måned framover, helst ikke mer. Det er jeg fornøyd med, og kan bare hoppe videre.
86,2 kg

Stabilt

Litt ned i vekt, men det er IKKE poenget for meg, jeg regner det som stabilt. Jeg veier meg hver morning, litt opp litt ned, dag for dag.

I helga har jeg vært på vedhogst, morsomt og trim av det for meg uvanlige slaget. Jeg spiser hver dag til alle måltider. Passer mere på det jeg spiser, enn det jeg ikke spiser. Altså: jeg tillater meg alt jeg vil av det som er mat, men passer på å få nok grønnsaker og brød.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias levvel23. november 2001
Hallo Jon
Det ser ut som du har skjønt opplegget. Sunt med vedhogst da du får være mye ute også. Ha en trivelig helg og ikke drikk for mye øl da... hilsen levvel
87,4 kg

Starten?

Ja, egentlig er ikke dette starten, og egentlig slanker jeg meg ikke... Arbeider bare med livet for å bli sprekere, spise litt sunnere. Noen diett følger jeg altså ikke, men jeg går mere enn før, unngår snop, men ellers koster jeg på meg det jeg har lyst til. Så får vi se hvordan det går. Selvmotsigende kanskje, men jeg får finne noe som passer meg. Egentlig begynte jeg med dette i mai. 96 var jeg da, så jeg har gått ned for fort, men er ihvertfall mye sprekere uten at det sier så mye.
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Matvraket13. november 2001
Heisann :)

Er helt enig med deg...det handler om en livstilforandring.
Det er nok bare det som hjelper en til å holde sin nye vekt.

Lykke til videre.

Hilsen Matvraket :)))
c.AuthorAlias jalla13. november 2001
Er enig med din metode. Det handler om å gi livet et litt sunnere innhold. Glede og livsnytelse må også tas i betraktning.

På meg er det litt mer trening og litt sunnere kosthold. Hverken mer eller mindre.

Det hjelper på lang sikt....

Jalla
c.AuthorAlias kim13. november 2001
Hei Jon!
Det sier mye!
Du har gått ned fra 96kg til 87kg siden Mai.
Og du har blitt mye sprekere!!!
All grunn til å være fornøyd!
Lykke til videre

Kim
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.