← Alle dagbøker
diarist.Alias

Jojoen

68 år165 cm144 innlegg 2002 0 følgere

Start124,1 kg
Sist88,0 kg
Endring−36,1 kg
BMI nå32,3
📉 Ned 30+ kg📓 100+ innlegg🔥 100 dager på rad
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
7. april 200228. august 2002
😃88,0 kg

Bestilling

..av 7-tall

I morgen vil jeg se 87 komma noe :-) Det er jo lov å ønske.
Kanskje på postordre? Hmm... eller at vekta trenger et nytt batteri? Nå har jeg tråkket på den hver eneste dag i lange tider uten å gi den noe til gjengjeld. Det eneste den kan trøste seg med er jo at den bærer mindre etterhvert.


7
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Viola😉29. august 2002
Hihi, jeg fikk lyst til å fortelle deg hva jeg gjør når jeg har det på den måten:
Jeg setter vekta foran vasken på badet eller foran en kommode, lener meg alt jeg kan på den mens jeg sakte of forsiktig LISTER meg opp på vekta. Man kan også prøve å flytte tyngdepunktet litt rundt, hos meg veier jeg minst med tyngden i nederste venstre hjørne. :))) Eller du kan rett og slett prøve å holde ut LITT til, det blir ikke mye skulle jeg tro, for det 7 tallet er ikke langt unna så flink som du er!
Klem fra Viola.
Bilde
c.AuthorAlias nite28. august 2002
Hei Jojoen

Joda jeg vet godt om endemetriose. Fjernet høyre eggleder og stokk i 1991 grunnet stor syste som hadde ødelagt hele skiten, og da oppdaget legene at jeg hadde endemetriose. Min primær gynekolog mente dette ville gå over etterhvert, smertene, men jeg lurer nå på når etter hvert er da. For dette er jo 11 år siden og nå går jeg med raske og lette (tjihi) skritt mot klimateriet, så det var kanskje det han mente. Han sa jo også at å få barn hjelper. Vet du, akkurat det der var hvertfall ikke noe alternativ.
Og det som er rart er at smertene under mensen sitter akkurat ja...... på høyre side, hvor dette er fjernet. Så det er vel dette som kalles fantomsmerter.

Nå blir dette nesten doktor spør og doktor svarer side, men vi er kvinner og har så mye å lære. Så vi tipser så andre her inne om denne "sykdommen" som er hyppigste årsaken til barnløshet, og ofte årsaken til vanvittige smerter.

Ha ha, klart du ser 7 tallet enten i morgen, hvertfall innen helgen, ikke sant.
Står her å heier på deg jeg vet du. Selv om ikke vi er den som snakker mest så er vi bevisst på hverandre. Og du vet, du er jo et forbilde da vet du.

Og så hvisker jeg til deg *****vi får legge igjen noen gode velkomstord til augusta på privaten som hun kan få en motvekt til all **grrr** som møter henne i DB. når hun går inn på denne.

Stå på så ser du 7-6-5-4-3-2-1, ikke sant?

Klem fra nite
c.AuthorAlias Celia😄28. august 2002
Hei jojoen!
I all verden hvor flink du har vært. Over 36 kilo er blitt borte!!!!!!!!
Jeg har vært borte en lang stund, men nå er jeg tilbake igjen for å bli kvitt noen flere kilo.
Moro å se at så mange av dere har vært så flinke :)
Klem Celia
c.AuthorAlias Minelli😃28. august 2002
Hei på deg, jojoen!

Vil bare si at du er grådig flink! Tenk så mye bedre kroppen din har det nå med drøssevis av færre kilo! Håper du ser 7-tallet på vekta i morgen!

Klem fra Minelli
😃88,4 kg

Æsjdah

Opp 4 hekto uten grunn.

I dag har jeg spist både godt og riktig, i går spiste jeg for lite. Så får jeg se hvordan det blir i morgen. Jeg har brygget en kanne med grønn te for å skremme vekta i morgen.

Det svinger noe veldig fra dag til dag og det er kanskje litt dumt å fortsette med denne veiinga hver eneste dag. Men ennå så pleier det å forsvinne ca 1 kilo i uka, så jeg tar det med knusende ro og venter på et sjutall i slutten av uka.


4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Trulte👻28. august 2002
BØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØ !!! Se det nå skremte jeg vekk sikkert minst en kilo *ss* Jeg har også vært inne på tanken med veiingen...men samtidig så er det så fort å slakke av litt fordi det er lenge til veiing. Mangler visst litt selvdisplin jeg *ss* Jeg har kjempe utbytte av den grønne teen min....håper det hjelper for deg også....

Klem fra
Trulte
c.AuthorAlias fluffa😃27. august 2002
Gud så flink du er! Du raser nedover i en fart jente! Noen hekto fra eller til spiller ingen rolle nå. Du er jo så godt i gang at de forsvinner raskt. Skulle ønske jeg hadde litt av den målbevistheten og viljestyrken din.
Klem fluffa
Bilde
c.AuthorAlias Viola😉27. august 2002
Du skal se det er bare fordøyelsen eller flo-og fjære-effekten i kroppen! Pytt sann!
Forresten, det var mange morsomme ord på en gang i dagboka mi! Jeg skal sende dem rundt til mine venner, de kommer nok til å gå videre derfra også som varmt hvetebrød i tørt gress!
Klem, Viola.
c.AuthorAlias flettemor😃27. august 2002
Hei Jojoen! Takk for hilsen i går. Sender deg en mer utfyllende mail når jeg slipper til på pc-en i mer enn fem minutter. PC- enke...er det det kalles når samboen sitter der både sent og tidlig?!

Du er så flink. Lurer på hvordan du egentlig har greid å motstå så mange fristelser som du må ha gjort. Jeg får litt tvangstanker med en gang jeg forsøker meg på å slanke meg....

Så grønn te hjelper også? Det er ikke det beste jeg vet akkurat. Søter du den med noe eller drikker du den bar?

Snakkes!

😃88,0 kg

Trapper og fleksitid er flott

Opp og ned trappene til 4. etasje noen ganger i går med masse å bære på og rydd/vask så svetten rant i flere timer.. godt å ha noe igjen for det :-)

Fleksitid er en deilig oppfinnelse. Jeg bestilte meg en fridag slik at jeg kunne få hvilt ut etter helgens strabaser.

Nå lurer jeg på om det er tid for tømming av blomsterkasser og urner.... så kanskje det blir gjort noe fornuftig i dag også. Det ser ikke særlig pent ut der ute lenger, så det må vel bli gjort snart uansett.

Ha en flott dag!
11 i heiagjengen
c.AuthorAlias bompi😌27. august 2002
Både trapper og fleksitid er en fint ting ja! Helt enig :) Kanskje mest enig i trappene, da jeg merket at fleksitid betydde at man fikk gjort mindre :) Trapper er like bra som det å ikke eie bil, ergo at man må gå :) Og ikke noe er så deilig som å svette skikkelig, for så å merke at det er godt for noe :)

Stå på min o store motivasjonsgiver!

Klem fra bompi
c.AuthorAlias NasseNøff❤️27. august 2002
Min kjære trofaste følgesvenn !

I mitt innlegg på søndag, lovte jeg at alle mine trofaste følgesvenner skulle få en personlig hilsen fra meg i sin dagbok, da jeg tar en liten pause… Det viste seg å være litt overmodig – jeg ’forbereder’ besøk fra min kjære elskede engelskmann, og det viser seg at jeg bruker tiden til alt annet enn å være ’sosial’ på nettet… Jeg ante ikke hvor mye tid som ville gå med til napping av hår, barbering, voksing osv osv osv *ler* Det er jo ikke småtteri som skal være shinet opp når elsklingen kommer *ss* Derfor har jeg laget en ’felles melding’ til dere mine trofaste følgesvenner, og håper at dere kan tilgi meg det.

For å berolige de av dere som er redd for at det har skjedd noe, så kan jeg fortelle at det har det ikke. Jeg har rett og slett tatt meg ferie :o) Men det skal sies, at dersom jeg ikke hadde hatt ferie, så hadde jeg allikevel tatt meg en pause. Den siste tidens ’småkjekling’ her inne, som jeg selv også dessverre er blitt en del av, er noe jeg klarer meg veldig godt uten (minner meg om ungdomsskoletiden *grøss*) så jeg håper at når jeg kommer tilbake etter ferien så er dette et forbigått stadium *ss*

Til slutt vil jeg bare få takke hver og en av dere, og dette går direkte til akkurat DEG som leser det: TAKK for at du så trofast følger meg på min vei mot et slankere liv. Det går ikke en dag uten at jeg tenker på deg, og du skulle bare vite hvor mye din støtte betyr for meg… Takk for at du er til ! ( Og når jeg er tilbake fra ferie, så håper jeg at jeg kan være den NasseNøff som du ble kjent med i begynnelsen…)

Ha det helt strålende, ta vare på deg selv, og stå på !

Stor klem fra NasseNøff
PS: Som forøvrig står på Sognsvann kl 18 i kveld for å gå tur, så for de som kan – kom da vel !??
c.AuthorAlias Trulte❤️27. august 2002
Strålende innsats vennen min.
Jeg skulel gjort som deg i stedet for å spise hvitløksbaguetter skjønner jeg. Etter den søte kløe...osv. Men nå er jeg på sporet igjen..

Klem fra
Trulte
Ps
Jeg liker ikke sånne fridager....det blir så stille i mailboxen min *ss*
c.AuthorAlias Marikken😊27. august 2002
Kjære jojo !

Godt å se at vekten går nedover. Du har bare en ENORM stå på vilje ! Kanskje kan jeg få litt av deg ?

Lur ide med trappene. Man får gjerne litt ekstra trim der, ja.
Har samme prosjektet som deg på gang med blomsterkassene, men tenkte jeg skulle fri til mannen, for jeg synes det er så tungt å løfte kassene selv !

Ha en flott dag !

Klem, Marikken
c.AuthorAlias Sussi❤️27. august 2002
Kjære deg,
Du tar helt pusten fra meg, jeg synes du er kjempeflink og begynner å bli redd jeg aldri klarer å ta deg igjen. Men unner deg all vektnedgangen. Håper du klarer å nyte fordelene og godene du etterhvert vil få ved å slippe å drasse på de 35 ekstra kiloene.
Fortsatt god nedgang!
Sussi
Bilde
c.AuthorAlias pippi😊26. august 2002
Hei Jojoen.

Du går fortsatt jevnt og trutt nedover ser jeg... Utrolig !
Jeg synes jeg har vært flink, men du har virkelig rast ned i vekt. Er litt nysgjerrig, henger "psyken" med ? klarer du å eks. få med deg rett klesstørrelse inn i klesrommet, eller gjør du som jeg fortsatt gjør, roter bakerst på stativene etter XXXL.... ? Jaja, lykke til videre.
Klem Pippi
c.AuthorAlias Blubbis😉26. august 2002

Så flink du er som har gått ned så mye!
Litt av en viljestyrke må jeg si. :o)
Kunne godt tenkt meg å bli kvitt tilsvarende mengde, og det litt kjapt! *ler*
Jeg har ennå ikke klart å være flink pike, men etter en telefonsamtale jeg hadde med moren min for ganske nøyaktig et kvarter siden, helte jeg ut resten av Colaen og kastet godteriet i søpla! Nå er det NO MERCY!!! ;o)

Klemmer fra Blubbis
c.AuthorAlias Monica12326. august 2002
Her er jeg igjen vet du.
Angående det du skrev til meg i dag.
Kropp og syn henger nok ikke helt sammen når jeg ser meg i speilet. Til tross for at jeg har gått sammen 10 cm i midja, 7,5 cm over magen og 6,5 cm over baken, klarer jeg liksom ikke å se det. Jeg ser meg fremdeles slik jeg var før.

Det er med blandede følelser jeg nærmer meg målet mitt. Det ble liksom ikke så annerledes som jeg trodde. Kanskje fordi forskjellen fra starten ikke er stor nok? Jeg vet ikke.

Snart skal jeg gå til innkjøpt av ny garderobe. Det gleder jeg meg til. Og håper at min møte med klesbutikker denne gangen skal bli hyggeligere enn den har vært før. Jeg syntes alle buksene var for lange i beina. Og når jeg endelig fant en som passet over baken/ midja, var den ALLEFALL for lang i beina. Ikke alle buksene kan legges opp uten å miste fasongen.

Jeg trodde jeg kunne pakke meg inn i store klær og på den måte virke slankere. Særlig den med at genseren måtte gå over baken. Det trodde jeg liksom var så smart da. Men det var jo helt feil, i steden ble jeg seende ut som en potetsekk!! Men når oktoberen kommer skal jeg til pers igjen, og da håper jeg på et positivt møte. Kanskje jeg kan bruke en genser som går bare til midja OG er tilsittende også? Hvem vet...

Tilpassing av levemåte, ja....det var det da. Tror nok jeg må passe på en stund etter at jeg har kommet i mål også. Ellers kan jeg lett havne i gammelt spor igjen.
c.AuthorAlias Viola😌26. august 2002
Jeg synes ikke du lever noe særlig opp til navnet ditt om dagen jeg, Jojoen! Egentlig var det jo jeg som burde hete Jojo!
Klem, VIola.
c.AuthorAlias boggi-😄26. august 2002
Du jojo du jojo- du er en ispirasjon for oss alle her inne. Vekta di har bare blitt kjempe "fin" - blir forresten like glad hver gang jeg ser en hilsen fra deg. Ikke nok med at du er flink med å være her inne hver dag - men du er super flink til å heie på oss andre også - så godt å få noen "trøstende" og oppmuntrende ord fra deg når du stikker nesa di innom meg.

TUUUUSSSEN tusen takk (jeg tror du er en liten engel jeg..)
Syns du fortjente litt skryt i dag..
Koz boggi
c.AuthorAlias Monica12326. august 2002
Her går vekta stadig nedover ser jeg!! Nå har du jo god margin til 90-tallet!! Godt jobba.
😉88,5 kg

Fin søndag (20.uke -1,5 Totalt -35,6)

Det har vært en lang, slitsom dag, med kjøretur på 50 - 60 mil for å besøke dattera mi som er hybelboer.

Noe som var fantastisk deilig: Forrige gang jeg var der så var det et fryktelig slit og pes bare å gå opp trappene til 4. etasje. Jeg trodde jeg skulle krepere. Skal si at jeg merket godt at det var over 35 kilo mindre å slepe opp de samme trappene i dag :-)

Ellers har jeg spist litt veikromat i dag, dvs. de hadde en nydelig laksesalat et av stedene, og en softis et annet sted... softis? mmm...nam.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias boggi-😊26. august 2002
Så du har vært på farten i helga du med. Men du har kjørt litt lenger enn meg da. 35 kilo ja -jøsses- det må ha vært en skikkelig aha opplevelse........... gleder meg med deg. Så flink atte..

Ja jeg gleder meg no veldig til Svalbard turen min.....

BOGGI
c.AuthorAlias Monica12325. august 2002
Hei"
Håper du har kommet til hektene igjen etter kjøreturen! Tenker du ble glad da du gikk de trappene! 35 merkes GODT, det er jeg sikker på! Hva gjør vel litt veikromat i en sådan stund? Lykke til videre! Du er kjempeflink!
😊88,7 kg

Endelig!

Som jeg skrev i går, så har fordøyelsen en stor betydning for vekta.

I dag er det bare morro :-)

Ha en strålende lørdag!
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Viola😌25. august 2002
Heia jojoen!
Klem,Viola.
c.AuthorAlias ANNE❤️25. august 2002
WHOW! Dett går i høyeste grad din vei.Det er du som er sjefen for dette flotte resultatet.

Nei,vi er ikke venner, og så paranoid som jeg er, er jeg overbevist om at han gjør det bare på pur f. Noen støtte har jeg ennå ikke mottatt!! Deprimerende?Nei,motgang gjør en sterk,og det har jeg nok av! ANNE
c.AuthorAlias Jenta*S*😃25. august 2002
Hei på deg!
Jeg MÅ bare få sagt at jeg er og blir skikkelig imponert over deg! Du har ikke vært her i 20 uker engang og har snart gått ned like mye som meg!(som har vært her i over et år!)..jeg trodde JEG hadde vært flink,men du...vel...du tar kaka!:0)
Gratulerer!!Jeg har sendt mail til deg fordi jeg gjerne vil ha den 4 ukers planen din! Føler at det har vært veldig tungt i det siste,mye opp og ned,skippertak og "surring"...motivasjonen svinger også!Nå har jeg vært mellom 80-85 i nesten et halvt år!!! Det er jo vilt vettu!Så nå vil jeg videre,jeg vet at motivasjonen ville økt hvis jeg kunne kommet meg ned på 70 tallet!! Huffameg,snakker visst bare om meg selv her! Men det er fordi jeg trenger hjeeeelp*S*....hihi...kan du hjelpe?
Ellers så har jeg ikke annet å si enn at jeg gleder meg til å følge med deg videre og du tar meg vel snart igjen tenker jeg!...Hvis jeg "kjenner deg rett" hehe...STÅ PÅ IALLEFALL!!!
Heia oss!
Stor klem fra Jenta*S*
Psst...sjekk mailen din da!
c.AuthorAlias Ninni25. august 2002
Hei, hei.
Har lest litt i dagboka di, og må si at jeg er bare kjempeimponert. Det er jammen ikke få kilo du har kvittet deg med, og jeg ser at du har vært en flott støtte og inspirator for mange andre her inne også. Stå på videre. Jeg skal prøve å følge litt av kostholdsrådene dine. Har sett på 28 dagerskuren din, men den virker litt streng på meg. Kanskje jeg kan greie å følge den etterhvert....Er så veldig glad i brød, poteter, ris og pasta, vet ikke om jeg greier dette dersom jeg ikke kan spise det. Men, som sagt, jeg finne masse inspirasjon og motivasjon her inne.
Klem fra meg
😐89,4 kg

~~~

Det humper fortsatt, det har noe med sånn input/output å gjøre... men i dag har jeg fått til litt output, så jeg ser ikke så mørkt på vekta i morgen :-)

Har spist sviskeyoghurt og drukket grønn te.

Og så en liten drittvits:

Den gang da kroppen ble skapt, ville alle kroppsdelene være sjef.

Hjernen sa: Da det er meg, som kontrollerer alle deler og tenker for alle, skal jeg være sjef.

Beina sa: Da det er oss, som bærer mennesket der det vil, og utfører det hjernen gir beskjed om, vil vi være sjef.

Således fortsatte øynene-hendene-hjertet og lungene-alle med krav om å bli sjef.

Til slutt sa rævhullet, at man skulle velge ham som sjef. Alle lo og syntes, at ideen var fullstendig absurd - tenk å få et rævhull til sjef.

Rævhullet ble meget fornærmet, snørte seg sammen, og nektet overhovedet å fungere.

Som følge herav fikk hjernen feber, øynene streiket, beina ble svake, og hendene hang slapt ned. Ja selv hjertet og lungene hadde vanskelig for å fortsette å arbeide.

Til slutt ba alle hjernen om, tross alt, å la rævhullet bli sjef.

Slik ble det. Alle de andre utretter nå arbeidet, mens rævhullet nå bare sitter og lager en masse lort.

MORAL: For å bli sjef, behøver man ikke være et geni- kun et allminnelig rævhull.

4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Viola😃24. august 2002
Super vits!(Har du fler sånne?)
Lykke til på vekta i morgen...her gåtr det bare oppover (snufs)
Klem, Viola.

c.AuthorAlias Sussi❤️24. august 2002
Oi, her var mye drit-prat idag...
Jeg måtte bare innom for åse hvordan det har gått med deg, du er utrettelig!
Slankeklem fra Sussi
Bilde
c.AuthorAlias augusta❤️24. august 2002
Kjære Jojoen!

Takk for bidrga og hilsen!

Er litt i farten - og må bare få sagt dette:

Innlegget mitt i dag medførte for meg uforståelige kommentarer, for å si det pent. Skriver innlegg om det i morgen lørdag i egen dagbok.

Ønsker hermed at du skal vite, at det ikke har noe å gjøre med innlegget fra deg :-)

Er bortreist til onsdag nå - men håper vi snart får snakkes igjen.

Din Augusta

c.AuthorAlias ANNE❤️23. august 2002
Hos meg er det rompa som er sjefen om dagen,den kniper skikkelig igjen!HAHA! God helg, med masse nedgang! ANNE
😃89,1 kg

~~ humper i vei ~~

Ned, opp, ned.. det var godt at de baklengshektoene dro sin vei igjen. Vil gjerne se et 8-tall til i løpet av uka.

Jeg bare tuster og roter. Skrev 98,1 da jeg skulle inn her i dag. Så var det jo 89, måtte tenke meg om.

Nå er folk på jobben helt på styr. De skal vite ditt og datt og alt mulig.. blir jo nesten en utstillingsfigur snart. Må bare le :-)
7 i heiagjengen
c.AuthorAlias Trulte23. august 2002
Fort gjort å hive på 10 kg i farta...jeg er ikke vant til å veie sååå lite som nå...og ikke du heller *ss* men du allverdens så herlig da.
De kollegene dine skulle vært sendt kollektivt synstesting på Synsam det er min mening...tenk å ikke se før nå hvor slank og flott du er blitt...Grrrrrrrrrr
Tenker de er stolt av deg ja...akkurat som jeg er.

Klem fra
Trulte

"%&¤#%&(/" ....sånn og så litt med tryllestaven...håper min virker like godt som den du har....for da er du på 8 tallet nå....
c.AuthorAlias bompi😌22. august 2002
Ikke greit å holde styr på alle de tallene Jojoen :) Blir litt uvant etterhvert veit du :) ÅÅÅÅÅ så kjekt at de på jobben er interessert da, det må vel være litt digg det og? Snart skal du i utstillingsvindu veit du :) I en eller annen helsekostforettning.

booooooooooooooompi boooooooooooooooompi
c.AuthorAlias sirkeline22. august 2002
Hei.
Ville bare si at jeg har lest dagboken din og synes du har vært(er!!) kjempeflink. Jeg er gammel her - men ny igjen nå etter en pause hvor jeg har lagt på meg :(. Kjenner godt til jojovirksomhet, men nå er det over. Jeg kan ikke vente til jeg får se vekten begynner med 9.... Manglet bare litt sist før jeg gikk i baret og kasta inn på med gamle vaner. Jeg lever veldig etter GI tanken nå og nyter å ikke ha sukkertrang. Det er det værste for meg. Skal følge med deg videre. Hei så lenge
c.AuthorAlias Bitten😊22. august 2002
Heia Jojoen :) Med 35 kg. mindre er det klart folk lurer fælt på vidunderkuren din :) Kan tenke meg at du får mange flotte komentarer nå :) Deilig, sant :)
Du er kjempeflinke, ikke mer å si om den saken :)
Ønsker deg en flott kveld videre, klem fra Bitten :)
Bilde
c.AuthorAlias augusta❤️22. august 2002
Kjære Jojovennen!

Det er så utrolig gledelig å se 8-tallet ditt! Om det humper litt - så "No worries my dear" - fritt etter Mr. Crocodile Dundee - (om det virkelig skrives slik - beklager hvis det er feil - ser feil ut for meg i øyeblikket).

Vil det si at kollegaene omsider har oppdaget, at du har blitt så mye mindre?

Din Augusta
c.AuthorAlias Monica12322. august 2002
Stemmer det at jeg fikk med meg i farta at du hadde som delmål 89 kg innen 1. september? I såfall er du jo i mål nå jo, lenge før tiden! Kjempedigg. Flott jobba!! Lykke til videre.
c.AuthorAlias hecatee😃22. august 2002
hei, Jojoen!! :)

må være deilig at vekttapet blir lagt merke til!!!! :) :)

DETTE går VEIEN!! :) :)

klemmer fra hecatee
😑89,4 kg

Ups..

3 hekto i revers. De skal snart til pers.. jøss, det rimte jo.

Jojoen løfter på tastatur og kaffekopp, dagbok og ledninger.. leter etter Augusta.. Har noen sett hvor hun har blitt av?

7 i heiagjengen
c.AuthorAlias Trulte22. august 2002
3 hg i revers...det er bare bomgiring...så imorgen er det racergir . Minus en halvkilo...disse 3 + 2 til....

Klem fra
Trulte
c.AuthorAlias amina😄22. august 2002
Takk for mye interressant lesning! Jeg får ta det litt etterhvert! Har lest litt i boka til Fedon Lindberg om insulinresistens, og Glykemisk indeks. Men jeg er så fryktelig glad i pasta og brød.
c.AuthorAlias bompi😌21. august 2002
Det går opp og ned her i verden, også på vekta :) Litt gøy at vi får lik BMI når jeg er på 104 da... vi som er litt høye har liksom "lov" til å veie litt mer... Jeg ser jo det på meg selv også, at jeg på en måte "ser tynnere ut", enn mange som veier mindre enn meg. Men, kiloene skal vekk uansett :)
c.AuthorAlias RH😉21. august 2002
Hei på deg Jojoen!

Lenge siden jeg har fått vært innom deg nå og jeg må si jeg er imponert over vektreduksjonen din! Hipp hipp hurra!!!!

Stå på og ha en super duper slankedag!

Mange gode klemmer fra Rikke
c.AuthorAlias Monica12321. august 2002
|| her er Augusta!
Fant henne. Du har sikkert funnet henne nå du også.
c.AuthorAlias amina😃21. august 2002
Slik du holder på er du ikke lenger en jo-jo. Kanskje du er blitt bare en jo....
Hva har du gjort for å få til en så fin vektnedgang? Noen gode tips?
c.AuthorAlias ANNE❤️21. august 2002
Hei, fremdeles under 89+1 tallet, kjempebra! Det betyr at det er ordentlige kiloer som bli borte, og ikke bare vann ,ikke sant?!
ANNE
😃89,1 kg

Jøss..

Enda mer i dag.. men jeg surfer vel på månedens kvinneplage :-)

Ble helt rørt over alle de koselige hilsnene og alt det gode dere sa til meg i går :-) For en gjeng.. makan skal man lete lenge etter.

Jeg får snart besøk. Har stresset med å lage salat og hive 2 halve grillkyllinger inn i ovnen og nå er jeg helt svett. Da jeg hadde lagt putene på plass i utekroken så regnet det selvsagt.. inn med alt igjen og nå skinner sola. Må ta det ut igjen.

Kommer innom og kikker litt rundt omkring senere og heier på mine slankevenner :-)

Klemmer i øst & vest & nord & sør
8 i heiagjengen
c.AuthorAlias Line M21. august 2002
Skal si jojoen har fått fart på seg. Gratulerer så mye med å komme ned til 8 tallet......
Og ikke bare det.... Ser at du starter her 7 april i år og da på 124,1 kg nå alså 4 1/2 mnd etter på 89,1, dvs at du også har -35 kilos jubileum også....!!!! :-)))) Synes du er kjempe flink, og fortjener slankemedaljen for oss slankere.....
Du har jo hatt en flott nedgang hele tiden...!!!

Stå på videre. KLmmer fra Line M
c.AuthorAlias amina21. august 2002
Så inspirerende å lese om det du har klart!
Kommentaren din i dagboka mi i våres. Jeg leste den først idag, har gitt meg nytt gåpåhumør. TAKK.
c.AuthorAlias Trulte❤️21. august 2002
Her går det unna så jeg ikke klarer å følge med.....
Joda...en kan bli litt misunenlig *ss* Men du allverden som jeg unner deg det vennen.

Klem fra
Trulte
c.AuthorAlias ANNE❤️21. august 2002
Er kjempeglad på dine vegne! Stå på videre!!ANNE
c.AuthorAlias Viola20. august 2002
Bare kjapt innom for å sjekke og si hei...SÅÅÅÅÅ flink du er jojoen!
klem, Viola
c.AuthorAlias Monica12320. august 2002
wow, her går det nedover!! Så flott for deg! Måtte det fortsette slik (og det gjør det jo, for du er flink!)
c.AuthorAlias bompi😌20. august 2002
Utrygt vær hos deg også ja.. har vært litt av det her også gitt, men kjempevarmt fortsatt. Jeg var dum nok til å tro at når det dryppet fra oven så var det kaldt, så jeg tok på meg en sånn tynn jakke når jeg skulle ut å handle i sted... den måtte av gitt :)

Salat og kylling hørtes godt og meget sunt ut :) Og besøk hørtes enda bedre ut! Og litt stressing fører til svetting, som fører til enda mere vekttap :) Kos deg i kveld!

Klem fra bompi
c.AuthorAlias hecatee❤️20. august 2002
har ikke vært på internett annet enn 5 min i går pga PMS.... derfor forsinket med:
GRATULERER!!!! SUPERT!!!!

Du er KJEMPEFLINK!!!! :) :) keep up the good work!!

klem fra sørlendingen hecatee
❤️89,8 kg

Hi hi :-)

I dag spratt Jojoen opp og ned av glede fordi vekta stoppet under 90, trallala :-) Det er jo ikke noe spes. forskjell på 90 eller 2 hekto mindre, men det var så gøy.

Ellers er jeg skikkelig sliten og har en flexidag bare for meg selv.

Jeg merker dessverre at puppene blir lange og det slenger litt både her og der.. men det er vel ikke annet å vente når innholdet minker. Det finnes jo både undertøy og strømper som pusher og former og holder troppene samlet :-)

15 i heiagjengen
c.AuthorAlias ABBA❤️20. august 2002
Er såååååå stolt av deg!!!
Kjempebra, Grattis.

Klem
c.AuthorAlias Ronja😊20. august 2002
Heisann:)
Gratulerer så mye med nytt tall:) Det er ikke lenge igjen til delmålet ditt er nådd nå..800g, det klarer du jo kjempefint:)
Synst du er helt suverent flink jeg:)
Klem fra Ronja
Bilde
c.AuthorAlias ANNE😐20. august 2002
Jeg er stum av beundring!!!!! Sier bare :yes,yes,yes!!!! ANNE
c.AuthorAlias Sussi❤️20. august 2002
Grattis!!!

Uttrolig for en fart, for en innsats, for en ståpå-vilje og for et resultat. Bukker og neier og gratulerer.

Synes dette er så flott, du har vist at det går an for oss "store" å bli "normale". Gleder meg sammen med deg og vil forsøke å følge ditt eksempel etter ferien.

Klem fra Sussi
Bilde
c.AuthorAlias Trulte❤️20. august 2002
Sååååååå flink du er Jojoen.
Mentalt er det ett hav mellom noen og åtti og noe og nitti...og nå er du definitivt ferdig med nitti også. Du skulle hatt en stor premie av meg, så flink som du er*ss*

Klem fra
Trulte
c.AuthorAlias Bamse😄20. august 2002
Hei Jojoen!
Hva er det jeg ser??? Under 90??? Ja, det må jeg si, gitt - jenta er flink! Jeg fortsetter å heie på deg!
Klem fra Bamse
c.AuthorAlias bompi😉19. august 2002
Gratulerer så mye med under 90! :) Tenk så flott det må være... hadde det vært meg hadde jeg hatt 10 kilo igjen bare :) *drømme* Dette har du fortjent! Du står på som bare det, og er til stor inspirasjon for oss andre :) Keep up the good work!

boooooooooompi boooooooompi
c.AuthorAlias fluffa😉19. august 2002
Hei!
Jeg blir helt imponert over hvor flink du har vært den siste tiden! Nå er du allerede under 90 kilo! Dette går jo så det suser.

Ha en fin kveld!
Klem fluffa
Bilde
c.AuthorAlias MonicaR❤️19. august 2002
Grattis!!! Det er så fantastisk å runde et "nytt" tall, man blir jo nesten overtroisk og tror at det tallet ikke finnes på vekten! Også på en mandag da gitt, den vanskeligste vektdagen av alle! Du vil vel sikkert "småhilse" på gammeltallet senere, men det er så godt å vite at nytallet er innen rekkevidde!

Er fortsatt så takknemlig for matplanen din, og skryter hemningsløst til alle som gidder å høre på. I dag spiste vi spahgettisaus med blomkål, det var kjempegodt! Det gjør vel ikke noe om det er LITTEGRANN mer enn oppgitt vekt, gjør det vel?

Lykke til, jeg følger med deg!
Klem fra Monica
c.AuthorAlias inger❤️19. august 2002
Grattis !

Dette var kjempebra.

Gleder meg til jeg kommer ned.

Inger
c.AuthorAlias Monica12319. august 2002
Hei igjen!
Takk for blomster og oppmuntrende ord. Dette er bare en sånn dum dag. Ikke noe stemmer og alt er trist og leit. Men som den følelsesmessige jojoen jeg er, kan jeg være helt på topp igjen i morgen.
La ikke mitt dårlige humør smitte over på deg. Kos deg med nye hyggelige tall på vekta. Neste gang jeg entrer vekta håper jeg på samme trenden som deg; nytt tall; 68.9 f.eks....
c.AuthorAlias Monica12319. august 2002
Gratulerer med dagen!
Topp altså!!

hilsen monica
c.AuthorAlias Molla😌19. august 2002
Heipådeg!
Gratulerer, kjære Jojo! Endelig under 90, det er en deilig følelse!
Jada, det er kjekt med klær som støtter opp litt rundt ting som henger og slenger... ;)

Slankeklem fra Molla
c.AuthorAlias Ally❤️19. august 2002
JAAAA! Gratulerer med åttitallet!

Tydeligvis mange som er slitne i dag, går tidlig i dag jeg også. Burde holdt meg hjemme.

Gleder meg til å kjøpe bh'er i mindre størrelse!

Vi sees!

Ally
c.AuthorAlias Maritmor😊19. august 2002
Hei!

Vil bare gratulere deg med 80 tallet jeg ;) Selv ser det ut til at jeg er på 90 tallet igjen :)

You go girl!!

Sammen er man sterkere :)

Go klem fra Marit :)
😌90,0 kg

Søndag... . . (19. uke -0,9 Totalt -34,1)

Det ble akkurat nitti, ikke under.. men kanskje i morgen? I dag blir det ikke noen utskeielser, men kanskje en liten tråkkerunde på treskeverket i stua.

(De summeringene jeg driver med på søndagene er bare for morro skyld, kjekt å ha.)

9 i heiagjengen
c.AuthorAlias Maritmor🌙19. august 2002
Heisann:)

Takk for kommentar i dagboka mi!
Kosli med oppmuntring :)

Må bare si at du er en av mine forbilder her inne! La meg bli like flink som deg :)

Sammen er vi sterkere:)

Go klem fra Maritmor :)
c.AuthorAlias Sussi❤️19. august 2002
Du imponerer stadig. Nå runder du nitti og det er egentlig en kjempebragd! Føler meg litt som en sinke i sammenligning, men jeg håper å følge etter når ferien er over.

Som du kanskje har sett, så har jeg uttalt meg, muligens litt skarpt vedr. overvektige versus undervektige.
En ung skolejente som måler 173 cm kom inn her og hadde som mål å komme ned i 46 kilo, dvs en BMI på 15,4 og selvsagt undervekt.
For å nå dette målet spiser hun 700 kalorier og trener 14 timer i uken. Riktignok har hun justert målet til 56, altså en BMI på 18.7 og fremdeles undervekt.
Tror ikke dette er sunt for jenta... og ser at hun trolig trenger annen hjelp enn det hun kan få på siden her.

Du ønskes fortsatt god slanking!
Sussi

Bilde
c.AuthorAlias Monica12318. august 2002
Takk for kommentar. Hvordan ble det med treskeverket i stua? (mener du sykkel da eller?)
Jeg har også mensen -ehhh. akkurat som om det er noe å fortelle deg da *ler* - poenget var denne ordvekslingen om bind og vinger. Jeg synes de er helt topp jeg!! Jo større jo bedre (vingene ja.....*s*) Huff nei nå ble det bare tull her. Går og legger meg.
God natt. I morgen er en ny dag klar for oss. Så er det opp til oss selv å fylle den med noe meningsfylt....

Monica123123123123
c.AuthorAlias Ally😌18. august 2002
Hei igjen!
Det er absolutt ikke et bilde av meg som er utgangspunktet for mitt virtuelle jeg, men jeg har valgt mellom et par forskjellige ansikter, hårfasonger, kroppen etc. Det ligner faktisk litt. Men det fantes ikke muligheter for å få med cellulittene...

Ja, de vingene er da bare i veien! Det rare med denne månedens torturperiode er at jeg foreløpig ikke har hatt en eneste magesmerte. Hvis det ikke kommer i natt må jeg legge til enda en fantastisk konsekvens av dette kostholdet!

Ser ikke for meg at jeg skal ramle tilbake til karborikt kosthold igjen, til det er det atfor enkelt å spise som jeg gjør nå. Dessuten vet jeg jo så innmari godt HVORFOR jeg skal spise sånn. Det hjelper. Men det spørs hvordan det går etter en tur til Italia om et par uker. Pasta- og pizzalandet...

Skjønner forresten ikke hvorfor alle sier at GI-kostholdet er så komplisert. Mulig det hadde vært det hvis jeg hadde fulgt fedons planer til punkt og prikke, men det er da ikke noe problem å bare kutte karbo og spise mer protein. Hm.

Lykke til med veiing i morgen!

Ally
c.AuthorAlias Monica12318. august 2002
WOW, 34,1 kg da gitt!! Jeg må si jeg er imponert! Hard jobbing lønner seg altså. Du skal se at etter litt tresking i kveld er du under 90 i morgen. Jeg ønsker deg lykke til.
c.AuthorAlias Ally😉18. august 2002
Minus 34,1...!!!!!!!! Vakkert! For en frihetsfølelse det må være!
Leste nyhetsartikkelen på forsiden her i dag, om han fyren i Harstad som mener ernæringstipsene fra norske myndigheter er helt på trynet. NEMLIG! Godt å høre det fra flere hold, at vi er på rett vei.

God tur til åttitallet!

Allypally
c.AuthorAlias solskinn😊18. august 2002
Hei!
Det er noe magisk med hele tall.
Nå er du snart nede på 8-tallet.
Kjempebra

Solskinn
c.AuthorAlias NasseNøff😃18. august 2002
Hei Jojoen - lenge siden sist ! Jeg ser (ikke overraskende *ss*) at vekta fortsetter å gå nedover for deg - du er råflink ! Min vekt derimot har fått hikke i varmen, så den kan få lov til å være i skapet en stund og tenke seg om, og så kanskje den slipper ut igjen når den har blitt snill *ler*

Ang dette med overvektige og normalvektige og hele den 'problematikken' som Nite tok opp, så er jo dette et sårbart tema for mange. Men jeg må jo si at jeg forstår begge sider. Selvfølgelig er det flott at de som ser at de muligens har havnet på feil vei og kan komme til å få et vektproblem gjør noe med det, men det er klart at når man selv veier godt over 100, og ser jenter her inne som veier 61 og gjerne vil ned til 59, da blir det på en måte litt feil liksom... Jeg sier ikke at problemet deres ikke er reellt, for det er sikkert mer enn reellt nok for dem, men det blir uansett litt merkelig for oss som liksom veier bortimot dobbelt så mye eller mer, ikke sant ?? Men det betyr jo ikke at man ikke setter pris på inputen deres, så lenge de forstår at vårt vektproblem er av en helt annen art enn deres....

Trist at du ikke blir med oss på oktobertreff Jojoen, men jeg respekterer fullt ut de som ønsker å beholde sin anonymitet - det er jo noe av det som gjør dette stedet til det det er. Men jeg må si at selv er jeg glad for at jeg turte å gi NasseNøff et ansikt, og kom meg til Sognsvann for å møte Nite på tirsdag. Det var noe av det smarteste jeg har gjort på lenge *ler* Men som Nite sier, så er du en så sentral person her inne, at du er med oss til Sjusjøen selv om du ikke er med oss om du skjønner !

Ønsker deg en fortsatt god søndag Jojoen !

Klem fra NasseNøff
c.AuthorAlias Big1😊18. august 2002
Heisann Jojoen,
Jeg er sikker på at du er under 90,00000 i morgen.
Tør jeg gjette på 89,8 - dersom du er flink i dag da :-)
På samme møte er jeg sikker på å nå mitt mål for mandag morgen, selv om jeg var nødt til å forsøke litt lørdagsgodis i går :-)

Stå på, god søndag.

Big1
😐90,1 kg

Mange slags tanker for en jojo

Og jeg som ville UNDER 90 denne uka. Men det nærmer seg i alle fall.

Jeg fikk lest litt rundt omkring her i dag og ser at det har vært litt snakk om de normalvektige/slanke i forhold til oss store. Til det vil jeg bare si at jeg er glad for alle hilsener og føler absolutt interesse for alle her. Jeg tror de fleste her inne er fornuftige og snille mennesker.

Hvis jeg kan hjelpe noen til å ikke bli som meg, ja - da har jeg oppnådd noe. Jeg har selv veid 60 kilo og skulle gitt alt for å slippe å bli som jeg ble. Opp og opp, litt ned, opp.. og så sto det 124,1 kilo på vekta da jeg begynte her. Alle de vonde tankene. Alle de vonde årene, de vonde opplevelsene, såre og grusomme kommentarene. Avvisning i helsevesenet.. bla,bla.. Alle de fysiske og psykiske problemene som jeg fortsatt strir med...Jeg kunne skrevet en hel bok om dette, men den ville blitt tykk, kanskje flere bind. Jeg unner ingen å få det slik. Derfor gjør det meg glad at andre klarer å beholde sin slanke kropp og klarer å ta av seg den kiloen de la på seg i fjor.

Jeg skriver ikke dette fordi det er "stakkars meg" Jeg har taklet livet mitt på min måte. Slikt snakker man ikke om. Man skrur bare ned forventningene, kobler ut noen følelser og krydrer med litt humor og vips... man fungerer. Man tar ansvar, klarer jobben og heimen. Motgang gjør sterk.

Jeg vet at mange av dere andre har det på samme måten og kjenner dere igjen i disse tingene. Men det nytter heller ikke å dvele ved fortiden og alt som har gått galt, all motgangen, alle feilene.. Det er dagen i dag som teller. Og erfaringene våre skal føre til at fremtiden blir mye bedre enn den tiden som ligger bak oss. Bak oss!

Jeg ønsker alle en god helg.

6 i heiagjengen
c.AuthorAlias ivalodia😊18. august 2002
Hallo jojoen :-)

Så flink du er :-) Vil ta av meg hatten for deg (..og mange andre superflinke slankere her inne) du har vært motivert, latt andre her inne lese dine tanker og du skal være stolt over at du er akkurat der du er i dag.. Videre har du et mål å jobbe i mot, er du ikke under 90 kg i dag eller i morgen så er du der snart.. og da er det å jobbe seg videre nedover..

Motgang gjør en sterk.. til neste motgang så vil man huske den første og da takler man motgang lettere og kanskje på en ny måte.. motgang vil man alltid møte i livet på en eller andre måter.. og man blir rik av det :-)
Ved å koble ut og ikke tenke på alt på en gang så gjør det mye lettere og med humor, humor kurerer mye :-)

Legger ved et bilde, på det bilde ser jeg mange "raringer" som står sammen, de er der for hverandre, slik ser jeg på mange av de som her inne på slankere.. og ved å lese innlegg som dine, NITES, Nasse Nøff (og alle andre) så har jeg fått motivasjon og lest mange erfaringer - og man kan se igjen i mange situasjoner .

En av dagens oppmuntring og skryt er til deg jojoen :-)

Vel, nå tusler jeg tbk t senga mi, småsyk og pjusk.
Ha en fin fin søndag videre
Bilde
c.AuthorAlias hecatee❤️17. august 2002
HEI, og HAPPY lørdag!! :) :)

du har jo allerede oppnådd ukes maålet ditt!! det blir rundet av nedover til 90, og om det hadde vært 89,9 så hadde det fremdeles vært 90. så små marginer kan jeg ikke se har noen betydning. GRATULERER MED ALLE DE KILOENE DU ALLEREDE HAR KVITTET DEG MED!! DET er en STOR og STERK prestasjon!! er STOLT av deg og håper å kunne være like sterk og flink som deg!! du er mitt forbilde når det gjelder slanking!! :) :) :)

ønsker deg alt godt!!!! :) :) :) :) må du ha en fortryllende og slankende helg!! :) :) :) :)

tonnevis av slankevibber fra hecatee
c.AuthorAlias Monica12317. august 2002
Hei!
Nå er du jo sååå nære 90 kg! Bare 100 g igjen. Hva er vel 100 g?
c.AuthorAlias nite😊17. august 2002
Hei Jojoen.
Takk for hilsnen din i dag.

Først og fremst når det gjelder høsttreffet, så er det nok mange som tenker som deg, at de heller ønsker å opprettholde den anonymiteten man har her inne.
Dette har jeg full respekt for. Du er så sentral her inne, at du skal være med i tankene våre.

Videre så takker jeg for ditt syn på mitt lille "stygge" utkast. Vi har forskjellige meninger om dette, men i bunn og grunn så er vi jo mennesker alle bak aliaset vårt, og for en slank person som har gått opp et par kg, synes jeg det er flott at de tar skjeen i en annen hånd, og gjør noe med disse par kg. før de blir flere. Det er jo den fellen vi har trampet godt i, at vi ikke stoppet før det var gått for langt.

Men som en annen sa, så tror vi ikke at denne siden er opprettet for de som har veldig lav BMI (ser forresten at det er satte en minimumsgrense for hvem som kan legge seg inn) eller er så slanke at det er noen hundre gram som skal til for at de er fornøyd. Jeg mener bestemt at overvektige slanker seg, de som er normalvektige, eller på grensen til undervektige, ikke slanker seg, justerer vekta. Og med unge jenter som i dag er på grensen til å se ut som et sjelett, så bør man være litt våken for dette problemet.

Puh..... jeg prater og prater. Det jeg vil si er at jeg synes det er flott at du gir alle en god kommentar. Jeg vil gjerne det og, men det er så vanvittig mange å forholde seg til her inne. Men å legge til en annen sortering i dagboka var kanskje ikke så dumt. Takk for tipset.

God helg og klem fra nite
c.AuthorAlias ANNE❤️17. august 2002
Hei!Du , tenk på alle de kiloene du har gått ned til nå!!!!!!!
Det er jo kjempe mange, over 30!!!! Og nå er du snart nede på 80 tallet!!! Ikke bry deg om det 90.00 tallet, hopp like gjerne over det, og rett ned på 89,( det kan lett danne seg en psykisk sperre på runde tall, så de eliminerer vi bort, sannt?)Klem fra ANNE

c.AuthorAlias Trulte😊17. august 2002
Nå er det like før........det blir spennende dager fremover!!

Klem fra
Trulte
😃90,4 kg

Tregt

Er bare innom en snartur med dagens vekt. Dette har vært ei treg uke, men tipper det blir bedre neste. Samler vann før mens, som vanlig.

Til uka får jeg bedre tid foran PCn igjen :-)

Takk for alle koselige hilsener, skal nok innom og skryte av dere igjen snart :-)
😉90,5 kg

Dagens..

..vekt var visst uforandret. Fint, da satte ikke pilsen seg fast :-)
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias ANNE❤️16. august 2002
Alkohol binder som kjent vann, så tenk hvor du kanskje kommer når dette vannet er ute av kroppen din!?!?!!!!!ANNE
c.AuthorAlias sef😌15. august 2002
Hei jojoen, titter innom boken din og ser at du er stadig like flink :o) Kjempeinspirerende! klem fra sef
c.AuthorAlias Viola😀15. august 2002
Takk for koselig kommentar, jojoen! Du er flink du! Jeg bare strever jeg...
Klem, Viola
😃90,5 kg

Kokt hummer

Meg altså. Jeg har vært på båttur og holmetur i dag så jeg ser ikke ut.. knallrød som en tomat, eller en kokt hummer.

Det var flott sommervær og veldig hyggelig, bare litt for mye av det gode.

Reker og pils. Er sliten.
6 i heiagjengen
c.AuthorAlias Sissan😄15. august 2002
Hei Jojoen!

Jeg måtte bare gratulere deg med et fantastisk vekttap de siste månedene - du er kjempeflink!!
Jeg hørte så mye om dietten din at jeg måtte inn og kikke på deg også ;-))
Gratulerer gratulerer og lykke til videre!
c.AuthorAlias snupperella😄15. august 2002
Hei jojo-en!!

Takk for hilsen (15/7) - fikk litt sjokk når jeg så hvor lenge siden det var jeg skrev sist. Gøy og se at du er like flink. Beunder deg stooooort.
Håper hummerfølelsen går fort over, og at du kan kose deg meg mange flere fine sommerdager

Hilsen Snupperella
c.AuthorAlias Aasalill🐷15. august 2002
Hvor får jeg tak i denne 28-dagers-planen jeg har hørt så mye om? Jeg har lyst til å teste den! Svarer du meg?

Klem Aasalill! =)
c.AuthorAlias Trulte😉15. august 2002
Rødt er igrunnen en kledelig farge.....*ler*
Båttur er herlig når det er så flott vær og reker og pils...ja det er jaggu ikke dårlig det heller.
Håper det ble en myk start på torsdagen etter slik festing midt i uka.....og at vekta var snill med deg

Klem fra
Trulte
c.AuthorAlias Carinato😊15. august 2002
Heisann Jojoen!

Jeg er ny her, og oppdaget i går denne JOJO kuren du skriver litt om, i de dagene jeg har vært her, har jeg jo lurt litt på hva det er, men så fant jeg jo alt på oppskriftsidene i går*S*

Jeg skal gifte meg om ganske nøyaktig 1 mnd, og lurer på om du har noe tall på hvor mye jeg kan regne med å gå ned ved å benytte denne JOJO kuren? TAKKNEMLIG for svar*S*

Ha en fin dag!
c.AuthorAlias ANNE❤️15. august 2002
Det ble visst mye fra meg i går! Hadde glemt at innlegg blir lagret selv om en får error! Sommeren er ikke over ennå skjønner jeg! En tror at sola har gitt seg, for det er jo august,men det har den altså ikke!Reker og pils, nam,nam! ANNE
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.