Idag har jeg spist 2 youghurter og et eple... Sykla 1 mil.
2 i heiagjengen
emilie24. september 2001
heisann og velkommen til slankedagboka. synes du har spist litt lite hvis dette er det eneste du har spist i hele dag. du burde hvertfall få i deg ca 1000kcal om dagen. jeg ønsker deg lykke til. skal følge med deg hvordan det går. stor klem fra Emilie!!
synes du har spist litt lite hvis dette er det eneste du har spist i hele dag. du burde hvertfall få i deg ca 1000kcal om dagen. jeg ønsker deg lykke til. skal følge med deg hvordan det går.
stor klem fra Emilie!!
Ville bare ønske deg lykketil!
RH