← Alle dagbøker
diarist.Alias

Jenta*S*

53 år175 cm257 innlegg 2001–2002 0 følgere

Start121,0 kg
Sist81,0 kg
Endring−40,0 kg
BMI nå26,4
📉 Ned 30+ kg📓 100+ innlegg🔥 30 dager på rad🕰️ 1+ år i dagboka
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
2. juni 200128. august 2002
❤️81,0 kg

Forberedelses dag!

Hei på dere!

Vel i dag har jeg så smått begynt med lav GI.Veldig uvant,men jeg syns jeg har spist ganske mye i dag da...men det er jo en begynnelse.Har tenkt å legge opp et program fremover som bygger på Jojoens 28 dagers plan,men med litt egne elementer.

Den blir som følger:
FROKOST:
*************
KUN FRUKT OG VANN FØR KLOKKEN 12

LUNSJ:
**************
3 stk rugknekkebrød med sunt pålegg,skummet melk evt.appelsinjuice til.

MELLOM:
************
0.1% fett yoghurt+ en frukt eller grønnsak


MIDDAG:
****************
Ingen poteter,pasta,ris.Kun fisk/fjærkre/kjøtt m/tilbehør.
Litt saus og grønnsaker.


KVELDS:
*****************
1 rugknekkebrød med pålegg.1 kopp te,kakao e.l.



Dette syns jeg er et bra opplegg,jeg får med litt "brødfølelsen" i knekkebrødene og det er ikke så veldig lite.I og med at jeg trener såpass mye,og må og vil gjøre det videre,så trenger jeg litt ekstra mat.Og dette er jo ikke mye akkurat heller,men jeg føler det er til å leve med og jeg TROR jeg vil gå bra ned med å følge det.

Ønsker også å gjøre dette:

* Kun Pepsi Max mellom 12-18
* Drikke mer vann
* Trene 8 timer pr.uke
* Unne meg skikkelig brødfrokost på søndagene.


Min meny i dag har vært:
* 2 stk kyllingpanetter med champignon,mais og rødløk.
* 1 sommerkotelett med mais.
* Omelett med skinke og 1/2 agurk.
* 1 liten boks ananas og 1 0,1% yoghurt

Litt merkelig meny,men det kan vel ikke være så mye karbohydrater i det,kanskje i maisen,men jeg syns dette er en ganske bra forberedelses dag.Gleder meg faktisk nesten litt til å sette i gang i morgen! Jeg syns det er en sunn,god og helt sikkert effektiv plan jeg har laget meg! Håper iallefall det da*S*...hehe....vi får se!





Oki,så dette blir min plan fremover.Gleder meg til å se om et par uker hvordan det virker!
Ha en flott slankedag!!
Stor klem fra Jenta*S*
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Minelli❤️28. august 2002
Hei, hei Helena!

Synd du er på jobben og ikke kan chatte litt med meg...jeg savner det jo sååå mye!

Gratulerer med 40-kilosjubileum en gang til. Det er helt utrolig så mange kilo det er! Ikke lenge igjen før du ser 7-tallet på vekta heller!

Jeg er ordentlig spent på å se om lav-karbohydratplanen din virker...det ligner jo litt på det kostholdet jeg har kjørt lenge...har ikke spist vanlig brød på omtrent ett år, jo!

Håper vi får tid til å chatte snart igjen, kanskje møtes også?

Ha en superduper kveld!

Mange klemmer fra Lise
c.AuthorAlias sirkeline😊28. august 2002
Hei. Takk for lang og informativ kommentar!!Det er spennende å prøve nye metoder. Er det Karin Hvoslef du har fulgt rådet til ifht å spise frukt om morgenen? Jeg spiser firkorn og soyaflokker(tror jeg det heter, kjøpt i helsdekosten) hver dag, med 2 dl melk og frukt eller syltetøy på. Holder meg mett til lunsj 11.30. Jeg spiser oft tunfisk eller kylling med kokt broccoli eller salat til lunsj. Til mifddag kan man (hvis man er litt kreativ og gidder..) spise mye deilig, tips se Lindbergs kokebok, eller så blir det ofte rent kjøtt eller fisk eller omelett. Salat med et halvt beger reker er godt... Det hadde jeg i dag. Nå kjenner jeg for nesten første gang på en måned godtesug tror det er noe velkjent månedlig i vente. Så jeg MÅTTE ut å kjøpe en nutrilett bar og da har jeg allikevel ikke syndet!! Lykke til med nytt opplegg (men ikke spis for lite!)
c.AuthorAlias RH❤️28. august 2002
Hei snuppelupp!

Nå har jeg lest igjennom opplegget ditt og syntes det ser kjempe fint ut!!! Det er bare en liten ting jeg stusser over og det er frokosten din. Vel det jeg mener med det er jo at frokost er jo det viktigste måltidet. Men ellers syntes jeg det så supert ut! Det får nok fart på sakene ja!

Selv tror jeg at jeg skal fortsette slik jeg gjør, føler at jeg går jevnt og trutt nedover nå og det tror jeg er best for meg selv. Men håper jo selvfølgelig at vi kan backe hverandre opp fordet!

Ellers som jeg fortalte deg i sta, så tror jeg nok jeg hopper over vekten i morgen. Jeg er helt 100% sikker på at den ikke har bevegd seg noen ting, derfor ønsker jeg og vente! Vil jo så gjerne se 79 nå, derfor er det bedre om jeg klarer og bare vente og ikke få en skuffet følese over at vekten har gått opp evnt står stille! Men men nok om det!

Håper inderlig at dette opplegget fungerer, det fungerer jo på så mange så det gjør nok helt sikkert det for deg også! Og en ting som også er sikkert er at jeg gleder meg til søndag for å se om det fungerer altså! Det blir kjempe spennende!

Håper du har en kjempe fin dag på jobben gullet mitt! Og du, 14 dager går fort! Snart ser du smasken din igjen!-)

Glad i dag vennen!

God klem fra meg til deg!

😉81,0 kg

Begynner nytt kosthold i morgen!

Heisann!
Etter å ha lest endel om det,og mailet litt med Jojoen,så er jeg overbevist om at det er verdt å prøve! Fra i morgen kutter jeg ned på karbohydratene og satser på mer proteiner og lav GI kost! Kommer ikke til å veie meg før søndag,og håper og krysser fingre for at 70 tallet da vil vise seg! Trallallaaaa....
Det hadde vært så supert!:0)
Håper dere andre har det bra!
Klem fra Jenta*S*
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias Morgengry😌28. august 2002
Hei på deg.
Ja det skal bli spennende å se hvordan det nye kostholdet virker inn på deg. Selv har jeg gått på lav-GI mat i ca 4-5 uker. Og jeg må si jeg merker stor forandring. Spesielt på det med godte-suget. Det er helt borte. Har ikke hatt en sprekk siden jeg la om kostholdet. Og det er enormt for mitt vedkommende. Skal bli spennende å følge med.

Ha en god slankedag!

Hilsen fra Morgengry
c.AuthorAlias Monica12327. august 2002
Hei!
Takk for kommentar i dag. Målet mitt er 67,5. Så får vi se når jeg kommer dit da hvordan hodet og kroppen henger sammen. Akkurat nå henger nemlig ikke hodet helt med. Jeg synes jeg er større enn jeg egentlig er.

Du har jo bare 1,1 kg til ny grense du også! Det klarer du utmerket.

Blir spennende å se hvordan GI-maten virker for deg. Lykke til.
c.AuthorAlias Mah😊27. august 2002
Hei.
Gratulerer med de 40, du har gjort en utrolig innsats. Det blir spennende å se hvordan det går nå som du endrer kostholdet og tenker GI. Jeg får ta meg en tur på biblioteket og lese litt selv. Det er så mange her inne som sverger til dette kostholdet at jeg også synes det er interessant å sjekke litt om dette. Snart har du 70 tallet innen rekkevidde.

Slankeklem fra Mah
c.AuthorAlias Molla😌27. august 2002
Heipådeg!
Nok en GIdiot... *ler*. Det blir spennende å se hvordan det går med deg, jeg er veldig fornøyd med mitt kosthold nå etter at jeg har kuttet ut en del matvarer med høy GI. Føler meg stort sett bedre, og så er det en deilig følelse å vite at man spiser sunt. 70-tallet nærmer seg nå med stormskritt...! Lykke til!
Slankeklem fra Molla
c.AuthorAlias NasseNøff❤️27. august 2002
Min kjære trofaste følgesvenn !

I mitt innlegg på søndag, lovte jeg at alle mine trofaste følgesvenner skulle få en personlig hilsen fra meg i sin dagbok, da jeg tar en liten pause… Det viste seg å være litt overmodig – jeg ’forbereder’ besøk fra min kjære elskede engelskmann, og det viser seg at jeg bruker tiden til alt annet enn å være ’sosial’ på nettet… Jeg ante ikke hvor mye tid som ville gå med til napping av hår, barbering, voksing osv osv osv *ler* Det er jo ikke småtteri som skal være shinet opp når elsklingen kommer *ss* Derfor har jeg laget en ’felles melding’ til dere mine trofaste følgesvenner, og håper at dere kan tilgi meg det.

For å berolige de av dere som er redd for at det har skjedd noe, så kan jeg fortelle at det har det ikke. Jeg har rett og slett tatt meg ferie :o) Men det skal sies, at dersom jeg ikke hadde hatt ferie, så hadde jeg allikevel tatt meg en pause. Den siste tidens ’småkjekling’ her inne, som jeg selv også dessverre er blitt en del av, er noe jeg klarer meg veldig godt uten (minner meg om ungdomsskoletiden *grøss*) så jeg håper at når jeg kommer tilbake etter ferien så er dette et forbigått stadium *ss*

Til slutt vil jeg bare få takke hver og en av dere, og dette går direkte til akkurat DEG som leser det: TAKK for at du så trofast følger meg på min vei mot et slankere liv. Det går ikke en dag uten at jeg tenker på deg, og du skulle bare vite hvor mye din støtte betyr for meg… Takk for at du er til ! ( Og når jeg er tilbake fra ferie, så håper jeg at jeg kan være den NasseNøff som du ble kjent med i begynnelsen…)

Ha det helt strålende, ta vare på deg selv, og stå på !

Stor klem fra NasseNøff
PS: Som forøvrig står på Sognsvann kl 18 i kveld for å gå tur, så for de som kan – kom da vel !??
❤️81,0 kg

<---- 40 kg jubileum..for 3 OG siste gang*S*!


Jippi! Er fornøyd idag altså! -40 kilo! Men jeg har vært her før og jeg VET at det er fryktelig enkelt å "slappe av" nå,tenke at ..ja,ja..jeg har jo vært så flink så hvorfor kan jeg ikke unne meg noe! Nei,nei,nei!!! Ikke denne gangen! Nå har jeg vært oppe og nede på de samme tallene i mange måneder! Motivasjonen har svingt like mye opp og ned,men jeg føler det er mer stabilt nå! Og jeg gleder meg til å komme ned på 70 tallet! Det er lenge siden jeg så det,gitt!
Har slanket meg lenge nå,merker at det tar på å tenke slanking,kosthold,trening,kalorier så og si "hele tida"....tror jeg må etterhvert prøve å snu fokus litt på det å være sunn,tenke at dette er en livsstil,ikke en kur!
Men det er vanskelig,syns jeg..dette dreier seg jo om å gå ned i vekt og da tenker jeg automatisk slanking,slanking,slanking!..Hmmmm....skal prøve å jobbe litt med det der!

Ellers så snuser jeg litt på 0 karbohydrat og lav GI kostholdet som funker så bra for mange her inne.Lurer på om det kunne vært noe for meg..har sendt mail til Jojoen og skal sjekke ut hva den 28 dagers planen hennes går ut på.Klarer nok ikke spise like lite som den tilsier,men kan bruke den som en basis kanskje!..må se litt nærmere på det:0)

Beklager at jeg ikke får skrevet så mye kommentarer til dere om dagen...har dårlig samvittighet for det! Kjempekos å få kommentarer og å skrive dem,så jeg skal prøve å skjerpe det litt!!

Da gjenstår bare å ønske dere alle en kjempeflott dag!!
Masse lykke til videre!!
Heia oss!!
Stor klem fra Jenta*S*
10 i heiagjengen
c.AuthorAlias juliane😄26. august 2002
Hei jenta.

HURRA FOR 40 KG SOM ER BORTE!!!!!! Du er superflink, nå er det ikke lenge til du ser 70 tallet. Fortsatt lykke til.

Klem fra Juliane.
c.AuthorAlias liselotte😄26. august 2002
ÅÅÅÅ, jeg bøyer meg i støvet, 40 kg-!!! Helt utrlolig, håper jeg klarer å komme meg på ditt nivå, etter en helsprekk i helga, tusen takk for kommentar i dagboka mi, det hjelper og vite at det er andre i samme situasjon som en selv, og at noen av dem faktisk klarer det. Det viser jo at der mulig!!
Skal følge med på din vei videre nedover og håper jeg kan følge etter!!
Vær stolt av deg selv!!

Klem fra meg!
c.AuthorAlias Aislin😄26. august 2002
Gratulerer!!!
Jeg er mektig imponert. Du har vært utrolig flink. Er 100% sikker på at du snart ser 70-tallet. Jeg blir skikkelig motivert når jeg ser at noen lykkes så godt som du gjør!
Klem Aislin
c.AuthorAlias klar-ferdig-gå😄26. august 2002
GRATTIS!!

Bare vent. Snart lyser 70-tallet mot deg. Det unner jeg deg det!!

Klem fra KFG
c.AuthorAlias HelenaX❤️26. august 2002
Gratulerer, Jenta *S*!

Jeg bøyer meg i støvet av beundring med tanke på den viljestyrken du har mobilisert for å nå minus 40 kg! Det er fantastisk! Og du har vært kjempeflink, våg ikke å tro noe annet :-) Stå på videre så er du snart dit du vil!

Gratulasjonsklem fra Helena
c.AuthorAlias Jojoen😃25. august 2002
Hei igjen :-)

Takk for mail og gratulerer igjen!! Du er superflink til å skjerpe deg å ta igjen for det som har gått feil vei :-)

Mail er sendt, med både plan og annet. Den ligger jo her inne på Oppskrifter også, så det er mange som har tittet på den. Den jeg har sendt ligger på litt greiere Word-format, med en dag på hver side.

Jeg synes ting skal være enkelt, ikke noe dill og dall og rare ingredienser i hverdagen, derfor synes jeg dette er greit. Ingen telling heller.

Lykke til videre.

Klem fra Jojoen
c.AuthorAlias else❤️25. august 2002
Hei!!!

Gratulerer!!!
Synest du har vært kjempe flink!!! Håper jeg kommer til den dagen jeg har gått ned like masse som du!!!!
Jeg har sett på den planen til jojoen, men vet liksom ikke om jeg skal begynne!!! Jeg tror jeg venter og ser litt an.. se hvordan det går utover høsten!!! Har jo kuttet ut en del karbohydrater, men alt blir vanskelig altså!!! Ofte får jeg det sånn at jeg må bare ha pasta til middag eller potet!! Særlig hvis det er en stund siden.. det er jo greit å prøve det ut kanskje!! Så slipper en å gå å tenke på det.... Prøvd er prøvd og funker det så er jo det supert!!!
Tror jeg kanskje skal se litt mer på det jeg også!!!

Else!!!
Bilde
c.AuthorAlias sirkeline😊25. august 2002
Hei og takk for kommentaren. Det er virkelig til hjelp for meg! Jeg er veldig motivert for tiden. Sykler mye på treningssykkel om morgenen og følger (ikke slaviskmen det er ikke langt unna!!)ideen med lav GI osv. Jeg synes jeg er svært sårbar for å stoppe vektnedgang. Det er så lite som skal til før det jeg har kjempet hele uken for å gå ned går litt opp i helgen med bare ørlite endring!? Når du sier mat uten karboh. tenker du da ren ketogen diett? Jeg er litt redd for å gi meg ut på det. Er redd for å bli fiksert og derved miste fokus på alt annet. Etter en stund blir jeg lei... Lurer på hvordan du har drevet ditt opplegg. Har du vært like flink i helgene som ellers i uken? Hva spiser du en vanlig dag? - Jeg følger tanken om tre måkltider og to mellommåltider. Spiser ikke noe brød. Har knapt smakt ris og pasta på en måned. Men spiser mye grønnsaker kjøtt og fisk. Kan bli litt lei salat.... kan du trygt si. Har prøvd meg på noen av middagsoppskriftene til Lindberg og de har vært kjempegode. På jobb spiser jeg ofte en halv tunfiskboks og litt kokt broccoli. Mellommåltidene er ofte frukt og youplait 0.1 yoghurt...Og - masse vann!

Gratulerer også med 40 kg ned. Det er jo helt utrolig flott. Sønnen min på 5 veier 20 kg. Det er jo som å ha en av han under hver arm og så sette de fra seg... Må være litt av en forskjell!!:) Incredible!!
c.AuthorAlias Monica12325. august 2002
Det ble en feil og 2 stk samme meldinger...
Bilde
c.AuthorAlias Monica12325. august 2002
G R A T U L E R E R !!!!!
Dette var jo kjempebra. Bøyer meg i støvet for deg!!! Litt av en prestasjon.

Du har nok rett i dette med å slappe av og kulen etter så gode resultater. Kan fort bli litt for mye slappe av.

Jeg er også på "slankekur". Kostholdet jeg har nå har ikke blitt en vane for meg enda. Jeg må hele tiden ha fokus på hva jeg spiser ellers går det galt. Men kanskje en gang....

du burde absolutt prøve de GI-greiene. Om du ikke klarer å holde deg helt og holdent til det, så er jo litt bedre enn ingenting?

Jeg ønsker deg lykke til videre.
Bilde
😃82,3 kg

<--------tilbake!

Endelig tilbake på Lett Overvekt og nå skal jeg heller ikke opp i Overvekt igjen! Normalvekt er neste store mål,og den kommer på 76,1.Ikke SÅ langt igjen da*S*...morro!
Må bare stå på videre nå og bite tenna sammen,selv om det er veldig tøft til tider.Jeg skal innrømme det,og det går jo saktere også nå.Må trene mer for å opprettholde forbrenningen og være veldig ops på kostholdet.Men det er jo positivt også,for da betyr det kanskje at jeg ikke har såååå langt igjen! At det ikke er så mye å ta av lenger!!
HEIA OSS!!
Grrrrrrr..........!
Stor klem fra Jenta*S*
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias HelenaX❤️23. august 2002
Gratulerer med ny vekt-kategori :-)) Deilig følelse å krysse enda en "grense", er det ikke!?! Men vi skal stå på videre! Heia-heia-heia!

Ha en fin helg :-)

Helena
🐷82,8 kg

Går nedover!+ Delmål 2 nådd!

Hei på dere!
Bare en kort oppdatering i dag pga konkurranse!
Ha en flott dag! Vi "sees" snart igjen*S*....

PS.Skulle klare 82,8 innen 16 august---->det gikk heldigvis akkurat det;0)!
Klem fra meg
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias sirkeline😉17. august 2002
Hei
Lenge siden sist!
Jeg prøver meg på nok en runde her inne. Ville egentlig bare si at jeg har fulgt med deg i vektnedgangen og at du har inspirert meg til å komme i gang igjen. Vi var jo omtrent likt på kg for lenge siden, men nå har du raaast fra. Og gratulerer med det.!
c.AuthorAlias iset😉16. august 2002
heisann:)

WOW du har gått ned enormt mye:) husker deg fra sist gang jeg var inne her. er helt imponert!!!!!!
denne gangen stikker ikke Iset halen mellom beina og stikker, nei hun skal ned like mye som deg! eller ca 30 kg. ikke søren om jeg skal sprekke nå! når jeg ser på deg og andre som har klart det MÅ jo jeg også klare dette!
ha en riktig god natt:)

klem fra natterangleren Iset
c.AuthorAlias RH❤️15. august 2002
27 dager igjen nå! Dette klarer vi snuppelupp!

Ha en super dag, måtte bare løpe innom deg og skrive en liten komentar iallefall!

Klem Rikke
👻83,3 kg

Helt greit dette da*S*

Bare en liten oppdatering fordi det er konkurranse start i dag!
Så det vil si at -5 kilo,så er det 78,3..for et fantastisk tall!..Gleder meg til å se det!!! GRRR! Jeg vil vinne denne konkurransen!..hihi...
Håper det går bra med dere andre!!
Klem fra Jenta*S*
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias Bitten😊9. august 2002
Heisann :) Her går det jo nedover så det suser :) Kjekt å se deg så motivert igjen, du har virkelig funne ståpå viljen din nå :) Er ikke så veldig lenge til nytt 10 tall ;)
Lykke til videre :)
Klem fra Bitten :)
Bilde
c.AuthorAlias NasseNøff😃9. august 2002
Hei vennen - tusen takk for kjempeoppmuntrende hilsen og trøst da NasseNøff var på feil side av humørlinjen *s* Det hjalp og varmet da alt føltes usigelig tungt - *ler* det ble jo nesten en ironisk fleip det. Ikke bare er JEG tung, men jammen var tilværelsen det også *ler*

Hehehe - jeg heier på deg jeg Jenta*S* - du er en vinner uansett hvordan det går i konkurransen !! Og én ting er sikkert - her går det jo nedover så det suser *ss*

Takk for gode ord om meg som person...*rødme* Du virker også som ei herlig jente, og fortjener i aller høyeste grad å klare dette ! Og det gjør du !!

Ha en flotters helg *s*

Stor klem fra NasseNøff

c.AuthorAlias Bonita😀9. august 2002
Hei på deg,
lykke til med -5 konkurransen!! :-))
Jeg er tilbake fra ferie idag (med oppgang selvfølgelig)..
Nå er det på'n igjen - motivasjonen er på topp!
Tenk, nå er det ikke lenge til 70-tallet for deg, jeg er imponert!
Helgeklem fra Bonita ;-)
c.AuthorAlias klar-ferdig-gå😄9. august 2002
Hei jenta*S*!

Dette går bra. Det går fort nedoverigjen. Du ser 70-tallet før du vet det.

Jeg satser selv på et sundt kosthold og lite snop og brus. Koser meg litt innimellom. Men, slanke meg vil jeg ikke med en liten hybelboer i magen.

Stå på. Jeg følger med deg, og synes du fortjener en applaus for innsatsen din!!

Klem fra KFG
Bilde
c.AuthorAlias RH❤️8. august 2002
Der var du igjen jo vennen!

Godt og se at det går så bra med vekten din! Etter god pizza og is i går! Kjempe bra vennen! *STOLT AV DEG*

Nå skal vi kjempe om første plassen i konkurransen gitt! Heia oss!

God klem fra meg til deg!
Bilde
😃83,5 kg

Ser ut som det skjer noe nå...

God onsdag folkens!
Enda jeg var ute og spiste sen middag OG McDonalds igår(vel og merke salat+ Nuggets da,men likevel),så har vekta gått ned med 200 gram! I dag blir det også middag ute,men så fra torsdag roer alt seg og jeg kan sette inn alle gir!! Og det skal jeg! Har fått NOK av å "surre rundt "på 80 tallet nå,vil se 70 og det i løpet av neste uke helst. Kjæresten min besøkte meg på kurset og vi har hatt det kjempefint her,men nå ser jeg han ikke før til neste fredag og det hadde vært veldig gøy å være på 70 tallet da!! Skal iallefall prøve!Kan jo ikke tape noe på det...hehe...tror jeg har skrevet den setningen noen ganger i løpet av denne slankingen..*S*..ok,jeg har gått ned mye! Men jeg har som regel satt meg altfor høye mål og delmål,men det er litt meg å gjøre det,tror jeg...
*********************************************************
Bedre å sikte mot stjernene og iallefall komme til tretoppene!!
hehe....tror det var et klokt menneske som sa det en gang!..

Stor klem fra Jenta*S*
som sikter videre mot stjernehimmelen!!*****

Neste delmål: 82,8 innen 16 aug
Rest:0,7 kilo.
Dager igjen:9

Dette er vel realistisk nok vel:0)
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias RH❤️7. august 2002
Hei igjen snuppeluppa mi!

Realistisk ja det kan man trygt si at det er! Du kan nok legge på en kilo til du der gitt! Det klarer du nok lenge før det! Forresten hermet etter deg jeg! Men satt 80.8 kilo innen 16 august. Så vi får bare stå på!

Vel snakker med deg etterpå vennen! Må stresse litt her nå! Glad i deg! Og du! Husk at jeg syntes du er super super super flink!!!!

*Smask* på kinnet fra meg til deg!
c.AuthorAlias HelenaX7. august 2002
Ja, her ser jeg at feriekiloene virkelig har fått fart på seg og forsvunnet ut i periferien! Det er kjempebra jobbet, Jenta*S*!! Fortsetter du i dette grrrrusomme tempoet er du knust meg lenge før august er over :-) Men jeg skal ikke la deg slippe så lett *hihi*, veier meg først på fredag, og håper på 76-tallet. Det er kanskje litt drøyt siden jeg var 78.2 forrige fredag, men det skjer jo under av og til, gjør det ikke? :-)

Ha en fin dag, vi får oppsummere første uken på fredag!
Klem fra Helena
c.AuthorAlias Helena😉7. august 2002
Jeg setter i gang ny vektkonkurranse for oss i 80 kilos klassen. Veiedag blir som før torsdag. Hvis du vil være med er det bare å skrive en kommentar i dagboka mi, og "stikke" innom med oppdatering torsdagene fremover!
Klem Helena
c.AuthorAlias humorjenta😌7. august 2002
Hei jenta*s*

Moro så se at du er i gang igjen:o)Nå er du ikke så langt fra målet! Tenk på den gangen det var over 50 kilo og nå er det "bare" ??? Ihverfall ikke så mange kilo;o)

Skal bli spennede å følge deg videre mot målet, for jeg skal være her veeeelig lenge som skal ned ca 50kilo!

Ha en flott dag

Slankeklem fra humorjenta c",)
c.AuthorAlias Mah😃7. august 2002
Hei på deg.
Godt å se at det lysner litt for deg nå. Det er jo helt naturlig at ting kan stoppe litt opp etter den kjempeinnsatsen du har gjort. Nå skal du se at det går rette veien. Neste delmål er jo rett rundt hjørnet.

Hilsen
Mah
😃83,7 kg

Gir ikke opp! NO WAY! + Delmål 1 nådd!

Hei på dere!
Nå går det litt bedre! Er på kurs,så det er litt vanskelig å være flink,men jeg skal sakte men sikkert bevege meg mot 70 tallet nå!! Kan ikke ha kommet SÅ langt bare for å "backe ut"...det blir for dumt!

Forresten!...skulle tilbake til 83,8 innen 9 august!:0)...Det er i boks! Neste delmål er 82,8 innen 16 august.Det VET jeg at jeg klarer! hihi...
Takk for støtten! Jeg SKAL prøve nå!
Klem fra en litt mer optimistisk
Jenta*S*
6 i heiagjengen
c.AuthorAlias Morgengry😃7. august 2002
Takk for oppmuntrende ord i dagboka mi. Det hjelper på når man føler at ting går litt tungt. Og det er så fint at du føler at det går rette veien igjen. Jeg er helt sikker på at du når målet ditt.

Ha en god dag.
c.AuthorAlias Minelli❤️6. august 2002
Heyyyyy!

Må jammen si du klarer å ta deg inn bra...jeg vil også!!! Jeg er helt enig med deg, kan ikke gi opp de vekt-tallene vi har satt oss som mål. Bare ta tiden til hjelp og være flinke, flinke, flinke. Det klarer vi! I alle fall du! Kjempeflink er du som aldri gir opp!!!

Mange klemmer fra Lise
c.AuthorAlias elisacat😉6. august 2002
Hei, Jenta *S*!
Jeg er ganske ny her, men gammel i "gamet". Har lest gjennom alle meldingene dine, og jeg må si at jeg er imponert! Ønsker deg all mulig lykke til med resten av prosessen.
Apropos dine svingninger på vekten i det siste; det kan godt hende at kroppen din bruker litt tid på å stabilisere seg i sine nye omgivelser. Kanskje du trenger å ikke slanke deg _så_ hardt i en periode?
Jeg hadde i alle fall en skikkelig kneik rundt 90kg. Vi snakker 8 måneder med banning, mislykkede Grete Roede-kurs og knust selvfølelse her - huff og gru. Unner ikke min verste fiende å gå igjennom sånt...
Uansett, poenget mitt er; du har all verdens tid. Med din viljestyrke og pågangsmot kommer du til å nå målet ditt før eller siden, det er bare et spørsmål om tid...
Stå på, jeg heier på deg!

elisacat
c.AuthorAlias NasseNøff😃6. august 2002
GRATULERER med nådd delmål ! Dette går jo veien dette *s* Og med den stå på innstillingen du legger for dagen her, så har ikke kiloene en sjanse i havet heller - de må bare vike for en bestemt Jenta*S* *ler*

Kjempeflott innsats vennen, og med den innstillingen der så kommer du uten tvil til å nå målene dine !!

Stor klem fra NasseNøff
c.AuthorAlias Juliane😄6. august 2002
Hei.

Kjempe flott å se at du er på rett vei igjen, du er kjempe flink. Godt at du ikke gir opp, selvom du får nedturer.

Lykke til med neste delmål! Dette greier du!!!

Klem Juliane.
c.AuthorAlias RH😉6. august 2002
Hei snuppa mi!

Godt og se at du er i slaget igjen! Det hjalp kanskje litt på og bare skeie litt også, vel jeg tror det iallefall! Syntes du er mega flink jeg!

75 kg innen midten av september ser ut til å stå hardt, men men under 80 SKAL vi nå klare. Enig???

Håper du koser deg på kurset vennen! Snakkes snart igjen!

Mange tusen gode klemmer fra Rikke
🙁85,2 kg

*SJOKK*....

Helt ærlig..jeg forstår ikke at jeg har gått opp igjen!! Har prøvd å skjerpe meg litt i de siste dagene,til og med trent den ene dagen....men nå da?? 85 tallet! Jeg SPYR!...
Huff,beklager,men jeg håper det går nedover imorgen altså,ellers!!! GRRR!!
Nei,det nytter ikke å klage heller,må vel bare bite i det sure eplet og kaste meg SKIKKELIG ut i det! Ikke sånn halvveis...det er nok det som er feil!


Klem fra Jenta*S*
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Morgengry😉6. august 2002
Hei, Jenta*S*
Ser du sliter for tiden. Det er jo ikke så rart, kanskje. Du har jo slanket deg lenge nå og gått ned masse kilo. Kanskje er det psyken din som stritter litt imot? Det er jo ikke uvanlig når man får en helt ny kropp. Det tar lengre tid å få "slanket seg psykisk" enn det fysiske. Men når du har kommet så langt så klarer du resten også!! Det er jeg sikker på. Du har jo vist at du har en kjempe-disiplin så du klarer nok dette!

Lykke til!! Snart ser du 70-tallet!!

Slankeklem fra Morgengry
👻84,8 kg

Uææ..så vanskelig å komme ordentlig i gang igjen!

Heiii*S*....

TUSEN TAKK for kommentarer! Satt og smilte for meg selv da jeg leste dem! Dere er gode! Skulle ønske jeg kunne være like flink selv til å skrive tilbake,men jeg er så opptatt med jobb om dagen og så tenker jeg på å gå inn her og så er det "borte vekk" igjen:0)..dere vet nok hvordan det er! Men jeg har store planer om å skjerpe meg fordi jeg vet at det hjelper å skrive her hver dag og lese om hvordan det går med dere andre som sliter i vei! Men sammen er vi sterke UANSETT,ikke sant da?
Jeg kommer nok innom ganske snart igjen for jeg NEKTER å gi opp!!

Oppdatering: Nå har jeg inngått en *bort med feriekilo-avtale* med HelenaX,så det vil nok hjelpe på!!
*******************************************
9 august:....83,8 kilo
16 august:...82,8 kilo
23 august:...81,8 kilo
30 august:...80 kilo

Det burde for pokker gå!!*S*
Da kan jeg også være i rute med å klare NORMALVEKT 76,1 innen 16 september! Hmmmm.....ting ser lysere ut allerede*S*!

Masse gode klemmer til dere!
*vinker hadet*
Jenta*S*
6 i heiagjengen
c.AuthorAlias HelenaX5. august 2002
Da er vi i gang, Jenta*S*! Nå er det full innsats i hele august, og i september er vi klar til å fortsette veien videre nedover! For det er jo det vi vil!!! Og nå skal vi klare det :-) Ingen ferier med fristende mat i umiddelbar fremtid heldigvis! Ha en flott og mager uke, Jenta*S*! Vi veies på fredag!
c.AuthorAlias Jojoen😃4. august 2002
Hei igjen :-)

Du har en plan, akkurat som Egon Olsen :-) Det er bra!
Jeg laget meg en slags plan da jeg begynte her inne, den er gøy å smugkikke på. Jeg trodde jeg tok altfor hardt i og var redd for nederlag, men jeg ligger fortsatt foran skjema, så vidt.. Det spiller egentlig ikke så stor rolle. Hvis vi klarer å spise og trene lurt nok så kommer vi i mål etterhvert.

Vinker fra Arendal :-)

Klem fra Jojoen
Bilde
c.AuthorAlias boggi-❤️3. august 2002
Takk for komentar....!! Her ser jeg ei som har vært kjempe flink. Utrolig så flink du har vært. Jeg skal lese gjennom dagboka di når jeg får litt tid - kanskje jeg kan snappe opp noen gode tips og ideer.
c.AuthorAlias humorjenta😃3. august 2002
Hei på deg jenta!

Jeg vet alt om det å komme i gang igjen!! Men dette klarer du! Du har gjort det før og klarer det igjen:-) Ha et mål i hodet ditt og forestill deg hvor mye du ønsker å veie til da! Jeg har bursdagen til venninna mi(11.sep)som vi skal feire den 6-8 sep. med hotell og middag på Theatercafeen!!

Og når jeg står på vippekanten fordi det er noe jeg har lyst på, tenker jeg på hvor mye jeg vil angre hvis jeg spiser noe jeg ikke har godt av!!

Ønsker deg lykke til på vei mot målet ditt:-) Det er ikke så langt igjen nå!!

Motivasjonsklem fra humorjenta c",)
c.AuthorAlias Beatmik😌3. august 2002
Hei Jenta!

Så fint at du også vurderer å kaste deg på Lindberg-bølgen! Så kan vi dele erfaringer, og forhåpentlig lykkes en gang for alle :) Hadde ikke det vært fint? Som sagt, jeg fungerer mycket bra mht at jeg har mye energi om dagen. All trøttheten jeg hadde tidligere i sommer da jeg spiste mye høy GI-mat er som blåst! Du har kanskje skaffet deg boka/bøkene?

Det må da være en gild type du har funnet deg som er fra Arendal!:) Så du er ofte der sadu? Men har ikke bosatt deg der...? Nå spør jeg kanskje for mye. Det var gildt å høre at det er flere her med "forbindelse" i Arendal! Skal se vi har gått forbi hverandre på gata i byen ;)

Virker på innlegget ditt i dag som du er klar for innsats! Skal vi ta et tak sammen?! Her er det mange å dele GI-erfaringer med etterhvert. Dette blir bra, Jenta*S*!!

Klem fra Beatmik
c.AuthorAlias juliane😄3. august 2002
Kjære jenta.

Stå på, detta klarer du. Du er kjempe flink! Tenker masse på deg!

Ha en kjempe fin slankehelg.

God klem fra juliane.
😟84,8 kg

Lei meg nå....

Var så nærme...jeg var jo det...men idag føler jeg bare for å gi opp rett og slett.Vel,jeg har nok spist for mye usunt og drukket alkohol,men jeg hadde aldri trodd at jeg skulle være så mye opp!Kan varmen ha noe å si?..Føler meg opphovnet i kroppen på en måte...Det er rart,jeg har gått ned 40 kilo nesten og nå ..pga 4 opp så har jeg lyst til å gi opp...merkelig..er bare så trøtt av slanking og å tenke på det,opp og ned hele tida,men jeg vet jo at hadde jeg stått skikkelig på i noen få dager så hadde jeg vært tilbake på 80 tallet igjen...og så 70:0)..men jeg vet ikke hvor jeg skal ta kreftene fra. Huff,bare klaging i dag,jeg hadde IKKE lyst til å skrive her i dag,vet jo at jeg ryker rett opp på overvekt igjen.Men det hjelper jo ikke å lure seg selv heller da...late som ingenting har skjedd.
Realiteten er at jeg HAR gått opp,og jeg MÅ gjøre noe med det,hvis det virkelig er det jeg ønsker....og det er det jo!!!....så enkelt og så vanskelig er det jo faktisk bare...

Skal bruke dagen i dag til å tenke litt på hva som har skjedd og hvordan jeg skal finne "guts''en" tilbake...for jeg SKAL tilbake! DET LOVER JEG IALLEFALL!!!

Tusen takk for at dere er der...

Stor klem fra Jenta*S*
7 i heiagjengen
c.AuthorAlias Mah👻2. august 2002
Hei.

Du må da ikke gi opp nå - tenk på alt det du har klart hittil. Kanskje du kan gå tilbake å lese dagboken din og mimre litt tilbake. Jeg er ganske ny her, og jeg begynte faktisk med å lese hele dagboken din, fra dag 1. Har fått med både medgang og motgang, men du har hittil gjort en KJEMPEJOBB og bevist at det nytter å være bestemt og sette seg delmål underveis.

Det er veldig forståelig at du av og til blir trøtt og lei av hele slankingen. Det kreves virkelig tålmodighet for å klare det du har gjort, så jeg sier bare:

Stå på videre - dette klarer du...

Klem fra Mah
c.AuthorAlias NasseNøff1. august 2002
Kjære Jenta vår - uff, jeg får helt vondt på dine vegne... Skjønner godt at du er lei deg nå, men jeg er helt sikker på at dette forsvinner igjen like raskt som det kom på. Mye ekstra vann i kroppen pga varmen, og litt ferietillegg som forsvinner igjen så snart du er inne i den daglige gode tralten igjen !

Dessuten har du jo kommet så langt nå, at denne lille kneika her skal da vel ikke få lov til å knekke deg !!??? Dette er sånne prøvelser som disse vektspøkelsene legger inn for å sjekke hvor sta og fandenivoldske vi er - og da gjelder det å vise dem at vi gir oss f...ikke på tørre møkka !! *ler*

Jeg tviler ikke et sekund heller på at gutsen din kommer tilbake - et fyrverkeri av pågangsmot som deg gir ikke opp for 'småplukk' som dette her !!! *ss*

Kikker innom igjen senere for å se hvordan det går !

Kjempeoppmuntringsklem fra NasseNøff
PS: Casper vil gjerne hjelpe deg litt, så han tar seg en tur *s*
Bilde
c.AuthorAlias Bitten❤️1. august 2002
Heisann :) Kan jo forstå at du er skuffa,det er alltid trist å sjå vekta gå feil vei, men ikke la det ta motet fra deg. Eg er sikker på at masse skyldes vann i kroppen. Drikk mye vann 3-4 ltr.pr. dag, så skal du se det fyker nedover igjen :) Du har vert utrolig flink til nå, og eg er sikker på du takler denne bøyen også :) Dette er ikke livets undergang, bare en homp i veibana. Ikke tenk på det hele tiden, følg opplegget ditt og fokuser på andre ting, så går det så mye lettere :) Eg føler og følger med deg, og blåser masse motivasjon på deg :)
Du må bare vite at du er et STORT forbilde for mange her p.g.a. at du er så flink :) Stå på, dette klarer du :)
Masselykkeklemmer fra Bitten :)
Bilde
c.AuthorAlias Blondie78❤️1. august 2002
Opp med humøret jente! :) Du må ikke gi opp nå, det du har gått opp greier du fort å bli kvitt igjen.
Tenk på hvor flink du har vært, du MÅ ikke gi opp nå!
Stå på! Dette skal du klare! Jeg vet det virker håpløst nå, men prøv å tenk positivt.... Dette skal gå så bra...

c.AuthorAlias inger😈1. august 2002
Hei Jenta *S*

Jeg har lest gjennom alle meldingene din. Jeg er IMPONERT av hva du ha klar. Du har vært kjempe flink. Alltid stanget imot hver en motbakke. Du klarer det sikkert denne gangen også.

At du nå er lei kan jeg godt forstå. Prøv å bygg opp troen litt med å kose deg med din kjære. Nyt været og kroppen din. Tenk at den veien du har gått er milelang forhold til den du har igjen.
Ta å les gjennom dagboken din og finn ut hva du gjorde de andre gangene du møtte motbakker. ¨

Jeg er sikker på at du klarer det denne gangen også.

Klem
Inger
c.AuthorAlias Jojoen😉31. juli 2002
Kjære Jenta *s*
Dette var trist.. uff. Men jeg tror at de kiloene er av igjen før vi rekker å bekymre oss for mye om dem.. Kan du ikke se på vekta i helgen en gang og ikke vente helt til tirsdag? Jeg tror det må være mest vann og slike ting og så føles det bare ekstra ille nå. Fort på - fort av :-) Kan vi ikke satse på det? Ellers så er det så mange positive innlegg i dagboka di hele tiden, nærmer deg 80, trim, stå på, det er verd det.. osv..

Jeg satser på at du er på rett vei igjen nå. Lykke til :-)

Stor trøstemotivasjonsgipåklem fra Jojoen
Bilde
c.AuthorAlias HelenaX31. juli 2002
Vi har visst havnet i samme båt, Jenta *s*! Jeg gikk opp 4.8 kg i ferien min ifølge vekten hjemme, men jeg satser på at litt skyldes full magesekk og litt skyldes vann i kroppen. Det skal bli spennende å se. Men jeg må innrømme at jeg har tenkt tanken at det er for jæ... å måtte slanke bort de samme kiloene igjen :-( Men nå kan jeg og du inngå en avtale om at vi skal ha slanket vekk ferie-kiloene innen august??? Ellers tror jeg du må vri fokus vekk fra slanking og over på en sunnere livsstil. Du spiser ikke bare den maten fordi du slanker deg, men også fordi den er sunn og bra for kroppen din. Og har kroppen din det bra så får du det bedre med deg selv. Jeg vet selv at følelsen etter en stor middag der jeg har skuffet innpå masse dessert i tillegg er både kvalmende og ekkel, mens følelsen av en normal sunn middag gjør meg mett uten at jeg blir dorsk og lat.

Kom igjen og finn fra "guts'n" igjen!!! Skaff deg masse å gjøre på fritiden (lystbetont selvfølgelig) slik at tankene ikke så lett går mot mat. Det er min medisin den første perioden etter flere ukers fråtsing. Sammen skal vi kvitte oss med sommerkiloene i en fei!!!!


👻80,8 kg

Uæææææ....som det nærmer seg....hihi...

Trallallaaaa....
UNDER 1 kilo nå...så lyser 70 tallet mot meg! *JIIIPPPIIII*!!!
Har holdt meg til de 1500 kcal om dagen og trent,så det er tydelig at det gjør forskjellen!
Reiser til Trondheim i helga for å besøke en venninne og det blir vel gjerne litt ekstra da,både mat og *kremt*..alkohol:)!
Men jeg trenger ikke skeie helt ut,og har et mål om å klare å komme tilbake hit på tirsdag fremdeles på 80 komma et eller annet! Det burde gå det! SKAL!!!
"Sees" til tirsdag da dere!! Ha en kjempefin slankehelg!
Heia oss!!
Klem fra Jenta*S*
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias Sussi❤️27. juli 2002
Lett overvekt...så herlig!
Ser du er utholdende og utrolig flink!! Jeg er sikker på at det går bra i Trondheim. Heier deg videre fremover, kjekt å se at folk klarer å ta av så mye som deg.
Håper å komme etter!!
Slankehilsen fra Sussi
c.AuthorAlias NasseNøff😉26. juli 2002







Det du ser over her (eller rettere sagt IKKE ser), er NasseNøff stum av beundring...!! Det tok litt tid før jeg fikk igjen munn og mæle *ler* Hva kan man si, annet enn at du er HELT RÅ !!! Du viser sånne som meg at det nytter, at det er mulig, at det er oppnåelig ! En enorm applaus til deg, og en stor takk for at du viser at det er mulig !

Varm klem fra NasseNøff
c.AuthorAlias Ronja😊26. juli 2002
Du har vært kjempeflink:) Det er ofte veldigt vanskligt å ta seg inn igjen etter ferie, men det har jo du klart helt suverent:) Applaus til deg for det:) Og vekta går jo rette veien, neste uke kan vi sikkert juble sammen med deg når 7-tallet lyser på vekta di:)
Ha en kjempefin helg:)
klem fra Ronja
Bilde
c.AuthorAlias lillian❤️26. juli 2002
Du har vært utrolig flink og viser at det nytter selv om det butter litt imot innimellom. Jeg er ganske ny her inne og har lest masse i dagbøkene, både din og andres og fått masse guts til å stå på videre.

Jeg har fått med meg at du har forsøkt Baililine noe jeg har hatt lyst til også. Men kjenner ingen som har forsøkt det og føler at jeg har brukt så mye penger på "slankegreier" som ikke har virket at jeg gjerne ville ha noen erfaringer fra andre før jeg forsøkte.
Ettersom jeg forsto gikk du ned masse i cm, følte du at de cm var borte på ordentlig og ikke bare en dag eller 3?
c.AuthorAlias Alijana25. juli 2002
Hei!
Så flink du har vært! Jeg er imponert...
Bare fortsett sånn du, så har du nådd hovedmålet ditt før du er klar over det! :)
Ha en fin helg og en god sommer!
klem Alijana
😉81,6 kg

På rett vei!

Hei alle sammen!
Først og fremst vil jeg si tusen takk for oppmuntrende kommentarer! Gøy at noen følger med litt! Føler jeg er skikkelig i gang igjen! Har trent de 2 siste dagene og er i rute med 8 t i uka.Planer om 2 timer på lørdag og 2 på søndag. Blir ikke noe i dag pga jobber 6-17.Blir nok litt ekstra mat også pga dette.Men det er greit,så lenge jeg tar meg inn igjen imorgen! Har også klart å holde 1500 kcal pr.dag...det er faktisk ikke så stort problem,føler meg ikke sulten hele tida liksom.

1.delmål: 82,4 kilo Lett Overvekt.Greide det den 18.7.02

Hvor mange kilo igjen til 2.delmål: 79,9 kilo....1,7 igjen

HOVEDMÅL:65 kilo....16,6 igjen!*JIPPI*...syns faktisk ikke det høres så avskrekkende ut! Tenk når jeg begynte så hadde jeg 56!! Helt vilt!

Så,da er vel alt i rute! Forhåpentligvis;0)...
Ha en flott dag!
Stor klem fra Jenta*S*
9 i heiagjengen
c.AuthorAlias fluffa😀20. juli 2002
Synes at du er så flink! Det er bare å ta av seg hatten for deg. Dette klarer du jo fantastisk bra! Stå på så er du i mål før du vet ordet av det!
Klem fluffa
c.AuthorAlias Jojoen😃20. juli 2002
Hei igjen :-)

Her går det unna med kilo og trening igjen :-) Det er bare så flott å følge med deg. Du er helt utrolig.

Ja, for en merkelig tanke, tenk bare 16,6 kg igjen, hva er vel det? Da jeg begynte så var liksom ikke 16 eller 20 kg noenting, for jeg ville være ganske stor fortsatt. I dag, derimot.. 20 kg lenger ned, det vil være en drøm :-)

Gleder meg veldig med deg og ønsker deg lykke til fortsatt.

Klem fra Jojoen
Bilde
c.AuthorAlias Minelli❤️20. juli 2002
Yohooooo!

Så flott det går med deg igjen, da! Virkelig moro å se at du snart er på 7-tallet! Nå ble jeg nesten inspirert til å skjerpe meg alvorlig igjen (bort med seigdamene på stuebordet, svusj!)

Jeg har ferie jeg da, og en hyttetur med ikke altfor sunt kosthold, så nok har nok min siste kilo formert seg litt!

8 timers trening i uka sier du? Da MÅ du spise mer enn 1200 kcal per dag, ellers er det musklene du forbrenner. Og husk å spise karbohydrater innen 90 min etter trening, så får du fullt utbytte av den forbrenningsmesig.

Tenk det da, under 20 kilo igjen! Du har vært kjempeflink, Helene. Stå på videre!

Mange klemmer fra Lise
c.AuthorAlias ABBA19. juli 2002
Hei du Jenta *s*
Du bare super nedover. Makan til slanker skal man se lenge etter. Duer bare fantastisk. Hva kan man ellers si. Lykke til videre.

Sommerkoz fra ABBA
c.AuthorAlias Sussi❤️19. juli 2002
Egentlig så må jeg både nikke og bukke, du har faktisk utført en bragd!! Kvittet deg med så mange kilo, og ser du har vært her inne over året, bra!
Trener 8 timer i uken, det er faktisk ganske mye. Skulle ønske jeg kunne bli like sprek eller ha like stor vilje!! Virkelig noe å strekke seg etter!
Fortsatt lykke til nedover på vektskalaen!!
Slankeklem fra Sussi
Bilde
c.AuthorAlias Morgengry😉19. juli 2002
Hei, og takk for innlegget i dagboka mi. Når jeg ser på dine bragder blir jeg nesten stum av beundring. 8 timer trening i uken er jo kjempebra. Jeg skal sette meg opp slike delmål som du. Tror det kan være med å holde fokusen på målet. Synes du er kjempeflink!!!

Lykke til mot målet.

Klem fra Morgengry
c.AuthorAlias humorjenta😄19. juli 2002
Hei jenta!

Jeg er ny her og har lest litt i dagboka di. Og jeg må bare si at du har vært utrolig flink! Selv skal jeg ned ca 50 kilo og når jeg leser dagboka di, ser jeg at det faktisk er mulig:-)

Lykke til med de siste kiloene dine. Dette klarer du!!

Klem fra humorjenta
c.AuthorAlias Ronja😊19. juli 2002
heisann:)
Det går jo strålende dette:) Jeg ser du har nesten det samme igjen som jeg har tatt av siden 11Mars (16,4kg) Og det er jo ikke mye, og for deg som har tatt av så mye så er det jo omtrent bare et delmål;) Tenk 56kg, jeg synst bare du er helt utrolig flink:) Dette her kommer du til å klare med glans,det er det ikke tvil om en plass engang:) Føler jeg begynner å komme inn i det igjen etter den uken jeg var vekke nå, men uff jeg holder sikkert på en del vann,for jeg er så stinn og oppblåst:) Men motivasjonen min steg rett til værs nå når jeg leste i boka di:) Nå er det 17dager til jeg reiser på ferie, og drømmen min er å klare mellom en-tokg på den tiden, bare håper kroppen min ikke har behov for å stå i ro så lenge:)
Ønsker deg en topp dag:)
Klem fra Ronja
Bilde
c.AuthorAlias Blondie78😉19. juli 2002
Heisann! Tenkte jeg bare skulle si at i dag så veier vi akkurat like mye på grammet. Dessuten er vi like høye! :)
Så nå får vi følge med på hverandre, og heie hverandre nedover.
Morro å ha noen som man kan sammenligne seg med, som har samme høyde og vekt!

Håper du får en fin fredag og ei god helg!

:)
Stor klem Monica
🐷83,6 kg

Here we go again!..+ mål og plan fremover!

Hey..
Ja,ja...hva kan jeg si da?..Etter en laang "pause" og mye frem og tilbake og opp og ned,endte vekta på + 2,6 kilo.
Kjipt å se "overvekt" igjen,men den skal bort ganske fort.
Føler på meg at jeg er klar for å "kjempe" litt igjen!

Jeg kommer til å begynne å skrive inn hva jeg spiser og hva jeg trener f.o.m i morgen.Tror jeg blir mer fokusert på det da,og at det vil hjelpe.
*************
MÅL
*************

1.delmål "Lett Overvekt" 82,4!
2.delmål: Se 70 tallet!!!
3.delmål:"Normalvekt" 76,1 innen 16 september!
4.delmål: 60 tallet!

*********************
HOVEDMÅL: 65 kilo!
*********************

***************************************************************


**************
PLAN
**************

¤ 1500 kcal pr.dag (vil heller trene litt mer,enn å spise altfor lite,føler 11-1200 kcal er altfor lite i forhold til treningsmengden)

¤ 8 timer trening i uka

¤ Mindre Pepsi Max,mer vann.

¤ Kutte littegrann ned på karbohydrater,dvs: knekkebrød,brød,poteter,pasta og ris.

¤ Ingen tunge måltider etter kl 1900

¤ Tenke positivt og ta hvert eneste gram ned som en seier,for det er jo faktisk det det er!!


Rest 1.delmål:....1,2 kilo
Rest hovedmål:...18,6 kilo

Tar tilbake mottoet mitt fra når jeg startet,jeg og det er;

"Husk at det er i motbakke det går oppover!!"

Mye sant i det,gitt*S*

NÅ ER DET NOK!!!

Stor "stå-på" klem
Jenta*S*






8 i heiagjengen
c.AuthorAlias Mah😌29. juli 2002
Hei.

Det var faktisk din dagbok jeg begynte å lese en dag jeg satt på jobben og hadde det stille rundt meg. Må bare si at jeg er mektig imponert over hva du har fått til, selv om jeg til tider synes du holdt på litt i tøffeste laget. Det er tydelig at konkurransen deres ga motivasjon, og det virker som om "tonen" inne på dette nettstedet er helt unik.
Jeg tenkte på saken noen dager, deretter tok jeg mot til meg og registrerte meg. Siden har det vært masse hyggelige kommentarer, og de er veldig motiverende.

Stå på videre - du har neste delmål raskt i sikte.

Stor hilsen fra Mah
c.AuthorAlias fluffa😉17. juli 2002
Hei!
Du som er gammel ringrev klarer fint å hente deg inn igjen! Derom betviles ikke. Stå på viljen har hjulpet deg før, og vil hjelpe deg nå også. Du er kjempeflink!
Klem fluffa
Bilde
c.AuthorAlias Bitten😉17. juli 2002
Heisann :) Dette fikser du fort :) Kjekt å se deg så bestemt igjen :) Det er flott du kommer igjen nå, for det er grådig lett å ikke finne tråden igjen, og da har kiloene lett for å komme på plass igjen. Du snakker nå med en som har erfart dette sikkert 20 ganger og aldri lært av det, før nå :) Denne gangen skal eg imål og bli der, det vet eg fordi eg har dere flott medslankere her inne :)
Du kommer nok til å bli kvitt de 2,8 kg. raskt igjen, for de har ikke fått festet seg og så er du jo flink å trene :) Tviler ikke på at dette går bra så stå på :)
Masse lykkeklemmer fra Bitten :)
Bilde
c.AuthorAlias Jojoen😉16. juli 2002
Hei igjen Jenta *S*

Tusen takk for koselig hilsen og takk i like måte alt sammen. Jeg har ofte tittet innom dagboka di for å samle inspirasjon og lyst til å fortsette.

Synd at du har fått et par kg tilbake, men det høres absolutt ut til at du har full kontroll og planer i orden. Det er bra! Dessuten er du superflink med treninga.

Det er helt riktig at kroppen trenger mer næring når du trimmer, og det trengs også mer karbohydrater da, så jeg tror på det med en "bitteliten" reduksjon i karboinntaket.

Jeg tror at jeg skal kalkulere med et par baklengskilo i sommerferien her også, men helst ikke da... ferien begynner i neste uke, så får jeg ta det som det kommer :-)

Lykke til videre.

Klem fra Jojoen
Bilde
c.AuthorAlias NasseNøff😊16. juli 2002
Se her ja - dette er jenta si som har funnet igjen motivasjonen ser jeg *s* Her er det satt veldig klare mål, og veldig klar 'strategi' for å nå disse målene. Så målbevisst som du er, så kommer dette til å gå 'som en lek' *s* Tenk det da - du har slanket bort over 40 kg, og det du skal ned nå er jo bare 18,6 kg - det er jo INGENTING i forhold !!! Dette kommer til å gå aldeles strålende, og jeg gleder meg til å følge med deg videre !

Stoooor klem fra NasseNøff
Bilde
c.AuthorAlias Monica123😃16. juli 2002
Det er veldlig lurt å sette seg konkrete mål tror jeg. Du har jo slanket seg så mye fra før at du vet vel alt om akkurat det. Og det med å ikke gi opp om ting ikke går din vei. Det gjelder å se langt fram og holde fokuset der. Dette klarer du, det er jeg helt sikker på!! Du må ikke gi opp nå!! Lykke til!
c.AuthorAlias Ronja😊16. juli 2002
Heisann ser ut som om du har funnet motivasjonen igen, og det er jo strålende, ikke bekymre deg for det du har gått opp..tar du tak i de kg ene med en gang så gjelder prinsippet "easy come, easy go" så bare vær flink du så skal du se at det går strålende:) Jeg gruer meg litt til veiedagen min denne uken, for jeg har ikke vært så flink som jeg pleier, men pyttsann, jeg tror ikke jeg kan ha gått opp:) Du spurde om når jeg var i mål, og det er jeg egentligt nå, målet var 68kg, men jeg vil ned til 65kg sånn at jeg har noe å gå på:) Begynner å grue meg litt til jeg er ferdig, for det er da den vanskligste delen begynner...å bli der.
Ønsker deg en super dag:)
klem fra Ronja
Bilde
c.AuthorAlias måne😌16. juli 2002
Heisann!!!

Ser ikke ut som du har mistet all motivasjon!!! Du har målene klart for deg. Det du har tenkt å gjøre virker også fornuftig!!

Du får ha lykke til!!

Klem Måne
😟81,0 kg

Gikk visst ikke så bra det,nei....

Hei på dere..nå er det en stund siden sist...har "surra" mye frem og tilbake,tenkt slanking og at "nå må jeg komme igang" nesten hele tida...men det har ikke hjulpet.Har hatt ferie en uke nå,øs-pøs regn og for mye mat og drikke,men har jo fått kost meg likevel da og vært masse sammen med kjæresten min...verdens beste gutt!:0)..Skal veie meg i morgen uansett,og sette igang igjen skikkelig om jeg så veier 90 kilo altså!!! En ting er sikkert og det er at det er ikke 81 blank mer!! Må jo bare på en eller annet måte kaste meg uti det igjen,vil så gjerne klare det nå! Rart egentlig....man vil noe SÅ mye,og så skal det være SÅ vanskelig.Selv om jeg har slanket bort 40,så syns jeg de siste 15-20 er dobbelt så vanskelig...ja,ja...ble mye klaging på meg i dag,men jeg tror det kanskje er litt viktig å si fra når man ikke helt har motivasjonen også...

Men POKKER HELLER...jeg SKAL finne den!!!*S*

Ha en flott dag!
Stor klem fra Jenta*S*....
I morgen kommer vekten! Uææææ....pliiis kryss fingre for meg da!...hehe...
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Bitten😊15. juli 2002
Hei Jenta*S* :) Velkommen fra ferie :) Du skal ikke være lei deg nå, i ferien er det alltid lett å gå opp, men nå er den ferdig og da skal hverdagen overta. Du må liksom bare komme igang igjen, og det kan være et slit, men tar du det nå med en gang vil det være enklere. Vi skal støtte deg, og eg tviller ikke et sekund på at du vil greie det, du er jo en av superslankerne her inne :) Sender deg masse motivasjon og inspirasjon :)
Lykkeklemmer fra Bitten :)
Bilde
c.AuthorAlias boggi-❤️15. juli 2002
For en flott "jobb" du har gjort.... Er aldeles målløs. Jeg har lest litt frem og tilbake i dagboka di - 40 kg på et år. Tenk om jeg kunne gjort det samme. Jeg ser du hadde omtrent samme vekt som jeg har i dag - og nesten samme lengde..
Kjempe flink har du vært - må bare få skryte litt.

Stooor klem fra Boggi (som gjerne skulle vært like flink..)
c.AuthorAlias Ronja😊15. juli 2002
Heisann:)
Det er aldri lett¨å ta seg inn igjen etter en ferie, men bare press deg selv de første dagene, så skal du se at når du er kommet inn i det igjen så kommer motivasjonen og tilbake...bare ikke gi deg så skal du se at dette går kjempeflott:)
Ønsker deg lykke til i morgen:)
klem fra Ronja
Bilde
c.AuthorAlias Blondie78😃15. juli 2002
Jeg krysser fingre og tær for deg og veiing i morgen.. Det går nok bra, ikke sikkert du har gått opp mye.

I ferien syns jeg at man uansett skal kose seg, og ikke henge seg like mye opp i hva man spiser... Så får man heller stå på igjen når hverdagen starter igjen. Lettere å slanke seg når man er på jobb, enn når man har ferie!
Stå på videre, motivasjonen kommer nok snart! Du har jo vært så flink og gått ned mye til nå!
Dette klarer du ! :)
Klem Monica
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.