← Alle dagbøker
diarist.Alias

Jenny

46 år174 cm4 innlegg 2002 0 følgere

Start67,0 kg
Sist67,0 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå22,1
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
18. juni 200221. juni 2002
😉67,0 kg

nok en fin dag

hei igjen!

det føles godt når jeg sitter her nå. er litt sliten i beina, og det er en utrolig god følelse.
jeg har spist mer mat i dag enn i går, kanskje en mer passelig mengde mat. jeg har drukket omtrent 4-5 olden-flasker med funlight, så jeg har fått nok væske.
er egentlig rimelig fornøgd med det jeg har fått i meg i dag.

mosjonen har blitt:
-2 timers ridetur på fjellet
- tre kvarter med jogging på veien

Har eg god følelse når jeg nå legger meg.
gleder meg til frukost, for nå er jeg egentlig veldig sulten!
har ikke spist siden middag, men vil ikke spise noe nå heller...

klem fra Jenny
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias treningsnarkon😉22. juni 2002
Flott at d går bedre da!

jeg har også hatt d sånn som deg, utsatt slankinga til neste dag. Bare tenk at d er ikke så farlig om jeg spiser denne store porsjonen m is i dag. i morgen skal jeg byne å slanke meg.

Har endelig klart å bryte ut av d mønsteret nå da.. veldig deilig.

Har du no mål forresten?

jeg skal ned til 55 innen skola starter att. O d vil jeg klare!!!!!


Stå på sånn

Go girl
😄67,0 kg

STRÅLENDE DAG !!!!!

Hei igjen!!!

TUSEN TAKK for alle flotte kommentarer jeg fikk i går!
det hjelper virkelig på!

Nå sitter jeg her med vannflaska, og har en virkelig god følelse i kroppen. jeg har vært på en lang fjelltur på 2 timer, jeg har spist lite i dag, og snart skal jeg ta 100 sit-ups. skal prøve å få tatt 100 sit-ups hver dag for å trene magemusklene, og få en strammere mage.
jeg har drukket mye vann i dag, for det hjelper jo mye på slankinga.
Jeg tør ikke å skrive opp hva jeg har spist i dag, for det er kanskje litt vel lite...
men om jeg spiser veldig lite en dag i blant, tror jeg ikke skal være så farlig.
skal prøve å spise rundt 1000 kcal i morgen da!

Fjelltur skal jeg komme meg på hver eneste dag.
det er egentlig ganske enkelt, siden jeg ikke bor langt fra fine fjell med gode turmuligheter.
det er nesten bare å stikke ut døra!

ha en fortsatt fin kveld, folkens!

klem fra Jenny
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias chevy😀20. juni 2002
Hei
Godt at det går bedre idag
så heldig du er som har fjell og fin natur rett utenfor døra di. Bra du benytter deg av det.
God helg
Koz Chevy
Bilde
c.AuthorAlias chevy😀20. juni 2002
Hei
Godt at det går bedre idag
så heldig du er som har fjell og fin natur rett utenfor døra di. Bra du benytter deg av det.
God helg
Koz Chevy
😈67,0 kg

FRYKTELIG DAG

jeg vet ikke hvorfor det ble sånn...dagen startet bra.
men så var det noe som fikk meg til å skeie ut.
og dermed var det gjort...da la jeg inn på, skive etter skive...
det er ikke usunn mat jeg har sprukket på, men helt alminnelig mat. er så ekstremt glad i mat.
har hatt former for spiseforstyrrelser før, både tvangsspising og anoreksi!
men har følt meg ganske frisk i det siste
men når en slik dag som i dag oppstår, så orker jeg ikke å gå tur en gang. da bare utsetter jeg slankinga til neste dag!
men nå er det ALVOR!!!!!
i morgon SKAL jeg begynne skikkelig! tør ikke gå på vekta engang...har sikkert lagt på meg litt av denne dagen.
men det forsvinner vel fort av igjen!
i morgen skal jeg spise lite, og prøve å få gått en fjelltur om kvelden!!!!!!!!
ha tro på meg !!!!! DETTE SKAL JEG KLARE!
er nødt til å finne min endelige trivselsvekt, ellers vil jeg komme til å plage meg selv resten av livet....

-Jenny
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias MTE😊20. juni 2002
Heisann Jenny!

Jeg vil bare ønske deg
velkommen til disse
sidene og lykke til på
veien til målet ditt.
Stå på!

Klem!
c.AuthorAlias aas😄20. juni 2002
Hei Jenny!
Jeg kjenner til problemene dine, jeg har selv tidligere hatt tendenser til både anorexia og bulimi.
Jeg kjenner også til måten å tenke på.
Dette har hjlupet meg:

1. Ikke utsett slankinga selv om du sprekker en dag! (i morgen, på mandag, etter ferien osv...)
2. Sett deg realistiske mål som du har mulighet for å nå! (Overrask heller deg selv med evt. å gå ned fortere!) Realistisk nedgang er ca. gjennomsnittelig 0.5 - 1 kilo per. uke.
3. Sett deg delmål, og gi deg selv premie for å oppnå dette.
4. Bli enig med deg selv hvor mange kalorier du skal spise hver dag (helst ikke under 1000) og tell kalorier til å begynne med.
5. Ikke vær for drastisk med å forandre kostholdet. Fjern/finn sunnere alternativer for fete sauser, smør, dressinger , snacks og søtsaker. Unn deg litt en dag i uka, men ikke fråts.
6. Hvis du i tillegg får til å trene 2-3 dager i uka (pass på å trene noe du selv liker), tror jeg du kan få det litt lettere.

Det som ofte har ødelagt for meg, er at jeg er for utlåmodig, og setter meg urealistiske mål. Dermed gir jeg opp etter kort tid og fortsetter som før.
Enkelte ganger, når jeg føler at jeg har skeiet ut, tvinger jeg meg til å gå på vekta for å hjelpe meg selv til å se sannheten i øynene. Ellers har jeg en tendens til å prøve å unngå sannheten.

Husk på at den eneste du konkurrerer med, er deg selv. Ikke tenk på at andre går ned fortere, er flinkere til å trene osv.
Det viktigste er at du får til et opplegg som du selv kan leve med!

Lykke til!

Klem, aas
c.AuthorAlias Chevy😀20. juni 2002
Hei

Tror ikke du har lagt på deg selv om du spiste litt ekstra godt igår. Jeg har også noen sånne dager som jeg har spist veldig mye til kveldsmat. Tror det bare er sunt innimellom.
Ha en fin dag
Koz Chevy
c.AuthorAlias tulipanen😊20. juni 2002
Takk for kommentar i dagboka mi!

Må bare si, uten at jeg er ekspert, menat det er viktig å ikke ligge under 1000 kcal pr dag. Da
- Ødelegger du forbrenningen din
- Mye lettere at dagene sprekker skikkelig.

Jeg spiser stort sett følgende meny og det funker stort sett..
2 skiver med magert pålegg til frokost i syv åttetiden
2 skiver til lunsj kvart over elve
En youghurt eller noen knekkebrød
2 frukt hver dag (Stort sett et eple kl ti og en banan sammen med yougurt kl tre)
Middag i seks/syvtiden
Og så avslutter jeg kvelden men en veldig god forbrenningste.. som jeg kjøper på helsekost...
I tillegg tar jeg krom fordi det reduserer godterisuget (innbiller jeg meg iallefall og da er jo det greit)

Syntes du burde skrive opp hva du spiser her inne i dagboka, da er det lettere å ha kontroll.
Både med hensyn til problemene du har eller har hatt men også for å gå ned og ikke sprekke.

Tror dette skal gå bra jeg, vi får følge med hverandre:-)
👻67,0 kg

nå må jeg begynne

heisann!

ja, nå har jeg fått registrert meg i denne dagboka.
dette burde være til stor hjelp, nå som jeg skal prøve å gå ned litt i vekt. tingen er at jeg av og til nesten er fornøgd med kroppen min, men til tider er jeg svært lite fornøgd.
jeg hadde tenkt å starte sommerslankinga for noen dager siden, men har ikke riktig komt i gang.
jeg vet jeg ikke er overvektig, og ikke har et helseproblem, men jeg ønsker likevel å gå ned litt i vekt, til jeg blir noenlunde fornøyd.
som regel har jeg tenkt: "jeg starter i morgen", men når morgenen har komt har det ikke blitt noe av.
men nå må jeg skjerpe meg.
jeg skal spise mindre, og gå mye på fjelltur. helst en fjelltur hver dag! jeg starter for alvor i morgen!
mitt mål er å bli fra 60 - 63 kilo...
jeg merker når jeg begynner å bli fornøyd!
håper noen har lyst til å støtte meg med kommentarer!
nå skal jeg rundt i andres dagbøker, for å se hvem som driver på i sommer!
stor klem fra Jenny (som er kommet for å bli)
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias chevy😊19. juni 2002
Hei Jenny

Takker, ja mål nr 2 er nådd det var 65 kilo. Men jeg stopper på 60, da er det bra. Må bare få trent bort den magen som buler litt. Tar situps hver dag.Det er jo ikke mange kiloene du skal ned så det klarer du kjempe bra.
ha en fortsatt fin uke
Chevy
c.AuthorAlias ABC19. juni 2002
Jeg er ny og trenger virkelig mye tips, råd og motivasjon.
Hjelp, jeg har vært på slankern hele livet....!!!
c.AuthorAlias Bambi😄18. juni 2002
Velkommen til oss :-)
Ønsker deg lykke til med slankinga.
Hilsen
Bambi
Bilde
c.AuthorAlias bettina😃18. juni 2002
Hei!
Jeg er relativt ny her selv, og er også blant dem som ikke har vektproblem. Likevel er jeg ikke helt fornøyd, så jeg tenkte å gjøre en liten innsats nå i sommer. Foreløpig har det snarere gått opp enn ned, men det er en trend jeg skal snu!
Lykke til!
Klem fra bettina.
c.AuthorAlias NasseNøff😃18. juni 2002
Hei Jenny ! Og velkommen hit ! Her vil du nok merke at du får mye støtte og kommentarer, det er så mange utrolig flotte mennesker her inne *s*

Jeg skal innrømme at jeg hadde vært overlykkelig hadde jeg hatt dine data (høyde og vekt), men vet jo også at det handler om å være fornøyd med seg selv. Etter hva jeg kan forstå er det snakk om at du ønsker å gå ned mellom 4 og 7 kg. Hvis du virkelig ønsker det, så kommer du til å klare det !

Lykke til !

Klem fra NasseNøff
Bilde
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.