← Alle dagbøker
Jenny
46 år174 cm4 innlegg
2002
0 følgere
Start67,0 kg
Sist67,0 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå22,1
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka nok en fin dag
hei igjen!
det føles godt når jeg sitter her nå. er litt sliten i beina, og det er en utrolig god følelse.
jeg har spist mer mat i dag enn i går, kanskje en mer passelig mengde mat. jeg har drukket omtrent 4-5 olden-flasker med funlight, så jeg har fått nok væske.
er egentlig rimelig fornøgd med det jeg har fått i meg i dag.
mosjonen har blitt:
-2 timers ridetur på fjellet
- tre kvarter med jogging på veien
Har eg god følelse når jeg nå legger meg.
gleder meg til frukost, for nå er jeg egentlig veldig sulten!
har ikke spist siden middag, men vil ikke spise noe nå heller...
klem fra Jenny
STRÅLENDE DAG !!!!!
Hei igjen!!!
TUSEN TAKK for alle flotte kommentarer jeg fikk i går!
det hjelper virkelig på!
Nå sitter jeg her med vannflaska, og har en virkelig god følelse i kroppen. jeg har vært på en lang fjelltur på 2 timer, jeg har spist lite i dag, og snart skal jeg ta 100 sit-ups. skal prøve å få tatt 100 sit-ups hver dag for å trene magemusklene, og få en strammere mage.
jeg har drukket mye vann i dag, for det hjelper jo mye på slankinga.
Jeg tør ikke å skrive opp hva jeg har spist i dag, for det er kanskje litt vel lite...
men om jeg spiser veldig lite en dag i blant, tror jeg ikke skal være så farlig.
skal prøve å spise rundt 1000 kcal i morgen da!
Fjelltur skal jeg komme meg på hver eneste dag.
det er egentlig ganske enkelt, siden jeg ikke bor langt fra fine fjell med gode turmuligheter.
det er nesten bare å stikke ut døra!
ha en fortsatt fin kveld, folkens!
klem fra Jenny
FRYKTELIG DAG
jeg vet ikke hvorfor det ble sånn...dagen startet bra.
men så var det noe som fikk meg til å skeie ut.
og dermed var det gjort...da la jeg inn på, skive etter skive...
det er ikke usunn mat jeg har sprukket på, men helt alminnelig mat. er så ekstremt glad i mat.
har hatt former for spiseforstyrrelser før, både tvangsspising og anoreksi!
men har følt meg ganske frisk i det siste
men når en slik dag som i dag oppstår, så orker jeg ikke å gå tur en gang. da bare utsetter jeg slankinga til neste dag!
men nå er det ALVOR!!!!!
i morgon SKAL jeg begynne skikkelig! tør ikke gå på vekta engang...har sikkert lagt på meg litt av denne dagen.
men det forsvinner vel fort av igjen!
i morgen skal jeg spise lite, og prøve å få gått en fjelltur om kvelden!!!!!!!!
ha tro på meg !!!!! DETTE SKAL JEG KLARE!
er nødt til å finne min endelige trivselsvekt, ellers vil jeg komme til å plage meg selv resten av livet....
-Jenny
nå må jeg begynne
heisann!
ja, nå har jeg fått registrert meg i denne dagboka.
dette burde være til stor hjelp, nå som jeg skal prøve å gå ned litt i vekt. tingen er at jeg av og til nesten er fornøgd med kroppen min, men til tider er jeg svært lite fornøgd.
jeg hadde tenkt å starte sommerslankinga for noen dager siden, men har ikke riktig komt i gang.
jeg vet jeg ikke er overvektig, og ikke har et helseproblem, men jeg ønsker likevel å gå ned litt i vekt, til jeg blir noenlunde fornøyd.
som regel har jeg tenkt: "jeg starter i morgen", men når morgenen har komt har det ikke blitt noe av.
men nå må jeg skjerpe meg.
jeg skal spise mindre, og gå mye på fjelltur. helst en fjelltur hver dag! jeg starter for alvor i morgen!
mitt mål er å bli fra 60 - 63 kilo...
jeg merker når jeg begynner å bli fornøyd!
håper noen har lyst til å støtte meg med kommentarer!
nå skal jeg rundt i andres dagbøker, for å se hvem som driver på i sommer!
stor klem fra Jenny (som er kommet for å bli)
jeg har også hatt d sånn som deg, utsatt slankinga til neste dag. Bare tenk at d er ikke så farlig om jeg spiser denne store porsjonen m is i dag. i morgen skal jeg byne å slanke meg.
Har endelig klart å bryte ut av d mønsteret nå da.. veldig deilig.
Har du no mål forresten?
jeg skal ned til 55 innen skola starter att. O d vil jeg klare!!!!!
Stå på sånn
Go girl