← Alle dagbøker
Jen
44 år163 cm38 innlegg
2002–2016
0 følgere
Start72,4 kg
Sist72,5 kg
Endring+0,1 kg
Mål64,0 kg
BMI nå27,3
📓 10+ innlegg🕰️ 10+ år i dagboka
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka En uke med all-inclusive....
En uke med all-inclusive på ferie... Kaker, masse god mat og drikke hele dagen... Aiaiai.. Tilbake til hverdagen og klar for å kvitte meg med de ekstra kilioene!
Reg. etter jul
Ja, det er som regel kjedelig å notere vekt etter vel overstått jul og nyttår. Kunne vært verre, som i fjor etter jul, en får trøste seg med det. Ser frem til å se 6-tallet først på vekta igjen.
22. september 2015
😵69,1 kgUtrolig hvor mye noen få kilo utgjør..
..i forhold til hvordan man føler seg.. Når jeg ligger på 67/68 kg føler jeg meg MYE bedre enn når jeg ligger på 69/70 kg... Har ikke gitt opp å nå målvekt på 64 kg... Men for nå, så tar jeg ett og ett kilo... Ser gjerne 67-tallet igjen på vekta! Var 70kg i går, så å se 69 igjen i dag gjorde meg happy:) Ha ei fin uke folks!
God sommer:)
Da var dagens vekt registrert. Det går i allefall ikke oppover.. :)
7,5 ned totalt
Føles bra:) 4 kg igjen til målvekt bare!!
Nye klær:)
Det er så godt når man må legge vekk klær som er for store....:D Har også vært på shopping i helga og kjøpt 2 nye bukser mm. Floyd er jo helt ville på størrelser, jeg mener, størrelse 26...!!!
Har også et skjørt som jeg kjøpte for maaange år siden, kjøpte det for trangt, og nå passer det:)
Føles veldig bra. Bare 4,3 kg igjen til målvekt nå! Det er så bra!
Total nedgang siden 2.jan: 7,0 kg
Meget fornøyd med dagens vekt:) Sakte men sikkert går det nedover! Lenge siden jeg har sett de tallene jeg nå ser på vekta, og det føles veldig bra. Har flere gamle bukser som passer nå, og noen ikke så gamle som jeg kjøpte litt vel trange som sitter som et skudd. Har også bukser som er for store - herlig:)
Formen har vært dårlig de siste dagene, og det har påvirket matlysten. Men har tro på at tallet holder:)
Flott! Tot.nedgang so far: 6,1 kg
Måtte bare inn å notere, strålende fornøyd med dagens vekt!
Total nedgang siden 2.januar: 6,1 kg
To go: 5,4 kg
Jaaaaa! 6-tallet først på vekta!
Det går ikke nedover kjapt, men det går nedover! Og 6-tallet først på vekta er det mange år siden jeg har sett!
Endelig kom det :D
Yess!!:)
Så sto man stille igjen
Jeg har hatt mye annet å fokusere på i det siste, og ikke trent mye pga at jeg har hatt skikkelig forkjølelse lenge, og da blir det slik. Heldigvis ingen oppgang. Målet er fortsatt 64kg, og dit skal jeg. Håper på en god motivasjons-boost når jeg ser 6-tallet først på vekta...
Se der ja!
Nå går det rette veien. Dette trengte jeg nå. Har vært tøft de siste dagene. Slitt med lite energi, merker det så godt når jeg reduserer kcaloriinntaket. Kanskje bare en overgangsperiode, jeg håper det. Trener bra og står på!
Litt kos blir det i dag, siden det er lørdag.
I uka har jeg kuttet ned på middagen og byttet ut to av måltidene med NOKA shake eller bar. Til sammen 4 måltider daglig. Kjenner jeg vil ha mer mat. Men man gjør vel det når man går i underskudd kcalorimessig ift hva man forbrenner. No pain no gain?;)
Dårlig februar - mars må bli bedre - Livvidde
Hei, ingen nedgang i februar... Helt utrolig. Må ikke bli demotivert! Det er ikke en option.
Det er ikke det at jeg skal haste ned i vekt altså, men nå står det litt vel stille her:)
Livvidde: 79 cm
-1 cm på livvidde da, jaja, det er jo noe;)Bra å være under 80!
Bytter ut noen måltider med NOKA shakes. De er så gode! Vanilje og jordbær..Mmm:)
Skuffende..
Sneglefart.. Hvorfor i all verden har jeg ikke gått ned mer i februar?? Jeg må kutte ned mer på middagene. Så får vi se hvordan det går:)
Oppdatert sluttvekt
Vekten er stabil, men det skal den ikke være lenge. Vet ikke helt hvorfor, jeg har vært flink med både mat og trening. Må vel bare fortsette og håpe det kommer litt nedgang igjen snart. Det skal jammen ikke mange utskeielsene til før man stopper opp, litt kjedelig det der. Men vi kjører på! :)
Oppdaterte målvekten, en kilo ekstra ned, til 64. Rett og slett for å få en bedre bmi. Blir for øvrig også så jeg bikker 10 kg nedgang når jeg når målet, og det er jo fint:)
Nytt tall igjen!
Ikke sett dette tallet på over 5 år, altså før graviditeten! Her går det så det suser! Veldig fornøyd! Ser snart 6-tallet først nå....
Det viktigste er at du er tilbake nå og ikke fortsetter oppover. Vi får huske at året har flest hverdager og de får vi bruke godt:) Lykke til!