← Alle dagbøker
diarist.Alias

Jen

44 år163 cm38 innlegg 2002–2016 0 følgere

Start72,4 kg
Sist72,5 kg
Endring+0,1 kg
Mål64,0 kg
BMI nå27,3
Framgang mot målet0 %
📓 10+ innlegg🕰️ 10+ år i dagboka
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
24. januar 200219. januar 2016
🐷72,5 kg

En uke med all-inclusive....

En uke med all-inclusive på ferie... Kaker, masse god mat og drikke hele dagen... Aiaiai.. Tilbake til hverdagen og klar for å kvitte meg med de ekstra kilioene!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias slank2016😃22. januar 2016
Jeg kjenner til det der:)
Det viktigste er at du er tilbake nå og ikke fortsetter oppover. Vi får huske at året har flest hverdager og de får vi bruke godt:) Lykke til!
71,0 kg

Reg. etter jul

Ja, det er som regel kjedelig å notere vekt etter vel overstått jul og nyttår. Kunne vært verre, som i fjor etter jul, en får trøste seg med det. Ser frem til å se 6-tallet først på vekta igjen.
😵69,1 kg

Utrolig hvor mye noen få kilo utgjør..

..i forhold til hvordan man føler seg.. Når jeg ligger på 67/68 kg føler jeg meg MYE bedre enn når jeg ligger på 69/70 kg... Har ikke gitt opp å nå målvekt på 64 kg... Men for nå, så tar jeg ett og ett kilo... Ser gjerne 67-tallet igjen på vekta! Var 70kg i går, så å se 69 igjen i dag gjorde meg happy:) Ha ei fin uke folks!
😃67,2 kg

God sommer:)

Da var dagens vekt registrert. Det går i allefall ikke oppover.. :)
68,0 kg

7,5 ned totalt

Føles bra:) 4 kg igjen til målvekt bare!!
😊68,3 kg

Nye klær:)

Det er så godt når man må legge vekk klær som er for store....:D Har også vært på shopping i helga og kjøpt 2 nye bukser mm. Floyd er jo helt ville på størrelser, jeg mener, størrelse 26...!!!
Har også et skjørt som jeg kjøpte for maaange år siden, kjøpte det for trangt, og nå passer det:)
Føles veldig bra. Bare 4,3 kg igjen til målvekt nå! Det er så bra!
😌68,5 kg

Total nedgang siden 2.jan: 7,0 kg

Meget fornøyd med dagens vekt:) Sakte men sikkert går det nedover! Lenge siden jeg har sett de tallene jeg nå ser på vekta, og det føles veldig bra. Har flere gamle bukser som passer nå, og noen ikke så gamle som jeg kjøpte litt vel trange som sitter som et skudd. Har også bukser som er for store - herlig:)
Formen har vært dårlig de siste dagene, og det har påvirket matlysten. Men har tro på at tallet holder:)
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Charon😃3. mai 2015
Veldig bra med -7 kg i fire måneder! Gratulerer!
😌69,4 kg

Flott! Tot.nedgang so far: 6,1 kg

Måtte bare inn å notere, strålende fornøyd med dagens vekt!

Total nedgang siden 2.januar: 6,1 kg
To go: 5,4 kg
😄69,8 kg

Jaaaaa! 6-tallet først på vekta!

Det går ikke nedover kjapt, men det går nedover! Og 6-tallet først på vekta er det mange år siden jeg har sett!
Endelig kom det :D
Yess!!:)
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jen😌12. april 2015
Takk, Charon!
c.AuthorAlias Charon😃12. april 2015
Gratulerer!
70,3 kg

Så sto man stille igjen

Jeg har hatt mye annet å fokusere på i det siste, og ikke trent mye pga at jeg har hatt skikkelig forkjølelse lenge, og da blir det slik. Heldigvis ingen oppgang. Målet er fortsatt 64kg, og dit skal jeg. Håper på en god motivasjons-boost når jeg ser 6-tallet først på vekta...
😃70,3 kg

Se der ja!

Nå går det rette veien. Dette trengte jeg nå. Har vært tøft de siste dagene. Slitt med lite energi, merker det så godt når jeg reduserer kcaloriinntaket. Kanskje bare en overgangsperiode, jeg håper det. Trener bra og står på!
Litt kos blir det i dag, siden det er lørdag.

I uka har jeg kuttet ned på middagen og byttet ut to av måltidene med NOKA shake eller bar. Til sammen 4 måltider daglig. Kjenner jeg vil ha mer mat. Men man gjør vel det når man går i underskudd kcalorimessig ift hva man forbrenner. No pain no gain?;)
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Airi😌8. mars 2015
Takk for det. Ja, er stolt av minstejenta mi, og det er utrolig morsom alder der hun både viser masse personlighet, sier mye artig, underholder og spiller på sjarmtrollegenskapene så mye hun kan. ;)Og de var så nydelige alle sammen som var på besøk i dag også. :)

Helt enig: man må kunne spise litt kake mens en går ned hvis man skal ha håp om å holde vekta. Jeg har også tro på at man må lære seg å kontrollere kostholdet med alle de fristelsene som er i det virkelige livet, og at man må kunne kose seg litt innimellom. Derfor, selv om det på kort sikt er dårlig for vekta, har jeg heller ikke så dårlig samvittighet for at det ble for mye kake i dag - da må jeg bare være flink til uka. :)

Uff, så slitsomt med lite energi. Jeg også har hatt det sånn de siste ukene. Er nok som du sier det reduserte kaloriinntaket. FOr min del fungerer ikke sånne barer - de metter ikke nok. ;) Men har også erfart at det kan gå greit å være litt sulten også (når jeg fastet sist gang), så lenge man vet at det betyr at man har vært flink gog får belønning etter hvert. ;)

71,4 kg

Dårlig februar - mars må bli bedre - Livvidde

Hei, ingen nedgang i februar... Helt utrolig. Må ikke bli demotivert! Det er ikke en option.
Det er ikke det at jeg skal haste ned i vekt altså, men nå står det litt vel stille her:)

Livvidde: 79 cm
-1 cm på livvidde da, jaja, det er jo noe;)Bra å være under 80!

Bytter ut noen måltider med NOKA shakes. De er så gode! Vanilje og jordbær..Mmm:)

2 i heiagjengen
c.AuthorAlias vilje2. mars 2015
Hei! Kanskje du har fått mer muskler? Muskler veier jo mere enn fett! :)
c.AuthorAlias Airi😃2. mars 2015
Uff, det er kjedelig ja, når man bare ikke går noe ned. Men jeg ser du har hatt noe nedgang: 0.4 kg er også nedgang. Må ikke glemme å feire det, selv om man blir frustrert over at vekta går opp og ned slik. Men ikke mist motet. Det betyr sikkert bare at kroppen din har fått tid til å venne seg til den vekta du har nå, og er enda klarere for å gå ned i mars. :) Eller kanskje det bare er vannvekt? ser du har hatt veldig ujevne veiinger denne måneden. Da kan det fint være det er vann som gjør at du har gått opp nå, og at det raskt går av om du spiser riktig. :) Håper du finner ut av det! Lykke til med den lille omleggingen i spisinga. Håper du raskt får betaling i noen fine tall på vekta!
70,8 kg

Skuffende..

Sneglefart.. Hvorfor i all verden har jeg ikke gått ned mer i februar?? Jeg må kutte ned mer på middagene. Så får vi se hvordan det går:)
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Småbarnsmor81😊23. februar 2015
Det jeg pleier å trøste meg med når vekta er treig eller står stille er at jeg sikkert krymper i cm. For spiser man sunt og trener så må jo kroppen jobbe med å bli midre på en eller annen måte. Snart får du nok resultatene du ønsker!
Lykke til vidrer!
c.AuthorAlias Airi😃22. februar 2015
Kanskje kroppen bare har litt sånn... platå eller hva de kaller det? Jeg har også hatt treg nedgang i februar etter en flott januarmåned. ;) Bare fortsett å vær flink, så løsner det helt sikkert igjen - helt plutselig. :)
c.AuthorAlias Charon😃21. februar 2015
Noen ganger går det bare litt tregt. Holder du inntak kcal under forbrenningen, går du garantert ned etter hvert. Lykke til! (Jeg var så flink fra søndag til torsdag, men klarte vel å spise og drikke alt tilbake på en dag i går ;-) )
71,0 kg

Oppdatert sluttvekt

Vekten er stabil, men det skal den ikke være lenge. Vet ikke helt hvorfor, jeg har vært flink med både mat og trening. Må vel bare fortsette og håpe det kommer litt nedgang igjen snart. Det skal jammen ikke mange utskeielsene til før man stopper opp, litt kjedelig det der. Men vi kjører på! :)

Oppdaterte målvekten, en kilo ekstra ned, til 64. Rett og slett for å få en bedre bmi. Blir for øvrig også så jeg bikker 10 kg nedgang når jeg når målet, og det er jo fint:)
😌70,8 kg

Nytt tall igjen!

Ikke sett dette tallet på over 5 år, altså før graviditeten! Her går det så det suser! Veldig fornøyd! Ser snart 6-tallet først nå....
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Småbarnsmor81😊7. februar 2015
Gratulerer med nytt tall! Så flink du er!
Tusen takk for hyggelig kommentar i dagboka mi.
Jeg er også nede i tall jeg ikke har sett på flere år og før 2 graviditeter!
Lykke til videre! Ikke lenge til 6 tallet!
c.AuthorAlias medas😃4. februar 2015
Grattis med flott nedgang! :)
c.AuthorAlias Airi😌3. februar 2015
Gratulerer med nytt tall! Så deilig å begynne å se sitt gamle jeg igjen på vekta. :) Lykke til videre ned, og med å finne igjen enda flere gamle tall? Krysser fingrene for et sånt sekstall i nær fremtid...
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.