Fikk et tips av en venn om slankere.com
Masse dagbøker her, jeg for nok bruke litt tid for å tråle gjennom alle. Ellers har jeg prøvd Div slankekurer og godt opp og ned i vekt, håper og finne noe her inne som hjelper.
Hilsen lille meg.
Hilsen lille meg.
Har vært med på etpar stykker som LilleMeg har holdt, men nå har hun gitt seg.. Trixi skal holde en for de som er på 70-tallet, men jeg vil gjerne ha konkurrenter på 60-tallet.. Veiedag blir torsdag, med oppstart 18 april! (dersom det er noen som vil være med, da)
Gi lyd fra deg om du vil være med!!
Klem Moken
Vi er omtrent like høye og veier nesten det samme, siden dette blir det litt eksta gøy å følge med deg..!! Stå på, ønsker deg lykke til c,")
Slankeklem fra Line
Jeg anbefaler deg og trykke på knappen for de to siste dagene, da kommer færre opp samtidig som du finner de som er mest aktive... I tillegg valgte jeg å finne de som ligger/lå i samme vekt/BMI sjikt. Da finner du de som ofte sliter med noe av det samme...
kutte godisen, litt mindre mat og litt mer trening.
men det er verdt å ta en titt i de ulike bøkene! :o) man finner bode god motivasjon, kostholdstips, likesinnede mennesker, og bra oppskrifter :o)
lykke til!! :o) ¤tiili¤