så forbannet disse helgene hvor du bare spiser og spiser... men ny uke!!! håper det går bedre da!
18. august 2002🙂60,0 kg
Da var vi igang igjen
Har ikke spist enda i dag. Klokken er 17.27 Skal spise en salat litt senere.
3 i heiagjengen
ann-merete😐19. august 2002
Hei, og jeg må nok si meg enig i kommentarer forøvrig at du nok ikke bør ytterligere ned i vekt. Klart BMI kan ha feilmarginer.Jeg har veid mindre enn deg da jeg var yngre, og likevel følt behov for å veie mindre.Men til historien hører med at jeg dengang var danser, og utsatt for enormt slankepress.Vurderte aldri hvodan kroppen så ut, om den var fin ,slank eller ikke.I ett sånt miljø kunne man ikke bli tynn nok. Dessverre. Har mistet en god kollega av spisevegring, så sånnt er alltid trist. Men det vekket meg og mange andre dengang. Kanskje vekker disse kommentarene deg også til å ta din egen kropp opp til vurdering på ny. Kan som de andre heller ikke forstå at du bør ytterligere ned i vekt. Du er sikkert flott som du er! Jeg heier på de fleste her inne jeg assa, men er redd for å heie på unge jenter helt ned mot BMI'er mot undervekt. Ikke for å være gjerrig,men fordi jeg har sett baksiden av slik slanking en gang for mye. Hva er det det heter...: det er ingen skam og snu! Det er velmenende råd dette her, og ingen pekefinger fra min side. Men jeg ,og flere med meg tydeligvis, tror du er tynn nok som du er. Vær stolt av å være kvinne. Riktignok er mannekroppen flott den også, men ikke på en kvinne. Smale hofter,ingen pupper,og ingen lår- det er jo bra på gutta, men vi jenter er jo penest med litt former.Det tror jeg selv gutta synes. Så gå litt i tenkeboksen er mitt forslag. Du er sannsynligvis veldig flott som du er! Men du- uansett slanking eller ikke, så må du spise. Mat må til for å få forbrenningen igang. Ødelegger du forbrenningen din ved å ikke spise, eller spise på eller under sparebluss grensa på ca 1000 kalorier dagen, så vil du få vektproblemer på sikt. Mange unge jenter som slanker seg når de ikke må,får problemer med vekta siden pga at de har ødelagt forbrenninga si. Så et lite varsku der.En salat om dagen er altså ikke nok!!!! Hilsen bekymret hønemor
NasseNøff❗19. august 2002
Hei Isabelle. Jeg må si jeg blir oppriktig bekymret når jeg ser din BMI og dine data forøvrig. Ifølge din BMI så er du allerede faretruende nær undervekt, og allikevel mener du av en eller annen grunn at du trenger å gå ned i vekt ? Jeg mener på ingen måte å være frekk, men kanskje du burde oppsøke en lege ? Noe sier meg at ditt problem ikke ligger i vekten din, men heller i hvordan du ser på deg selv... Søk profesjonell hjelp, slik at du ikke ødelegger livet ditt med unødvending slanking.
Med de beste intensjoner, NasseNøff
Monica12318. august 2002
Unnskyld meg, men er du sikker på at du trenger å slanke deg? Ut i fra tallene som står her er du jo helslank.
Klart BMI kan ha feilmarginer.Jeg har veid mindre enn deg da jeg var yngre, og likevel følt behov for å veie mindre.Men til historien hører med at jeg dengang var danser, og utsatt for enormt slankepress.Vurderte aldri hvodan kroppen så ut, om den var fin ,slank eller ikke.I ett sånt miljø kunne man ikke bli tynn nok.
Dessverre. Har mistet en god kollega av spisevegring, så sånnt er alltid trist.
Men det vekket meg og mange andre dengang.
Kanskje vekker disse kommentarene deg også til å ta din egen kropp opp til vurdering på ny.
Kan som de andre heller ikke forstå at du bør ytterligere ned i vekt.
Du er sikkert flott som du er!
Jeg heier på de fleste her inne jeg assa, men er redd for å heie på unge jenter helt ned mot BMI'er mot undervekt.
Ikke for å være gjerrig,men fordi jeg har sett baksiden av slik slanking en gang for mye.
Hva er det det heter...: det er ingen skam og snu!
Det er velmenende råd dette her, og ingen pekefinger fra min side.
Men jeg ,og flere med meg tydeligvis, tror du er tynn nok som du er.
Vær stolt av å være kvinne.
Riktignok er mannekroppen flott den også, men ikke på en kvinne.
Smale hofter,ingen pupper,og ingen lår- det er jo bra på gutta, men vi jenter er jo penest med litt former.Det tror jeg selv gutta synes.
Så gå litt i tenkeboksen er mitt forslag.
Du er sannsynligvis veldig flott som du er!
Men du- uansett slanking eller ikke, så må du spise.
Mat må til for å få forbrenningen igang.
Ødelegger du forbrenningen din ved å ikke spise, eller spise på eller under sparebluss grensa på ca 1000 kalorier dagen, så vil du få vektproblemer på sikt.
Mange unge jenter som slanker seg når de ikke må,får problemer med vekta siden pga at de har ødelagt forbrenninga si.
Så et lite varsku der.En salat om dagen er altså ikke nok!!!!
Hilsen
bekymret hønemor
Med de beste intensjoner,
NasseNøff