← Alle dagbøker
diarist.Alias

Isa

52 år176 cm165 innlegg 2001 0 følgere

Start95,5 kg
Sist70,6 kg
Endring−24,9 kg
BMI nå22,8
📉 Ned 20+ kg📓 100+ innlegg🔥 100 dager på rad
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
11. mars 200111. september 2001
70,6 kg

Takker for meg for nå !!

Hei !

Ta det med ro, jeg skal ikke gi opp slankingen, men jeg føler at jeg trenger litt pause fra dette. Føler at jeg ikke har nok tid til å følge med dere andre, skrive i dagbøker osv, og da er jo noe av poenget borte. I tillegg føler jeg at jeg fokuserer litt for mye på mat og slanking, så jeg velger å ta en pause herfra, men jeg kommer helt sikkert tilbake.
Jeg har INGEN planer om å gå opp i vekt igjen !!!

Trene på SATS 3-4 ganger i uken, spise regelmessig og kose meg i helgene er planen !

Takk alle sammen, for den støtten dere har vært mot målet mitt. Dere er bare helt utrolige, og jeg kommer nok til å komme innom med jevne mellomrom, men jeg føler ikke jeg har tid til den daglige kontakten !

Takk igjen - jeg hadde ikke klart det uten dere !!

Klem
Isa

P.S. i dag har jeg på meg knekort skjørt og høye svarte støvletter for første gang på jobb ! For en følelse !! *s*

P.S.S mailadressen min er forresten : isa_74@spray.no
12 i heiagjengen
c.AuthorAlias Viola17. september 2001
ÅÅÅÅ kommer til å savne deg veldig, Isa! Gjør det allerede! Men stikk innom iblant, da. Det hadde forresten vært gøy med et før- og etter-bilde....Til inspirasjon for oss alle, som vi kan ha og titte på når du ikke er her hver dag lenger...snufs.
Klem, Viola.
c.AuthorAlias pipp12. september 2001
Takk for følge og lykke til videre, Isa!
Pipp
c.AuthorAlias abraxas11. september 2001
Gratulerer med et flott resultat. For en deilig følelse det må være å bruke kort skjørt igjen. Lykke til videre!

Klem fra abraxas
c.AuthorAlias ceci11. september 2001
Pass på deg selv Isa ! Og stikk innom her kanskje en gang i måneden eller noe sånt da vel, og fortell oss litt om hvordan det går ! Vi trenger å høre at det går bra med deg og at du er stabil !

Du har vært til stor inspirasjon for meg, takk for at du har delt så mye tid med oss !

klem fra ceci
c.AuthorAlias alex11. september 2001
Buhuuuuu! Det er leit at du forlater oss. Men jeg skjønner at du trenger pause nå. Du har jo vært veldig effektiv og intens med slankinga, men du har vært til en stor inspirasjon for oss andre!!

Lykke til videre, håper du kommer innom etter pausen og forteller hvordan det går med deg.

Klem fra Alex.
c.AuthorAlias RH11. september 2001
Huff nå ble jeg trist! Men skjønner deg også! Du trenger og bruke tid på andre ting og ikke bare fokusere livet ditt rundt dette med slanking.

Jeg håper iallefall at du kommer innom en gang i blandt og viser oss at dette ikke er umulig! Du har jo alltid vært ett kjempe bra forbilde for meg iallefall! Du viser at dette kan gå og at man klarer og holde seg der!

Iallefall kommer til og savne deg masse! Og kos deg masse med din nye kropp!

Masse klemmer fra RH
c.AuthorAlias Ingvild11. september 2001
Hei du :)
Skjønner godt at du trenger litt pause fra dette..Har tatt et par selv tidligere.. Det kan bli for mye ja :)
Men du har vært kjempe flink, og kan virkelig være stolt av deg selv !!
Blir spennende å se om/når du kommer tilbake igjen!
Tenker på deg vet du :))
Klem Ingvild
c.AuthorAlias vår11. september 2001
Hei, Isa

Jeg kommer til å savne deg! VELDIG! Du har vært en inspirasjonskilde for meg. Kom innom av og til og gi lyd fra deg! Lykke til videre. Og jeg ser deg for meg i dag, du er kjempefin!

hILSEN vÅR
c.AuthorAlias lene11. september 2001
Hei Isa. Det er trist at du forlater oss nå, men jeg skjønner deg godt. Du har jo lenge egentlig sagt at du er fornøyd med vekten din nå. Og i forhold til høyden din har du nok all grunn til det. Jeg er sikker på at du var kjempeflott i kort skjørt.
En stor takk skal du ha Isa. Du har vært en kjempemotivasjon for meg i tunge stunder. Du er en av grunnene til jeg ikke har gitt opp og at jeg endelig nå er på gang.....
Lov meg bare en ting - ikke gå opp i vekt igjen nå!
Jeg håper at du av og til vil ta turen innom her og fortelle hvordan det går med deg og din slanke kropp.
Stor klem fra Lene
c.AuthorAlias Minelli11. september 2001
Hei Isa!

Snufs, snufs! Jeg kommer til å savne deg her inne! Men en gang må man tilbake til sitt "opprinnelig" liv, så jeg har full forståelse for at du vil forlate oss!

Du har ihvertfall vært en utrolig motivasjonsfaktor for meg, og et levende bevis på at det ER mulig å gå ned så mye!

Du må ikke slette dagboka di, da...må jo kunne kikke i den av og til!

Og du! Er sikker på at du tar deg strålende ut i knekort skjørt og de støvlettene! Det er jo bare så stilig!

Ha det bra, Isa! Så ses vi kanskje igjen her inne!

Mange klemmer fra Minelli
c.AuthorAlias aas11. september 2001
Hei Isa! Nå skal du inn i "en ny fase", og det blir sikkert spennende for deg. Jeg synes du har vært kjempeflink og beundrer deg som har greid å gå ned så mye! Jeg håper du får det fint framover, og lykke til!

Vi sees seinere!

klem, aas :)))
c.AuthorAlias Blomsten11. september 2001
Hei Isa..*S*

Ja, du har jo allerede en kjempefin vekt i forhold til høyden din. Det skulle bare mangle om du ikke kunne bruke korte skjørt og små topper :)) Gratulerer!!

Lykke til!!!
Og du, sist men ikke minst, kos deg i høstmørket fremover med lange fine kvelder og mye hyggelig samvære med gode venner.
Hyggelig å ha fulgt med deg en stund her inne

Hilsen meg
Blomsten... :))))
70,5 kg

Helg !

Endelig helg, og denne helgen skal vi på hytta vår sammen med noen venner. Skal bli deilig å komme seg litt bort!

Håper alle sammen får en flott helg !!

Isa
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Blomsten7. september 2001
PS!
I tillegg til caffe latte som en menneskerett da....*ler*
c.AuthorAlias Blomsten7. september 2001
Hei Isa *S*

:.og nå sitter du der og nyter et glass rødvin og har det bra..SåååÅÅÅ deilig *S*...
Nyt det med god samvittighet du! Det er en menneskerett i tillegg til caffe latte å 1. ha gode venner, 2. ha fine helger, 3. og komme tilbake på mandag med mye overskudd :)))

Hilsen meg
Blomsten.....som skal på Sjøen for alle i sommer..det er jo lov å drømme skal vite..*S*
70,4 kg

Flink jente !!!

Må skryte litt av meg selv, synes jeg har vært flink. Det går greit med slanking og har funnet ut at det hjelper med en nutrilettbar om kvelden mot sjokoladesuget. Da har jeg den og glede meg til!! Den metter godt også, så da er det lissom greit! Dumt at det er litt over 200 kalorier i den, hadde passet bedre med ca 100!! *s*

Det er deilig å trene på SATS, og angrer på at jeg ikke startet før.

Ha en strålende slankedag der ute dere - dette klarer vi !!!


Isa

~~ ~~ ~~

frokost : 1 nutrilettbar
lunsj : 2 rundtstykker + 1 banan
middag : kylling ?
kvelds : 1 nutrilettbar
trening : treningsfri idag.
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Eugenie6. september 2001
Hei Isa

Det er lenge siden sist jeg var på sidene dine nå. Jeg synes at du har vært veldig flink i hele sommer. I slutten av en lengre slankeperiode tror jeg man må regne med at vekten trenger litt tid til å stabilisere seg, og særlig i overgangen mellom slankemat og vanligmat. Jeg tror derfor at det er smart av deg å gjøre sånn som du med å trene og gradvis introdusere ny sunn mat (for du skal vel ikke leve på nutrilettbarer resten av livet, selv om disse smaker ganske godt?).

En bit sjokoladenutrilettbar er kjempegodt til kveldskaffen, det er jeg helt enig i.

Ha det fint.

Eugenie
c.AuthorAlias Blomsten6. september 2001
Hei Isa *S*

Kan bare si at du er og har vært superflink :)) Og du, så bra at den nutrilettbaren virker mot søtbehovet ditt, slik at du slipper å fråtse. Vi er jo alle forskjellige og *S* er så deilig å finne ut slikt!
Jeg fikk tips om karamellsaus-dråpe på tungen, bruker syltetøy eller prim her i gården , da jeg ikke har slik saus...men det fungerer helt utmerket.
Så skal jeg spise flere bønner mot PMS og mensen rundt den 21 som er den verste fyseperioden for meg.:*ler*
Begge tips fra Minelli faktisk eller hm..var det Amorica det siste mon tro...??? Roter jo så mye med informsjonene jeg får vet du......

Uansett..trening på SATS er deilig. Mange som begynner igjen nå i de første månedene..og vi.....jeg har også begynt igjen etter press fra dere her inne...vi fortsetter også skal vite... :))))

Hilsen meg
Blomsten.......som synes du er flink som tar deg inn etter å ha gått opp noen kilo, slik at du igjen har den vanlige trivselsvekten. Vet jo hvor hardt det kan være og har ingen tro på at jeg klarer å holde meg der jeg er uten å gå opp noen ganger.::Da skal jeg tenke på deg...og se at det nytter å ta seg selv i nakken, slik at den økende vekten ikke blir sittende!!!
Kos deg..nyt dagen..spis en nutrilett bar på kvelden..og ha en flott dag og slankeuke!!!
c.AuthorAlias lene6. september 2001
Flott Isa. Dette går jo så det suser nå. Snart er du under 70 igjen. Helt enig i at nutrilettbarene metter godt og er gode mot sjokoladesuget. Skulle også ønske de var på 100 cal. Det går selvfølgelig ann å bare spise en 1/2 nutrilettbar, men det blir jo så lite igjen hvis man er sulten.....
Ha en fortsatt god dag!
Hilsen Lene
71,0 kg

Det går jo greit jo ???!!

det er bare å komme inn i tankegangen igjen, så går det bra !

Målet mitt nå er å komme meg under 70 kilo igjen og det skal jeg greie så fort jeg kan ! Det kan jo ikke gå noe fortere !

Takk for kommentarer - rekker ikke å skrive så mye til dere. Sorry !

Isa

~~ ~~ ~~
frokost : 1 nutrilettbar
lunsj : 2 rundstykker med banan
mat før trening : 1 nutrilettbar
mat etter trening : kylling
trening : Aerobic 2
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias Blomsten5. september 2001
Hei Isa *S*
Ja, der var du på vei nedover til trivselsvekten din igjen. Er nok godt å få justert seg inn igjen så fort som mulig. Det er jo dette som blir poengert på GR stabiliseringskurs. Ta de ekstra kiloene med en gang, da forsvinner de. Venter du litt, vel da er det lett å ta på 1 kg til..og så 1 til.......så du...med et allerede kjempeflott slankeresultat..så *S* er det supert at du går tilbake til der du ønsker å være igjen.

Stå på Isa :))

Hilsen meg
Blomsten....som vet hvor vanskelig det kan være å holde vekten, hvorfor jeg trengte presset med å melde meg på GR-stabiliseringskurs!!!!
c.AuthorAlias aas5. september 2001
Et bra tips på oppskrifter som jeg fant på Grete Roede sine sider: http://www.fedtfattig.dk/
Masse bra oppskrifter med kcal oppgitt pr. prosjon, samt fettprosent!
Ha en fortsatt god dag!

aas
c.AuthorAlias RH5. september 2001
Sånn ja Isa! Riktig vei! Gratulerer så masse! Stå på nå!

ha en super dag!

Klem RH
c.AuthorAlias Minelli5. september 2001
Hei Isa!

Takk for alle gode tanker...jeg trenger det sårt i dag. Hadde det ikke vært for at det er strålende sol i dag, hadde jeg nok vært skikkelig deprimert!

Håper virkelig at du har rett og at jeg ser 2-tallet igjen i morgen! Du ser jo også ut til å være på rett vei igjen!

Ha en fin-fin dag!

Klem fra Minelli
c.AuthorAlias aas5. september 2001
Herlig! Jeg blir misunnelig...nå ser du snart 69-tallet!
Det er faktisk nesten skremmende hvor lett det er å dette ut/inn av slankeopplegge og nye/gamle vaner.....

Stå på videre!
klem, aas
71,6 kg

Dette går ikke riktig vei ! *snufs*

Uffameg, i dag var det tungt å se resultatet på vekten. Men jeg kan bare skylde meg sjøl, finne på alle dumme unnskyldninger, men det er bare å starte på nytt igjen i dag. Er jo flink og trener, men det er en del ting som har skjedd i det siste som gjør at matvanene har gått litt føyka, også har jeg tenkt : det er sikkert ikke så farlig....
Dumt av meg, jeg vet akkurat hva jeg gjør feil også !

Takk for at dere er her !!

Isa

~~ ~~ ~~
frokost : 1 nutrilettbar
lunsj : 1 nutrilettbar
middag : pyttipanne
ekstra : 1 nutrilettbar
trening : TrippTrapp2 (puh!!)
6 i heiagjengen
c.AuthorAlias RH4. september 2001
Neimen Isa da? DU er jo forbildet mitt? Hva driver du egentlig med for tiden? Hmmmm litt streng skal jeg vist være også! Fy deg! Du må jo tenke litt på oss andre her du og vise at det virkelig går!

Men jeg skal innrømme at jeg skjønner deg også da! Det er farlig det der. nå er jeg tynn så nå kan jeg spise alt liksom, men sånn er det bare ikke. Vi må leve resten av livet med dette her vi, passe på vekten osv!

Stå på nå Isa!

Masse stå på klemmer fra RH
c.AuthorAlias pipp4. september 2001
Det er dessverre motbakker også. Det opplever alle vi slankere innimellom. Dette går bra Isa - vet hvordan du har det, men kneiker er til for å forseres. Ha en fin dag!
Pipp
c.AuthorAlias Tarangai4. september 2001
Hei Isa.
Du greier det igjen. Ikke vei deg hver dag, da blir du deppa. Det blir ihvertfall jeg.
Pøs på med vann, tren og.............ja, hvem andre enn du her inne vet best hvordan man gjør dette????
Stå på Isa.
Gode tanker fra Tarangai
c.AuthorAlias Blomsten4. september 2001
Hei Isa *S*
Kjedelig med slike dager, men kast de i bøtta !!!
Du vet...det er ikke denne helgen du blir tykk av, men hverdagen! ..og nå er du jo i gang igjen. Kjedelig som sagt, men *S*....det er bare slik det er noen ganger det.
Vi har en helg som vi spiser litt for mye i, viser seg på vekten etterpå, men så sant vi fortsetter å stramme inn litt etterpå, så tar vi det fort inn igjen!! :)))

Dessuten så kan det jo hende at du har drukket mindre vann i helgen. Da tar det litt lengre tid å bli kvitt litt ekstra spising i helgene :)))

Jeg går ikke ned denne uken, var i bursdagsfeiring i helgen, vet jo at jeg må "hente" meg inn igjen for at jeg skal ned den ekstra kiloen..men helt ok, så lenge jeg er klar over det og fortsetter med hverdag!!! :)))

Så du..stå på....og håper du får en fin slankedag i dag. Og du..håper du finner noe godt å spise til middag i dag. Det er godt med både pastasalat, grillet laks, linsesuppe etc..... :)))

Hilsen meg
Blomsten.......som nå bør gjøre alvor av å dusje snart. Det er bare så moro å sitte her inne og se i dagbøkene ..*S*
c.AuthorAlias lene4. september 2001
Heisann Isa. Opp med humøret og frem med kampviljen! Hvis du bare kommer deg i gang igjen med en gang nå så tar du deg raskt inn igjen. Ikke gi opp nå. Da er det veldig fort gjort å gi helt f'n og så legge på deg igjen alle kiloene pluss enda flere. Og det vil du vel for all del ikke???? Ikke svikt nå Isa - det vil du i tilfelle angre bittert på....
Så på, du klarer dette hvis du vil - det vet du.
Stor klem fra Lene
c.AuthorAlias Nin4. september 2001
Hei Isa!
Velkommen i snufse-klubben!!! *ler*
Du - vi får det til - det er bare det at vi er nødt til å ha sånne dritt-dager innimellom!
Du er jo bare kjempe-flink da!
Ha en herlig tirsdag!
Nin
69,9 kg

Mandagsmorgen...

det er mandag morgen igjen - nye muligheter for denne uken ! Til helgen skal vi på hyttetur med et vennepar, men siden hun har blitt så inspirert av min slanking, så har hun også begynt - og gått ned litt - så jeg tror nok det skal gå greit.

Koste meg i helgen med pizza og sjokolade, så jeg orket ikke å gå på vekten i dag! Men man blir jo ganske fort mett og lei, så jeg tror det er lurt at jeg får spist litt i helgen, så blir jeg ikke så sugen på det ellers i uken.
Sliter litt med middager om dagen, fantasien er ikke på topp...


Lykke til alle dere der ute !!

Isa

~~ ~~ ~~
frokost : 1 nutrilettbar
lunsj : 2 brødskiver med kyllingpålegg
middag : pyttipanne
trening : håper på TrippTrapp2
hvor mye kalorier er det i en hel/halv kylling uten skinn ?
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Minelli3. september 2001
Hei Isa!

Nei, ikke gå på vekta rett etter helga når du har kommet ned på 69-tallet igjen...er mye bedre å vente litt, til helga har lagt seg.

Skulle ønske at middagen stod ferdig på bordet når jeg kom hjem fra jobb eller trening, en sunn, god, middag. Hadde ikke det vært fint? Jeg også sliter litt med det, skal prøve å gå igjennom noen av "slankekokebøkene" mine og se om det er noen tips der...har jo fortsatt utrolig mange kyllingfileter i fryseren!

Har du forresten prøvd grillaks? Jeg synes de er kjempegode, og lettvinte, men litt dyre, da! Har gjerne salat ved siden av, og kanskje en liiiten baguett. Det blir både sunt og godt!

Ha en fin-fin uke!

Klem fra Minelli...som er litt misunnelig på hytteturere og sydenfarere...
c.AuthorAlias Blomsten3. september 2001
Hei isa :))

Se det..under 70 kg!! Du må jo være rimelig nærme målet ditt du nå. Vet ikke hvor langt ned du skal, men *S* du har vært superflink!!!
..Og du..beviset på det er jo at venninnen din også blir inspirert, starter med å gå ned i vekt siden hun er blitt så motivert av deg. Artig! :o)9 Hun ser det fungerer, altså vil hun prøve hun også!!
BRA!!

Hilsen meg
Blomsten...som stemmer i at å steke grønnsaker og ha i litt kjøtt av noe slag, kylling, svin etc..er kjempegodt :))) Nå kan vi ikke spise mere enn 1 potet, 100 g ris når vi går på GR, men *S* gleder meg til å spise mere av det på GR-stabilisering ..nam nam....

PS!
Ellers er faktisk røkt kolje kjempegodt med raspete gulrøtter med ristede sennepsfrø og rosiner......
c.AuthorAlias aas3. september 2001
Hei! Jeg er rett og slett RÅmisunnelig på deg fordi du ser 6-tallet! Gleder meg som et barn til jeg ser det selv...(har 7 kg igjen.....) Du har virkelig vært kjempeflink!
Har du prøvd pastasalat til middag? Her kan du variere i det uendelige, dessuten får du i deg masse sunne grønnsaker! Wok er også en deilig, rask middag! Perfekt med ris til! Dessuten ser det lekkert ut....

Ha en fortsatt god slankedag!

klem, aas
c.AuthorAlias pipp3. september 2001
Gratulerer med å være under 70 igjen Isa!
Håper jeg også kommer i siget snart. Får atter en gang la meg inspirere av deg.
Pipp
69,9 kg

Under 70 ihvertfall !!

men i dag er jo lørdag og har planer om å spise litt god mat.... vi får se. synes slankingen går bra om dagen, og jeg er glad jeg ikke ga meg !!

Skal prøve å få lest dagbøkene deres og skrevet i de i helgen, men det er så mye å gjøre !!!

Takk !

Isa
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Blomsten1. september 2001
Hei Isa...
Der var du under 70 igjen!! ..*S*
Så flott!!
Standhaftighet heter det visst..og målrettethet!!
Det er som det blir sagt verdt å ta med seg for oss andre og ikke minst meg selv, når man føler at det går litt trått og at det er som å gå i 10 meter pr. sekund motvind :)))

Hilsen meg
Blomsten...som håper du koser deg i helgen
c.AuthorAlias Minelli1. september 2001
Hei Isa!

Tilbake på 6-tallet igjen, jo! Synes du er kjempeflink til å holde ut, og ta i de siste krafttakene for å komme ned igjen der du var før ferien. Der ser du at det ikke nytter å gi opp. (Si det til meg om jeg kommer i samme situasjon...!)

Ha en fin lørdagskveld!

Klem fra Minelli
70,1 kg

Snart September allerede !!

Tiden går jammen meg fort. Snart har jeg vært på disse sidene i et halvt år !! Men når jeg tenker tilbake på det halve året synes jeg det har gått kjempefort - og kjempebra. Jeg er fornøyd, hadde jeg vel aldri trodd det skulle gå så bra.

Var ute og handlet klær i går ( fikk lønning ) og fant akkurat det jeg hadde lyst på. En olafrakk og et par svarte bukser ! Alt i størrelse 40, så det er vel der jeg er havnet!! Hold ut dere, det er verdt all slitet !!!

Får ellers mange kommentarer hver dag - begynner snart å bli høy på pæra !! Men det er moro når andre ser det også.

Har kjøpt inn noen mageroster osv. som jeg tenkte jeg skulle prøve. Er det for mye med 3 knekkebrød med et tynt lag magerost på oppå til frokost/lunsj ? 3 * 39kcal for knekkebrødrene blir jo 120 kalorier - er det mer enn 100 kalorier i 3 tynne lag med magerost(3%) ?
Det var jammen meg litt av en nøtt !!!

Ha en flott dag !!!

Isa
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias fabienne31. august 2001
Heisann ISA
Er bare innom en tur for alle som har hjulpet meg slik at jeg har mistet 20kg,og du er en av dem!du er i hvertfall en stor innspirasjon for meg,så kansje om et år så er jeg på 70tallet slik som deg!!!
stOOOOr kos fra fabienne
c.AuthorAlias stella31. august 2001
hei hei
heldig gris...jeg gleder meg til jeg kan handle klær i str 40 pg 38 den dagen tror jeg jegkommer til og feire med en stor fest heheheh

stella
c.AuthorAlias Linn31. august 2001
Hei på deg!
For å få 200 kcal til frokost kan man spise 3 knekkebrød av den vanlige typen, eller 4 knekkebrød av den litt tynnere varianten(ryvita, fiber +)men da går det med litt mer pålegg, men mager smøreost går bra på alle 3 (4) knekkebrødene.
Lykke til med de siste kiloene! Klem Linn
c.AuthorAlias Tarangai31. august 2001
Hei Isa.
Fint at du ikke har forlatt oss ;-) Det med kaloritelling har aldri vært noe for meg, så du får stole på Aas.
Så herlig det må være for deg å handle klær for tiden. Jeg har også fornyet høstgarderoben,men måtte gå opp en størrelse...snufs! Men motivasjonen er tilbake, så da er det vel håp?
God helg.
Tarangai
c.AuthorAlias aas31. august 2001
Nei! Det er ca. 11 kcal i 1 "porsjon" lettost (10 gram). Går ut fra at du mener smøreost. Ihvertfall den letteste osten fra Kavli(jeg bruker lett philadelfia, det er ca. 19 kcal per porsjon). Så 3 knekkebrød = 33 kcal lettost, hvis du ikke smører tjukt på. Hvis det er vanlig ost, veit jeg ikke helt, men 20 g halvfet gulost = 55 kcal.

Håper dette kan hjelpe!

God slankehelg! :)

aas
70,1 kg

Dette går jo bra !!!

Dette går jo bra ! Jeg greier å la være å tenke på melkepletter STORE deler av dagen, og har bestemt meg for å kjøpe litt melkepletter som lørdagsgodis, så kan jeg gleder meg til det ! lurt??? *s*

Deilig å trene for tiden synes jeg - vi burde vært sponsa av staten, så trening burde vært gratis !!

Oppdaterer senere !!

Isa

~~ ~~ ~~
frokost : 1 nutrilettbar
lunsj : pastasalat
middag : kylling i folie ( grete roede oppskrift)
trening : treningsfri i dag
ekstra : vet ikke, kanskje en riskake eller 2 ?
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias amelia30. august 2001
Jepps!
Jeg er kjempe enig! Trening gjor saa godt at det vitterligen skulle ha vaert sponset av staten. En aerobic klasse her og der har alle godt av. Ogsaa blir man i saa godt humor- ikke sant?
Takker for positive kommentarer til min dagbok! Og det er HELT klart at du kommer til aa vaere under 7 igjen. Neste uke! Eller kanskje i morgen alt?

Amelia
c.AuthorAlias alex30. august 2001
Hei Isa!

Ehhhh.....Når jeg har frukt/grønsakdag( når jeg faktisk greier å gjenomføre det..) spiser jeg frukt/grønsak til frokost,mm,lunsj og kvelds. Til middag har jeg grønsaksuppe(god,mettende og lite kalorier) Men nok om det.
Du har kommet i den gode sti igjen, det er bra! Snart er du nede i 69/68 kg igjen!

Ha en fortsatt fin dag.

klem Alex
c.AuthorAlias Jenta*S*30. august 2001
Heiiii!
TUSEN takk for koselig kommentar Isa...jeg vil gjerne bli med deg i tankene på SATS*S*.... hihi:0)...på ordentli' en gang også hvis vi får sjansen da:0)...ser det går fint med deg! Kjempeglad for det! Jeg tar en liten langhelg pause fra slankingen jeg nå.Skal på fest og moro i helga, så jeg trenger rett og slett litt fri fra kcal telling og slanking!:0)Men kommer tilbake til mandag med masse nytt pågangsmot for å gå mot tosiffra innen 16 september:0)!!!
Skal ikke gi meg, jeg lover!
Ha en flott helg ,Isa!

Stooooor klem fra Jenta*S*
c.AuthorAlias Minelli30. august 2001
Hei Isa!

Så strålende at du går så lett ned igjen da! Er jo ikke lenge til du er tilbake på 6-tallet!

Lurt å bare unne seg godis i helgene, det skal i alle fall jeg forsøke når jeg har nådd slankemålet mitt! Er fast bestemt på å skille mellom hverdag og fest...ellers kommer jeg til å være på slankern resten av livet!

Ha en strålende dag!

Klem fra Minelli

PS! Fant du noe nytt å begynne med på Panduro eller?
c.AuthorAlias lene30. august 2001
Kjempeflott å lese at det går bra for deg igjen Isa. Snart er du under 70 igjen...
Hilsen Lene
70,5 kg

Sakte, men sikkert....

Sakte, men sikkert går det riktig vei igjen. Det er tøft nå synes jeg, men det hjelper masse med all støtte og motivasjon jeg får fra dere. Lurer på hvor jeg hadde vært uten denne siden... TAKK!!! :)

Ellers satt jeg meg ned med Grete Roede kokeboken i går - lett og effektivt(eller hva den heter) og fant mye jeg har lyst til å prøve. Trenger litt tips, og synes det var kjekt at det stod kaloriinnholdet. Da får man ihvertfall en liten pekepinn !

Ellers fikk jeg tips om å prøve litt "ordentlig" frokost. Tenkte jeg skulle gå til innkjøp av magerost i dag - er det smøreost eller ? Og hvem er gode ?
(jeg er nemlig ikke så bevandret i de hyllene i butikken!)

Takk igjen for at dere er her !! Og takk for chatten i går !

Isa

~~ ~~ ~~
frokost : 1 nutrilettbar
lunsj : pastasalat
middag : pastasalat
trening : 10 min yoga + håper på HøyPuls
13 i heiagjengen
c.AuthorAlias abraxas30. august 2001
Takk for hilsen i dagboka mi. Du spurte hvor i Italia vi var. Vi reiste til Sardinia - kjempefin plass. (Matporsjonene var ganske små, mye mindre enn vi er vant til i Norge).

Lykke til videre! Det går opp og ned, før du veit ordet av det, kan du rase nedover igjen.

Klem fra abraxas
c.AuthorAlias RH29. august 2001
Se der ja, dette er riktig vei! Kjempe fint Isa! Nå kommer motivajsonen tilbake straks skal du se

Magerost er helt ok!

Ha en kjempe god natt!

Masse motivasjonsklemmer fra RH
c.AuthorAlias Berta29. august 2001
Heisann !
Jeg er full av beundring !! Du verden for en flott nedgang du har hatt. Nå må du hente frem det mest positive i deg og ikke ødlegge det flotte du har fått til. Mitt råd er og ikke stresse med å gå ned mere med en gang. Legg inn noen små godbiter i uken som gjør at du ikke sprekker så vanvittig. Du trenger lang tid å stabilisere deg etter et stort vekttap, så unn deg litt hvis du er lei , men ikke så mye at vekten går opp. Så kan du på ny ta fatt på resten du vil ned når den store iveren er der !
Husk at det tar faktisk min. 1 år å stabilisere vekten etter en slankekur.
Jeg sier det igjen.... UTROLIG flink har du vært ! :))
Ikke gi deg nå !
Hilsen fra Berta
c.AuthorAlias vår29. august 2001
Hei, Isa
Du er toppen! Tenk å ha blitt kvitt SÅ mye fett! Klart du fortsetter til du er ferdig. Det kan da ikke være lenge til? Og så klart fortsetter du å holde deg til gode vaner når du er så slank som du vil være. Selvsagt! Det er ellers ikke rart at du har behov for andre matvarer enn dem du har spist i det siste. Kroppen vil sikkert ha litt mer variasjon. Det kan den jo få, men Grete Roede-retter er sikkert bedre enn Melkepletter ...
c.AuthorAlias vår29. august 2001
Hei, Isa
Du er toppen! Tenk å ha blitt kvitt SÅ mye fett! Klart du fortsetter til du er ferdig. Det kan da ikke være lenge til? Og så klart fortsetter du å holde deg til gode vaner når du er så slank som du vil være. Selvsagt! Det er ellers ikke rart at du har behov for andre matvarer enn dem du har spist i det siste. Kroppen vil sikkert ha litt mer variasjon. Det kan den jo få, men Grete Roede-retter er sikkert bedre enn Melkepletter ...
c.AuthorAlias Minelli29. august 2001
Hei Isa!

I dag tas alle oppmuntrende kommentarer med stor takk!

Nei, jeg så ingenting fra pressekonferansen på TV i går, de gadd sikkert ikke vise det. Men assistenten min er glad, for hun har fått armen sin vist i Aftenposten og på internett...med en EURO-klokke!

Smøreoster er kjekt, den blå magerosten. Den inneholder 7% fett, men det finnes også en som bare inneholder 3% fett. Den smaker det ikke så mye av. Jeg pleier å ha krydder oppå, så blir det litt mer smak uansett!

Ha en fin-fin slankedag!

Klem fra Minelli
c.AuthorAlias alex29. august 2001
Hei.
Du, hvilke nutrilettbar er det du kjøper mest? Du skal jammen ha honnør for at du har greidd å gå så mye ned i vekt! Kan tenke meg at du har en vilje av stål...... Hvordan greier du å være så flink?? Send over litt "flinkhet" til meg!! Jeg begynte her lenge før deg (tror jeg) Men du raser fra alle og enhver.......

Jeg har internett bare på jobben, så jeg får ikke chattet på kvelden buhuuuuu...... jobber fra kl8-16 og da er det ikke særlig aktivitet der.

Du får ha en strålendes fin dag!
Alex

c.AuthorAlias Nin29. august 2001
Hei Isa!
Takk for hyggelig kommentar! Yepp - da er vi igang - jeg har vært flink i nesten 1 hel dag...*ler* -og du i 21/2 dag....da er det jo bare å fortsette da!!! *ler*
Ha en flott dag!
Nin
c.AuthorAlias Victoria29. august 2001
Hei Isa :-)

Jeg synes den vanlige blå-tube-magerosten er den beste, så kan du slenge en skinke-skive oppå. Veldig godt, og kalorifattig. Ellers er Philadelfia Light utgaven veldig god! Det er det masse gode oppskrifter i GR- boken, min favoritt er sånne svinekjøtt-grillspyd med gul ris. NAM! :-) (Har 2 GR-kokebøker så jeg husker ikke helt hvilken den står i.) Godt du er i gang igjen nå! :-)

Klem fra Victoria
c.AuthorAlias abelone29. august 2001
Hallo Isa!

God morgen, og takk for hyggelig prat i går!
jeg åleier å bruke de blå tubene med magerost. Enten reke eller skinkevarianten. Ofte bruker jeg kylling eller kalkunpålegg også.

Gratulere med nedgang. Måtte det fortsette sånn!!

Abelone
c.AuthorAlias aas29. august 2001
Hei! Stå på!
Kvali har noen skikkelig magre mageroster på tube. Men de ser ikke så lekre ut (litt "grå"). Ellers har Philadelfia magerost som smaker litt bedre, men har litt høyere kaloriinnhold. Det er godt å skjære eplebiter å ha oppå. Ellers har Spis en 3% fett leverpostei, som kun har ca. 100 kalorier/100 gr. Prøv deg fram; slankemat trenger ikke å være kjedelig.

klem, aas
c.AuthorAlias Hydra29. august 2001
Godmorn Isa!
Eg synst kokt skinke eller hamburgerrygg er gode pålegg, 10-12 kcal per stk. Har masse agurk, tomat, paprika og gjerne friske krydder på (basilikum!), og masse peppar. Gjerne lauk eller purre om du liker litt meir smak. Magert og veldig godt.
Forøvrig et eg lite brød om dagen, tar heller eit lite stykke laks/makrell/tunfisk/omelett osv med salat til, det er kjempegodt men avheng sjølsagt av at ein er glad i å kokke litt på morgonen.
Lykke til :-)
c.AuthorAlias pipp29. august 2001
Flott at du har fått motivbasjonen tilbake, Isa. Send over en liten posjon motivasjon til meg også er du snill...

Når det gjelder magerost synes jeg det er godt med de som har litt urter og litt smak i seg. Alternativt bruker jeg å skjære litt purre og ha på toppen. Det gir masse smak og er deilig!
Ha en god dag!
Pipp
70,7 kg

Hva hadde jeg gjort uten dere ?????

Tusen hjertelig takk for kommentarer, tips og "litt kjeft" i går. Det trengte jeg !! *s*

Gårsdagen var tøff - akkurat som den første slankedagen - den som pleier og ende i kjempesprekk på kvelden....Men det gikk bra. Bestemte meg for å spise en nutrilettbar til kvelds og det funka som kveldskos !

Takk igjen, det er godt å være tilbake !

Isa

~~ ~~ ~~
frokost : 1 nutrilettbar
lunsj : pastasalat
middag : pastasalat
trening : 10 min yoga, TrippTrapp1
ekstra : 1 nutrilettbar + 1 riskake
8 i heiagjengen
c.AuthorAlias Blomsten29. august 2001
Hei Isa..

Godt å se at du er back-in-track igjen !!! :))) Viktig det. Det er jo noe vi alle skal lære oss.
Er nok mange av oss som har et vektproblem. Vi må alltid være litt mere forsiktie, tenke litt på dette.
Dvs. etter utskeielser så kommer litt magrere dager. Det er jo en endring av livsstil vi ønsker. Før så ble jo en utskeielse den ene dagen til en utskeielser den andre dagen osv.
Bare det at du er på rett vei igjen er jo superflott! !:)))
Det beviser bare at du ikke gir opp..

Lykke til videre med slankeuken og ha en fin dag...og du.....nå er det jo ikke langt igjen til du er under 70 igjen. Ja, for er det rundt 69 du skal veie??

Hilsen meg
Blomsten..som skal på kontrollveiing på GR i dag og starter stabiliseringskurs hos GR 1 år 3. september for å kunne holde vekten min videre fremover.....
c.AuthorAlias Minelli28. august 2001
Hei Isa!

Se der er du på vei nedover igjen! Det er kjempebra! Du har jo allerede opplevd å se 6-tallet i ganske mange dager! Det er jeg skikkelig misunnelig på, samtidig som jeg ønsker at du kommer dit raskt igjen. Klarer du det, så skal jeg også klare det! Nemlig! Det er godt å ha deg tilbake igjen, som den sprudlende Isa!

Klem fra Minelli
c.AuthorAlias ceci28. august 2001
Hei igjen !

Jo, salat ja. Jeg varierer mellom to typer hovedsakelig, enten en med pasta og kalkunbog eller en med pasta og tunfisk fra boks. Jeg har funnet ut at en sånn boks med kalkunbog passer til tre lunsjsalater, da blir det ca 100 gram hver lunsj. Tunfisk kjøper jeg på boks med vann, og jeg bruker en halv boks per lunsj (ca 70 gram). I hver salat tar jeg også pastaskruer e.l., koker opp 50 g pasta til en salat, og det blir passelig mye. Jeg fant ut at det er mye mer kalorier i pasta enn i kalkun og tunfisk, derfor har jeg bestemt meg for å bruke ca 70-100 gram av fisk eller kjøtt i en lunsj. Så kan jeg heller redusere pastamengden til 35-40 g, men det blir liksom litt flisespikkeri da. Du vet, drive å veie opp 38 g pasta, det føles merkelig.

Når det gjelder frokost har du sikket hørt en million ganger at det er viktig å spise det. Nå som du har startet så fint med nutrilettbarer i bilen - hvorfor ikke gå over til noe annet du kan spise i bilen ? Så kan du gå over til å ta 10 minutter ved frokostbordet etterhvert. Det beste er jo å sitte ned litt og kose seg litt med maten. Jeg foreslår at du kan prøve med knekkebrød til frokost. Knekkebrød med magerost er greit å ta med i bilen, pålegget faller i alle fall ikke av... men det blir smuler da ;) Og hvis du ikke liker brød så kan du prøve frokostblanding, havregryn med melk, bran flakes med yoghurt, grøt. Mange muligheter vet du. Ingen som sier at du ikke kan spise pastasalat til frokost heller ! det er lov å prøve *S*

ceci
c.AuthorAlias Jenta*S*28. august 2001
Heiiii!!
Sorry!:0( at jeg ikke fikk vært innom deg i går!Men nå ser jeg jo at du er i siget igjen!! Det var det jeg visste!Du er jo en av mine store inspirasjoner! Du kan IKKE gi opp!Lov meg det:0)!
GODT å ha deg tilbake!!

Stor klem fra Jenta*S*
c.AuthorAlias ceci28. august 2001
Hei Isa !

Du, jeg lurer på hvorfor du ikke prøver å gå over til vanlig mat ? Skjønner at du trenger noen dager nå med nutrilett-barer, men jeg tror det ville være lurt å bytte ut en av dem med mat. Hva med å prøve frokost mer som vanlig ? Bare tenker på at du trenger jo å komme inn i sunne vaner med sunn frokost før du slutter slankekuren. Det er klart at du går raskere ned med slankeprodukter, men du lærer jo ikke hjernen gode vaner på den måten ?

Vel, det var noen tanker fra meg. Jeg tror ikke jeg hadde greid å bytte ut mat med nutrilettbarer uansett om de smaker godt eller er mettende eller begge deler.

Ellers må jeg si at jeg er fortsatt imponert over hvor flink du har vært hele veien (nesten da...), du viser en vanvittig viljestyrke !

Lykke til !

ceci
c.AuthorAlias Nin28. august 2001
Hei!
Så flott at du har evnen til å ta deg inn igjen på den måten! Det kan du være stolt av!
Ha en god dag!
Nin
c.AuthorAlias RH28. august 2001
Se der ja! Nå går det nedover igjen! Veldig bra! Riktig innstilling har du fått igjen og det er kjempe bra Isa! Vi vil jo aldri se deg her oppe noen gang mer vet du!

Håper alt er bedre i dag med deg! Og gratulerer så masse med vekttapet!

Masse stå på klemmer fra RH
c.AuthorAlias lene28. august 2001
Flott Isa. Nå er du tilbake i siget igjen. Du skal se at det ikke er så ille når bare du kommer skikkelig igang igjen nå...
Klem fra Lene
71,0 kg

Sinnsyk i gjerningsøyeblikket ???????

Jeg lurer på hva jeg har holdt på med. De siste dagene har spist, spist og atter spist og bare døttet i meg det jeg har kommet over. Har spist masse sjokolade, potetgull, smågodt og NULL trening.
Har mistet ALL motivasjon og kommet med de utroligste unnskyldninger til meg selv på hvorfor jeg ikke har trena.

HJELP !!!!!!!!!!!!!!!!

Har startet bra i dag med yoga og nutrilettbar til frokost, men hvordan jeg skal greie å motivere meg utover dagen vet jeg ikke. Synes hvert minutt er en kamp , og lysten på MelkePletter er STOR !

Jeg får ta 1 minutt om gangen.. I tillegg er det første dag på jobb etter ferien, så det er jo litt ekstra tungt i seg selv...

Isa

~~ ~~ ~~
frokost : 1 nutrilettbar
lunsj : kyllingsalat
middag : pyttipanne + 1 brødskive
kvelds : 1 nutrilettbar
ekstra : 1 riskake
trening : 20 min yoga + ( håper på Aerobic 2)

Oppdatering : nå er klokka 15.20 og det har gått bra hittil...Dette skal jeg greie !!
8 i heiagjengen
c.AuthorAlias RH27. august 2001
Neimen Isa da! Dette er ikke deg! Hører jo hva du sier her, men kan liksom ikke tro det! Skjønner deg også veldig godt at du nå endelig tar igjen noe av det tapte! Men som du vet så kan man bare ikke gjøre sånn lenger, vi har annlegg til og legge på oss og det blir dessverre ikke borte selv om vekten er nede!

Men Isa dette skal gå bra skal du se! Husk all den tunge jobben du har vært igjennom for å bli kvitt dette fettet da! Du vil jo ikke igjennom det en gang til du heller?

Stå på du Isa! Du vet at du kan og det vet jeg også!

Masse motivasjonsklemmer fra RH
c.AuthorAlias Hydra27. august 2001
Hei Isa
Eg kjenner følelsen, det er rart korleis motivasjonen berre plutseleg kan bli borte, mens andre gonger kan ein drive på i vekesvis utan problem.
Du trur ikkje det hadde hjelpt med ein ordentleg frokost da, det går jo eitpar brødskiver med magert pålegg på ein nutrilettbar...?
Så flink som du har vore så treng du kanskje litt slankefri, berre ikkje la det gå for langt! Lykke til, ha ei fin veke!
c.AuthorAlias Maple27. august 2001
Eg har hatt mange av dei tilbakefalla. Då har det hjelpt for meg å tenke at no skal eg ikkje gå ned, men stabilisere.

Dette tar du inn igjen veit du!! Dessuten, viss du tar ein titt på slankekurva di, er du langt frå tilbake på skratch. Du har komme kjempelangt faktisk!! Du har vore superflink!!

-Maple
c.AuthorAlias Becky27. august 2001
Stå på videre! Du har jo vært så flink..men de holdningene dine -ja de kjenner jeg godt igjen. Jeg har ikke hatt dem på disse tre ukene jeg har vært her inne...men hadde dem ofte før!
Og jeg har falt for fristelser flere ganger etter at jeg startet også..men da bryr jeg meg liksom veldig om at jeg har puttet noe inn som ikke skulle vært der ja!
Stå på-dette klarer du fint!:)
Klem fra Becky
c.AuthorAlias lene27. august 2001
Isa da - nå må du ta deg i sammen igjen. Tenk hvor mye du har slitt for å gå ned i vekt? Ønsker du virkelig å gå opp igjen?
Prøv å motiver deg selv nå til å slank deg ferdig. Du har jo ikke langt igjen i det hele tatt. Dette klarer du hvis du vil Isa - det har du bevist før.
Hilsen Lene som er litt streng med deg nå.
c.AuthorAlias Minelli27. august 2001
Hei Isa!

Ikke gi opp da! Du er jo mitt store forbilde! Og du er jo faktisk ikke ferdig med å slanke deg ennå, vet du, selv om målet egentlig var nådd. Nå er det jo den store oppfølgningen som kommer; det å lære seg riktige matvaner og godisvaner som gjør at vekta holder seg på stedet hvil! Det gjør den IKKE om du spiser sjokolade og potetgull, aller verst er det å spise de to tingene sammen! Hvis du føler at du absolutt må ha godis, kan du ikke prøve å overbevise deg selv om at du bare får lov til å spise det ETTER at du har vært flink og trent for eksempel? Eller tillate deg selv å spise godis en dag i uka? Må faktisk bare skryte litt av meg selv i den forbindelse...har nemlig ikke lyst på godis om dagen! Suget er helt borte! Det klarer seg liksom med en nutrilettbar til frokost!

Dette klarer du, Isa! Du har jo bevist det mange ganger tidligere!

Og du...det blir helt sikkert en fin dag UTEN melkepletter også!

Stor klem fra Minelli
c.AuthorAlias aas27. august 2001
Hei!
Dette er bare småtterier! Du tar deg inn igjen! Nå er det ny uke og nye muligheter. Tenk på hvor mange kilo du har greid å gå ned; dette vil du vel ikke kaste bort?
Stå på!

klem, aas
c.AuthorAlias pipp27. august 2001
Kjenner meg veldig godt igjen, Isa. De siste par ukene har det vært for mange fristelser og jeg har hatt en skikkelig "gi faen-holdning" når det gjelder hva jeg har puttet i munn og mage.
Vi får prøve å motivere hverandre og finne "styrken" igjen. Dette klarer vi vet du!
Klem fra Pipp
68,6 kg

?

har ikke så mye lurt å si i dag...
synes det går bra både med trening og mat, og gleder meg til helgen for da skal jeg på grillfest ! ( 2 stk ....)

skriver mer senere ( er litt trøtt...)

isa
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias på slankeren23. august 2001
Jeg skal gifte meg 15 sept 01 ikke lenge igjen nå.Når i april er det du skal gifte deg???
Du som har vært så flink klarer nok og holde vekta tank 27 kilo helt vannvittig.
Lykke til med all planlegging det er kjempegøy
c.AuthorAlias Tavannda23. august 2001
Er skikkelig imponert over den selvkontrollen du har vist for å klare å gå ned så mange kilo. Er du fornøyd nå eller skal du ta av enda mer? Hvor mye pastasalat spiser du til middag som regel? og hvor mange kcal spiser du om dagen? Kanksje jeg kan lære litt i selvbeherskelse her... hehe
c.AuthorAlias Minelli22. august 2001
Hei Isa!

Baklengsslanker deg du også? *S* Litt uforklarlig gjør vekta et hopp i gal retning, sånn uten videre, og til tross for at man ikke har skeiet ut! Det retter seg helt sikkert, det gjorde det for meg!

Hyggelig med grillfester, kanskje jeg også skal grille... kyllingfileter???

Ønsker deg en fiiiiin dag!

Klem fra Minelli

c.AuthorAlias RH22. august 2001
Det er vel ikke alltid man har så mye og si, men jeg vil iallefall si deg noe som jeg har sagt mange ganger før! Bare det at du er her og viser oss andre at det går ann gir iallefall meg masse motivasjon! Kjempe flink er du!

Masse klemmer fra RH
c.AuthorAlias Blomsten22. august 2001
Hei Isa..*S*

Det er bare sånn noen dager er det!! Noen dager er ikke så spesielle at man har noe å fortelle. Dessuten.*S*..så er det noen dager som tilsynelatende bare er å kaste i bøtta! Alt er helt galt fra man står opp til man legger seg...*ler*

..men *S*..det høres jo ikke ut som om du har det på den måten.!!

Heller en slik...jeg-vil-bare-slappe-av-å-ikke-gjøre-noenting-i-dag-før-helgen-kommer.. *S*

Kos deg Isa, ha en fin dag og håper du får slappet av etterhvert :))))

Hilsen meg
Blomsten....som synes grillmat høres godt ut!!...hm..dessuten lukter det bare himmelsk!!..
68,3 kg

Deilig å være tilbake !!!

Det er godt å være tilbake ! Våkne opp med 20 min yoga og gå og trene etterpå - perfekt start på dagen !! Har ferie 1 uke til, da skal vi pusse opp litt og slappe av litt !

Ellers er grunnen til at vekten viser det den viser i dag at magen min slo litt krøll på seg i går kveld, så jeg tilbragte litt tid på do!! *s*
Så i morgen viser den nok oppgang igjen, men når resultatet viste 68.3 måtte jeg jo skrive det inn!

Har savnet dere alle kjempemasse, og det er så moro og lese i dagbøkene deres og se at det fortsatt går bra ! Dette klarer vi vet dere !!! *s*

Nå skal jeg på SATS og trene aerobic 1 !

Isa

~~ ~~ ~~
frokost : 1 nutrilettbar
lunsj : ?
middag : ?
trening : 20 min yoga + aerobic 1 u/h
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias Linn21. august 2001
Heisann! jeg misunner deg ferien din, så nyt den mens du kan!
lykke til videre, klem Linn
c.AuthorAlias RH21. august 2001
Kos og ha deg tilbake hos oss igjen Isa! Det gir så mye motivasjon og se at noen har klart det og det gjør det ikke umulig for oss andre heller. Kjempe flink har du vært og jeg bøyer meg i støvet!

Ha en kjempe fin dag i dag Isa!

Masse klemmer fra RH
c.AuthorAlias Tarangai21. august 2001
Hei Isa.

Så fint at du er med oss selv om du har nådd målet ditt. Det er jo spennende å følge med deg og se hvordan det går med stabiliseringen!
Lykke til, du er jo knallflink.
Tarangai
c.AuthorAlias Hydra21. august 2001
Hei Isa

Du fortsett med nutrilettbarane dine ser eg ;-) .... Ingen tvil om at det virkar i alle fall, du er fantastisk flink, men får du ikkje lyst på ordentleg mat??
Ha ein fin dag!
c.AuthorAlias Blomsten21. august 2001
Hei Isa..*S*

Oj, det var et stort hopp. Så får det så være at det går litt opp igjen i morgen. Skjønner deg godt at du måtte skrive det opp jeg.. Under 70 og *S* en nydelig, flott morgen som ikke gjør saken akkurat noe verre :)))
Jeg heier i bakgrunnen...nå er det nærmere 28 kg du har gått ned. Tenk på det.

Noen ganger tenker jeg selv på hvorfor jeg ikke startet før med slankekuren min også! Ser jo at det er så uendelig deilig å bli kvitt dem..og tror ikke gleden ved å kaste dem i bøtta er mindre hos deg *S*

Jeg tar av meg hatten. Slapp å gå ned 30 kg selv....25 her...Kan hende nok..men hardt nok..*S*

Så du..er vi ikke flinke.. :)))

Hilsen meg
Blomsten...som heier på sidelinjen og håper dagen blir like flott videre for deg som den hittil har vært!!!
70,5 kg

Tilbake !

Ja, da er jeg tilbake etter 14 dager på Rhodos ! Har hatt det helt topp, og det var litt rart å komme hjem til regn, men det var deilig å komme seg hjem også !
Vekten er jeg vel sånn passe fornøyd med, hadde forventet værre resultater for jeg har kosa meg !

Skriver mer senere - nå må jeg sove !!!


Isa


Oppdatering :
kom hjem klokken 7 i morges, så det kan jo hende vekten ikke er helt å stole på, men vi får se i morgen. Trodde kanskje jeg hadde gått opp 3 kg jeg, så sånn sett er jeg fornøyd!

Ellers er det godt å komme hjem igjen - deilig med egen seng og dusj !! *s*

Dagen i dag har gått lett når det gjelder slanking. Begynte med nutrilettbar og rutinene kom fort tilbake! Det var deilig og i morgen så er det trening klokken 10 - det skal bli deilig !

Takk for kommentarer - det er kommet så mange nye her - kjempeålreit ! *s*

Isa
13 i heiagjengen
c.AuthorAlias lene21. august 2001
Velkommen tilbake Isa. De nyervervede kiloene renner nok fort av deg - så flink som du er så får de jo ikke tid til å feste seg engang.....
Klem fra Lene
c.AuthorAlias Linn20. august 2001
Hei på deg! velkommen tilbake:)
Jeg tviler ikke ett sekund på at de kiloene raser av deg og enda flere med!du er virkelig et forbilde for meg når det gjelder slanking! KLem Linn
c.AuthorAlias Blomsten20. august 2001
Hei Isa. :)))

Så flott at det ikke var flere kilo da. Jeg var 3 uker på Rhodos en gang med is, salater med dressing og gode, fine middager på kvelden med rødvin og annet godt til...Ikke bra for vekten det nei...så 3 kg på 2 uker er ikke så ille det.
Skriver bare under det alle andre sier. Disse kiloene kom fort på..de går gjerne fort tilbake også!! Så sant man er tilbake til vanlig kosthold igjen *S*
Dessuten har du sikkert hatt det kjempekos underveis :)))

Jeg må forresten si at du har vært superflink. Du har veid 95 og nå kun 70. Kjempeflott !!!:)))))
Ja, for når du startet i mars.....så er det vanskelig å forestille seg at man skal klare å holde ut, men her er du!!! nesten 30 kg lettere....*S*
Ja, er det noe rart jeg stemmer i gratulasjonene tross vekttap i ferien!! :)))))

Hilsen meg
Blomsten......som er hjemme fra muttern..og bursdagsfeiring..1 og et halvt kakestykke, grei middag og 2 kuler iskrem..*S*..Det var godt og helt greit!! *S*...
Det er bare å ta en mager dag i morgen det....så får vekten heller være vekt i morgen og vise en halv kilo opp..... igjen *ler*
c.AuthorAlias Becky20. august 2001
Tusen takk for kjempekoselig kommentar i boka mi!
Du ser ut som en superslanker ja..og de kiloene raser av i en fei. Håper jeg klarer å bli like flink som deg!:)
Klem fra Becky
c.AuthorAlias Amorica20. august 2001
Heissan Isa og velkommen tilbake til "gamlelandet"!!!

Håper du har hatt det kjempefint i ferien. De usle kiloene som jar kommet på tar du vekk igjen i løpet av kort tid. Med din vektnedgangshistorie i denne dagboka, så tror jeg ikke at det blir noe problem!

Tilbake til gamle rutiner og hverdagen igjen nå så hjelper det på tenker jeg! Kjempeflink er du!!!

Ha en fin uke!

Klem fra Amor:)
c.AuthorAlias abelone20. august 2001
Hei!

Velkommen tilbake fra ferie!!
Synes ikke du hadde gått opp mye. Da jeg var på korfu i fjor gikk jeg opp 6 kilo på 2 uker. Det var ikke moro. Men jeg var ikke flink i det hekle tatt da.(is, øl, likør etc.hver dag)

Håper du kommer i støtet igjen med en gang!!

Abelone
c.AuthorAlias Savanna20. august 2001
HEisann!
Så gjennom dagboken din og så hvor flink du har vært! Dette vil jeg også prøve å klare! Som du ser ligger jeg også på fedme! (du ligger selfølgelig ikke der lenger du! Så flink! *s*

Lurte på hvordan du gjorde dette og hvordan du motiverte deg? Tar imot tips! Fra alle kanter jeg!

Savanna
c.AuthorAlias RH20. august 2001
Velkommen tilbake!

Kjempe flink har du vært! Disse usle kiloene går fort av igjen! Man skal jo kose seg litt i ferien ikke sant! Velkommen tilbake iallefall! Koselig og ha deg tilbake! Sov godt:-)

Masse klemmer fra RH
c.AuthorAlias Jenta*S*20. august 2001
Hei og velkommen tilbake:0)!
Syns ikke du hadde gått opp så mye,jeg!*S* Det klarer du fort å få bort igjen! Så bra at du har kosa deg masse!
Det fortjente du!!!!

Klem fra Jenta*S*
c.AuthorAlias Hydra20. august 2001
Du har i allefall klart deg betre gjennom ferien enn meg! Velkomen tilbake og lykke til framover, du kan jo ikkje ha langt igjen til målet ditt forresten?
c.AuthorAlias Oriane20. august 2001
Jeg ble bare helt stum av beundring da jeg så at du faktisk har gått ned 25 kilo! wow! Det er helt utrulig masse da!
At vekta går litt opp når man er på ferie er ikke så rart da..man ligger jo mest og triller på stranda og drikker rødvin..dessuten tror jeg ikke de kiloene sitter så hardt heller..De har jo ikke hatt tid til å "feste" seg helt. Hmm..for noen teorier jeg har! Den der er ikke vitenskapelig bevist, ennå i allefall!

Ha en god dag
Oriane
c.AuthorAlias Minelli20. august 2001
Hei Isa!

Velkommen tilbake...har savnet deg!

Ja, i dag regner det, men vi har faktisk hatt mye bra vær, og et skikkelig uvær!

Synes du har klart deg bra mht vekta, jeg. Du har jo kost deg! Hadde vært mye verre om du synes du hadde vært kjempeflink, og så pekte vekta likevel oppover!

Klem fra Minelli
c.AuthorAlias Maple20. august 2001
Velkommen frå ferie! Er det ikkje deilig?

Lykke til no etter ferien!!
-Maple
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.