← Alle dagbøker
Isa
52 år176 cm165 innlegg
2001
0 følgere
Start95,5 kg
Sist70,6 kg
Endring−24,9 kg
BMI nå22,8
📉 Ned 20+ kg📓 100+ innlegg🔥 100 dager på rad
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka 11. september 2001
70,6 kgTakker for meg for nå !!
Hei !
Ta det med ro, jeg skal ikke gi opp slankingen, men jeg føler at jeg trenger litt pause fra dette. Føler at jeg ikke har nok tid til å følge med dere andre, skrive i dagbøker osv, og da er jo noe av poenget borte. I tillegg føler jeg at jeg fokuserer litt for mye på mat og slanking, så jeg velger å ta en pause herfra, men jeg kommer helt sikkert tilbake.
Jeg har INGEN planer om å gå opp i vekt igjen !!!
Trene på SATS 3-4 ganger i uken, spise regelmessig og kose meg i helgene er planen !
Takk alle sammen, for den støtten dere har vært mot målet mitt. Dere er bare helt utrolige, og jeg kommer nok til å komme innom med jevne mellomrom, men jeg føler ikke jeg har tid til den daglige kontakten !
Takk igjen - jeg hadde ikke klart det uten dere !!
Klem
Isa
P.S. i dag har jeg på meg knekort skjørt og høye svarte støvletter for første gang på jobb ! For en følelse !! *s*
P.S.S mailadressen min er forresten : isa_74@spray.no
7. september 2001
70,5 kgHelg !
Endelig helg, og denne helgen skal vi på hytta vår sammen med noen venner. Skal bli deilig å komme seg litt bort!
Håper alle sammen får en flott helg !!
Isa
6. september 2001
70,4 kgFlink jente !!!
Må skryte litt av meg selv, synes jeg har vært flink. Det går greit med slanking og har funnet ut at det hjelper med en nutrilettbar om kvelden mot sjokoladesuget. Da har jeg den og glede meg til!! Den metter godt også, så da er det lissom greit! Dumt at det er litt over 200 kalorier i den, hadde passet bedre med ca 100!! *s*
Det er deilig å trene på SATS, og angrer på at jeg ikke startet før.
Ha en strålende slankedag der ute dere - dette klarer vi !!!
Isa
~~ ~~ ~~
frokost : 1 nutrilettbar
lunsj : 2 rundtstykker + 1 banan
middag : kylling ?
kvelds : 1 nutrilettbar
trening : treningsfri idag.
5. september 2001
71,0 kgDet går jo greit jo ???!!
det er bare å komme inn i tankegangen igjen, så går det bra !
Målet mitt nå er å komme meg under 70 kilo igjen og det skal jeg greie så fort jeg kan ! Det kan jo ikke gå noe fortere !
Takk for kommentarer - rekker ikke å skrive så mye til dere. Sorry !
Isa
~~ ~~ ~~
frokost : 1 nutrilettbar
lunsj : 2 rundstykker med banan
mat før trening : 1 nutrilettbar
mat etter trening : kylling
trening : Aerobic 2
4. september 2001
71,6 kgDette går ikke riktig vei ! *snufs*
Uffameg, i dag var det tungt å se resultatet på vekten. Men jeg kan bare skylde meg sjøl, finne på alle dumme unnskyldninger, men det er bare å starte på nytt igjen i dag. Er jo flink og trener, men det er en del ting som har skjedd i det siste som gjør at matvanene har gått litt føyka, også har jeg tenkt : det er sikkert ikke så farlig....
Dumt av meg, jeg vet akkurat hva jeg gjør feil også !
Takk for at dere er her !!
Isa
~~ ~~ ~~
frokost : 1 nutrilettbar
lunsj : 1 nutrilettbar
middag : pyttipanne
ekstra : 1 nutrilettbar
trening : TrippTrapp2 (puh!!)
3. september 2001
69,9 kgMandagsmorgen...
det er mandag morgen igjen - nye muligheter for denne uken ! Til helgen skal vi på hyttetur med et vennepar, men siden hun har blitt så inspirert av min slanking, så har hun også begynt - og gått ned litt - så jeg tror nok det skal gå greit.
Koste meg i helgen med pizza og sjokolade, så jeg orket ikke å gå på vekten i dag! Men man blir jo ganske fort mett og lei, så jeg tror det er lurt at jeg får spist litt i helgen, så blir jeg ikke så sugen på det ellers i uken.
Sliter litt med middager om dagen, fantasien er ikke på topp...
Lykke til alle dere der ute !!
Isa
~~ ~~ ~~
frokost : 1 nutrilettbar
lunsj : 2 brødskiver med kyllingpålegg
middag : pyttipanne
trening : håper på TrippTrapp2
hvor mye kalorier er det i en hel/halv kylling uten skinn ?
1. september 2001
69,9 kgUnder 70 ihvertfall !!
men i dag er jo lørdag og har planer om å spise litt god mat.... vi får se. synes slankingen går bra om dagen, og jeg er glad jeg ikke ga meg !!
Skal prøve å få lest dagbøkene deres og skrevet i de i helgen, men det er så mye å gjøre !!!
Takk !
Isa
Snart September allerede !!
Tiden går jammen meg fort. Snart har jeg vært på disse sidene i et halvt år !! Men når jeg tenker tilbake på det halve året synes jeg det har gått kjempefort - og kjempebra. Jeg er fornøyd, hadde jeg vel aldri trodd det skulle gå så bra.
Var ute og handlet klær i går ( fikk lønning ) og fant akkurat det jeg hadde lyst på. En olafrakk og et par svarte bukser ! Alt i størrelse 40, så det er vel der jeg er havnet!! Hold ut dere, det er verdt all slitet !!!
Får ellers mange kommentarer hver dag - begynner snart å bli høy på pæra !! Men det er moro når andre ser det også.
Har kjøpt inn noen mageroster osv. som jeg tenkte jeg skulle prøve. Er det for mye med 3 knekkebrød med et tynt lag magerost på oppå til frokost/lunsj ? 3 * 39kcal for knekkebrødrene blir jo 120 kalorier - er det mer enn 100 kalorier i 3 tynne lag med magerost(3%) ?
Det var jammen meg litt av en nøtt !!!
Ha en flott dag !!!
Isa
Dette går jo bra !!!
Dette går jo bra ! Jeg greier å la være å tenke på melkepletter STORE deler av dagen, og har bestemt meg for å kjøpe litt melkepletter som lørdagsgodis, så kan jeg gleder meg til det ! lurt??? *s*
Deilig å trene for tiden synes jeg - vi burde vært sponsa av staten, så trening burde vært gratis !!
Oppdaterer senere !!
Isa
~~ ~~ ~~
frokost : 1 nutrilettbar
lunsj : pastasalat
middag : kylling i folie ( grete roede oppskrift)
trening : treningsfri i dag
ekstra : vet ikke, kanskje en riskake eller 2 ?
Sakte, men sikkert....
Sakte, men sikkert går det riktig vei igjen. Det er tøft nå synes jeg, men det hjelper masse med all støtte og motivasjon jeg får fra dere. Lurer på hvor jeg hadde vært uten denne siden... TAKK!!! :)
Ellers satt jeg meg ned med Grete Roede kokeboken i går - lett og effektivt(eller hva den heter) og fant mye jeg har lyst til å prøve. Trenger litt tips, og synes det var kjekt at det stod kaloriinnholdet. Da får man ihvertfall en liten pekepinn !
Ellers fikk jeg tips om å prøve litt "ordentlig" frokost. Tenkte jeg skulle gå til innkjøp av magerost i dag - er det smøreost eller ? Og hvem er gode ?
(jeg er nemlig ikke så bevandret i de hyllene i butikken!)
Takk igjen for at dere er her !! Og takk for chatten i går !
Isa
~~ ~~ ~~
frokost : 1 nutrilettbar
lunsj : pastasalat
middag : pastasalat
trening : 10 min yoga + håper på HøyPuls
Hva hadde jeg gjort uten dere ?????
Tusen hjertelig takk for kommentarer, tips og "litt kjeft" i går. Det trengte jeg !! *s*
Gårsdagen var tøff - akkurat som den første slankedagen - den som pleier og ende i kjempesprekk på kvelden....Men det gikk bra. Bestemte meg for å spise en nutrilettbar til kvelds og det funka som kveldskos !
Takk igjen, det er godt å være tilbake !
Isa
~~ ~~ ~~
frokost : 1 nutrilettbar
lunsj : pastasalat
middag : pastasalat
trening : 10 min yoga, TrippTrapp1
ekstra : 1 nutrilettbar + 1 riskake
Sinnsyk i gjerningsøyeblikket ???????
Jeg lurer på hva jeg har holdt på med. De siste dagene har spist, spist og atter spist og bare døttet i meg det jeg har kommet over. Har spist masse sjokolade, potetgull, smågodt og NULL trening.
Har mistet ALL motivasjon og kommet med de utroligste unnskyldninger til meg selv på hvorfor jeg ikke har trena.
HJELP !!!!!!!!!!!!!!!!
Har startet bra i dag med yoga og nutrilettbar til frokost, men hvordan jeg skal greie å motivere meg utover dagen vet jeg ikke. Synes hvert minutt er en kamp , og lysten på MelkePletter er STOR !
Jeg får ta 1 minutt om gangen.. I tillegg er det første dag på jobb etter ferien, så det er jo litt ekstra tungt i seg selv...
Isa
~~ ~~ ~~
frokost : 1 nutrilettbar
lunsj : kyllingsalat
middag : pyttipanne + 1 brødskive
kvelds : 1 nutrilettbar
ekstra : 1 riskake
trening : 20 min yoga + ( håper på Aerobic 2)
Oppdatering : nå er klokka 15.20 og det har gått bra hittil...Dette skal jeg greie !!
?
har ikke så mye lurt å si i dag...
synes det går bra både med trening og mat, og gleder meg til helgen for da skal jeg på grillfest ! ( 2 stk ....)
skriver mer senere ( er litt trøtt...)
isa
Deilig å være tilbake !!!
Det er godt å være tilbake ! Våkne opp med 20 min yoga og gå og trene etterpå - perfekt start på dagen !! Har ferie 1 uke til, da skal vi pusse opp litt og slappe av litt !
Ellers er grunnen til at vekten viser det den viser i dag at magen min slo litt krøll på seg i går kveld, så jeg tilbragte litt tid på do!! *s*
Så i morgen viser den nok oppgang igjen, men når resultatet viste 68.3 måtte jeg jo skrive det inn!
Har savnet dere alle kjempemasse, og det er så moro og lese i dagbøkene deres og se at det fortsatt går bra ! Dette klarer vi vet dere !!! *s*
Nå skal jeg på SATS og trene aerobic 1 !
Isa
~~ ~~ ~~
frokost : 1 nutrilettbar
lunsj : ?
middag : ?
trening : 20 min yoga + aerobic 1 u/h
Tilbake !
Ja, da er jeg tilbake etter 14 dager på Rhodos ! Har hatt det helt topp, og det var litt rart å komme hjem til regn, men det var deilig å komme seg hjem også !
Vekten er jeg vel sånn passe fornøyd med, hadde forventet værre resultater for jeg har kosa meg !
Skriver mer senere - nå må jeg sove !!!
Isa
Oppdatering :
kom hjem klokken 7 i morges, så det kan jo hende vekten ikke er helt å stole på, men vi får se i morgen. Trodde kanskje jeg hadde gått opp 3 kg jeg, så sånn sett er jeg fornøyd!
Ellers er det godt å komme hjem igjen - deilig med egen seng og dusj !! *s*
Dagen i dag har gått lett når det gjelder slanking. Begynte med nutrilettbar og rutinene kom fort tilbake! Det var deilig og i morgen så er det trening klokken 10 - det skal bli deilig !
Takk for kommentarer - det er kommet så mange nye her - kjempeålreit ! *s*
Isa
Klem, Viola.
Pipp
Klem fra abraxas
Du har vært til stor inspirasjon for meg, takk for at du har delt så mye tid med oss !
klem fra ceci
Lykke til videre, håper du kommer innom etter pausen og forteller hvordan det går med deg.
Klem fra Alex.
Jeg håper iallefall at du kommer innom en gang i blandt og viser oss at dette ikke er umulig! Du har jo alltid vært ett kjempe bra forbilde for meg iallefall! Du viser at dette kan gå og at man klarer og holde seg der!
Iallefall kommer til og savne deg masse! Og kos deg masse med din nye kropp!
Masse klemmer fra RH
Skjønner godt at du trenger litt pause fra dette..Har tatt et par selv tidligere.. Det kan bli for mye ja :)
Men du har vært kjempe flink, og kan virkelig være stolt av deg selv !!
Blir spennende å se om/når du kommer tilbake igjen!
Tenker på deg vet du :))
Klem Ingvild
Jeg kommer til å savne deg! VELDIG! Du har vært en inspirasjonskilde for meg. Kom innom av og til og gi lyd fra deg! Lykke til videre. Og jeg ser deg for meg i dag, du er kjempefin!
hILSEN vÅR
En stor takk skal du ha Isa. Du har vært en kjempemotivasjon for meg i tunge stunder. Du er en av grunnene til jeg ikke har gitt opp og at jeg endelig nå er på gang.....
Lov meg bare en ting - ikke gå opp i vekt igjen nå!
Jeg håper at du av og til vil ta turen innom her og fortelle hvordan det går med deg og din slanke kropp.
Stor klem fra Lene
Snufs, snufs! Jeg kommer til å savne deg her inne! Men en gang må man tilbake til sitt "opprinnelig" liv, så jeg har full forståelse for at du vil forlate oss!
Du har ihvertfall vært en utrolig motivasjonsfaktor for meg, og et levende bevis på at det ER mulig å gå ned så mye!
Du må ikke slette dagboka di, da...må jo kunne kikke i den av og til!
Og du! Er sikker på at du tar deg strålende ut i knekort skjørt og de støvlettene! Det er jo bare så stilig!
Ha det bra, Isa! Så ses vi kanskje igjen her inne!
Mange klemmer fra Minelli
Vi sees seinere!
klem, aas :)))
Ja, du har jo allerede en kjempefin vekt i forhold til høyden din. Det skulle bare mangle om du ikke kunne bruke korte skjørt og små topper :)) Gratulerer!!
Lykke til!!!
Og du, sist men ikke minst, kos deg i høstmørket fremover med lange fine kvelder og mye hyggelig samvære med gode venner.
Hyggelig å ha fulgt med deg en stund her inne
Hilsen meg
Blomsten... :))))