← Alle dagbøker
Insanity666
46 år161 cm26 innlegg
2002
0 følgere
Start80,0 kg
Sist77,0 kg
Endring−3,0 kg
BMI nå29,7
📓 10+ innlegg🔥 7 dager på rad
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Helvete
Tror faktisk hele verden er i mot meg for tiden. Begynte på skolen igjen på mandag, der hvor alle er så tynne å perfekte at jeg snart går på veggene. På mandag veide jeg forresten 75, men det var visst for godt til å vare. Stresser med å flytte oxo. Har en enormt dårlig dag idag, burde sikkert egentlig ikke skrive noe her engang. Drittdag, drittliv og på toppen av alt er jeg ekstremt sulten og vi har absolutt ingenting i huset som jeg kan spise uten å få forferdelig dårlig samvittighet og hate meg selv enda mer.
*sutre*
Slanketips?
Dra til Mandal på skalldyrfestivalen, uten noe sted å sove, vær oppe i minst 24 timer i strekk, gå lange turer på stranda i mørket mens du driter deg ut på alle mulige måter og prater i timesvis med fyren du var dødsforelska i når du var 14 (og han 19 - nå 27 forresten) og så kjører du hjem klokka sju om morgenen i en helvetes bakrus og 120 i svingene. Argh. Jeg lærer aldri. Var ikke jeg som kjørte dah, men Hilde var vel ikke mer kjøredyktig går jeg ut fra... Hjelper på vekta iallefall.
Argh
Nå *vil* jeg gå ned mer! Har ligget og vippet mellom 76 og 77 kilo i evigheter. Superirriterende.
Hmf
Vekta står stille igjen. Argh.
Syk :(
Hater å være syk. Har vært syk siden torsdag sist uke, og så gikk jeg ut og drakk på fredag (for det var jo intelligent når du er helt shaky av feber) og kom meg ikke hjem før lørdag halv ti (ingen kommentar) og ble selvfølgelig enda sykere.
Nå har jeg fått hoste oxo, men satser på å være på bedringens vei. Pluss-siden av dette er jo at jeg nesten ikke har matlyst, så slankinga har vært ganske uproblematisk de siste dagene. Men nå er jeg da faktisk vanvittig sulten, skal gå å finne meg noe ikke altfor usunt å gumle på.
Meh
Opp et kilo igjen. Irriterende. Må ta meg sammen nå. En måned til jeg fyller året. Hmf.
Bitch, you''s a hoe, and hoe you''s a bitch...
Hører på en morsom ICP sang. Har vært helt ute av kontroll i matveien hele uka. Har ikke spist så masse, men nesten alt jeg har spist har vært døds-usunt. Satser på å gjenvinne kontrollen snarest, før alle kiloene er på igjen. Jeg gir meg selv 2 uker fra mandag av til å nå 75,0 kg. *krysse fingre*
Argh
Har ikke noe slankende å poste idag, men ett godt tips: ikke gå på rollerblades når du er dritings. Dette virker kanskje selvsagt for de fleste, men om noen har tenkt tanken er det bare å glemme det igjen. *VONDT*! Har forstua lillefingeren. :(
On the bright side har jeg en smule hangover idag, så jeg har nesten ikke spist noe. Ikke den sunne måten å slanke seg på vet jeg, men legger iallefall ikke på meg av det. :/
Stress!
Det lønner seg tydeligvis for vekta (men ikke lommeboka) å være på stesseferie. Har faktisk gått ned et helt kilo til, er jo megafornøyd med det, men er mindre fornøyd med at jeg ble tatt i fartskontroll på vei hjem fra Kristiansand igår kveld. 2500 kr rett ut av vinduet - 94 km/t i 70-sone. Menmen, for å se det fra den lyse siden har jeg i det minste førerkortet i behold. 75 kg - here I come.
Urk
Hmf. Megausunn helg egentlig, men siden jeg da (selv om jeg ikke husker det) var elendig i går (etter overveldende og garantert skadelig alkoholkonsum) og kastet opp i nesten en time, ble jeg iallefall kvitt en haug kalorier. Dessuten klarer jeg ikke spise noe særlig idag heller. Har vondt i hodet oxo. Argh. Sto opp ti over halv tre og har mest lyst til å gå å legge meg igjen.
Hmm
*Håper iallefall det fremdeles er 77 kg dah.* Har skeiet seriøst ut de siste dagene azz, først skippa jeg å trene på tirsdag siden jeg var dårlig, måtte tvinge meg avgårde på Jazzercisen både onsdag og torsdag, og så skulle jeg sykle idag, men det blåste så enormt.
Igår tok jeg da helt av og spiste en hel pose potetskruer mens jeg så TV om kvelden. Var i tillegg dårlig (har vært det de siste dagene) og måtte stå opp i tretida i natt og kaste opp i 1/2 times tid. Er litt bedre idag, satser på jeg kommer meg. Har ikke vært særlig sunn i dag heller dah, og nå er det helg m/ drikking osv. så det spørs jo hva vekta sier på mandag... *sukk*
Skal absolutt ta meg sammen neste uke.
Er i gang iallefall
Ble dessverre megasløv dag idag, ingen trening (drittvær + var sliten og småsyk) + vi spiste Dolly Dimple pizza til middag... Menmen, er uansett på rett vei, så det kan vel ikke være verdens undergang. Må bare ta meg sammen resten av uka så. Er visst meninga vi skal ut i helga, hvis Hilde blir kvitt virusinfeksjonen sin. Kan jo bli gøy, men skal def. ikke drikke så jeg blir dårlig (eller kanskje det hadde vært litt lurt - å bli dårlig altså) i og med at alle her drar på ferie på lørdag. Så om jeg fucker opp er jeg helt på egenhånd. Ikke så good. Nåvel, imorgen er det Jazzercise igjen, + var jo igår. Bare 2 kg igjen til 1. store mål. :)
Tvang meg ut i uværet i dag oxo
Hvis jeg ikke blir syk nå, så vet ikke jeg. ;p
Dro meg opp seint og har egentlig hatt kjempeusunn helg sånn i det hele tatt om jeg skal være ærlig. Alkohol & sjokolade & pai m/ eksotiske frukter osv. Men nå kommer den harde hverdagen igjen i morgen dah, pluss at det er veiedag og vi kan jo lure på hvordan DET går. Regner ikke med å ha gått ned egentlig, men hvis jeg har gått opp blir jeg ganske så sur, har tross alt trent hver jævla dag hele uka.
I dag sykla jeg, klarte runden (22,6 km) på 1 t 6 min, i pisseregn og storm. I morgen er det jazzercise igjen, så da trenger jeg ikke sykle iallefall. Men tirsdag er det på an igjen, håper det har slutta å regne til da.
Hangover de luxe
Gjett hvem som absolutt ikke var i form idag ja, big surprise. Fyllesjuk som få, er det meg eller? Egentlig (i forhold til mange andre ganger) var jeg ikke så verst i form, men ille nok. Fikk ikke sove før halv sju imorges, så det hjalp jo ikke heller. Men vi dansa iallefall i nærmere 2 1/2 time uavbrutt i går, så det må ha vært sunt...
Har ikke vært så sunn idag, men tvang meg ut på sykkeltur sånn ca. kvart over fem. Tok den vanlige runden, var så heldig at det begynte å regne nesten med en gang, så jeg måtte sykle nesten 2 mil 'soaked to the bone'... Tror jeg begynner å bli sjuk oxo, dritt. Vondt i halsen osv. Hater å være sjuk. Iallefall fikk jeg 22,5 km på 1 t 12 min (medregna stoppet for å prate med pappa + discman trøbbel etter den først mila). Skal gå og se film nuh.
Sløv...
...men fikk ihvertfall trent idag, sykla 22,5 km på 1 t 5 min. Skal visst ut med Elin ikveld, hun skulle komme opp når hun hadde dusja og sånn. Så burde kanskje gå å dusje selv og sånn.
Har vært å kjøpt Jägermeister idag, kan umulig gå bra. Har nå forresten ikke smakt det på lenge, så det viser seg vel å smake verre enn tequila... Kjøpte masse annet oxo, selv om jeg egentlig ikke hadde penger til det. Hmm. Får sjekke formen i morgen tenker jeg.
Har ikke hilst på deg før...
Slapp av ..."det ordner seg alltid for snille jenter"
Noen dager er det bare sånn at alt er dritt, men så tenker du tilbake på det litt senere, og da har det som regel gått i orden. Jeg synes du har vært kjempe flink.
Opp med humøret. Snart er det du som går rundt på skolen, og er den lekreste av dem alle...
lykketil
Lealea