← Alle dagbøker
Ingvild
51 år160 cm7 innlegg
2001–2002
0 følgere
Start65,8 kg
Sist65,5 kg
Endring−0,3 kg
BMI nå25,6
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Nytt år - Nye muligheter !
Heisann :)
Har ikke oppdatert boken min på en stund, så nå er det på tide ! På mandag begynner jeg på kostholds kurs på Sats, så det skal da vel bli ordnings på kostholdet mitt, håper jeg ! Hovedproblemet mitt er at jeg spiser for lite. Å når det skjer tviholder kroppen på alt fettet (selv om du går ned i vekt). Å muskelmassen vil jeg nødig miste, så det er egentlig bare å spise.. Dessuten er jeg skikkelig godtesyk, og om kveldene er jeg nesten desperat etter godis. Hjelper desverre ikke med krom heller. Men tar gjerne imot tips !!??
Vel, skal se om jeg får skrevet noe mer ikveld. Nå er det tid for skole :) Ønsker alle som tar seg tid til å lese dette : En flott dag !!!
Klem fra Ingvild
Nærmer seg slanketreff
Ja nå går det fort frem mot den 20, og vi vil ha flere påmeldte til slanketreff (et treff der vi ikke skal slanke oss, men koooose oss:)
Det er viktig at de som skal være med gir beskjed til Victoria eller meg.. Litt greit å vite hvor mange vi blir med tanke på bord bestilling osv :)
Ellers går alt bra med meg ! Trener å spiser :)
I helgen skal jeg jobbe nattevakter så det blir ikke så mye tid til trening da...
Ønsker dere alle ei herlig helg !!
Klem fra Ingvild
Snart slanketreff :)
Bare litt over to uker til slanke treff :-) Det blir spennende å se ansiktene bak dagbøkene :))
Med meg går alt bra med for tiden, sliter litt med kostholdet. Spiser for lite. Vekta går ned, men fett prosenten går opp.. Kroppen blå holder på fettet, fordi jeg spiser for lite.. I følge kostholds programmet mitt skal jeg spise over 2000 kcal hver dag !! Jeg syns jeg spiser mye, men jeg trener jo hver dag, så jeg trenger vel mer mat. Er ihvertfall drit lei av brødskiver !!! Får ikke spist middag i hverdagene, så det går stort sett på brødskiver hele tida.. Sikkert derfor jeg "taper" noen middags kcal der..Nå spiser jeg Ryvita med solsikke frø, og de er kjempe deilige :)
Prøvde meg på en joggetur forrige helg..Det var altså ikke noe for meg..Blodsmak i munnen etter 4 minutter, og lufta var så kald at det var vondt å trekke inn luft.. Da er det beder med en joggetur på tredemølle..
Vel, nå skal jeg lese litt i dagbøker, og se hvordan det går med alle med slankere :-))
Ønsker alle en deilig dag..Her skinner sola :)
Klem fra Ingvild
27. september 2001
64,3 kgJeg er her fortsatt :-)
Bare ikke så synlig kanskje :) Jeg trener fortsatt hver dag (vel har en fri dag i helga) går skole og jobber litt innimellom også - så jeg har da litt å holde på med :)
Har ikke gått ned noe mer i vekt-enda. Men det er nok fordi at jeg trener mye og muskler veier jo mer enn fett.. Men jeg merker selvsagt at kroppen har blitt strammere :)
Jeg må skrive ned hver dag hva jeg spiser, og hvilke aktiviteter jeg gjør for å regne ut om jeg har brukt mer kcal enn jeg har spist..derfor blir det litt ned prioritert å skrive alt engang til her..Men jeg er innom, og følger med på dere andre. Å denne siden gir mye motivasjone til alle - tror jeg :) Ellers så gleder jeg meg til trondheimstreffet og til at Victoria kommer til meg.. Hun har ikke vært hos meg før, så det blir jo spennende :)
Det med å trene hver dag er ingen problemer det altså,det er jo de som trener flere ganger om dagen også.
Å det å ha en personlig trener gir ekstra motivasjon. Det skal være sikkert. Jeg er helt feridg etter en time med han jeg..hehe..
Ellers så spiser jeg mange små måltider, blir ikke så ofte middag..Jeg er ofte ikke hjemme i middagstiden. Så det går mye på brødskiver og frukt..
Vel, det ble vel langt nok for i dag :)
En stor klem til alle :))) Klem fra Ingvild
11. september 2001
64,3 kgTrener som en helt jeg :)
- ja det gjør jeg.. Prøver å få trenet hver eneste dag, og skal "kjøpe" meg en personlig trener (PT) nå.. Føler at jeg svever fra aerobic til spinning til styrke i all hast..Tror jeg har behov for litt mer målrettet trening !
PT vil også hjelpe meg med kostholdet noe jeg trenger sårt, da jeg ikke er noe flink til å spise. Det er ikke det at jeg spiser mye og usunt. Men jeg spiser så lite, fordi at jeg har så lite matlyst. PT er knalldyrt, men vedt det , vil jeg tro :)
Jeg har fullt ut akseptert nå at jeg MÅ forandre livsstil, for å gå ned i vekt. For alltid :) Å jeg har ingen problemer med det, synes bare det er herlig å ha kommet meg helt hit :))
Det beste en kan gjøre for seg selv, tror jeg er å komme seg på trening - en føler seg så godt med seg selv etterpå :))
God klem fra en sprudlende Ingvild :)))
4. september 2001
65,0 kgI dag skal jeg trene
Har bestemt meg for at jeg skal trene i dag, jippi !!
Skal trene spinning og kanskje aerobic..Må snakke med instruktøren først ang bekkenløsninga mi..
Dagens matinntak
2 nutrilett shaker
vann og kaffe
Det er bare nå den første uken jeg bruker Nutrilett shaker..
Bare for å få den starten liksom..Så tar jeg gradvis å erstatter nutrilett med vanlig sunn kost :)
Trening : 1 time sykkel 1 og kanskje 1 time Ta Sats
Ha en herrrrlig dag alle sammen :)
Klem Ingvild
3. september 2001
65,8 kgJeg starter på nytt :)
Trenger en ny start, og er virkelig klar for å klare dette nå :) Jeg vil jeg vil!!!
Skolen er begynt, og jeg kommer meg endelig snart på trening også :) Til min store skuffelse har de kuttet ned på Stram Opp timene på SATS.. (på min sats ihvertfall:)
Dagens mat inntak har heller vært dårlig :
2 nutrilett barer og druer
+ 3 liter vann..
Jeg er ihvertfall helt innstilt på at nå skal jeg klare å slanke meg... Herlig!
Før jeg ble gravid veide jeg 48 kg, jeg VET at det er et urealistisk mål, men jeg skal være kjempe glad når jeg kommer ned i 56 kg :)
Mitt første delmål er å veie 63 kg 15.sept..
Stor klem fra Ingvild - som nå er i slag :)))))
Ellers er det dette med å spise mye nok,at det skal være så vanskelig,ikke sant? Prøver selv å holde meg til 3-4 timers regelen,men det er jo ikke alltid så gjennomførbart... Ha en fin dag Ingvild,vi "snakkes" vel :) Klem,Elisabeth.