← Alle dagbøker
Inemor
49 år173 cm30 innlegg
2002
0 følgere
Start87,0 kg
Sist83,0 kg
Endring−4,0 kg
BMI nå27,7
📓 10+ innlegg🔥 7 dager på rad
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Snufs
Sitter oppe midt på natta og gråter over hunden min.......
Det går fortsatt bra
Jeg slanker meg fortsatt, men syns ikke det er så gøy med slankesiden lenger...Vet ikke hvorfor, er litt lei av internett. Men må innom og gi fra meg livstegn.
Fresh!
I dag har jeg sovet lenge..
jeg har spist et knekkebrød med makrell, et knekkebrød med sjokade(!!)
ris grønnsaksblanding og fiskepinner til middag
et knekkebrød med ost
et lite glass cola
mye vann
nå skal jeg snart på jobb igjen
dette går fint!
Haha...jaja! Jeg LER av deg Vekta mi!
Jeg har visst gått opp litt. Men det driter jeg i. Jeg skal heller fokusere på å gå ned igjen.
Frokost: 2 brødskiver med makrell i tomat
En halvliter vann
En kopp kaffe og et par sigaretter ;)
Skal snart legge meg igjen, skal jobbe i natt og klokka er bare 8 nå.
Lunch: to knekkebrød med ost og en liten skogsbæryogurt
Jeg er tilbake etter et kort opphold :o)
Har hatt veldig mye å tenke på i det siste, diverse ting som har skjedd i livet mitt, jeg har ikke orket å tenke på slanking engang. Men det var litt digg også. Nå skal jeg på middag til muttern, og så starter vi på igjen i morgen tidlig. Håper dere ennå er med meg folkens!
Jaja sånn er livet
Med masse øl og fett dagen derpå så går vekta opp. Derfor har jeg ikke giddet å skrive her engang. Kan noen slenge noen motivasjonsord til Ine så blir hun glad. Gidder ikke å gå opp den vekta jeg har tapt, jeg NEKTER.
Ellers så jobber jeg natt for tida og er rimelig sliten. Men stemora mi som er flyvertinne, spurte om jeg ville bli med henne og lillebror til New York i helgen, så det GLEDERJEGMEGTIL!
Aldri vært i Junaiten..selv om jeg har visse motforestillinger når det gjelder hele landet, men men, vi får se om det blir gøy da!
Nå legger jeg meg igjen!
Frokost: et knekkings med makrell i tomat
Middag: To knekkebrød, med ost og makrell i tomat
Har kjøpt klær i dag- ikke gøy
Jeg hater å kjøpe klær. Jeg endte opp med tre hettegensere, en topp, et par solbriller, en stram bukse i stretch som jeg så forferdelig feit ut i, og en dongeribukse i str L på H&M, gidder ikke bytte den fordi jeg skal nemlig opp i den snart!(jeg gadd ikke prøve den, var lei av prøverom...)og så en annen genser. Likevel, alt dette kostet bare 1000 kroner, må si meg fornøyd med det.
Så dagens STYGGE gjerning
jeg og en venninne som jeg jobber med var på Mc Donalds i pausen og spise hver sin Big Mac meny... usj!
Skal aldri gjøre det mer....hehe
Frokost:2 knekkebrød
Lunch: Big Mac meny med sjokomilkshake
Middag:litt spagettirester fra i går
Bollapinnsvin fyller 27 år!
Gratulerer sååååååååååå mye med dagen Henriette! Stikk innom henne alle sammen og legg igjen en melding!
Oppdatering etter jobb......
Frokost: to knekkebrød med makrell i tomat
Lunch: et horn med rekesalat( IKKE bra!!!)
Middag: Spagetti med kjøttdeig, rømme, litt ost
stappmett...
skal sove litt, og sannsynligvis på Therapy? konsert på Folken i kveld!
Ikke veid meg på dagevis!
Går greit i ukedagene dette her, men helgene er en prøvelse, særlig når man fester!Velvel, får bare stå på
Frokost: 3 knekkebrød med leverpostei og agurk
et glass app. juice
en kopp kaffe
oppdatering kommer etter jobb
c",)
Festehelg
Var på en durabelig fest på lørdag. Kom hjem kl 11 søndags morgen, har ikke spist noe sælig i helgen men søndagen, da ble det hamburger, pommes frites, og en hel del kvikklunsj. I morgen er det tilbake til virkeligheten igjen..hehe. Har ikke dårlig samvittighet, jeg vet at jeg trenger fett for å komme meg på søndagen. Ha en fin dag!
I dag er det "skei ut" dag c",)
Nå er det endelig helg, etter tre nattevakter er jeg rimelig sliten.Neste uke skal jeg gå formiddager bare, fra 9-15, ser fram til det. Har drukket 1/2 liter solo i natt på jobb, men det måtte jeg unne meg mens de andre satt og trykket i seg kebab, noe vi pleier å kjøpe natt til lørdag. Isteden spiste jeg et grovt lite horn og rugsprø med ost.
Må jammen sove litt jeg, men gleder meg til jeg våkner, da skal jeg spise nøyaktig det jeg har lyst på....NESTEN..hehe tar ikke helt av da.
Her er jenta som sykler på jobb!
Er ufattelig stolt at at jeg endelig gadd å dra fram sykkelen i går kveld. Syklet de 25 HARDE minuttene det tar herfra og til jobb, og syklet med friskt mot hjem igjen kl 5. Nå er klokka 0547, og jeg har luftet Buster og spist frokost
To rugsprø med gul/brunost
en riskake med brunost
Etter middag i går hadde jeg et frokostbrød kl 22.30, var sååå sulten og det frista så enormt! Kl 00.15 hadde jeg en sånn mini yogurt og tre rugsprø med magerost.
Og ellers, så har jeg det bare nra. Skal ta en dusj nå, ta situps, og sove leeeenge. Er i superhumør! Men støl i ræva(hvorfor lager de så harde sykkelseter?) og gåen i beina! Digg...
_________________________
Oppdatering kl 13
Dææææven så trøøøøtt
Hadde alarmen på 12.30. orker ikke å sove så lenge når det er så fint vær.Vekta gikk litt ned i dag, er happy med det. Kanskje det løsner litt igjen..
Ellers savner jeg Bollapinnsvin her inne, hun er i Bergen og koser seg med sambisen, miss you min beste venn!
Er litt lei av knekkebrød og div. i dag, så jeg smeller et sånn halvstekt brød i ovnen tenker jeg...Og jeg tror IKKE at jeg skal sykle til jobb i dag, rompa mi er støl!!! Huff...tror jeg må få tak i et sånt spinningsete for å ha over det andre harde helvetet. We sneiks later!
Penger igjen på skatten!
God morgen. KLokka er 0536, kommet hjem fra nattevakt og luftet Buster, samt spist et knekkebrød og et rugsprø.
Er gaaaaaaaaanske trøtt, hva sier du Trixi, tror du vi greier dette på de dagene?? Håper!
Kl 13.00 Nå har jeg veid meg også og jeg veier jo 82 kilo eeennåååååå..hehe
jaja gidder ikke å tenke på det, det måtte jo stoppe en gang. Har vært lang tur i finværet nå, og skal sette meg ut i sola og lese bok og drikke vann og kaffe og spise appelsin.
Oppdatering kl 19.00:
YES! Jeg får igjen 9300 spenn på skatten, de kommer godt med!!
Ellers .ja, lagde meget god middag, med kyllingfileter, kokt ris, tomat øg løksalat med fransk dressing, bearnaisesaus uten smør( med eggeplomme og sitronsaft som erstating, 30 kcal pr porsj...BRA DET!)
Det var ufattelig godt hvertfall, og nå er jeg så prekkmett ennå! Jeg skulle gentlig sove før jobb nå, men så lå jeg og kjæresten og så på Ricki Lake i senga..det handlet om voksne mennesker som møtte igjen foreldre de aldri hadde sett eller ikke sett på mange år. Jeg ble jo såklart veeeldig engasjert, da jeg aldri har møtt mine virkelige foreldre. Jeg ble adoptert bort da jeg var 2 måneder gammel, og vet ikke hvem de er. Så da falt det noen tårer da...men det var koselig å se på. Nå lurer jeg på om jeg skal forsøke å finne dem, en gang, i nærmeste framtid kanskje? Vi får se...
Må uanz oppe i dusjen, forresten Trixi stakk innom MSN messengeren min, kjempegøy. Er det noen av dere andre som vil snakke med meg på msn så er adresse:
ine15@hotmail.com
Ha en strålende kveld!
Ine
Gidder ikke å veie meg, men alt er bra:)
Joda det gikk som på skinner i går som før, unngikk fristelser i butikken og kjøpte inn Rugsprø, de er gode namnam...
har hatt to av de nå, kjøpte meg en lett brunost og en vanlig Norvegia, maten skal da smake noe tenkte jeg, ikke bare gummi som Lettere Norvegia gjør.
Glemte å fortelle at jeg la meg kl halv fire i natt, og våkna nå kl halv åtte, fire timer senere, proppfull av masse energi og livslyst, eller var det bare sug på mat,kaffe og røyk? Hehe...
Frokost 2 rugsprø med henholdvsvis brun og gul ost
kaffe
vann
røyk
alt dette er en flott kombo, ikke sant?
Ha en strålende vårdag
Klem Ine
Liker å stå opp tidlig. Liker kaffe, det setter forbrenningen min i bånn gass...hehe
ville bare vise denne linken her som er et nettintervju med Jeanette Roede Les den:
http://interaktiv.vg.no/tett_paa_nett/html/98roede.html
__________
Lunch: 2 rugsprø med brunost og gulost, og en melonyogurt
Skal jobbe i natt, stress å stå opp så tidlig og holde seg til 4 måltider da. Regner med det blir noe gulerøtter på meg i dag!
__________
Nå har jeg sovet siden klokka var halv tolv, klokka er nå tre og jeg har satt i gang med middagen, poteter, revet gulrot, stekt løk og fiskekaker.(med litt tyttebær og rømme.)
Oppdaterin kl 19.05:
Har vært ute med Buster i en time, han var i storform og ville for en gangs skyld gå FORT! Så satte jeg meg nede ved havkanten og lot han få bade mens jeg satt på en stein og nøt varmen. Deilig! Etterpå var vi og besøkte naboen min som har to like hunder som Buster, gøy
Hopper snart i dusjen, klar for arbeiten.
Sees i morgen
c",)
Ine
Oppdatering morgenen etter:
Kvelds før jobb, en fiskekake og to rugsprø med ost
mellom kl 23: en svær gulrot
Natt"lunch" på jobb: to rugsprø med to fiskekaker
Jeg sa det ble slitsomt å ikke spise for mye, men jeg har hvertfall spist sunt, og drukker mine 5 litre med vann, minst!
Jada...ny dyst sa jeg jo
Får ikke kommet i gang med det jeg holdt på med før påske her
må jo det
frokost
en skål havregryn med melk og lettsyltetøy
middag spaghetti med kjøttdeig og dolmiosaus, litt ost og rømme
NAM!
Jeg kjenner virkelig til den lei-av-internett-følelsen. Sikkert derfor jeg ikke er den flittigste brukeren av disse sidene. Og med adsl er man oppkobla hele døgnet på div chatteprogram etc. Litt lei nå ja.. Dessuten er det jo ikke gøy når kommentarene uteblir.. hehe :o)
Men jeg syns du er flink! Virker som du har en sånn 'faen-følelse': neimen om vekta skal vinne - sånt liker vi :o)
Stå på videre!
Klem fra Keyz