← Alle dagbøker
diarist.Alias

Inemor

49 år173 cm30 innlegg 2002 0 følgere

Start87,0 kg
Sist83,0 kg
Endring−4,0 kg
BMI nå27,7
📓 10+ innlegg🔥 7 dager på rad
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
17. mars 200224. juni 2002
💔83,0 kg

Snufs

Sitter oppe midt på natta og gråter over hunden min.......
83,0 kg

Det går fortsatt bra

Jeg slanker meg fortsatt, men syns ikke det er så gøy med slankesiden lenger...Vet ikke hvorfor, er litt lei av internett. Men må innom og gi fra meg livstegn.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Keyz29. april 2002
Hei :o)
Jeg kjenner virkelig til den lei-av-internett-følelsen. Sikkert derfor jeg ikke er den flittigste brukeren av disse sidene. Og med adsl er man oppkobla hele døgnet på div chatteprogram etc. Litt lei nå ja.. Dessuten er det jo ikke gøy når kommentarene uteblir.. hehe :o)
Men jeg syns du er flink! Virker som du har en sånn 'faen-følelse': neimen om vekta skal vinne - sånt liker vi :o)
Stå på videre!

Klem fra Keyz
83,0 kg

Fresh!

I dag har jeg sovet lenge..
jeg har spist et knekkebrød med makrell, et knekkebrød med sjokade(!!)
ris grønnsaksblanding og fiskepinner til middag
et knekkebrød med ost
et lite glass cola
mye vann

nå skal jeg snart på jobb igjen
dette går fint!
83,0 kg

Haha...jaja! Jeg LER av deg Vekta mi!

Jeg har visst gått opp litt. Men det driter jeg i. Jeg skal heller fokusere på å gå ned igjen.

Frokost: 2 brødskiver med makrell i tomat
En halvliter vann
En kopp kaffe og et par sigaretter ;)
Skal snart legge meg igjen, skal jobbe i natt og klokka er bare 8 nå.

Lunch: to knekkebrød med ost og en liten skogsbæryogurt
😌82,0 kg

Jeg er tilbake etter et kort opphold :o)

Har hatt veldig mye å tenke på i det siste, diverse ting som har skjedd i livet mitt, jeg har ikke orket å tenke på slanking engang. Men det var litt digg også. Nå skal jeg på middag til muttern, og så starter vi på igjen i morgen tidlig. Håper dere ennå er med meg folkens!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias trixi😌23. april 2002
Neida...jeg tusler nedover jeg..
Nå må det full skjerpings til du jenta...
Kom igjen...
klem
82,0 kg

Jaja sånn er livet

Med masse øl og fett dagen derpå så går vekta opp. Derfor har jeg ikke giddet å skrive her engang. Kan noen slenge noen motivasjonsord til Ine så blir hun glad. Gidder ikke å gå opp den vekta jeg har tapt, jeg NEKTER.
Ellers så jobber jeg natt for tida og er rimelig sliten. Men stemora mi som er flyvertinne, spurte om jeg ville bli med henne og lillebror til New York i helgen, så det GLEDERJEGMEGTIL!
Aldri vært i Junaiten..selv om jeg har visse motforestillinger når det gjelder hele landet, men men, vi får se om det blir gøy da!
Nå legger jeg meg igjen!
Frokost: et knekkings med makrell i tomat
Middag: To knekkebrød, med ost og makrell i tomat
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias LenaM17. april 2002
Æsj, dette er sånne utro kilo som sveiper innom kroppen i blant, men som ikke gidder å bli der lenge! Bare ikke send dem i min retning, er du snill ;-) Kommer de raskt, så forsvinner de raskt...og det er jeg sikker på at du også vet, selvom de er drepen på motivasjonen. Men ikke gi deg nå! Du fåkke lov av meg, for tenk! *streng*

Uh....helgetur til New York. Vil også ha sånn stemor! *sutrer*

Kos deg masse i hvert fall :-)

Misunnelig klem fra LenaM
c.AuthorAlias AM16. april 2002
Du som har vært så flink.. kom igjen! du har vist at du kan.. har smittet mange på disse sidene med viljen din. ikke minst meg!!Stå på videre..
og jeg må si...helgetur til new york!! Knall tøft!!
Kos deg!
Klem fra AM
80,8 kg

Har kjøpt klær i dag- ikke gøy

Jeg hater å kjøpe klær. Jeg endte opp med tre hettegensere, en topp, et par solbriller, en stram bukse i stretch som jeg så forferdelig feit ut i, og en dongeribukse i str L på H&M, gidder ikke bytte den fordi jeg skal nemlig opp i den snart!(jeg gadd ikke prøve den, var lei av prøverom...)og så en annen genser. Likevel, alt dette kostet bare 1000 kroner, må si meg fornøyd med det.
Så dagens STYGGE gjerning
jeg og en venninne som jeg jobber med var på Mc Donalds i pausen og spise hver sin Big Mac meny... usj!
Skal aldri gjøre det mer....hehe

Frokost:2 knekkebrød
Lunch: Big Mac meny med sjokomilkshake
Middag:litt spagettirester fra i går

3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Prestige17. april 2002
McDoalds jah...skolen jeg går på ligge ca 5 meter fra McDonaldse, skal love jeg harm vært der maaannnngggeee ganger, vi var det minst en gang i uka! Men etter jeg begynnte og slanke meg har jeg omtrent ikke vært der, ett par ganger. Men æsjj...jeg har frityr olje opp i halsen!

Men jeg regner med at det er lenge til du dra dit igjen, sidn du sa æsj!! hehe..
Jeg kjøpte meg faktisk også en bukse på H&M på mandag :)) Litt stramm den også, men er faktisk mye bedre nå..(Sikket pga det er lin :PP)

Kos deg :)
c.AuthorAlias MTE12. april 2002
Heisann Inemor!

Det går ned over i vekt med deg ser jeg. Kjekt. Det kjempe artig med nye klær. På onsdag kjøpte jeg meg to nye bukser. Den ene var litt stram, men jeg får slanke meg inn i den. :o)

Ellers får du ha en fin helg. Kos deg!

Klemz!
c.AuthorAlias LenaM12. april 2002
Hei, hei *S* Æsj, prøverom er noe herk ja! Liker heller ikke å kjøpe klær. Liker å HA nye klær, men kan ikke fordra måten man må skaffe dem på *flirer* Men så mye klær til 1000 spenn er jo bra. Takk og pris for H&M sier nå jeg ;-)

Den Big Mac'en smakte sikkert fortreffelig. Men aldri igjen? Hehe....det sier jeg bare hver gang jeg våkner etter en fest, jeg. Men det glemmes i løpet av ca et halvt døgn *fnis* Uansett: En Big Mac gjør ingen fet! En Big Mac om dagen, derimot ;-)

Og jada, liker øl som du har lagt merke til. Rene Sherlock Holmes, du, hihi. Og jada, skal helt sikkert innta noen i helgen også. Er man en ølhund, så er man en ølhund. Eller som jeg ved en forsnakkelse sa "Min søster og jeg er skikkelige ullhøner"

God helg!
81,0 kg

Bollapinnsvin fyller 27 år!

Gratulerer sååååååååååå mye med dagen Henriette! Stikk innom henne alle sammen og legg igjen en melding!

Oppdatering etter jobb......

Frokost: to knekkebrød med makrell i tomat
Lunch: et horn med rekesalat( IKKE bra!!!)
Middag: Spagetti med kjøttdeig, rømme, litt ost

stappmett...
skal sove litt, og sannsynligvis på Therapy? konsert på Folken i kveld!
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias pernilla11. april 2002
HEISANN!

VIL DU VÆRE MED EN NY RUNDE MED -5KG KONKURANSSEN I 80-KLASSEN KAN DU MELDE DEG PÅ HOS MEG.
STARTER I LØP AV FREDAGEN!

KLEM, PERNILLA
c.AuthorAlias bollapinnsvin11. april 2002
Heisann bestis:)

Takk for kooooselige ord i dagboken min:) Kan tro eg spiste i går, eg spiste pizza, sjoko, chips, drakk brus.. hehe. Føle meg som ei bolla. Nå bage eg brød, fikk en super oppskrift av mor i går.. Så nå e de full sjerpings. Eg gleeeeeeede meg sånn te lørdag, juhu...

Eg fikk i går. hmmm Kler av far, sko, bukse, genser, og topp, 700 av mor, ska kjøba masse sånne sminke farga håret ting osv.. Så fikk eg og 5 badler av far og en pakke med danskesalami( ohhh my god de så e sååå usunt:)) Så fikk eg en jææææææææævlige bukett med blomster av kissa, kvide roser og en sånnnen spesi linlje ting, skaaaaaaaamfine, så fikk eg og boss parafymen, den e sååååå goe.. Hehe.. Så ska eg få eksamensoppgavene i matte og av han, hehe. Ellers så hadde eg en kos dag, og har så dårlig samvittighed for alt eg trykkte i tryne, men men de går seg te:)

Håbe du får en fine slankedag.. Va du på folken i går??

Klem Henri, super duper gla ideg, du betyr sååå masse for meg.
c.AuthorAlias LenaM10. april 2002
Yes, sir! *står i stram givakt* Ordre utført, sir! *fnis*

Ha en god dag *S*
81,0 kg

Ikke veid meg på dagevis!

Går greit i ukedagene dette her, men helgene er en prøvelse, særlig når man fester!Velvel, får bare stå på

Frokost: 3 knekkebrød med leverpostei og agurk
et glass app. juice
en kopp kaffe

oppdatering kommer etter jobb
c",)
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias bollapinnsvin9. april 2002
Heisann vennen !!


Stå på, me snakkes te helgå:)
c.AuthorAlias nameit9. april 2002
Hei Inemor!

Man skal kunne unne seg litt glede og fornøyelser selv om man er på slanker'n. Du har vært kjempeflink så langt.

Ha en fin kveld!

Klem fra NameIt
c.AuthorAlias Bunny9. april 2002
Hei Inemor!

Skulle ønske jeg kunne feste akkurat nå. Faktisk så har jeg så lyst å gjøre noe helt sinnsykt sprøtt og bare flippe ut før jeg dro oppover igjen. Men så er det jo den derrene "jeg føler meg som dritt" feelingen i meg...

Frustrert over vekta til mor mi som jeg er overbevisst om ikke viser riktig vekt!!! Det er nå uansett typisk meg å miste kontrollen over alt det jeg holder på meg:) Jeg SKAL nå 62 en eller annen gang!

Stikker innom igjen senere,
Bunny

81,0 kg

Festehelg

Var på en durabelig fest på lørdag. Kom hjem kl 11 søndags morgen, har ikke spist noe sælig i helgen men søndagen, da ble det hamburger, pommes frites, og en hel del kvikklunsj. I morgen er det tilbake til virkeligheten igjen..hehe. Har ikke dårlig samvittighet, jeg vet at jeg trenger fett for å komme meg på søndagen. Ha en fin dag!
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias ANNE8. april 2002
Hei, er det ikke godt med skikkelig mat dagenderpå?
Bare ikke tenk no mer på det , stå bare på videre!ANNE
c.AuthorAlias cindi8. april 2002
He ine

Fikk dessverre isje tid te å treffa venninnå di i bergen. Hadde det litt for travelt. Men eg ska ta det igjen i helgå.....

Det e godt å skeie ut av og til det trenger vi. Så du får kose deg i uken....

Hilsen trude
c.AuthorAlias LenaM8. april 2002
Heia *S* Hehe, kjenner meg igjen i helga di. Festing til lyse morran på lørdag og behov for junk og fett på søndag ;-) Godt du ikke har dårlig samvittighet. Det hakke jeg heller! Ha en fin dag du også *S*
c.AuthorAlias laika8. april 2002
Hei.
Fint at du kan skeie ut uten å få dårlig samvittighet. Det må man kunne gjøre. Jeg sliter en del for tiden, men håper snart å kunne være 'på beina' igjen.

Ha en fin slankeuke.

Klem fra laika
81,0 kg

I dag er det "skei ut" dag c",)

Nå er det endelig helg, etter tre nattevakter er jeg rimelig sliten.Neste uke skal jeg gå formiddager bare, fra 9-15, ser fram til det. Har drukket 1/2 liter solo i natt på jobb, men det måtte jeg unne meg mens de andre satt og trykket i seg kebab, noe vi pleier å kjøpe natt til lørdag. Isteden spiste jeg et grovt lite horn og rugsprø med ost.
Må jammen sove litt jeg, men gleder meg til jeg våkner, da skal jeg spise nøyaktig det jeg har lyst på....NESTEN..hehe tar ikke helt av da.
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Keyz7. april 2002
Heisann :o)
Du har helt rett: drit i påska og se fremover! Hehe :o) Påska er liksom maks ti dager om man er heldig og har fri, det er 355 dager til av året å ta av (la oss glemme at det er jul og sommerferie søttende mai og litt av hvert).
Ha en flott uke, dette går strålende!

Klem fra Keyz
c.AuthorAlias _inemor_7. april 2002
Hmmmmmmm.... Nesten litt flaut, dette.... Ser nesten ut som om jeg har stjålet nicket ditt, men helt sant: jeg oppdaget deg for sent! :) Og nå er det nesten litt koselig å ha en navnesøster! Men jeg skifter gjerne navn hvis du syns det blir rot at i har samme...

Sov godt, da *S*

_inemor_
c.AuthorAlias ANNE6. april 2002
HYggelig for deg at du skal jobbe dagtid til uken, det er litt hyggeligere det.
Jeg skal på fest i dag,(og det hadde jeg helt glemt), så det blir nok noe utskeiing på meg også! ANNE
81,8 kg

Her er jenta som sykler på jobb!

Er ufattelig stolt at at jeg endelig gadd å dra fram sykkelen i går kveld. Syklet de 25 HARDE minuttene det tar herfra og til jobb, og syklet med friskt mot hjem igjen kl 5. Nå er klokka 0547, og jeg har luftet Buster og spist frokost

To rugsprø med gul/brunost
en riskake med brunost

Etter middag i går hadde jeg et frokostbrød kl 22.30, var sååå sulten og det frista så enormt! Kl 00.15 hadde jeg en sånn mini yogurt og tre rugsprø med magerost.

Og ellers, så har jeg det bare nra. Skal ta en dusj nå, ta situps, og sove leeeenge. Er i superhumør! Men støl i ræva(hvorfor lager de så harde sykkelseter?) og gåen i beina! Digg...

_________________________
Oppdatering kl 13

Dææææven så trøøøøtt
Hadde alarmen på 12.30. orker ikke å sove så lenge når det er så fint vær.Vekta gikk litt ned i dag, er happy med det. Kanskje det løsner litt igjen..
Ellers savner jeg Bollapinnsvin her inne, hun er i Bergen og koser seg med sambisen, miss you min beste venn!

Er litt lei av knekkebrød og div. i dag, så jeg smeller et sånn halvstekt brød i ovnen tenker jeg...Og jeg tror IKKE at jeg skal sykle til jobb i dag, rompa mi er støl!!! Huff...tror jeg må få tak i et sånt spinningsete for å ha over det andre harde helvetet. We sneiks later!
8 i heiagjengen
c.AuthorAlias cindi6. april 2002
Hei inemor

Eg e og i Bergen nå. Eg ska kanskje treffe bollapinsvin i mårå. Det blir koseligt det. Ellers så ser eg at det går bra med deg her inne. Veldig flinke ska eg sei at du e. Fortsett med det. Nå e det bare 1 uke igjen så ska me ha en skikkelig fest. Glede meg til det.

Kos deg videre og ha en fortreffelig helg.

Klem fra trude
c.AuthorAlias Prestige5. april 2002
Hei :))
Er e nok fra Forus. Åååhhh..harkje me hat et utrolig nydelig vær de to siste dagene? Hb d fortsette i gjønå helgå..hadde vært digg :)
Ka du jåbbe me, siden du jåbbe åm nattå ?
God helg :)
c.AuthorAlias nameit5. april 2002
Hei Inemor!

Tips for støle rumper: Bruk en polstret sykkelshorts under buksa når du sykler. Da jeg begynte på spinning, ble jeg mildt sagt støl i ræva, til tross for at den var rimelig bra polstra i utgangspunktet, he he. Men etter at jeg begynte med sykkelshortsen (som har puter i ræva), ble det atskillig bedre.
Et annet alternativ er å kjøpe et nytt bredere sete. Det hjelper også. Det blir mere plass å fordele på.

Synes du er kjempeflink som sykler såpass som du gjør.

Ha ei kjempekoselig helg!

Klem fra NameIt
c.AuthorAlias Molla5. april 2002
Heipådeg!
Sykling høres deilig ut... Men jeg har ikke sykkel! Derfor har jeg bestemt meg for at de deilige skattekronene jeg får tilbake (Vill jubel foran postkassa i går!) skal investeres i sykkel. Masse gratis trim og friskluft og god samvittighet!
Flott at du er i godt humør og motivert til innsats. Ha ei kjempefin helg!
Slankeklem fra Molla
c.AuthorAlias LenaM5. april 2002
Dæven så flink du er! Nærer dyp beundring for alle som klarer å gjøre noe som helst fysisk før lunsjtider! Er så tung i kroppen om morran at det holder lenge å gå de 5 minuttene til t-banen... Det formelig lyser motivasjon av deg *S* Inspirerende ;-) Lykke til videre.
c.AuthorAlias cat745. april 2002
Hei! Hverdagstrim er gode vaner som varer lenge! Når det gjelder sykkelseter så kan jeg trøste deg med at det går over med litt trening (når trælene kommer fosvinner stølheten... *ss*)
Klem og lykke til.
c.AuthorAlias tøysa5. april 2002
Så flink du er ....Helt enig...hvorfor er sykkelsetene så harde? Jeg prøvde meg noen turer i fjor sommer,men trodde jeg skulle krepere totalt etter en liten stund!Skulle vel egentlig tro at jeg satt godt med dèn rompa,men den skle vel ut til siden det da så polstringen ble borte!?*S*
Får ta med pute og knyte fast,ser sikkert lekkert ut men man skal vel ikke hele tiden lide for "skjønnheten"?

God tur!
c.AuthorAlias laika5. april 2002
Hei.
Du er jo kjempeflink! Det stråler posetiv energi ifra deg. Det er også veldig motiverende for oss andre. Lykke til videre :-)

Ha en god helg.

Klem fra laika
82,0 kg

Penger igjen på skatten!

God morgen. KLokka er 0536, kommet hjem fra nattevakt og luftet Buster, samt spist et knekkebrød og et rugsprø.
Er gaaaaaaaaanske trøtt, hva sier du Trixi, tror du vi greier dette på de dagene?? Håper!

Kl 13.00 Nå har jeg veid meg også og jeg veier jo 82 kilo eeennåååååå..hehe
jaja gidder ikke å tenke på det, det måtte jo stoppe en gang. Har vært lang tur i finværet nå, og skal sette meg ut i sola og lese bok og drikke vann og kaffe og spise appelsin.

Oppdatering kl 19.00:
YES! Jeg får igjen 9300 spenn på skatten, de kommer godt med!!
Ellers .ja, lagde meget god middag, med kyllingfileter, kokt ris, tomat øg løksalat med fransk dressing, bearnaisesaus uten smør( med eggeplomme og sitronsaft som erstating, 30 kcal pr porsj...BRA DET!)
Det var ufattelig godt hvertfall, og nå er jeg så prekkmett ennå! Jeg skulle gentlig sove før jobb nå, men så lå jeg og kjæresten og så på Ricki Lake i senga..det handlet om voksne mennesker som møtte igjen foreldre de aldri hadde sett eller ikke sett på mange år. Jeg ble jo såklart veeeldig engasjert, da jeg aldri har møtt mine virkelige foreldre. Jeg ble adoptert bort da jeg var 2 måneder gammel, og vet ikke hvem de er. Så da falt det noen tårer da...men det var koselig å se på. Nå lurer jeg på om jeg skal forsøke å finne dem, en gang, i nærmeste framtid kanskje? Vi får se...

Må uanz oppe i dusjen, forresten Trixi stakk innom MSN messengeren min, kjempegøy. Er det noen av dere andre som vil snakke med meg på msn så er adresse:

ine15@hotmail.com

Ha en strålende kveld!
Ine
6 i heiagjengen
c.AuthorAlias bunny5. april 2002
Hei Inemor!

Ser ut som jeg kommer til å stikke innom hver dag og attpåtil kunne oppdatere dere både mht matinntak, mosjon og sinnstilstand! Mamma har pc og bredbånd- på soverommet! Så dette er mæææget bra.

Faren min har aldri snakka om sin familie. Da jeg var 16 år fant jeg fødselsattesten hans, spora opp foreldra hans og endte opp med en bønsj med familiemedlemmer som trodde faren min var død! I tillegg så fikk de jo meg:) Jeg har et veldig nært forhold til dem i dag. Prøv å se hva du kan gjøre mht til sporing av dine biologiske foreldre. Bedre å angre på noe man har gjort, enn noe man ikke har gjort. Det er uansett et naturlig menneskelig behov å vite hvor man kommer fra:)

Kos deg så lenge du!
Klem fra kaninen
c.AuthorAlias trixi4. april 2002
Hei hei!
Klart vi skal klare det Ine!!!!!
Jeg tror vekta mi også begynner å stoppe opp nå..men da er det bare en ting å gjøre... ut å trene i vårværet!
Vi skal ned, jeg blir så sinna om jeg ikke klarer det, så da bør nok typen pakke seg ut herfra en liten stund..jeg blir sikkert ikke morsom å leve med...hihihihi

Ser vakta di har stoppa.. kjipt..men sånn er det..den synker nok snart igjen...

Ha en fin dag videre! Klem fra trixi
c.AuthorAlias ANNE4. april 2002
Hei Inemor,Tro kan flytte fjell vet du. jeg tipper du klarer det, og hvis ikke så klarer du ihvertfall litt.Krysser fingrene for deg!ANNE
c.AuthorAlias Line M4. april 2002
Hei. Takk for innlegget....
Må jo få rost deg og ditt lille "prosjekt" : 5 kg på nesten tre uker... Kjempe bra, stå på.... Vil følge med deg ;-))
Klem Line
c.AuthorAlias nameit4. april 2002
Hei Inemor!

Takk for hyggelig kommentar i boka mi.
"Glem" vekta for en dag, spis som du gjør, så skal du se at det løsner etterhvert.
Ha en fin dag!

Klem fra NameIt
c.AuthorAlias LilleMeg4. april 2002
Hehe... ser du har et voldsomt tempo, men tror vi kanskje bare har ei uke igjen av -5 konkurransen, er tross alt noen som har gått ned 4kg nå... dessuten! den er egentlig bare for 60 og 70 tallet... du havner jo fortsatt i en 80talls konkurranse, og den er jeg litt usikker på hvem som holder for tida... du kan jo høre med folk her inne...
*klem* fra LilleMeg
82,0 kg

Gidder ikke å veie meg, men alt er bra:)

Joda det gikk som på skinner i går som før, unngikk fristelser i butikken og kjøpte inn Rugsprø, de er gode namnam...
har hatt to av de nå, kjøpte meg en lett brunost og en vanlig Norvegia, maten skal da smake noe tenkte jeg, ikke bare gummi som Lettere Norvegia gjør.

Glemte å fortelle at jeg la meg kl halv fire i natt, og våkna nå kl halv åtte, fire timer senere, proppfull av masse energi og livslyst, eller var det bare sug på mat,kaffe og røyk? Hehe...

Frokost 2 rugsprø med henholdvsvis brun og gul ost
kaffe
vann
røyk
alt dette er en flott kombo, ikke sant?

Ha en strålende vårdag
Klem Ine

Liker å stå opp tidlig. Liker kaffe, det setter forbrenningen min i bånn gass...hehe
ville bare vise denne linken her som er et nettintervju med Jeanette Roede Les den:

http://interaktiv.vg.no/tett_paa_nett/html/98roede.html

__________
Lunch: 2 rugsprø med brunost og gulost, og en melonyogurt
Skal jobbe i natt, stress å stå opp så tidlig og holde seg til 4 måltider da. Regner med det blir noe gulerøtter på meg i dag!
__________

Nå har jeg sovet siden klokka var halv tolv, klokka er nå tre og jeg har satt i gang med middagen, poteter, revet gulrot, stekt løk og fiskekaker.(med litt tyttebær og rømme.)

Oppdaterin kl 19.05:
Har vært ute med Buster i en time, han var i storform og ville for en gangs skyld gå FORT! Så satte jeg meg nede ved havkanten og lot han få bade mens jeg satt på en stein og nøt varmen. Deilig! Etterpå var vi og besøkte naboen min som har to like hunder som Buster, gøy
Hopper snart i dusjen, klar for arbeiten.
Sees i morgen
c",)
Ine

Oppdatering morgenen etter:
Kvelds før jobb, en fiskekake og to rugsprø med ost
mellom kl 23: en svær gulrot
Natt"lunch" på jobb: to rugsprø med to fiskekaker

Jeg sa det ble slitsomt å ikke spise for mye, men jeg har hvertfall spist sunt, og drukker mine 5 litre med vann, minst!
11 i heiagjengen
c.AuthorAlias Candy4. april 2002
hehe - kjenner til fenomenet "jeg-er-vaaken-fordi-jeg-vil-ha-roeyk-og-kaffe" men jeg har lest at kaffe setter i gang forbrenningen, og roeyk er jo heller ikke nei-mat for slankere. (men uff saa mye annet dritt det foerer med seg!!) Litt skal man unne seg under slankingen, og rugsproe med ost er jo baade sunt og godt! skal jammen kjoepe slik rugsproe i morgen, hadde glemt hvor godt det er.....
lykke til videre :)

*koz*
c.AuthorAlias LilleMeg3. april 2002
Heisann :)
slankedronning ? jeg ? tror ikke det... er utrolig mange her inne som slår meg enormt! hehe... menmen... begynte jo rett rundt der du begynte og nærmer meg "slutten" nå... går treigt på slutten! Syns du er utrolig flink da, 5kg på 3 uker! wow!

Jeg skal ned til 65kg, tror jeg... får se :P kroppen ser ikke så gal ut, magen irriterer meg... den skal utsettes for mindre tortur (trening) fram mot sommeren :P Ellers ser ikke ting så helt galt ut... hehe...

*klem* fra LilleMeg (på vei i seng)...

c.AuthorAlias lala3. april 2002
Hei Inemor - og takk for kommentar i dagboka mi!
Det er en imponerende nedgang du har hatt - jeg lar meg inspirere...
Ha en fortsatt god og slank uke!
lala
c.AuthorAlias emmakristine3. april 2002
Hei Inemor.
Jeg bør nok høre på trixi.Hun kommer med mange gode tips.

emmakristine
c.AuthorAlias Di@blito3. april 2002
Hei Inemor hvordan går det på posten om dagene? Takk for Mlden. Skal si at ildrine må holde meg i skinnet framover.
c.AuthorAlias Bunny3. april 2002
Hei Inemor!

Takk for kommentaren i boka! Velkommen hit! Jeg må først fortelle hvor godt det var at jeg begynte med disse sidene. Jeg har aldri før vært så motivert som da jeg fant dette. Jeg har fått masse støtte- ikke bare når det gjelder vektreduksjonen, men også andre ting, som f.eks. kjærlighetssorg.

Ja, det var et nesten 6 år langt forhold som nylig tok slutt. Vi hadde snakka om giftermål og barn. Jeg sitter derfor i denne mørke sirkelen og vet verken ut eller inn. Jeg skal dra hjemmat til mor sørpå. Forhåpentligvis kommer jeg tilbake til nord med et sterkere hjerte- til gamle meg.

Du skjønte sikkert at jeg er lærer. Tenk deg hvor grusomt det hadde vært å måtte være på jobb nå, når alle elevene dine kjenner deg så godt at de merker med en gang at noe er galt. Jeg hadde fått sammenbrudd hver eneste undervisningstime da! Jeg hadde daua... Uansett så er jeg altfor deppa til å begynne med hverdagen; Har jo såvidt begynt å ete igjen (og kneika har jeg hatt i 10!!! dager nå...)

Vi får holde regelmessig kontakt da:) Synes nå det er litt godt at noen fatter interesse for lille meg, særlig nå som sjøltilliten er fullstending på minus. Når jeg kommer tilbake fra reisen, så er jeg forhåpentligvis lettere til sinns, og kan komme med mange gode vibber, historier og oppmuntring til alle mine venner her:)

Stå på videre, det ser ut som du har god kontroll du!
Klem fra Bunny <:3(__)~~
c.AuthorAlias LenaM3. april 2002
Hei, hei :-) Ville bare inn å hilse på og si takk for kommentar i dagboka mi, jeg. Alltid hyggelig å se nye "ansikter" i boka si ;-) Fy fader så flink du har vært! Hehe, måtte si jeg kjente meg igjen i den der å våkne på grunn av kaffe- og røyksug. Glad det ikke er røykkutt jeg driver med.....tror ikke jeg hadde vært til å leve med ;-)

Lykke til videre!
c.AuthorAlias trixi3. april 2002
Hei hei...ikke sant rugsprø smaker fortreffelig?? JEg har fått helt dilla på dem jeg!
Du, skal vi ikke nsart komme oss ned i 80 + Noen gram?
Jeg er lei av å veie mer enn 80 kg.. BLÆÆÆÆÆ
Får se om jeg får vært litt aktiv i dag.. :)
Du har samboer ikke sant? hvor legne har dere vært sammen da? eller samboere...?

Du prøv rugsprø med kalkunskinke på, det er yummy..og det nærmeste jeg er snop for tiden! ;)
Ha en fin dag!
Klem fra trixi
c.AuthorAlias nameit3. april 2002
Hei!

Skal si du har vært flink å ta av. 5 kilo på unde 3 uker.
Det er beundringsverdig!
Spiser du kun rugsprø? Ikke vanlig brød?
Skal du ned mye? Mitt ønske/mål er 20 kilo.

c.AuthorAlias Julie3. april 2002
Hei
5 kg ned på rekordfart, du er en sann slankegudinne!
Har du noen konkrete råd om hva som må til? Jeg startet i går og er ikke helt sikker på hva som er bra. Leser varedeklinasjoner så det suser....
Lykke til videre dette ser virkelig ut til å funke for deg.
Klem fra Julie.
c.AuthorAlias prestige3. april 2002
Hehe, flott komo d!! E aldri solten åm mårningen eg..
Kor i Stavanger du e fra ? Gud..eg e trøtt i dag, ser ingeting..
Hb du får ein fine dag =)
82,0 kg

Jada...ny dyst sa jeg jo

Får ikke kommet i gang med det jeg holdt på med før påske her

må jo det
frokost
en skål havregryn med melk og lettsyltetøy

middag spaghetti med kjøttdeig og dolmiosaus, litt ost og rømme
NAM!
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias trixi3. april 2002
Hei hei..igjen..
Du du sier du e så lei av å drikke så masse...
Ka om du gnasker litt på agurk, lager litt mer te istedet for kaffe, og kanskje spiser mere tomat? Der er det jo mye vann..

Har nettopp komt hjem fra tur nå.. jeg håper vektene våre viser litt mindre i morgen! :)
Klem
c.AuthorAlias Ildrine2. april 2002
Heisann Inemor!!!
Du e jo kanonflinke,eg e så imponerte av deg....Di 5 kg gikk fort! Ikkje gje opp,eg vett du klare det=)
STÅ PÅ VENNEN!!!!
c.AuthorAlias bollapinnsvin2. april 2002
Heisann Ine, ja guuud det e vanskelig å komma i gang igjen. Eg va på obs idag for eg sko kjøba någen sånne cd som en brenne på. Ohhh my god der e det masse goe snooob. Eg sleid meg virkelig forbi der, kjyppte to pakkar tyggi, to nye krus, og en sånnen pakke med options med sjokoladesmak. 40 kalorier for en kopp.. Greit de ja..

Men ellers så må me klara dette her, me va jo så flinke, eller e jo så flinke, de raste jo nerover. Å eg som ska te Bergen i helgå, der lage di aldri goe mad nei, seiten... hehe

Men du me snakkes, ha en fortryllane dag...
c.AuthorAlias trixi2. april 2002
Hei hei Inemor..
Hører du sliter litt nå.. Jeg har sånne dager innimellom jeg også. Men om du vil, kommer du deg raskt ut av det!
Har du hatt litt mange dagen derpå dager? Det får iallefall jeg et vanvittig matbehov av..og det eneste jeg har lyst på er ferrdig pizza, eller noe annet med masse fett og kalorier i...
Du har drukket tre dager på rad? da er det ikke rart at vekten tipper litt oppover...

Inemor! Kom igjen, vi skal jo klare målet vårt!

VI SKAL VI SKAL VI SKAL VI SKAL VI SKAL VI SKAL!!!!!!!!!!!!!

Tenk på alle fordelene du får ved å gå enda litt mer ned, gå en ekstra tur med hunden din! Og nyt at våren faktisk er her!
Her er det 13,5 grader i dag :)

Sånn, ny uke, masse nye muligheter for deg! ( og meg og alle andre her..).
Masse klemmer fra trixi...
*blåser motivasjonsstøv over på Ine*
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.