← Alle dagbøker
diarist.Alias

Ildrine

46 år165 cm9 innlegg 2002 0 følgere

Start55,0 kg
Sist54,5 kg
Endring−0,5 kg
BMI nå20,0
🔥 7 dager på rad
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
20. mars 20029. april 2002
54,5 kg

Ut på tur aldri sur!!!

Stod opp kl 12.45,det er ganske bra etter nattevakt!
Skal ture rundt Mosvannet med Sonna nå kl 14.00.

Frokost: 1 skive med nugatti (Off,jeg er hard på den der nugattien,men da tilfredsstilles hvertfall sjokoladebehovet)
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Di@blito💔27. april 2002
Nå sitter du vel der nede på hytta og koser deg... håper du har det bra.. jeg overlever enda. Savner deg kjempemasse, gla i deg og håper vi kan løse floka i fremtiden, Din Glenni.
c.AuthorAlias Di@blito17. april 2002
Du e alt for meg, eg elske deg, eg e redde for deg, eg savne deg. Du e den som varmer meg på en snødekket dag, du e den som forvandler mørke til lys, du e den som kan tine en fryser med et smil, du e den som kan varme et hjerte sterkere en sola gjør bare med ordene "jeg elsker deg", du e den som tenke mer på andre en deg selv, du e den som alle vil ha som sin beste venn, du e den jenta som smiler å ler. Du e jenta jeg elsker over alt på denne jord og eg vil isje miste deg, EG ELSKE DEG LINDA FOR EVIG OG ALLTID, DU ER MIN STORE KJÆRLIGHET; DIN FOR EVIG OG ALLTID.
c.AuthorAlias Di@blito9. april 2002
Tja vett isje om eg gidde skriva någe te deg.. du gidde jo isje skriva te meg... men du får kosa deg på jobben så lese du vel dette i morgen tidlig tenke eg meg.. Elske deg...
54,8 kg

Endelig har Sonna komt hjem=)

Jeg har ikke sett min beste venninne,Sonna, på 2,5 uker,men nå har hun endelig komt hjem fra ferie=) Så nå kan vi begynne våre fast turer rundt Mosvannet igjen,det er ikke så kjekt å gå alene! Welcome home my friend!

Spiste 1 skive med nugatti kl 13.30
1 glass drikkeyoghurt kl 16.30
1 skive med halvt kaviar og agurk og halvt nugatti kl 19.30
1 skive med ost og paprika kl 22.00
1 skive med kaviar og egg kl 00.30
1 skive med hamburgerrygg kl 03.30
1 skive med ost og skinke kl 06.30
55,3 kg

Livet er herlig!

Spiste 1 skive med nugatti kl 12.00
1 skive med halvt gulost og halvt nugattikl 16.30
Rester av pasta- og kyllingsalaten kl 19.30

Var på nattevakt fra kl 21.00 til 06.30,men vi var heldige å fikk gå kl05.00!

Spiste 1 skive kl 23.00
1 skive kl 02.00
1 skive kl 05.00
55,6 kg

Dette går som en drøm!

Har nettopp stått opp,spist 1 skive med halvt nugatti og halvt hamburgerrygg,egg og agurk!
Fint vær er det også,må nok ture rundt Mosvannet i dag=)

Turen gikk som planlagt. Tinka,hunden min, ble så fornøyd=)

Spiste 2 Ryvita med kaviar,egg og agurk kl 14.00
1 glass drikkeyoghurt kl 17.00
Pasta og kyllingsalat kl 19.30
56,2 kg

Så flink jeg er!

Nå har jeg komt inn i den rette rytmen igjen,etter en påskeferie med matorgier uten like! Og godt er det!
Dagen starta dritt,han jeg skulle sitte på med til jobb glemte å gi meg beskjed om at han var syk. Så jeg var på plass kl 6.... kvart over ga jeg opp, og tok bussen,kom en halv time forsent=(
Men nå er det helg!!!!

Spiste 1 skive med nugatti (klarer ikke holde meg vekke) kl 05.15
1 skive med skinke og egg kl 08.00
1 skive med skinke og egg kl 10.30
1 skive med skinke og egg kl 13.30
1 skive med nugatti kl 18.00
2 rugsprø med banan kl 21.00


56,7 kg

Det går nedover igjen=)

Gikk en lang tur i går også=) Kjøpte Ryvita knekkebrød,de var jo gode,jeg som var forberedt på det verste!
Spiste kanonbra hele dagen og er stolt av det=)

Også i dag har jeg vært flink
1 skive med syltynn nugatti kl 05.15
1 skive med syltynn nugatti kl 08.00
Blomkålsuppe til lunsj kl 10.30
Et glass drikkeyoghurt kl 15.30
2 Ryvita knekkebrød med lett gulost kl 18.30
1 skive med skinka,egg og agurk kl 21.30
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Inemor4. april 2002
Hepphepp Linda. Prøv noe som heter Rugsprø, det er også namnam. Jeg SA jo at Ryvita er kjempegodt, hehe.
Er det slit å jobbe formiddag denne uka? Jeg skal neste uke, men da bare fra 9-15, sjef det synes jeg!
Må snart hoppe i dusjen, må få med meg noe Big Brother før jeg stikker på jobb. Cya vennen!
Ine
57,2 kg

Det går nedover,tross utskeielser!!!

I går gikk jeg turen som planlagt, men på vei hjem passerte jeg "Buå",der selger de byens beste hamburger.... Jeg klarte ikke motstå fristelsen,kjøpte medium hamburger med pommes frittes og bearnaise saus,Droppa brusen! Det var SÅÅÅÅ godt! Helt til etterpå,da hadde jeg en samvittighet sort som natten=( Ildrine la seg ned på gulvet og tok 100 situps og 30 armhevinger,det hjalp faktisk!!!! Grudde meg ihjel til å gå på vekta i morges men ble positivt overrasket=)
I dag har jeg vært flink, 1 skive med skinke,egg og agurk hver 3 time!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Inemor3. april 2002
hehe Linda, bra jobba! Kjenne meg igjen på den der... Men du e flinke som pokker, men snart har du vel nådd målet ditt??
Sneiks!
57,3 kg

UFF OG HUFF....Påske er ikke bra!

Påskeferien er over;og kampen mot kiloene er i gang igjen=)
Det forundrer meg litt at jeg ikke har lagt på meg mer etter all den gode maten,for ikke å snakke om mengder alkohol!!! Jeg er sikker på at hver eneste gram har lagt seg rundt hoftene,buksene har blitt litt trange=)
Men jeg starter med godt mot,gikk tur rundt Mosvannet i går(1 time og 15 min) og har store planer om det i dag også! Og i løpet av uka skal jeg hjem til far å hente sykkelen,skal ha den hjemme hos meg en stund=) Måltidene har blitt redusert til det gamle,1 skive hver 3 time!!!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Inemor2. april 2002
Heia, velkommen hjem fra det blide sørland!
Gjør ikke noe om du har lagt på deg vel, det sklir jo fort av igjen c",)
Håper vi sees på jobb snart
Klem Ine
55,0 kg

Frustrert skuffelse

Javell,da var jeg registrert som bruker av slankedagboka!!!!

Fikk tipset av Inemor, takk for det Ine=)

Begynte å slanke meg etter en tur på vekta rett før nyttår...PANIKK,63,5!!!! Jeg som har lovt meg selv "aldri øve 60".
Nå er jeg nede i 55,og er fornøyd med det....Men nå gjelder det bare å holde vekta der!!!!! Det er her min frustrerte skuffelse kommer inn i bildet. Påsken står for dør med familie på hyttetur,og alle vet vel at da fins det mye god mat på bordet!!!! Derfor spurte jeg far for en tid tilbake om vi kunne ta med ergometersykkelen,og det var helt OK.....inntil i går=( Da hadde han ombestemt seg,vi hadde visst ikke plass til den i bilen!!!!!! Dårlig gjort????? JA!!!!

Jaja,God påske til alle sammen=)
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Inemor20. mars 2002
Hei søta! Takk for kommentaren, eg ska roa nerpå med eggå, men koletsrolet...kem bryr seg om det då?? hehe

Får du ennå ikkje overbevist faren din om å ta med sykkelen? skru an i fillebiter og ta an med i bagen din, så han ikkje merke det..hehe

Lykke til å påsken, eg ønske deg en superduper ferie!
Klem fra Ine
c.AuthorAlias bollapinnsvin20. mars 2002
Heisann Linda!!

Så du kom deg inn her du og. Jeg er Henriette Venninen til Ine, vi er jo så flinke for tiå:)

Du jobbe me ine ja, super arbeidplass det, har jobbd der mange år sjøl:) hehe

Men men ville bare sei hei og hopp, håbe du får hjelp i disse sidene.

Klem Henriette
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.