← Alle dagbøker
diarist.Alias

Hilde

55 år173 cm2 innlegg 2002 0 følgere

Start117,0 kg
Sist116,0 kg
Endring−1,0 kg
BMI nå38,8
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
10. januar 200218. januar 2002
116,0 kg

Dette gar da bra!

Jeg har ikke tenkt aa veie meg saa veldig ofte. En gang i maneden virker som en god ide. Ikke oftere enn hver 3dje uke, det faar holde. Beklager mangel paa "norske" bokstaver, men jeg sitter her med et "utenlandsk" tastatur!
Som nevnt tidligere sa gikk "startskuddet" for min "slankeprosess" 01.01.02. Det er greit aa ha noe aa forholde seg, litt saann "foer og etter" liksom! Men det har jo lagt i tankene lenge. Jeg hadde innstilt meg paa aa ikke legge paa meg noe i lopet av jula. Og det gikk bra! Og jeg spiste godt det var julemat pa menyen! Det vil si Julaften, 1. juledag, 2. juledag og Nyttaarsaften. Men jeg hadde ikke saa mye plass tilovers til julekaker, saa det ble det ikke saa mye av. Og godt var vel det!
For min del saa er 1 kg ned i lopet av 18 dager helt perfekt. Hvis jeg forsetter pa den maaten vil det si 10 kg i lopet av 6 maaneder! Og liten risiko for aa fyke opp i vekt etterpaa! Det passer meg perfekt.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Catwoman23. januar 2002
Hei !

Vil bare si lykke til ! Vi starter jo nesten likt så det blir artig å se utviklingen. Nå er jo du høyere en meg da, så du trenger jo ikke å ta av like mye som meg heldiggrisen!

Catwoman
117,0 kg

Nytt ar, nye muligheter!

(Startskuddet for denne "reisen" gikk den 01.01.02.)
Jeg skriver om denne dagen "pa etterskudd", men jeg syntes det var riktig a begynne med begynnelsen. Som du ser var min "startvekt" pa 117 kg. Malet mitt er a se at vekten gar nevneverdig ned OVER TID. Sa det vil vel si kanskje 10, kanskje 20 kg i lopet av 2002. Jeg vet ikke enna, for jeg har ikke "slanket" meg pa denne maten for.
Jeg er prinsippiell motstander av saakalte "slankekurer" hvor du gar ned 1 kg i uka eller mer. Det er for mye, det holder ikke over tid. Dette vet jeg av egen erfaring. Saa for min del blir det "kun" snakk om livstilsendring. Det er det jeg har tro paa.
For 4 aar siden veide jeg ca. 92 kg. Det er kanskje "mye", men jeg var ganske veltrent, og faktisk slankere/fastere enn da jeg veide mindre tidligere!
Saa min "visjon" blir aa komme tilbake dit, sakte men sikkert. Akkurat naa har jeg ikke raad til aa begynne paa trenings senter. Men aa gaa en tur er fullstendig gratis...
Saa da er vi i gang, og lykke til!
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.