Dette gar da bra!
Jeg har ikke tenkt aa veie meg saa veldig ofte. En gang i maneden virker som en god ide. Ikke oftere enn hver 3dje uke, det faar holde. Beklager mangel paa "norske" bokstaver, men jeg sitter her med et "utenlandsk" tastatur!
Som nevnt tidligere sa gikk "startskuddet" for min "slankeprosess" 01.01.02. Det er greit aa ha noe aa forholde seg, litt saann "foer og etter" liksom! Men det har jo lagt i tankene lenge. Jeg hadde innstilt meg paa aa ikke legge paa meg noe i lopet av jula. Og det gikk bra! Og jeg spiste godt det var julemat pa menyen! Det vil si Julaften, 1. juledag, 2. juledag og Nyttaarsaften. Men jeg hadde ikke saa mye plass tilovers til julekaker, saa det ble det ikke saa mye av. Og godt var vel det!
For min del saa er 1 kg ned i lopet av 18 dager helt perfekt. Hvis jeg forsetter pa den maaten vil det si 10 kg i lopet av 6 maaneder! Og liten risiko for aa fyke opp i vekt etterpaa! Det passer meg perfekt.
Som nevnt tidligere sa gikk "startskuddet" for min "slankeprosess" 01.01.02. Det er greit aa ha noe aa forholde seg, litt saann "foer og etter" liksom! Men det har jo lagt i tankene lenge. Jeg hadde innstilt meg paa aa ikke legge paa meg noe i lopet av jula. Og det gikk bra! Og jeg spiste godt det var julemat pa menyen! Det vil si Julaften, 1. juledag, 2. juledag og Nyttaarsaften. Men jeg hadde ikke saa mye plass tilovers til julekaker, saa det ble det ikke saa mye av. Og godt var vel det!
For min del saa er 1 kg ned i lopet av 18 dager helt perfekt. Hvis jeg forsetter pa den maaten vil det si 10 kg i lopet av 6 maaneder! Og liten risiko for aa fyke opp i vekt etterpaa! Det passer meg perfekt.
Vil bare si lykke til ! Vi starter jo nesten likt så det blir artig å se utviklingen. Nå er jo du høyere en meg da, så du trenger jo ikke å ta av like mye som meg heldiggrisen!
Catwoman