Det er 14 dager til jeg skal hjem til Norge... Til da skal jeg i allefall ha gjort et ærlig forsøk på å gå ned noen kilo. vil bli kvitt magen min!
3 i heiagjengen
emilie7. oktober 2001
heisann. har akkurat samme probelmet. vil få bort magen min.. skal begynne å ta endel mageøvelser nå, så får se om dette har noen effekt. ønsker deg lykke til. stor klem emilie!!
Ingvild5. oktober 2001
Hei! Som du kanskje har sett på innloggingssiden så arrangerer vi slanketreff i Trondheim den 20/10. Vi ville bare si at om det er noen nye som kunne tenke seg å være med så er det bare å melde seg på. Jo fler jo bedre. Meld deg på ved å svare på påmeldingsskjema under invitasjonen. med klem fra Victoria og Ingvild.
Loca5. oktober 2001
Hei!!
Er enig med deg, magen skal vekk!!! Er det jeg holder paa med naa ogsaa, men det er VANSKELIG!! Er ikke noe goey aa gaa rundt aa ikke toerre aa sette seg fordi magen tyter ut! Staa paa, med god innsatsvilje og hjelp fra jentene her er jeg sikker paa at du klarer det :) Og har du gode tips saa kom med de :)
Sender samtidig en hilsen til alle medslankere der ute, og krysser fingrene for at dere naar maalene deres! Klem fra Loca
har akkurat samme probelmet.
vil få bort magen min..
skal begynne å ta endel mageøvelser nå, så får se om dette har noen effekt.
ønsker deg lykke til.
stor klem emilie!!
Er enig med deg, magen skal vekk!!! Er det jeg holder paa med naa ogsaa, men det er VANSKELIG!! Er ikke noe goey aa gaa rundt aa ikke toerre aa sette seg fordi magen tyter ut! Staa paa, med god innsatsvilje og hjelp fra jentene her er jeg sikker paa at du klarer det :)
Og har du gode tips saa kom med de :)
Sender samtidig en hilsen til alle medslankere der ute, og krysser fingrene for at dere naar maalene deres!
Klem fra Loca