Så er det på han igjen...
Hei alle sammen!
Jeg kan jo fortelle litt om meg selv først! Jeg er altså 19 år gammel, og har en datter på 1 år. Under graviditeten la jeg på meg nesten 30 kg, og nå skal resten av dem av! Mitt mål er å komme ned i 60 kg, det jeg veide før! Det er langt å gå, men jeg skal klare det!! I dag begynte jeg dagen med en sunn frokost! Jeg spiste to knekkebrød med skinke og masse salat, agurk og tomat på. Drakk også et glass melk, og en liter vann! Jeg har nettopp vært å gått meg en lang tur som varte en time! Men jeg kjenner at jeg trenger nye joggesko.. :)
Jeg kan jo fortelle litt om meg selv først! Jeg er altså 19 år gammel, og har en datter på 1 år. Under graviditeten la jeg på meg nesten 30 kg, og nå skal resten av dem av! Mitt mål er å komme ned i 60 kg, det jeg veide før! Det er langt å gå, men jeg skal klare det!! I dag begynte jeg dagen med en sunn frokost! Jeg spiste to knekkebrød med skinke og masse salat, agurk og tomat på. Drakk også et glass melk, og en liter vann! Jeg har nettopp vært å gått meg en lang tur som varte en time! Men jeg kjenner at jeg trenger nye joggesko.. :)
Velkommen hit til oss slankere. Klart du klarer å slanke deg, du er jo innstilt på det så det går bra. Ønsker deg lykke til på slankeveien. God helg
Koz Chevy
Velkommen hit. Du er kommet til
riktig plass. Her kan du finne mye
motivasjon og støtte nåe det går opp
og ned. Dette klarer du. :o)
Lykke til med slankingen. Og ha en
fin helg!
Klem!