← Alle dagbøker
diarist.Alias

Hecatee

49 år164 cm15 innlegg 2002 0 følgere

Start120,0 kg
Sist114,7 kg
Endring−5,3 kg
BMI nå42,6
📉 Ned 5+ kg📓 10+ innlegg🔥 7 dager på rad
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
8. august 200224. august 2002
😃114,7 kg

ha en fantastisk lørdag!!!!

lørdagen er bare 2 timer gammel. jeg ser på delvis stjerneklar himmel og en blodrød måne som varsler om fare. fare mot hva? kanskje at pusen min aldri kommer hjem igjen, kanskje bestevenninnen min ikke kommer vel frem til irland, kanskje dagen blir urolig???? venninnen min så også månen i natt, hun drømmer nok vonde drømmer - om jeg bare kunne gjort dem gode!!

i kveld skal vi på fest!! ved og gamle trestammer, nesten et st. hans bål. synd at båten min er i kragerø fremdeles, men så brenner vi den ihverfall ikke opp. gleder meg til å meditere i varmen fra bålet!! må varmen bli passe og veden vare leeenge. rødvin og litt enkel mat samt gode venner rundt bålet. kan ikke tenke meg en bedre måte å avslutte sommeren på!! :)

ikke det at vi skal kle oss nakene og ha ville orgier rundt bålet. kan alltids kle meg naken, men noen orgier av noen art blir det ikke. bare en orgie med rødvin og god mat!! kanskje et nattbad eller fler?? hvem vet hva kvelden bringer?? må månen varsle for noen andre i natt, og helt gi liv tilbake. gleder meg til bålfest!!

må denne natten være rolig, så jeg er uthvilt til når jeg våkner igjen denne lørdags formiddagen. håper pus venter ved ytterdøra og at månen tok feil i natt. tvi tvi


må dagene bli lange, i fargeprakt.
må håpene få næring, i fargeprakt.
må godene bli mange, i hjertene.
må fruktene få farge, i hjertene.

må månen gi styrke, i sjelene.
må havet få råde, i sjelene.
må sola gi varme, i kroppene.
må trærne få hvile, i kroppene.

må vi alle få en fantastisk høst.

HAPPY- klemmer fra hecatee

ps. pus kom hjem klokken 14.30 i dag. han var sulten og i god stand. noen må ha vært snille å ha matet ham, for pus har blitt feitere - fått skikkelig mage!! det er en gutt altså, helt bombesikkert at det IKKE er ei jente pus - om noen skulle ha slike teorier. :) :)
7 i heiagjengen
c.AuthorAlias nite👻27. august 2002
Buhu....... månens dronning hyler ohohoho, hvor ble det av Hecatee, sist vi "så" henne satt hun rundt bålet, drakk rødvin og hadde det mystisk deilig. Hvor ble hun så av????????
c.AuthorAlias Aggi😄26. august 2002
Hei på deg :)

Så bra at pusen din kom hjem!
Håper du har hatt ei fin helg, og at dette blir ei uke med svømming, sunn mat og masse positiv energi :)

Klem fra Aggi
c.AuthorAlias Dahlia😊26. august 2002
God morgen Hecatee :)

Godt å høre at pus er kommet hjem, det er lite gøy når dyra blir borte.. man blir liksom ikke noe bekymret i det hele tatt!!

Ønsker deg en glimrende uke og psender en klemz fra Dahlia
c.AuthorAlias boggi-❤️25. august 2002
Hei Hecatee !

Så flott et dikt..

Og så bra at pus kom hjem..
BOGGI
Bilde
c.AuthorAlias iset😊24. august 2002
hei vennen:)

for et nyydelig dikt:) ja du er ei wicca-jente, jeg synes det er såå spennende, kan ikke nok om det men har alltid trodd på det og har nettopp kjøpt en bok om magiske urter og "heksekunst" som jeg leser på sengen:) den er kjempespennende. du må fortelle meg masse når du kommer til stavanger:)
idag blir det snopespising for Roberto har bursdag og jeg skal bake ostekake:) men jeg kan jo begrense meglitt da...eller hehe.

ha en strålende lørdag vennen, kos degmasse:)
klemmer fra Iset
c.AuthorAlias Cile😃24. august 2002
Tusen takk for gratulasjon i dagboka mi! Håper virkelig du kommer etter snart!!! Maiklubben er ganske tom ennå, du kan havne der så vidt jeg kan regne ut!

Og kos deg på fest!!!

Klem fra Cecilie
c.AuthorAlias Monica12324. august 2002
Hei!
Takk for fint dikt. Håper du har hatt det fint i natt. Og at månen har vært snill.
😀114,7 kg

har nok ikke tatt av noe denne uka....

PMS- kosthold er ikke å anbefale, og ikke har jeg fått svømt heller. styrke og noen gåturer har det jo blitt, men ikke det helt store for meg. ikke at jeg depper over det, føler jeg har god tid og ikke har behov for å stresse. :)

pusen min har enda ikke kommet hjem. han har vel funnet ei kjette med løpetid.... håper han har det fint og snart kommer hjemom en tur og sier hei( les: maser om mat, kun ferskt våtfor og når han er ferdig går han på bedet og hyler til noen skrur på springen for han. SÅ kommer han for å kose). ikke at jeg vil ha Natas annerledes, han er så hengiven og skjønn, til tross for hans sære vaner.... (er skyldig der!) :) :)

godt å se at iset har fått unnskyldning i dagboka si, og at vedkomne har skrevet unnskyldning i sin dagbok. synd at det hele skjedde, men om vedkomne holder løftet om ikke å bruke dette nettstedet igjen er jo ingenting bedre enn det. *lege iset''s sårede hjerte* :) :)

ha en god helg!!

klemmer fra hecatee
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Cile😊23. august 2002
Hei!
Her kommer noen oppmuntrende ord fra en overlykkelig Cecilie.
Har testa to blå i dag!

Alle har lov til å skeie ut, ta det med ro og være sint når man har tantebesøk, sånn er det med den saken.

Men du er flink alikevel synes nå jeg!
Fotsett sånn!

Stor klem fra Cecilie
c.AuthorAlias iset❤️23. august 2002
hei venninnå mi:)

jeg leste nettopp unnskyldningen, case closed:) jeg er ikke desperat etter å få hevn for noe slikt hihi, jeg er ikke sånn, men ville bare gjøre en litt stor sak utav det så evt andre ville la seg skremme og ikke finne på noe slikt!!!!!

PMS-kosthold hahaha, den var bra! det verste er at jeg jo skjønner hva du mener hehehe. tror de fleste jenter skjønner den! :) du har jo tatt av masse du jenta mi:) trenger ikke være lei deg fordi du ikke har gått ned denne uka, jeg tror faktisk INGEN har gått ned så mye denne uka, det er jo så vaaaarmt, jeg kjenner at vannet i kroppen snart renner ut av ørene på meg kniis:)

JA i morgen er det lørdag!!!!!! da skal jeg kjøpe litt sjokolade (mørk med 70 % kakao vel og merke) og spise goood mat:) men på søndag er det vanlig igjen, ikke sånn som sist søndag, da jeg fråtset vilt som på lørdagen:(

ha en FABELAKTIG dag vennen:)

klemmer fra Iset
114,7 kg

målløs.....

har hatt en flott dag i dag. gått tur og kost meg med mannen min.

siden mensen er her på siste rest i dag, blir det ikke svømming i dag heller. skal trene styrke i kveld.

Iset: takk for tipset om Nutrilett bar. har vært på butikken og kjøpt - NAM NAM!! satser på at det er bedre å spise nutrilett enn ingenting så lenge matlysten stort sett er borte.

pusen min har vært borte i over 1,5 døgn nå. SAVNER han!!!!

er lei meg på Isets vegne, OG lei meg på denne andres vegne - som jo må ha et kjedelig liv!! slik som jeg kjenner Iset så tror jeg du andre vil tjene på å ta kontakt med Iset, i ryddige former og rydde opp i det som plager deg. jeg tror ikke Iset vil slå hånden av deg, kanskje dere har mer til felles enn du aner og mulig dere ender opp som venner. Vær så snill å komuniser på en ryddig og ordentlig måte............

føler med Iset-vennen!! ikke lett å takle, men var jeg deg ville jeg overse personen og glemme hele greia om ikke denne tar ordentlig kontakt med deg - som en voksen-. all min medfølelse i dag går til deg Iset!!

klemmer fra Hecatee
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Aggi😀23. august 2002
Heihei!

Så er fredagen endelig her igjen. Herlig!
Håper katten din har kommet hjem...

Ville egentlig bare stikke innom for å ønske deg ei kjempefin helg!

Klemmer fra Aggi
c.AuthorAlias Dahlia😉23. august 2002
God morgen Hecatee :)

Ble temmelig stum da jeg så kommentaren hos Iset jeg oxo... og blir alltid lei meg når noen gjør slikt... håper at vedkommende ber om undskyldning.. det er absolutt på sin plass!!

Ellers gikk jeg på vekta i dag..... (har glemt å måle meg... har jeg jo lovt mange ganger!! nå måååå jeg huske på det *alzheimer light*) og trodde ikke mine egne øyne... den viste -0.5 siden i går!! Ekke mulig.. og tør ikke legge inn det vekttapet før jeg har fått bekreftet det imorgen oxo :)

Skal melde meg på jazzballett en gang i uken for voksne.. det blir kjempegøy, særlig med tankte på at jeg trente 15 timer i uken som ung...

Men ønsker deg en glimrende dag :) og er ikke solen fremme hos deg.. så følger den med denne mld

Klemz fra Dahlia
c.AuthorAlias iset❤️22. august 2002
hei vennen min:)

tusen takk for at du støtter meg, en bedre venninne enn deg skal man lete lenge etter, er så glad jeg er blitt kjent med deg:) kjempeglad i deg:)

er katten din forsvunnet??? oj.... har du ingen anelse om hvor den kan være? er det en hannkatt? er den kastrert? hehe mange spørsmål på en gang. men jeg har selv 3 katter og hadde blitt FRA MEG om noen av dem hadde forsvunnet. tror ikke jeg hadde fungert skikkelig....
håper det ordner seg:)
skal skrive mail til deg nå:) har nettopp spist middag, gud hvor sulten jeg var:)

sjekk mailen om et kvarter vennen:)

klemmer fra Iset
😉114,7 kg

alt i alt en god dag!

har ikke svømt, da jeg fremdeles har mensen. har gått tur med mannen i stedet, og det var kjempekoselig og ikkeminst romantisk. har heller ikke vært på jobb i dag, hentet ny dose med Naproxen på resept i dag og de hjalp ikke mye. ble bedre utpå dagen!!

litt tidlig å ta "slankefri", men i morgen er det på med styrketrening. har funnet frem vektene og laget treningsplan og treningsdagbok - FIT FOR FIGHT!! nå skal fettet av min kropp, jeg er DRIT lei av det!! faktisk så skjemmes jeg over at jeg har veid mer, men nå er jeg på rett vei og LOVER at så feit skal jeg aldri bli igjen. kommer ikke til å gjøre samme feilen 2 ganger.

har også bestemt meg for å prøve pulver diett, til Nassenøfs fortvilelse helt sikkert. ikke for å sultefore meg selv, men fordi min matlyst de siste 7/8 ukene har vært på minimum. ikke ser det ut til at matlysten har lyst til å komme tilbake heller.... merker at jeg blir mett av mindre enn før, og er redd kroppen min er på god vei mot sparebluss. derfor har jeg nå kjøpt nutrilett. motstridende? neida. hittil har jeg enten hoppet over måltider eller drukket vann i stedet for næring, fordi jeg ikke har lyst på mat. så i stedet for å droppe et måltid eller å drikke meg mett på vann vil jeg heller ta et "måltid" nutrilett - dette spurte jeg fastlegen min om da jeg traff han på butikken i dag og han sa at det var en holdning han likte, altså grønt lys fra legen!! hovedgrunnen til at jeg reagerer er fordi jeg spiser så lite når jeg spiser "vanlig", og etter denne matlyst tørken har det blitt enda mindre..... skjønner ingenting, men det blir vel bedre igjen.

for håpe at mer trening og mer mat setter fart på vektrudksjonen!! *håpe håpe*

klem hecatee
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias iset22. august 2002
hei vennen:)

så flink du er:) ja det er bedre å bruke nutrilett enn å sulte seg. du kan jo bruke de barene, så du får litt å tygge på.
eller en proteinshake. proteinshaker metter veldig mye:)
har nettopp lagt inn nytt innlegg selv:) men veier meg på mandag.

skal sende deg en mail senere idag eller i morgen, har hatt det litt travelt i det siste.

mange gode klemmer fra Iset
c.AuthorAlias Cile22. august 2002
Hei! PMS er ikke noe gøy. Håper at tanta snart reiser hjem. Jeg lurer på om tanta kommer på besøk til meg, skulle ha kommet i går... Har avtale med gubben at jeg ikke skal teste før i morra tidlig. Så hvis tanta ikke kommer i dag, står jeg opp på slaget 7 og tester!!!!

Synes du er kjempeflink til å trene og slanke deg! Vurderer å begynne å male jeg og, men må kjøpe målaband. Har ikke det, har ikke hat råd til å kjøpe symaskin ennå, låner mammma sin, og de bor 15 m herfra... Hvor på magen måler du? Måler du i livet?
På meg blir jo det midt mellom de hersens bilringene, og da blir målet mindre enn hvis jeg skulle målt på ringene...

Klem fra Cecilie
c.AuthorAlias Aggi😃22. august 2002
Hei på deg!

Høres fornuftig ut å prøve pulver, siden du ikke har særlig lyst på mat. Pulver er vel bedre enn 'ingenting' for forbrenninga :)
Håper tanta snart er ferdig med besøket, sånn at du kan begynne å svømme igjen.

Lykke til med treningsplanen! (genialt forslag altså)
Og ha en strålende dag, Hecatee.

Klem fra Aggi
☹️114,7 kg

endelig tilbake....

TUSEN TAKK for alle hilsener, skal ta en runde å legge inn noen koselige ord tilbake!! TAKK!!

mensen kom gradvis på lørdag og søndag, og med den det værste angrepet jeg har hatt av PMS noen gang. det var ikke noe særlig værken for meg eller mannen, spesielt i går da jeg var nesten utelukkende rasende.... er friskmeldt nå!! heldigvis har vi ansvar for å passe vannskaden i huset til svigermor, som er på ferie, så jeg har vært helt alene med mitt humør disse dagene. fikk ihvertfall heklet noen julegaver. har ikke vært på jobb hverken i går eller i dag, torte faktisk ikke.... men nå er jeg meg igjen!!

jobbintervjuet ble heldigvis utsatt, til "senere i uken" pga sykt barn. flaks for meg!! skal holde dere underrettet- LOVER!!

har sett over de få måla jeg fikk tatt med målbåndet før jeg reiv det i biter.... tilsammen søndag og mandagsmorgen fikk jeg alle måla, glemte å ta dem med så jeg legger de inn i morgen. - ned 8,5 cm!! JIIPPIII for meg!! :):)

starter min slankeuke i dag, da jeg må bekjenne at det har blitt både sjokolade og cola i går og i dag. har kjøpt et nytt målbånd, ikke at jeg absolutt måtte ha et til, men fordi jeg foretrekker å ha det reserve jeg har liggende ved symaskinen.

ØNSKER oss ALLE en SLANKENDE og GOD UKE!! :) :)

tusenvis av slankeklemmer til alle fra hecatee
8 i heiagjengen
c.AuthorAlias Aggi😄21. august 2002
Heia :)

Fint å ha deg tilbake igjen Hecatee! Og 8,5 cm er jo kjempebra!!! Takk for tipset om treningsplan/dagbok. Skriver opp alt jeg spiser og all aktivitet jeg tvinger meg til å gjennomføre, og det hjelper veldig å ta den fram når godtehungeren melder seg!

Stå på videre! Klem fra Aggi.
c.AuthorAlias Dahlia😀21. august 2002
Heisann Hecatee :)

Godt at både ditt og mitt PMS troll har reist igjen!!! *ler* Skal finne fram El-testene fra 3. september i håp om fulltreffer neste måned :)

Og gratulerer med - 8,5 cm! det er kjempebra!!!

Jeg skulle også målt meg..men glemte hele greia... så prøver igjen i kveld :) Men er imponert over deg :):) Stå på!

Og ha en glimrende dag :)

Klemz fra Dahlia
c.AuthorAlias bompi😌20. august 2002
PMS er ikke noe gøy... selv har jeg aldri blitt sånn kjempeangrepet av det, men av og til merker jeg at de dårlige dagene som oftest kommer i den perioden.. Godt det er over nå :)

Godt at du nevnte målebånd, jeg må nemlig huske å måle meg igjen snart :) SÅ takk for påminnelsen :)

Ha en fortsatt fortreffelig dag og slankeuke! :)
c.AuthorAlias Jojoen😉20. august 2002
Hei igjen og takk for koselig hilsen. Gratulerer så mye selv også, dette går jo strålende.

Men kjære deg, er det så ille? Jeg er stort sett like tam hele måneden jeg.. selv om det selvsagt sniker seg inn noen krigerske tanker her også av og til. Godtesuget har ofte vært det verste for meg under den perioden, men det hjelper også nå. Jo mindre snop man spiser, jo lettere blir det å glemme hele snoperiet. Bortsett fra det som ungene slenger fra seg rett foran nesa mi sånn av og til da.

Ha en flott slankeuke selv :-)

Klem fra Jojoen
c.AuthorAlias iset20. august 2002
hei vennen:))))
har du mye PMS?`da må du prøve Udos Choice, en olje du tar ca 44 ss av hver morgen. den virker knallgodt, både på PMS og hudproblemer, som jeg har (skikkelig tørr hud i ansiktet). nå har jeg fått babyhud over hele meg:)

ojoj8,5 cm er jo kjempemye!!!! gratulerer vennen:)
jeg har også drukket masse cola og spist både chips og sjokolade i helgen. ikke bra! men jeg satser på friskt mot igjen! har gått laang tur idag, ny rute, KNALLHARD. nesten rett før jeg ringte 113. hehe. jaja jeg klarte det, og neste gang er sikkert ruten litt lettere. etter 5 ganger tar vi en enda hardere, osv osv.

sjekk PM på SG:) ha en fortryllende slankedag:)

klemmer fra Iset
c.AuthorAlias iset20. august 2002
åja du har jo skrevet svar jo:)
c.AuthorAlias verene20. august 2002
Hei Hecatee!

Usj, PMS og slanking er ikke lett å kombinere gitt! Ikke måte på hvor synd man syns på seg selv i de dagene, hehe..

Ønsker deg lykke til i en ny slanke-uke, og ikke bry deg om at denne uken for deg begynner på en tirsdag istedenfor mandag. Det viktigste er jo at man er i gang! You go girl! :D

Klemmer,
verene
c.AuthorAlias Maritmor😄20. august 2002
Heisann :)

Syns du er flink jeg ;)
Leit å høre at tanta kom da :( Tenk når tanta blir borte igjen, da vil du ha gått ned enda mer ;) Litt artig å tenke på ikke sant!

Go klem fra Marit :)
🐷114,7 kg

nøff nøff!!

har ikke tatt måla enda, men oppdaterer denne dagen senere i dag med måla av meg. tvi tvi

i går fråtsett jeg ikke så mye. kun et stykke bløtekake, og litt potetskruer. det gikk og ned en del cola i varmen. ikke så værst synes jeg selv. fikk ikke svømt i går.... skal få tid til å svømme i dag.

vekta viste mindre i dag, men det er fordi jeg endelig har kommet meg ordentlig på do. skal spare dere for detaljer. :) :)

i morgen skal jeg til jobbintervju, og det gleder jeg meg til. jobb bytte hadde ikke gjot noe. synd å miste all den fysiske aktiviteten om jeg får ny jobb, men så for jeg bare planlegge mer trening på fritiden. :) :)

klem hecatee
7 i heiagjengen
c.AuthorAlias Cile😃20. august 2002
Hei! Har en ting å si: DU ER KJEMPEFLINK!!! Mener det, å svømme så ofte eller det å si nei takk til kake på jobb osv er bra gjort! Lykke til videre.

er det lenge til du skal teste for to blå?
Hvis ikke tanta innhenter meg, skal jeg få lov av gubben å teste på fredag ( venter mens i morra, 21.08)

Stor klem fra Cile
c.AuthorAlias nite😊20. august 2002
Du er flink, men det har jeg vel fortalt deg mange ganger nå. Hvordan gikk jobbintervjuet. Ser du ikke har vært her i dag (19/8) og er spent.

Klem nite
c.AuthorAlias Dahlia☹️19. august 2002
God morgen Hecatee :)

Det er bare en ting å si om deg :) Du er flink, det går jo nedover i akkurat passe tempo....

Skal krysse fingrene for deg ang. jobb intervju og husk å fortelle oss hvordan det gikk!

Klemz fra Dahlia :)
c.AuthorAlias Maritmor🌙19. august 2002
Heisann!

Ville bare si flinke du! Grattis med vektreduseringa :)

Har selv vært å svømt i sjøen i dag! Deilig er det:)

Lykke til videre med slankinga!

Sammen er man sterkere :)

Go klem fra Marit :)
c.AuthorAlias DrBabe😄18. august 2002
Hei Hecatee!
Gratulerer med vektnedgangen, samme hva den skyldes! Ser veldig pent ut i hvert fall. Så flink du er til å svømme.
Lykke til i uken som kommer. Jeg skal titte innom siden din jevnlig.
Klem fra DrBabe
c.AuthorAlias bompi❤️18. august 2002
Har akkurat lest din historie Hecatee, og må få berømme deg for at du har våget å dele denne med oss. Det var en sterk historie, opplevelser som jeg ikke unner noen, og får meg til å føle meg heldig, selv om jeg ofte klager jeg også...

Men, jeg merker at du er en sterk person, som sikkert har hentet mye styrke i å jobbe deg igjennom de problemene du har hatt. Håper du klarer deg fint i fremtiden også :)

Skal følge med deg, og håper som sagt du når dine mål :)

Klem fra bompi
c.AuthorAlias NasseNøff😃18. august 2002
Hei, og takk for hilsen ! Hehe – likte tilnavnet du ga meg – ’friskis’ ! *ler*
Synd at du bor langt unna Oslo ja, jeg er sikker på at du hadde hatt det gøy sammen med oss på Sognsvann rundt tur *ss*

Tusen takk for alle godordene du sier om meg, jeg blir jo reint flau her jeg sitter *rødme-rødme* Men det er jo godt å se at jeg kan være til inspirasjon og glede for andre her inne !

Leste historien din under min historie… Utrolig sterk historie som traff meg dypt… Jeg syns det er sterkt og tøft av deg å dele denne historien med oss her inne. Selv har jeg også en historie som jeg skal dele når jeg føler meg klar for det, men det er ikke riktig ennå. Jeg er glad for at du har det bra nå, og jeg håper at du har klart å riste av deg fortidens spøkelser. Sender deg mange varme tanker (((((((( varme tanker ))))))))))

STÅ PÅ videre du også hecatee – dette klarer du !!
Og lykke til på jobbintervju !

Klem fra NasseNøff

❤️116,3 kg

HAPPY lørdag!!!!

har veid meg i dag!! er SÅÅÅÅÅ utrolig fornøyd!!!! gleder meg til å ta måla i morgen!!!!

vi skal i selskap til mannens niese i dag, hun fyller 3 år i morgen. kommer til å ta et kakestykke eller 2.... det kommer til å bli kjempe koselig, og vi kan feire 3 år som favoritt onkel og tante!! HURRA!!!! HURRA!!!! :) :)

merker at alt slitet på jobb og all svømmingen på ettermiddagene har gitt resultater. ikke minst ved at jeg har fått masse energi, som ei kokende gryte med vann - det BOBLER over hele dagen!! vanligvis ville jeg sittet mye stille og stønnet så fort katten mjauet ved døra. nå vaker jeg rundt og får gjort mer enn vanlig, kjeder meg mye da det ikke er så mye å finne på. og så fort katten går til døra spretter jeg opp uten å stønne eller se på det som et ork. energi overskuddet har jeg tenkt å bruke til sykkelturer utover i ukedagene, så får jeg brukt mer energi så lenge jeg har det og ikke minst så slipper jeg å kjede meg, samtidig som jeg trimmer litt på hobby nivå. DEILIG!! VERDEN ER HERLIG OG JEG SPRUDLER!!

har ikke noe søtsug, så jeg tror faktisk at fridagen min med unntak av et par kakestykker blir sunn.... ingenting hadde jo vært bedre. er så fornøyd om dagen. klæra vokser, har blitt sterkere, bedre kondis og I FEEL GOOD!! :) :) :) :)

ØNSKER DERE ALLE EN GOD OG SLANKENDE LØRDAG!! må helgen innbringe masse trivsel og overskudd!!

tonnevis av motivasjon og slankevibber fra hecatee
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Keyz18. august 2002
Oi.. Leste historia di nettopp. Vondt. Jeg syns du er et utrolig flott og ikke minst sterkt menneske som har greid deg gjennom dette. Du vil kanskje ikke ha medfølelse, så; Lykke til med slankinga! Dette greier du! :o)

Klem fra Keyz
❤️120,0 kg

endelig helg!! :)

avspasering er deilig dere!! bare halv dag i dag!! JIIIIPIII!! ellers er varmen like kokende og svetten renner t o m her inne i skyggen med bordvifta på max.... må HØSTEN snart komme!!

skal ut og svømme snart, mens det ikke er så mange mennesker som opptar badeplassene. blir helt salig av å tenke på svømming, det er så forfriskende og HERLIG DEILIG!! har laget treningsplan og kjøpt inn et lite hefte til å skrive treningsdagbok, så er det lett å følge fremgangen og oppmuntrende lesing på en tung dag. ANBEFALES!! :)

har fått varmeutslett under hengepuppene. hatt det i noen dager nå, men har smørt med aloevera og nå har det blitt så fint atte. om bare de ikke var så ømme.... nå burde mensen komme hvert øyeblikk. mensen er hjertelig velkommen, så kan vi vente på EL - som vi skal benytte oss av!!

Dahlia: måtte lære opp mannen min i massage jeg! har hatt noen kurs i aromaterapi og idrettsmassage. vi hadde vært sammen i ca 2 mnd'er da mannen kom på besøk til meg, mens jeg masserte pappa - som har hatt skiveutglidning i 30 år-. mannen min fikk også noen massager, men han begynte å forlange det daglig... da ba jeg han massere meg, men det var så tragisk at jeg tok ham i lære. du kan tro pappa og brødrene mine var fornøyde med den løsningen!!!! så i snart 4 år har vi hatt en avtale: gir en massage til den andre, mot en i retur!! fungerer helt fint!! og vi er begge SUPER FORNØYDE!! skal ikke legge ut detaljer om hvor deilig det er å massert, bare sier: ER ABSOLUTT tilfredstilt på det området!! :):):):)

ønsker alle sammen en slankende og forfriskende helg!! :):):):)

klemmer i tonnevis fra hecatee
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias Keyz17. august 2002
Hei :o)
Jeg lurte på hvilket krom-tilskudd du tok jeg. Siden det funka så bra på deg er det kanskje håp for oss andre og? :o)
Ha en fin helg!

Klem fra Keyz
c.AuthorAlias iset16. august 2002
heisann:)

herlig med massasje ja, tanten min er aromaterapeut. jeg kan alt om alle oljene, men ikke massasje hihi. vi selger oljene så jeg MÅ kunne endel om dem. bruker 4 oljer fast, det er lavendelolje (sår, søvnproblemer, avslappende), peppermynteolje (migrene, muskelsmerter), eukalyptusolje (forkjølelse, luftveisproblemer) og tetreolje (sår, antiseptisk, betennelse). de er alltid i mitt husapotek, som for øvrig alltid også inneholder ingefær mot kvalme, peppermyntepulver mot luft i magen, kan jang og alpenkraft mot hoste og diverse urte teer. (og en haug med vitaminer og mineraler:)
hehe sånn er det å jobbe i helsekost. det er IKKE billig!

har ikke fått gått tur idag, men satser på å gjøre det på søndag, ellers skal jeg jo begynne på Jazzercise igjen neste uke eller uken etter.
ha en fortsatt fin dag, vennen.

klem Iset
c.AuthorAlias DrBabe😃16. august 2002
Hei Hecatee!

Treningsdagbok var lurt. Du som er SG'er vet jo hva TCOYF er - jeg har begynt å hake av "excercise" og notere hva jeg trente i merknadsfeltet for hver dag. På den måten har jeg alt på ett sted.

OG - jeg har (inspirert av deg) kjøpt meg badedrakt i dag!!

((((((((((((((((((SLIM-VIBBER))))))))))))))))) fra DrBabe
c.AuthorAlias Dahlia😊16. august 2002
Helluen Hecatee :)

Hvor går man på slike massasje, aromaterapi kurs da?? Sliter med en skade etter en trafikkulykke for 7 år siden og kunne trengt enn massør-gubbe *ler* Og det finnes da erotisk massasje *uhmmmm*

Ellers får du kose deg i helgen og med svømming :) Du er heldig.. hos oss har de stengt hele svømmehallen fordi den var i så dårlig stand... så nå er det laaaangt til noen svømmehall *zukk*

Men regner med at jeg får trimmet meg på kulturfestivalen i helgen *ler* der er det jo bare tusen ting for små poder å være med på.. og mammaer og pappaer som henger med så godt de kan :)

Og ang. mens... er det helt sikkert at den kommer da?? kanskje den ikke kommer på 9 mnd??? Krysse fingre!!!

Klemz fra Dahlia
c.AuthorAlias Aggi😃16. august 2002
Heia!

Det med treningsdagbok var smart. Da får man litt mere system over sakene. Det trenger iallefall jeg. Har megadårlig samvittighet for alt jeg har spist av snop de siste dagene (får heller prøve å fokusere på det positive; jeg har trent en hel del).

Høsten er favorittårstiden min :) Velkommen skal den være!!!
Men da må jeg vel begynne å svømme inne. Det er jo så deilig å bade ute. 'Isbading' har jeg hørt skal være bra for immunforsvaret, så vi får se hvor lenge jeg holder ut *brrrrr.*

Ha en super helg da Hecatee! Håper (ikke?) tanta kommer på besøk...
Det er EL-tid her i gården, så jeg vet iallefall hva jeg skal gjøre i helgen *blush*.

Klem fra Aggi
❤️120,0 kg

jeg er SÅ heldig!!

i går kveld fikk jeg massage av mannen min, det er så vanvittig deilig!! blir så avslappet, glad og ikke minst så er kroppen helt fri for stølhet og amdre plager. SUPER mann jeg har!!

nå skal jeg snart ut å svømme. vasset i sjøen i lunchen i dag, og vannet er super duper mega deilig!! orker ikke bade i sjøen, holder meg til ferskvann.

har drukket over 2 liter vann i dag, nærmer meg 3. og det er så deilig og forfriskende. tror jeg svetter ut det meste, for først nå må jeg på do for første gang siden i morres. OK, litt mye detaljer.... VANN ER DEILIG!!!!!!!!!! :-) :-)

mange slankende klemmer fra hecatee
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Dahlia😊16. august 2002
God morgen Hecatee :)

Duuuuuu?? Hvor fant du en mann som masserer a????? *fortell, fortell* Du har virkelig en super mann... :) heldig du...

Vann er glimende.... fyller opp drikkeflastka mi et par ganger om dagen... også tilsetter jeg brus c-vitaminer.. og pimper dette hele dagen. Kan anbefales :) Vært i Sverige og kjøpt jordgubb vitaminer og de er kjempegode...

Ønsker deg en glimrende helg og sender motivasjonsvibber i bøtter og spann :)

klemz fra Dahlia

c.AuthorAlias Morgengry😉16. august 2002
Hei på deg.
Enig i at man må da tiden til hjelp når man legger om livsstilen. Hvis ikke så får jo kroppen sjokk - slutt på snop og sofa-kosen. Men tiden er på vår side så dette skal vi klare.

God helg!


Klem fra Morgengry
c.AuthorAlias iset16. august 2002
hei vennen:)
for en herlig mann du har ja:) deilig med massasje.
jeg satt og lurte på en ting idag, nemlig om jeg skulel begynne å svømme selv. i svømmehallen da, men kanskje jeg skulle kjøpe et sesongkort og gå der iallefall 2 ganger i uken!!! det er jo så deilig å svømme, og på dagen er det jo ingen ungdommer der, men mest eldre, og de bryr seg jo ikke om det kommer en lille-trille gående med det egghodet jeg får av badehetten og masse appelsinhud:)
jeg tror jeg begynner i høst en gang. nå går jeg iallefall 3-4 gr i uken, det er så deilig.
nei nå skal jeg legge meg, er så trøtt. vært hos venner helt til nå hehe.
god natt vennen, ha en fin slankende dag i morgen:)

klemmer fra Iset
c.AuthorAlias boggi-😊15. august 2002
Hei !!
Er nok enig med deg i at svømming er toppers. Jeg for min del går bare å lengter etter at svømmehallen skal åpne igjen. Syns jeg har litt for mange valker til å vise meg frem på treningssenter, også er det så langt unna..
Koz deg videre. (ble nesten missunnelig da jeg leste om masasjen-mmmmmmmmmmmm)
❤️120,0 kg

LIVET ER HERLIG!!!!

har det strålende i dag!! humøret er på topp og motivasjonen bare stiger!! DETTE SKAL jeg KLARE!! synes jeg gjør det bra, og jeg føler meg flott!! SUPER flott!! er så sliten og støl etter mye tung løfting mellom 4 etager og 2 hus på jobb i dag. DEILIG å kjenne at jeg har gjort en god jobb!! oppdaget i dag at jeg har blitt sterker og fått bedre kondis, ved at jeg løfter ting jeg ikke klarte for en uke siden og jeg klarer å gå fortere og lenger en for en uke siden.ÆRE VÆRE svømmingen for fremgangen. tror jeg vil svømme ute så lenge jeg kan, før jeg tar sats og kjøper sesongkort i svømmehallen. billigere, sunnere og friskere. har det så bra og jeg bare smiler, og stadig bobler av glede. hiiiiiiaaaaa! heia oss slankere, dette går riktig vei: ned med vekta og opp med psyken og selvfølelsen!!

i dag har jeg gått med en av mine "vanlige" t-skjorter på jobb. størrelse XXL. det var deilig å kjenne at den er FOR STOR for meg, og jeg sa t o m nei da vi ble gitt napoleonskake - det beste i verden - som takk for 2 SVÆRE og TUNGE pianoer vi bar ned 1 etg i ett hus og opp 4 teg i et annet for noen dager siden. alle kikket på meg, og da jeg sa at jeg er på slankeren fikk jeg kun positiv respons: "du er jo så fin NÅ!" "kan se at du har gått ned!" og "jeg går på byen med deg any time!" har svevd på skyer i hele dag!! riktignok er jeg eneste jenta, men de er så vant til meg at jeg regnes for å være en av gutta. :-)

Ellers har jeg prøvd vekta til svigermor i dag. det var langt på dag med mat og vann i magen. den viste 6 kg mer enn svigerinna mi sin like vekt for noen uker siden. så jeg venter til lørdag eller søndag, når jeg får veid meg på morran, etter toalettbesøk og før mat - GLEDER MEG!! om så vekta må settes opp, så er det og greit - for jeg bruker bare en ca vekt. NÅ SKAL KG AV MEG!! om det skiller noen kilo opp eller ned, så spiller det ingen rolle akkurat nå. jeg ønsker å gå ned til ca 70 kg, men ikke for fort og ikke på bekostning av helsa. tiden og tålmodigheten blir noen gode venner å ha i tiden fremover, og vi skal bli SUPER gode venner. :):):):):):):)

ønsker dere alle en godt synlig og motiverende fremgang!! må vi alle nå våre mål!!

klem fra hecatee
7 i heiagjengen
c.AuthorAlias DrBabe😀15. august 2002
Takk for pep-talk! Vet du, det høres så kjempedeilig ut å svømme. Jeg har bursdag i august og har sagt til kjæresten at jeg ønsker meg klippekort på Oslobadene. Jeg er egentlig veldig glad i å svømme, men av en eller annen grunn skal det så mye til å komme seg i svømmehallen. Men nå - nå er det jo bare å trå til. Utover høsten skal jeg svømme, selv om alle badene nær oss er stengt av en eller annen grunn. Jeg får dra inn til Oslo. Verre er det ikke.

LYKKE TIL videre Hecatee!! Go girl!
c.AuthorAlias Dahlia15. august 2002
God dag Hecatee :)

Solen skinner og livet føles godt... og sender sol og sommer til deg... + noen motivasjonsvibber (fant igjen mine vibber, de lå på bunnen av vesken og var ikke så langt unna)

:) :)

Er litt treig med å skrive hilsen i dag.. men ventet for å se om du skrev noe i dag oxo :) Det er spennende å følge hverandre... og å backe hverandre opp :)

Klemz fra Dahlia
c.AuthorAlias Pernilla❤️15. august 2002
Heisann!!

jeg ser at du er ganske ny her og jeg leste historien din for noen dager siden og har derretter les dagbøkene dine. Har selv hatt litt å stri med de siste dagene, så jeg har ikke lagt inn noen innlegg til deg ennå,fordi jeg følte jeg ikke hadde nok oppmuntring å gi.

Historien din var rystendes og trist å lese, men da jeg så hva overskriften din viste i dag, ble jeg bare kjempe glad. Det du har gjennomgått kan ikke sammenlignes med det jeg har vært gjennom, men jeg vet likevel hvordan det er å slite med livet og andre mennesker. Man har det vondt mens det pågår, og mye blir man plaget av resten av livet, men det som likevel kommer ut av det er -PANG! - Her har du en livserfaring.

Du skriker ut med din vakre stemme som varmer våre hjerter om hvor deilig livet er!!!!!!
Og det til tross for hva du har gjennomgått!

-PANG!- Livserfaring, du har vært på bunnen og vet hvordan du skal nyte livet når du er på topp!!!!!

Med et sånt pågangsmot og vilje til å sette pris på alt deg gode livet kan gi deg VET jeg at du kan ta opp kampen mot kg som du kaller det siste som henger igjen etter voldtekten!

Jeg er kjempe stolt over hva du har kommet deg gjennom og hvordan du klarer å se på livet etter så mye svikt blandt de nærmeste. Her på denne siden lover jeg deg at du vil finne en unik støtte som man skjeldent kan finne andre plasser.

jeg ønsker deg hjertelig velkommen og lykke til med slankinga di, og stå på med humøret! Jeg lover, - DET SMITTER!!!!!


Stor klem, Pernilla
c.AuthorAlias nite15. august 2002
Så herlig å lese din dagbok i dag. Du stråler av energi og lykke. Måtte det bare være. Men uansett vår motivasjon og vår oppstemthet, er først og fremst vår egen fortjeneste, men også det felleskap som man får her inne.

Nå er det klart når Høsttreffet er. 18-20 okt. på Sjusjøen (v/Lillehammer) men mere informasjon kommer ut på denne siden som Webmaster hjelper meg med. Så har du anledning og bor et eller annet sted på østlandet, sør trøndelag, eller rett og slett kan komme, så er dette en ytterligere motivasjonsfaktor.

Stå på videre, og vi gleder med din optimisme.

Klem fra Nite
c.AuthorAlias Maritmor😉14. august 2002
Heia Heia deg :)

Godt å høre at motivasjonen er på topp!! Selv er og min det! Men hvor lenge varer den tro*hmmm* Men med hjelp av hverandre og en dytt i ny og ne så skal du se vi skal greie dette!!

Blir spennende å følge deg og kiloene dine, som foresten skal forsvinne ut døra for godt!! Nydelig å tenke på ikke sant hæ!!

Oi oi dette skal bli spennende! Er bare i så ståpå humør om dagen atte! Sender over litt til deg og! Sammen skal vi greia detta vet du ;)
Masse lykkeønskninger om ALT! Absolutt alt :)

Go klem fra Maritmor :)
c.AuthorAlias Aggi😃14. august 2002
Kjære Hecatee.

Jeg leste historien din, og jeg må si at jeg beundrer styrken din. Så godt å lese at du har det bra nå, og bobler av glede.
Svømming er en suuuper måte å trene på. Jeg skal gjøre som deg; nemlig svømme ute så lenge det går. Deilig :)
Hecatee... jeg unner deg alt godt. Vekten skal ned, med unntak av at den av naturlige grunner går opp (men ikke på grunn av mat! Du skjønner sikkert hva jeg sikter til ;)).
Varm klem fra Aggi (fra SG, som også skal ned i vekt)
c.AuthorAlias iset❤️14. august 2002
HEI VENNEN:)
ååå så bra at du også er motivert slik osm jeg, jeg er super motivert for tiden:) første uken var hard, jeg skrev jo det til deg også på mail, at jeg var sulten hele tiden. men nå er jeg aldri sulten lenger. spiser sunt og går masse turer.
skal vi ta oss en tur i svømmehallen når du kommer hit? det må vi. bare det at jeg ikke får på meg badehetten, ser ut som et strutse egg på hodet hehe. har langt tykt hår:( men men vi får prøve, jeg holder håret opp og du presser den på hehehe. det tar vel ikke mer enn et par timers innsats hihi.

vi klarer dette!!!!!!!! nå er vi så godt i gang. tenk til jul, da kan halvparten være unnagjort!!! det er 4 måneder til jul. tar vi av ca 3 kg i måneden blir det altså 12 kg!!! og da begynner det jo å vise ganske godt, iallefall i ansiktet og på magen. IKKE MER HENGEMAGE!!!!!
og til neste sommer blir det 27, eller ca 30 kg!!!!! tenk da, oss på stranden? :) i bikini og greier.

nei dette skal gå så bra så. om en måned er vi hele 3-4 kg lettere enn idag, om 2 måneder er vi 6-8 kg lettere. tiden går så utrolig fort, og før vi vet ordet av det får vi hyggelige kommentarer fra kjente og ukjente og plutselig går det opp for oss at OJ vi har jo tatt av endel.:)

har sendt deg mail:)

klem Iset
😄120,0 kg

Har syndet i dag....

Etter jobb i dag hadde jeg sinnsykt lyst på is, så jeg kjørte på butikken og handlet. Kom ned på jobben til mannen min og han sier ingenting, mens jeg spiser en kroneis. Plutselig går det opp for meg at den 1,5 l cola'n kjøpte jeg nettopp på butikken.... tenker meg om, og tar en slurk enda jeg ikke hadde lyst på. Det smakte forferdelig, helt gyselig!! Så jeg går i bilen og henter vannflaska jeg allere4de har tømt 2 ganger i dag, VANN smakte FORTREFFELIG!! NYDELIG friskt vann!!

Dette bekrefter for meg at det ligger mye av mitt verktproblem i psyken. Jeg har lenge ønsket og komme tilbake til mitt ultra sunne meg. Med mye trening, null snop og en sprek og slank kropp - et SUNT LIV!! Har tenkt så mye på det at nå smaker plutselig cola vondt og jeg starter frivillig på min 3 2L med vann.... EN STOR SEIER for meg dette. Jeg er sjeleglad, selv om jeg faktisk syndet.

Har nettopp spist middag, og må dessverre fremdeles tvinge i meg mat. Skulle gjerne hatt bare litt matlyst, bare pittelitt. Sluttet i dag å ta Chrom tilskuddet, så ser jeg om det gir utslag. Håper det!

Dagens andre seier: tok på meg mannens t-skjort i herrestrørrelsen XL i dag, for morroskyld og forventet ikke at den ville passe. DEN PASSET!! Merker hele tiden at klæra vokser, og det er SUPER DEILIG!! HEIA MEG!!

masse positve vibber fra Hecatee

------------------ klokken ca 22 ---------------------------
Om noen er intresserte har jeg lagt ut "min historie" i dag. kanskje jeg sletter den, vet ikke om eller hvor lenge jeg vil ha den ute på nettet...
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Dahlia14. august 2002
Heisann :)

Og takk for hilsen!

Vet du... slike opplevelser om at klær passer igjen etter å ha vært ikke-passende en stund... DET KAN MAN LEVE LENGE PÅ!!! Har det slik jeg oxo... og det gjør ett eller annet svært positivt for selvfølelsen...

har ikke vært inne å lest historien din..men tenkte å gjøre det, om den er der enda :)

Men sender masse slanke-vibber... og husk: opprett din egen tabbe konto... den skal være romslig.. og der skal man putte inn slike is-episoder osv.

Ha en glimrende dag :)
c.AuthorAlias Morgengry❤️14. august 2002
Hei, Hecatee
Leste historien din, og jeg ble så trist. Tenker på alle barna der ute som opplever å bli svikter og misbrukt. De er jo så uskyldige. Hvordan kan voksne gjøre noe sånt? Jeg synes du er tøff som har lagt ut historien din. At du har satt deg ned og tenkt over hva som er årsaken til vektproblemet ditt. Prøver på det samme selv. En stor klem til deg.

Du er flink som kuttet colaen. Jeg har selv kuttet ut alt godteri, men isen klarer jeg ikke å kutte ut når det er så fint vær. Man kan ikke nekte seg alt for da blir det så negativt å slanke seg. Noe må man kunne unne seg, bare det er i begrensede mengdler.

Ser vi har det samme hovedmålet for å slanke oss - nemlig å bli gravide. Jeg har et barn på 2 år men ønsker ett til. Med den vekta jeg har så orker jeg ikke å gå igjennom et svangerskap til. Det forrige var tung nok.

Skal følge med deg på veien nedover.

Klem fra Morgengry
c.AuthorAlias nite❤️13. august 2002
Kjære Hecatee

Først vil jeg si at jeg synes det er tøft av deg å legge inn din historie. Det slår meg gang på gang at utstabil barndom gir store uheldige utslag. At ikke voksne kan se hva de virkelig gjør med barna sine. Men som oftest så er de voksne så nedsyltet i sine egne problemer, at det er kun dem selv alt dreier seg om.

Din historie er så trist så trist. Du er så ung, og du skulle overhodet ikke hatt denne bakgrunne, men det har du altså.
Jeg håper av hele mitt hjerte at du ikke tar noe ansvar for hva som skjedde. Du var en uskyldig brikke i de voksnes spill.
At akkruat du fikk denne starten på livet, er for deg en reell årsak til dine videre problemer.

Det slår meg at det er ofte en fellesnevner for mange her inne. En oppvekst preget av ustabilt hjem, alkohol og lite kjærlighet. Håper du har funnet din kjærlighet i din mann.

Jeg vil følge deg videre. Helt enig at det her går på psyke. At det er kun en endrings-holding som jeg tror helt klart du er fullt istand til å gjennomføre.

Det at du tok en is...... nei ikke bra, men allikevel at du droppet cola'en, er en stor seier for deg.

Jeg står ved siden av deg, gir deg mange varme tanker, og ikke minst, så har jeg tro på deg. Etterhvert som jeg leste din historie, så ser jeg at du har reist deg tidliger, og det klarer du nå og.

Snart er du nede i T-shirt large.

Klem fra nite
c.AuthorAlias iset❤️13. august 2002
hei vennen:)

hahaha har vært ute for AKKURAT det samme når det gjelder å "glemme" seg ut. går kanskje å spiser på en sjokolade og stopper plutselig opp: "hey er ikke jeg på slankis?" hehe. men det går an å unne seg litt innimellom:)
jeg fikk med meg 6 bæreposer med veggis mat idag fra jobben. frysern var gått, så det måtte kastes ellers. gjett om jeg har mange middager frem i tid? hihi.
du får ha en knallfin dag vennen min:)

klemmer fra Iset
❤️120,0 kg

Oh HAPPY day!!!!

Har ikke fått veid meg i dag heller, men til torsdag drar svigermor bort og vi får nøkkel - hun har hatt vannlekasje i dag så vi må sjekke at funktigheten forsvinner. Så ny veiedag er torsdag. Gleder meg faktisk.

I dag har jeg ikke gjort noenting. Da jeg svømte i går skled jeg på en stein og skadet foten litt. noen sår og ei blodblemme, det værste er at foten er hoven, så jeg har ikke vært på jobb i dag. Synes ikke synd på meg selv, det går over og i morgen blir det nok jobbing. Siden jeg har en fysisk krevende jobb gleder jeg meg til å jobbe, får trimme hele dagen OG får betalt for det!!

Humøret er på topp og jeg gleder meg til neste søndag - måledag!! Dette går veien!!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Morgengry😊13. august 2002
Hei, og velkommen hit.
Koselig å lese dagboka di. Du strutter av posetiv energi, og det er smittende. Kjempelurt å ikke ha vekt i huset, da slipper du å gå i den fella at du veier deg hver dag. Det kan til tider være deprimerende. Jeg har satt bort min for den styrte meg altfor mye. Så nå er jeg på slanker'n uten vekt. Det er første gangen i midt liv. Tenkte at denne gangen fikk jeg prøve noe annet. Før så har det alltid gått skeis av en eller annen grunn.

Håper foten din er bedre i dag.
Lykke til med slankingen. Dette går nok bra.

Klem fra Morgengry
c.AuthorAlias iset❤️12. august 2002
Heiiiiii veninnå mi:)

så fint at du gleder til å veie deg, det er ikke noe som er verre enn å ha skikkelig dårlig samvittighet og VITE at du ikke har tatt av, eller enda verre - gått opp!
jeg følger med deg vet du, med HAUKEØYNE! går du opp så kommer jeg og kjefter. neida:) vi har alle våre dårlige dager, og et kilo opp trenger ikke å bety fett, men vann eller mat som ikke har kommet ut ennå:) jeg veier meg alltid om morgenen ETTER å ha vært på do.
uff skal på jobb fra 13 til 20 i morgen, verste vaktene jeg vet. men har jo da fri onsdag, torsdag og fredag pga nedkuttinger. :( men jeg overlever.
i morgen skal jeg teste igjen, men tror ikke den blir positiv. er evig pessimist vet du hehehe. men det er jo lov å håpe...litt iallefall:) er på dag 37 i 33 dagers syklusen nå, så i morgen er jeg 5 dager over. hjeelp:)

ha en flott kveld (natt) vennen min:) glad i deg!

klemmer fra Iset
🐷120,0 kg

Dette er flaut!!

Har brukt målbånd i dag, for første gang på godt over 1 år. På det året har jeg gått opp 2 klesstørrelser, til 3XL i BB. Sjokket var stort da jeg oppdaget at målbåndet bare såvidt strakk til, og sorgen stor da jeg måtte innrømme at jeg allerede har gått ned nesten en størrelse i klær... FY så enorm jeg har vært!!!! I dag skjemmes jeg, og går i de største klæra jeg eier - 3XL for å skjule kroppen.

Som lovet, her er måla:

bysten: 137
livet: 118 cm
hofta: 149
rompa: 135
høyre overarm: 46
venstre overarmm: 46
høyre lår: 82,5
venstre lår: 83
Total cm: 796,5

I dag har jeg grått, mange fortvilelsens tårer. Jeg badet alene i regnet ute i ferskvann. I vannet føler jeg meg ikke så diger, men jeg kommer nok til å hate mitt eget speilbilde en del måneder til. Heldigvis var ikke svigermor hjemme, så jeg får ikke veid meg før i morgen.

Akkurat nå driver jeg å lager treningsplan med forsiktige økninger. Ringte min gamle sensei, som veldig gjerne ønsker meg tilbake. Sensei har lenge mast, men jeg har vært i for dårlig form. Mitt hovedmål med slankingen er å kunne bli gravid, og et delmål er å begynne med kampsport trening igjen over nyttår.

Dette SKAL jeg klare! Jeg har fått nok av min enorme feite og uformelige kropp!!!!!

en litt deppa men utrolig inspirert hecatee
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jannicke😃11. august 2002
Hei!
Du må ikke gråte over slikt! Tenk heller på at du HAR gått ned en størrelse! Det er jo kjempebra! Jeg tror at mange av oss her på disse sidene føler det som deg. Jeg klarer ikke å gå med singlet og t-skjorter! Jeg føler at alle ser på mine dissende og vaggende armer. Det kan være en plage i det varme været! Men jeg jobber jo med saken nå da- og neste sommer... (forhåpentligvis!)
Håper du når måla dine! For mange er det å ta av noen overflødige kilo veien til graviditet! Og jeg tror sikkert at du vil klare det!
c.AuthorAlias iset❤️11. august 2002
HEI VENNEN MIN:)
jeg vet så ALTFOR GODT hvordan du har det.... har mer enn en gang sittet inne mens de andre er på fest etc fordi jeg ikke har noe å ha på meg, ser megafeit ut i alle klærne mine. så jeg sier jeg er syk. vennene mine lurer jo på hvor mye syk jeg egentlig er.... men jeg kan ikke si sannheten, at jeg er for tykk til å ha det gøy...hvor teit høres ikke det ut?
nei vi har enorm motivasjon i hverandre, syns du ikke? :) vi skal klare dette sammen! synd du ikke bor i stavanger, da kunne vi gått lange turer sammen. og så mye vi har å snakke om, vi hadde vel gått i timesvis tenker jeg hihi.

ikke vær lei deg, jeg støtter deg 110 %, og er med deg hele veien!!!!

trøsteklemmer fra Iset
c.AuthorAlias hecatee😄11. august 2002
hei igjen, nite!

hva jeg gjorde? du harhelt rett, jeg trøstespiste hvertfall ikke. nei jeg hentet et halvlitersglass med vann og laget meg salat. det smakte fortreffelig og fikk tårene på retur. :-)

ja, nå skal jeg holde hodet løftet og bli meg resten av dere til vi når våre slankere selv!!! HEIA OSS!!!:-)

klem fra hecatee
c.AuthorAlias nite11. august 2002
Huff og huff, at dette med kroppen vår skal kunne slå oss så mye ut.
Nå skal jeg først trøste deg litt:
Trøste trøste trøste Trøste trøste trøste Trøste trøste trøste

Så skal vi gå over til alvoret.

I dag gråt du, du gråt dine modige tårer. Huff igjen, jeg vet ikke hvor mange modige tårer jeg har grått når jeg var yngre fordi jeg følte en slik håpløshet over vekta, og over at jeg faktisk var feit.

Det virker som en evighet til man er nede på et nivå man så gjerne vil være. Mrk. av det som det står i dagboka mi, var det etter jeg gikk ned i vekt, at jeg ble gravid. Det var ikke tilfeldighet.

Du virker til å være ei sterk jente, med klare mål. Hvem kan hjelpe deg på veien. Jo vi her inne kan hjelpe deg med motivasjon, du kan finne flinke hjelpere rundt deg hjemme, men ikke minst du selv. Det er kun du som kan hjelpe deg, og ser ut til at du er godt igang.

I dag når du fant ut målene dine, kunne du lett tydd til trøstespising.
Nå er jeg litt usikker på hva du egentlig gjorde, men det er noe som sier meg at du spiste hvertfall ikke.

Jeg har lest i dagboka di fra i går. Du er tøff. At du tør å gå på stranda er så flott, da det er der vi må kle av oss vi er aller mest redd for å vise oss. Når du så er der, så får du slike kommentarer som du fikk. Desverre så er det fult av slike mennesker vi treffer på. Neste gang får du sette deg på kjærringa.

Bryllupsnatt som avsluttes med knekt seng, ha ha. Jeg lo godt, og regner med dere gjorde det og.

Du kjære venn, nå holder du hodet oppe, og blir med oss på veien mot et lettere liv.

Klem fra nite
c.AuthorAlias vår11. august 2002
Hei, Hecatee. Velkommen hit, jeg oppdaget deg her i dag, og kommer til å følge med deg nedover. Du har satt deg viktige mål, så du må kommer helt sikkert til å lykkes. Spent på å se hvordan det går. Ikke gi deg!!!!

Klem fra Vår
😊120,0 kg

formen er på topp!!!!

TAKK for alle kommentarerne jeg har fått!!!! har sett i deres dagbøker, men ikke hatt tid til å skrive enda.

i dag har jeg badet ute i 2,5 time, og storkost meg. er ikke støl enda... har tenkt å svømme litt hver dag frem til det blir for kaldt, og da heller kjøpe sesong kort i svømmehallen. merker at kroppen venner seg fort til fysisk aktivitet, og det er deilig. før pleide jeg å trene min 2 timer hver eneste dag, og de siste årene - t.o.m etter at vekta passerte 100 kg - jobbet jeg i komunen som parkarbeider på sommerstid i 3 år og 2 sommere som kirkegårdsarbeider. har et falsk lite håp om at deler av vekta er muskler.... as if!!!!

humøret er på topp om dagen, og jeg ståler som en sol! faktisk er jeg stolt av meg selv som tør å ut og bade blandt andre, og flere kjenner jeg jo. i dag komenterte ei dame på badeplassen vekten min, og svarte helt rolig at hun burde heller bekymre seg for de 6 barna hun hadde med seg som hoppet på den steinete delen av grunna. - hun fnyste, og jeg løp til da en gutt hylte og blødde fra hodet. F''s kvinnfolk! ellers hadde jeg det helt toppers!

i morgen har jeg måledag, og skal legge ut målene mine. gruer meg til det, men det blir gøy å se fremgangen etterhvert - håper jeg! om svigermor er hjemme avlegger jeg henne et kort besøk og låner doen hennes, så jeg får veid meg.

mange klager over svigermor, hørt mange skrekkhistorier. min svigermor er ingen lett dame, men faktisk har hun lært å respektere og sette pris på meg etterhvert. hun kan ringe og prate, bare fordi hun kjeder seg og jeg er hjertelig velkommen på besøk, selv uten mannen min og uten at hun sier et vondt ord. satser på at hennes endring bare var en begynnelse på positive forandringer. OK, så var det jo poitivt at vi giftet oss i mai, men føler ikke noe annerledes av den grunn. minus ved bryllupet var en vanvittig kjedelig vielse, og en prest som talte i en halv evighet. resten av den dagen var bare deilig,. morgenen etter.... knakk vi hotellsenga.... :-)

ha en god og slankende helg allesammen!!!! :-)
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias bompi😌11. august 2002
Hei!

Vil ønske deg velkommen hit jeg også, håper du finner den motivasjonen og det hyggelige fellesskapet her inne, som jeg har funnet :)

Sånne kvinnfolk som på død og liv skal kommentere hvordan andre ser ut er noe av det verste jeg vet... bra å høre at du stod i mot, det beviser at du er tøff, og har bein i nesa! Da har du sikkert også den tøffheten som skal til for å klare å gå ned i vekt.

Har du satt deg mål og delmål? Det er en viktig start (bare som et lite tips) :)

Lykke til!

Klem fra bompi
c.AuthorAlias iset❤️11. august 2002
Hei vennen:)

HAHAHAH knakk hotellsenga ja, dere er ikke gode hihihi. det har vi og klart, men riktignok privat seng da hihihi.

herregud at voksne folk kan oppføre seg på den måten (sikter til damen ved bassenget). jeg fatter det ikke!!!! bra du slår fra deg, og ikke bare blir lei deg. du er tøff! beundrer deg:)

du er også tøff som tør å svømme, jeg tør ikke gå i bikini. det er jo MEG det er noe galt med, og jeg vet at jeg har kjempegodt av å svømme litt. men de der h.... cellulittene er ikke snille med meg:(
vi kan jo ta en tur i svømmehallen når du kommer hit i høst:) kjekkere å gå sammen to stk, ingen andre vil være med meg å svømme. dessuten er det problemer med badehetta, jeg ser ut som CONEHEAD i den, har langt tykt hår, det går rett og slett ikke inn i hetta!!!!!! de burde tenke på slike med hår som meg:(
nei jeg må legge meg nå. trøtt. måtte vente på at kattebarna mine skulle komme inn. de har vært ute så lenge nå, måtte ut og lete etter dem hihi. de der natteranglene. kan ikke legge meg før de er komt inn vettu, får ikke sove da hehe. skikkelig hønemor jeg:)

god natt vennen:)

klem Iset
😊120,0 kg

Spennende å se utviklingen fremover!

Begynte å slanke meg tidligere i uka, og satser for fullt! Eier ikke matlyst i denne varmen, og er for at jeg spiser for lite. Håper det blir bedre utover høsten.

Gleder meg til å se utviklingen fremover! Tror det blir en STOR motivasjonsfaktor å bruke disse sidene, for jeg har lett for å trøstespise. Får sånne stygge tanker om at jeg er så feit alikevel at om jeg spiser en sjokolade til ikke kan bety noe fra eller til - slike tanker vil jeg til livs!!!!! Vil gjøre mitt beste for å henrette alle slike tanker, for alltid!

Håper jeg kan være med å motivere flere andre her inne også, og da særlig Iset som tipset meg om sidene. :-)

Ellers vet jeg ikke nøyaktig hvor mye jeg veier. Vi har ikke badevekt og har heller ikke tenkt til å kjøpe en. Jeg bruker målbånd og trives med det, men vil veie meg hos svigermor en gang i uken for å se fremgang event tilbakegang.
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias nite10. august 2002
Velkommen inn hit. Det var smart av iset å tipse deg om sidene. Jeg havnet helt tilfeldig her inne en kveld, og der og da bestemte jeg meg for å starte.
Har ikke fått de resultatetene jeg håpet på hittil, men allikevel så motiverer denne siden så enormt at det blir forpliktene.

Her vil du få enormt mye støtte. Er du fornøyd og glad, får du noen som er glad med deg.
Er du deppa og har en tung/vanskelig dag, ja da er de der og støtter og oppmuntrer deg da og.

Når man går på kurs, som Grete R. og Libra til eks. er det møter en gang i uka, og dagene imellom kan virke uendelig lange. Her inne styrer du farta selv, og for meg å gå inn nesten hver dag, ja det gir meg guts til å gå videre.

Nå er det noen av oss som skriver og skriver, og ikke er til å stoppe, men vanlig er vel små ord og bare å gi lyd fra seg vil hjelpe.
Du er heldig som har med deg iset, og du vil også merke at det er så mange omtenksomme her inne som er i samme situasjon som deg, og mange blir man faktisk litt glad i, slik man kan bli glad i en fremmed på nettet da.

God helg, den første helgen din, og den klarer du. Husk det er bare i hodet det sitter.
Bor du i Oslo, er du velkommen til gå-tur. Dette kan du lese mere om i dagboka mil

Kommer til å følge med deg.
Hilsen Nite

ps. Når det gjelder badevekt forstår jeg deg godt. Du kan jo lese mere på mine første dager her inne, og mitt møte med den hæ...... badevekta. Det eneste den har gjort er å loppe meg for 470.- ingen ting mer.
c.AuthorAlias Jannicke😄9. august 2002
Hei og velkommen hit!!! Her skal du få mye motivasjon, trøst, støtte og gode tips! Lykke til! *S*
c.AuthorAlias iset❤️8. august 2002
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIII:)

så kjekt at du kom inn hit:) nå skal vi ta oss SKIKKELIG sammen og klare dette!!!! og siden du også er her, kan jeg liksom ikke backe ut heller. nå skal vi klare det!!
men siden jeg er så utrolig SULTEN (grrrrr) så spiser jeg masse for tiden. men har kuttet ut alt som heter snop og sjokolade. spiser bare frukt, brød, pasta, grønnsaker, og alt jeg spiser er jo vegetarisk:) har kjøpt en nyyydelig frokostblanding (med litt rårørsukker) på helsekosten, den smaker himmelsk. iallefall med vanilje-soyamelk på hihi. du må kjøpe den. den heter "nutana solsikke musli". det er også to andre sorter av den, men det er bare denne og "honey crunch" som er gode.

stå på, dette skal vi klare sammen"!!!!!!!

klemmer fra Iset
c.AuthorAlias Jojoen😃8. august 2002
Hei Hecatee :-)

Velkommen til slankedagboka. Jeg håper den kommer til å gi deg like mye gleder, hjelp, trøst og motivasjon, som den har gitt meg.

Jeg skal hjelpe deg å henrette de gale tankene hvis du vil :-) Fysj, bort med dem. Kom hit i nuet, i dag, her og nå. Her finnes ikke slike tanker, de hører til historien nå..

Vi er mange i samme båt her, og av samme størrelse, så her kjemper vi sammen. Lykke til!

Det skal bli spennende å følge med deg.

Klem fra Jojoen
Bilde
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.