← Alle dagbøker
Hannah
50 år176 cm5 innlegg
2001
0 følgere
Start78,5 kg
Sist77,5 kg
Endring−1,0 kg
BMI nå25,0
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka må begynne å trene igjen !
det skal være ukas mål - komme meg igang med trening igjen !
Det går greit med mat, så lenge jeg planlegger, så startet med nytt mot i dag !
Klem
Hannah
Et skritt fram - to tilbake !
sånn føles det ihverfall. Forrige uke gikk bra, men så kom helgen og det ble altfor mye mat og snop. Men nå har jeg lært, jeg må planlegge hva jeg spiser.
er ved godt mot i dag !
Hannah
Nytt tall !
Dette går jo bra - er helt forundret over at jeg får det til jeg.
Gårsdagen gikk unna, passet på å ha nok å tenke på, så rekker man ikke å tenke på mat.
I dag skal jeg trene litt og motivere meg for helgen, som jeg vet blir vanskelig !
Men dette skal jeg greie !
Klem
Hannah
dag 2
Hei !
Dagen i går gikk bra. spiste sunt og trente aerobic. en ålreit start, så nå er det bare til å fortsette.
Hannah
Tør jeg dette da ?
Har sniktittet litt på sidene i det siste, og i dag tok jeg mot til meg og registrerte meg !!
Så da er jeg jo i gang. Skal ned 10 kilo, og har ikke tenkt så mye på hvordan jeg skal greie det, men håper dette med slankedagbok blir en ekstra motivasjon...
Har planer om å spise 4-5 små måltider om dagen og trene aerobic/spinning.
Mitt første mål må være å komme ned til "normalvekt" og etter det 75 kg. Hva som skjer etter det, har jeg ikke tenkt på enda.
Klem
Hannah
Her gå det jo nedover! SÅ flott! :)
Er enig med deg; det å planlegge hva man skal spise er halve jobben når man skal ned i vekt. Jeg opplever ihvertfall at de dagene jeg ikke gjør det - så er det mye vanskeligere.
Trening er viktig så sats på å komme igang med det ja! Husk at trening er så mangt da...Husarbeid, gåtur osv osv. Man må ikke nødvendigvis på treningssenter for å få til litt trim i hverdagen! :)
Ønsker deg en fin dag!
Klem fra Amorica