← Alle dagbøker
diarist.Alias

Hannah

50 år176 cm5 innlegg 2001 0 følgere

Start78,5 kg
Sist77,5 kg
Endring−1,0 kg
BMI nå25,0
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
24. oktober 200130. oktober 2001
77,5 kg

må begynne å trene igjen !

det skal være ukas mål - komme meg igang med trening igjen !


Det går greit med mat, så lenge jeg planlegger, så startet med nytt mot i dag !

Klem
Hannah
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Amorica30. oktober 2001
Heisann!

Her gå det jo nedover! SÅ flott! :)

Er enig med deg; det å planlegge hva man skal spise er halve jobben når man skal ned i vekt. Jeg opplever ihvertfall at de dagene jeg ikke gjør det - så er det mye vanskeligere.

Trening er viktig så sats på å komme igang med det ja! Husk at trening er så mangt da...Husarbeid, gåtur osv osv. Man må ikke nødvendigvis på treningssenter for å få til litt trim i hverdagen! :)

Ønsker deg en fin dag!

Klem fra Amorica
78,5 kg

Et skritt fram - to tilbake !

sånn føles det ihverfall. Forrige uke gikk bra, men så kom helgen og det ble altfor mye mat og snop. Men nå har jeg lært, jeg må planlegge hva jeg spiser.

er ved godt mot i dag !


Hannah
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias emilie29. oktober 2001
heisann Hannah!!

skjønner akkurat hva du mener med helgene. Hadde det samme problemet før. gikk ned i ukedagene, men gikk opp i helgene. Nå har jeg begynt å planlegge helgene bedre, og da ble alt mye lettere. Nå pleier jeg istedet å gå litt ned i helgene.. Prøv å skriv opp hva du har tenkt til å spise, og prøv å legg inn noen treningsøkter. det funker iallefall for meg.
Ikke gi opp selv om du har gått opp litt i helga.
Der er jo slik at kilo som kommer raskt på går fort av, så det du har gått opp kommer du nok til å gå ned nå i løpet av noen dager.
lykke til videre.
klem fra emilie!!!
76,9 kg

Nytt tall !

Dette går jo bra - er helt forundret over at jeg får det til jeg.

Gårsdagen gikk unna, passet på å ha nok å tenke på, så rekker man ikke å tenke på mat.

I dag skal jeg trene litt og motivere meg for helgen, som jeg vet blir vanskelig !


Men dette skal jeg greie !


Klem
Hannah
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Minelli26. oktober 2001
Hei, hei!

Takk for hyggelig kommentar i dagboka mi! Det er alltid hyggelig nor noen skriver noen ord!

Tacoknekkebrød er ikke noe mer spennende enn knekkebrød m/tacosaus, kyllingpålegg og smeltet ost i mikroen! Men det er både lettvint og godt og ikke så aller verst sunt heller!

Helg er alltid vanskelig - spesielt i starten av slankingen. Jeg synes det er lettere om jeg planlegger litt - hvordan jeg skal fylle dagene og hva jeg skal spise.

Lykke til med helgen!

Minelli
c.AuthorAlias Tarangai26. oktober 2001
Takk for kommentar i boka mi. Du har litt av en pangstart må jeg si. Dette går jo unna så det suser. Fortsett slik og du kan velge å vrake i julekjoler.....God helg til deg.
c.AuthorAlias emilie26. oktober 2001
heisann og velkommen hit.
gratulerer med nytt tall. du er jo kjempeflink. jeg skal også trene idag for å motivere meg litt for helgen. det hjelper skikkelig...
trener du på treningssenter eller trener du på egenhånd.
lykke til videre.
dette greier du vet du!!!!
klem emilie!!!
c.AuthorAlias Maple26. oktober 2001
Velkommen!!
Delmål og premier er viktig!! :-) Lykke til!!

-Maple
77,0 kg

dag 2

Hei !

Dagen i går gikk bra. spiste sunt og trente aerobic. en ålreit start, så nå er det bare til å fortsette.

Hannah
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias tutu26. oktober 2001
Heisann

Velkommen til sidene. Det er et kjepe flott tiltak dette her. Vet at jeg aldri hadde klart å gå ned det som jeg har gått ned uten desse sidene. Her får en all den motivasjonen en trenger.

Skal følge med deg videre.

Klemmer og goe tanker fra tutu
78,5 kg

Tør jeg dette da ?

Har sniktittet litt på sidene i det siste, og i dag tok jeg mot til meg og registrerte meg !!

Så da er jeg jo i gang. Skal ned 10 kilo, og har ikke tenkt så mye på hvordan jeg skal greie det, men håper dette med slankedagbok blir en ekstra motivasjon...

Har planer om å spise 4-5 små måltider om dagen og trene aerobic/spinning.

Mitt første mål må være å komme ned til "normalvekt" og etter det 75 kg. Hva som skjer etter det, har jeg ikke tenkt på enda.


Klem
Hannah
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.