← Alle dagbøker
diarist.Alias

Hønemor

52 år168 cm10 innlegg 2001–2002 0 følgere

Start65,0 kg
Sist64,5 kg
Endring−0,5 kg
BMI nå22,9
📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
18. november 200116. april 2002
64,5 kg

Nå er her jeg igjen....

Ja nå er jeg innpå denne siden igjen.Så sist jeg var her sto vekta på det samme,men jeg har slanka meg noen uker så den var 2 kg mere enn sist jeg skrev her.Så jeg har ikke hvert så flink!!
Nå er målet fortsatt 60 kg før sommeren.Og jeh har flere venner som slanker seg,er motivert for da skal jeg kjøpe meg nye klær.
Det er gotteri som er problemnet,helt syk etter det.Må la alt være ellers spiser jeg massse....da jeg har tatt en er det gjordt!!!
Ellers trener jeg fortsatt 3-4 ganger i uka.POSITIVT.

Har noen her prøvd BAILINE?Jeg var på prøve time,og det loves jo effekt,men det er jo så dyrt.
Hilener fra Hønemor
64,0 kg

Hurra 1 kg....

Ja så var det ned 1 kg da...det er ikke mye,men litt er det.Skal ta kroppsmål i dag,glemmte det i går.Ellers går det mot helg igjen,men det gjelder å være flink....Jeg trener fortsett 2-3 ganger i uka.
Mange fristelser nå,som en skal begynne å bake til jul o.l
Ønsker alle lykke til
64,5 kg

Vet at jeg ikke er flink nok...

Er klar over at jeg ikke er flink nok med maten,men jeg trener mye.Det er ikke lett å være konsekvent med hva en skal spise.Jeg har lært meg til å spise lite i allefall,så for vi se hvor lang tid det tar å gå nedover.....
65,0 kg

skal trene

I dag skal jeg trene,har ikke tena så ofte som jeg gjorde en periode.Skal gå å ta mål av kroppsdelene mine og gjøre det hver uke på torsdager,så får vi se.
tenkte jeg skulle spise litt oftere enn jeg har gjort,et knekkebrød med magert pålegg annen hver 2.time og middag til fast tid,det er jo viktig med mye vann.Jeg har litt lett for å drikke Pepsi Max,er det ikke bra?noen som vet?
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Lina3. desember 2001
Hei, og takk for oppmuntring. Du spør om jeg trenger å slanke meg??? Hvis du bare ser på vekta, trenger en kanskje ikke det, men som du vet er kroppsfasong og benbygning forskjellig hos oss alle. Jeg er ikke fornøyd slik jeg er nå. Da må en gjøre noe med det, vet du :)
Lykke til videre, Hønemor.... Klem.
65,0 kg

Noe gjør jeg galt.....

Nå veier jeg også 65 kg,har kosa meg i helga med en fest og litt alkoholer og gotteri,så det er vel ikke så rart at vekta ikke har forandret seg.Nå er det forstålig.....
Jeg får bare fortsette,skal på julebord til lørdagen,får bare gå i den kjolen jeg har kjøp selv om jeg skulle ønske at vekta var litt annerledes.Tror nok jeg er blitt strammere i kroppen av treningen"bodywork"burde målt meg i cm. rundt kroppen kanskje,kan jo gå ned forde om en ikke ser det på vekta!!!
Mitt mål er å være flink til jul og er det ikke bra nik da heller får en sette seg et nyttårs forsett.
LYKKE TIL ALLE SAMMEN;MANGE AV DERE ER KJEMPE FLINKE.
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Maple27. november 2001
Tid, tid, tid, det er det einaste som funker!! Trening virker oppstrammende sjølv om det ikkje viser på vekta. Derfor er det greit å ha ei "referansebukse" eller noko. Du merker når den blir vidare!! :-)

Klem frå Maple
c.AuthorAlias helga27. november 2001
all treninga di kan være litt av forklaringen, fett omdannes til muskelvev, som veier mer. Naturlig å gå opp i vekt når man starter trening. Finn frem målebandet!

Du har jo ikke mye å ta av du da! kanskje derfor du må slite litt ekstra med å få av kiloene i forhold til andre?
Hva er målet ditt?
c.AuthorAlias Tjukkebollafeit27. november 2001
Bare en liten hilsen her fra Tjukka.Ser at du veier akkurat det som er mitt mål.Synst du er heldig som er der du er,men har forståelse for at du ønsker å gå ned litt til,alle er vi forskjellige.Lå på 62/63 før i tida eg og,men det er liksom litt mye å håpe på akkurat nå....Lykke til!
65,0 kg

Trener og trener,nå er det 5 dagen på rad.....

Dette må da vel hjelpe,ser ingen forandring på vekta,nå er det bare å være flink i helga også.......Så vises vel resultatet på tirsdag,skal ikke veie meg før da har jeg tenkt!!!!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Maple24. november 2001
Det å merke stor forskjell på under ei veke, må du ikkje forvek\nte. Då er du garantert å bli skuffa. Men på tirdag blir det sikkert bra!!
Ein ting til, det er ikkje lurt å trene kvar dag, i alle fall ikkje viss du ikkje allerede er godt trent. Kroppen treng tid til å ta seg inn att. Eg merker at viss eg trener veldig mykje ein periode, blir eg til slutt sliten. Etter tre-fire dager pause, er overskuddet tilbake og eg får meir ut av kvar økt.

Du får ha lykke til!

-Maple
c.AuthorAlias snirkeline23. november 2001
Hei! Husk at muskler er tyngre enn fett!!

Dersom du trener masse masse, kan det jo hende at kroppen blir mindre selv om vekta er stabil!

Ha en kjempefin helg!
Klem fra snirkeline
65,0 kg

Har trimmet mye

Var flink i går spiste ikke noe søtt på besøket og gikk en time.Trena på kvelden og skal trene i kveld etter planen.Har nå trena 4 dager på rad + lange turer og ikke spist spesiellt mye,men har ingen følelse av at det hjelper,må bare vente på resultatet.Håper det kommer brått!!!
Jeg hadde begynnt med slanking ca. 1 uke før jeg kom inn på denne siden og begynnte med dag bok,har vel gått ned fra 66 kg ca.visst jeg tenker etter........Det tar i allefall lang tid.
65,0 kg

en ny dag

Jeg er fortsatt motivert for å klare å gå ned de kiloene jeg har bestemmt meg for.Skal på besøk i dag,skal gå dit for å trimme,og spise litt av det som er,skal prøve å unngå kake eller søt saker.Skal også på trening i dagså dette må da vel hjelpe og jeg spiser sunn mat.
65,0 kg

Nå er det slutt på helgen

I dag er det mandag og hverdag.Det ble jo litt gotter i helgen,men mye mindre enn om jeg ikke hadde slanket meg.
Skal ut å trille i dag som det er så fint vær.
Vekten er fortsatt 65 kg,om en uke håper jeg på 1-11/2 kg lettere,men det må jobbes for å klare det.
Har to bukser jeg har som mål å komme inni,men når?
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias jalla19. november 2001
lykke til.....

65,0 kg

Nå skal jeg prøve igjen.....

Heisann
Nå har jeg bestemmt meg for å slanke meg,igjen!Har prøvd flere ganger og klart det og misslykkes mange ganger.
Har 3 barn fått 3 barn på to år(en + tvillinger) og ønsker nå å komme ned til rundt 60 kg.Nå er motivasjonen på topp for det nærmer seg jul og skal inn i pen kjoler og se litt flott ut.
Jeg trener mye ca.3-4 ganger i uka,håper dette kan hjelpe meg litt.Jeg har gått på Grete Rode kurs så er helt klar over hva som skal til,men det er det å klare det motstå alle fristelser!
Jeg trener mye ca.4 ganger i uka og håper det skal hjelpe
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.