← Alle dagbøker
Hønemor
52 år168 cm10 innlegg
2001–2002
0 følgere
Start65,0 kg
Sist64,5 kg
Endring−0,5 kg
BMI nå22,9
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Nå er her jeg igjen....
Ja nå er jeg innpå denne siden igjen.Så sist jeg var her sto vekta på det samme,men jeg har slanka meg noen uker så den var 2 kg mere enn sist jeg skrev her.Så jeg har ikke hvert så flink!!
Nå er målet fortsatt 60 kg før sommeren.Og jeh har flere venner som slanker seg,er motivert for da skal jeg kjøpe meg nye klær.
Det er gotteri som er problemnet,helt syk etter det.Må la alt være ellers spiser jeg massse....da jeg har tatt en er det gjordt!!!
Ellers trener jeg fortsatt 3-4 ganger i uka.POSITIVT.
Har noen her prøvd BAILINE?Jeg var på prøve time,og det loves jo effekt,men det er jo så dyrt.
Hilener fra Hønemor
Hurra 1 kg....
Ja så var det ned 1 kg da...det er ikke mye,men litt er det.Skal ta kroppsmål i dag,glemmte det i går.Ellers går det mot helg igjen,men det gjelder å være flink....Jeg trener fortsett 2-3 ganger i uka.
Mange fristelser nå,som en skal begynne å bake til jul o.l
Ønsker alle lykke til
Vet at jeg ikke er flink nok...
Er klar over at jeg ikke er flink nok med maten,men jeg trener mye.Det er ikke lett å være konsekvent med hva en skal spise.Jeg har lært meg til å spise lite i allefall,så for vi se hvor lang tid det tar å gå nedover.....
29. november 2001
65,0 kgskal trene
I dag skal jeg trene,har ikke tena så ofte som jeg gjorde en periode.Skal gå å ta mål av kroppsdelene mine og gjøre det hver uke på torsdager,så får vi se.
tenkte jeg skulle spise litt oftere enn jeg har gjort,et knekkebrød med magert pålegg annen hver 2.time og middag til fast tid,det er jo viktig med mye vann.Jeg har litt lett for å drikke Pepsi Max,er det ikke bra?noen som vet?
27. november 2001
65,0 kgNoe gjør jeg galt.....
Nå veier jeg også 65 kg,har kosa meg i helga med en fest og litt alkoholer og gotteri,så det er vel ikke så rart at vekta ikke har forandret seg.Nå er det forstålig.....
Jeg får bare fortsette,skal på julebord til lørdagen,får bare gå i den kjolen jeg har kjøp selv om jeg skulle ønske at vekta var litt annerledes.Tror nok jeg er blitt strammere i kroppen av treningen"bodywork"burde målt meg i cm. rundt kroppen kanskje,kan jo gå ned forde om en ikke ser det på vekta!!!
Mitt mål er å være flink til jul og er det ikke bra nik da heller får en sette seg et nyttårs forsett.
LYKKE TIL ALLE SAMMEN;MANGE AV DERE ER KJEMPE FLINKE.
23. november 2001
65,0 kgTrener og trener,nå er det 5 dagen på rad.....
Dette må da vel hjelpe,ser ingen forandring på vekta,nå er det bare å være flink i helga også.......Så vises vel resultatet på tirsdag,skal ikke veie meg før da har jeg tenkt!!!!
21. november 2001
65,0 kgHar trimmet mye
Var flink i går spiste ikke noe søtt på besøket og gikk en time.Trena på kvelden og skal trene i kveld etter planen.Har nå trena 4 dager på rad + lange turer og ikke spist spesiellt mye,men har ingen følelse av at det hjelper,må bare vente på resultatet.Håper det kommer brått!!!
Jeg hadde begynnt med slanking ca. 1 uke før jeg kom inn på denne siden og begynnte med dag bok,har vel gått ned fra 66 kg ca.visst jeg tenker etter........Det tar i allefall lang tid.
20. november 2001
65,0 kgen ny dag
Jeg er fortsatt motivert for å klare å gå ned de kiloene jeg har bestemmt meg for.Skal på besøk i dag,skal gå dit for å trimme,og spise litt av det som er,skal prøve å unngå kake eller søt saker.Skal også på trening i dagså dette må da vel hjelpe og jeg spiser sunn mat.
19. november 2001
65,0 kgNå er det slutt på helgen
I dag er det mandag og hverdag.Det ble jo litt gotter i helgen,men mye mindre enn om jeg ikke hadde slanket meg.
Skal ut å trille i dag som det er så fint vær.
Vekten er fortsatt 65 kg,om en uke håper jeg på 1-11/2 kg lettere,men det må jobbes for å klare det.
Har to bukser jeg har som mål å komme inni,men når?
18. november 2001
65,0 kgNå skal jeg prøve igjen.....
Heisann
Nå har jeg bestemmt meg for å slanke meg,igjen!Har prøvd flere ganger og klart det og misslykkes mange ganger.
Har 3 barn fått 3 barn på to år(en + tvillinger) og ønsker nå å komme ned til rundt 60 kg.Nå er motivasjonen på topp for det nærmer seg jul og skal inn i pen kjoler og se litt flott ut.
Jeg trener mye ca.3-4 ganger i uka,håper dette kan hjelpe meg litt.Jeg har gått på Grete Rode kurs så er helt klar over hva som skal til,men det er det å klare det motstå alle fristelser!
Jeg trener mye ca.4 ganger i uka og håper det skal hjelpe
Lykke til videre, Hønemor.... Klem.