← Alle dagbøker
diarist.Alias

Gypsy

44 år168 cm10 innlegg 2002 0 følgere

Start79,0 kg
Sist79,0 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå28,0
📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
9. januar 200211. februar 2002
79,0 kg

Æsj...

Gir mer eller mindre blaffen om dagen jeg... Tror jeg trenger litt mer motivasjon! Noen råd??

78,0 kg

JOda...

Det går opp og ned her i livet... Var 78 i dag tidlig,men etter min trøstespise-orgie nå,så er den vel på 79 igjen.. *s*
Jaja,sånn skjer... Driter egentlig i det og jeg,men...

1 i heiagjengen
c.AuthorAlias lind_a9. februar 2002
Gypsy'n min *klemmer*
alle trøstespiser vel litt av og til, jeg for min del har forsynt meg godt av sjokoladen som ligger så "godt gjemt" i kjøkkenskapet de siste dagene *s*
klem;)
-linda-
79,0 kg

Fortsatt......

....den samme vekta... I dag har jeg og sambo gått en lang tur med hunden i deilig vintervær! Og det trengtes etter en deilig biffmiddag (med bernaise... UGH) hos foreldrene mine... Ellers så er dagene lange og temmelig deppressive av flere grunner!
Oppdatert fra meg igjen..... *s*
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias lind_a29. januar 2002
vennen da... *klemmer*
du skal se den turen gjorde godt;) har gått opp i vekt jeg og, så følger noen harde dager for å nå målet mitt til 1. februar...
*trøsteklemmer*
-linda-
79,0 kg

URK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nå er jeg lei lei lei,for jeg greier ikke slanke meg meg meg...
Virrer opp og ned som no anna rart denna vekta! Jaja,skeia ut med sjokoladekake i bursdag i dag,men... Hehe,det var faktisk FØR jeg veide meg! Nå skal vi bort og spise og når jeg kommer jeg,skal ikke jeg på vekta.... *s*
78,0 kg

???

Hmmm,skjønner ikke noe jeg nå! Plutselig var vekta på 78... La oss håpe den holder seg der og! :) Jaja,ønsker meg selv lykke til! *ler*

1 i heiagjengen
c.AuthorAlias lind_a24. januar 2002
thihi... ja, sånn kan det gå ;) ønsker deg litt lykke til jeg og *s*
*klemmer*
-linda-
79,0 kg

Jezzda...

Nå har jeg dårlig samvittighet nå! Tør ikke gå på vekta en gang... Måtte bare føre på en vekt for å få registrert detta gitt.... Hehe! Har hatt en såkalt utskeielseshelg,med en del usunt,og besøk hos andre der brusen stod på bordet osv osv... *grøsse*
Men i morra og fremover er det enda mer skjerpings... Vakke meninga å skeie så ut i helga da... *s*
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias lind_a21. januar 2002
SÅ FLINK DU ER!!!! *s* (hehe... så innlegget i dagboka mi, skjønner du)
*klem*
-linda-
c.AuthorAlias lind_a21. januar 2002
thihi... kjenner til den følelsen, ja ;)
veide meg likevel jeg... og fant ut at jeg ikke har nådd målet mitt, den kyllingen i går kveld gjorde sikkert ikke saken noe bedre ;)
Men i dag er det på'n igjen, for oss begge!!! *s* ... må være litt streng med deg;)
Lykke til vennen min;)
78,5 kg

Sånn jaaaaa! :)

Nå begynner jeg å komme på rett kjøl her! :) Er ikke mye,men det er en start! Veier meg om morgenen da! *s* Også spiser jeg faste måltider,som består av frukt,grønt,farris osv...
Til onsdag skal jeg ha greid å stå stille på 78,eller kanskje 77 også?! Hvem vet! Får se åssen det går! Hvertfall så har jeg finni ut det at 10 kilo innen april er slett ikke umulig!!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias lind_a18. januar 2002
Heheeeyyy;))

Dette ser da riktig så bra ut vennen;)
Syns du er flink!! Fortsett sånn, så kan det hende du må på shopping i mai... *s*

*klem*
-shoppinglinda-
79,0 kg

Jaja...

Tross helgens utskeielser,så er jeg tilbake på 79... "bare" 8-10 kilo unna målet gitt! Og innen april skal jeg ha greid det! Blir full skjerpings nå i løpet av uka,så får vi se neste søndag om vekta har krabba ørlitt til nedover! :)
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias tulipanen14. januar 2002
Velkommen hit forresten og lykke til! Ønsker deg alt hell og lykke. Disse sidene er flotters!
c.AuthorAlias lind_a14. januar 2002
Hei vennen;)

Skal følge med deg jeg;) Ikke noen flere utskeielser denne uka, ok?? *ler* er streng med deg nå!! *s*
nei, ærlig talt, det er ikke så lett, det vet jeg... har spist sjokolade og gatekjøkkenmat denne helga, så jeg har ikke turt å veie meg i dag... *ler*
Må vel skjerpe meg ekstra mye nå, så veier jeg meg i morra;)
Snakkes;)

*nussnuss*
-linda-
80,0 kg

Aaaaaaargh!!!

Går bare oppover og oppover detta! Men man kan vel ikke gi opp heller! Skjønner ikke hva jeg gjør feil jeg... *klø seg i huet*
Jaja,får bare krysse for at det går bedre om en ukes tid...
79,0 kg

dag 1

Dag 1 for slankingen min. Målet er å komme ned 8-10 kilo... Noen tidsfrist har jeg ikke (prøve på halvt år kanskje????) ,men har begynt å drikke bare farris! *stolt* Må ta det gradvis har jeg finni ut,og ikke kutte ALT på en gang! *s* Neste mnd begynner jeg som aktiv på FRISK! :) Dette bare må gå det... Hihi
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias lind_a9. januar 2002
hei vennen;)
dette skal vi klare!!
det går så mye bedre når vi er flere om å nå det målet, det er jeg sikker på...
klem fra optimistiske
-linda-
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.