← Alle dagbøker
Gypsy
44 år168 cm10 innlegg
2002
0 følgere
Start79,0 kg
Sist79,0 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå28,0
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Æsj...
Gir mer eller mindre blaffen om dagen jeg... Tror jeg trenger litt mer motivasjon! Noen råd??
JOda...
Det går opp og ned her i livet... Var 78 i dag tidlig,men etter min trøstespise-orgie nå,så er den vel på 79 igjen.. *s*
Jaja,sånn skjer... Driter egentlig i det og jeg,men...
Fortsatt......
....den samme vekta... I dag har jeg og sambo gått en lang tur med hunden i deilig vintervær! Og det trengtes etter en deilig biffmiddag (med bernaise... UGH) hos foreldrene mine... Ellers så er dagene lange og temmelig deppressive av flere grunner!
Oppdatert fra meg igjen..... *s*
URK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nå er jeg lei lei lei,for jeg greier ikke slanke meg meg meg...
Virrer opp og ned som no anna rart denna vekta! Jaja,skeia ut med sjokoladekake i bursdag i dag,men... Hehe,det var faktisk FØR jeg veide meg! Nå skal vi bort og spise og når jeg kommer jeg,skal ikke jeg på vekta.... *s*
???
Hmmm,skjønner ikke noe jeg nå! Plutselig var vekta på 78... La oss håpe den holder seg der og! :) Jaja,ønsker meg selv lykke til! *ler*
Jezzda...
Nå har jeg dårlig samvittighet nå! Tør ikke gå på vekta en gang... Måtte bare føre på en vekt for å få registrert detta gitt.... Hehe! Har hatt en såkalt utskeielseshelg,med en del usunt,og besøk hos andre der brusen stod på bordet osv osv... *grøsse*
Men i morra og fremover er det enda mer skjerpings... Vakke meninga å skeie så ut i helga da... *s*
Sånn jaaaaa! :)
Nå begynner jeg å komme på rett kjøl her! :) Er ikke mye,men det er en start! Veier meg om morgenen da! *s* Også spiser jeg faste måltider,som består av frukt,grønt,farris osv...
Til onsdag skal jeg ha greid å stå stille på 78,eller kanskje 77 også?! Hvem vet! Får se åssen det går! Hvertfall så har jeg finni ut det at 10 kilo innen april er slett ikke umulig!!
Jaja...
Tross helgens utskeielser,så er jeg tilbake på 79... "bare" 8-10 kilo unna målet gitt! Og innen april skal jeg ha greid det! Blir full skjerpings nå i løpet av uka,så får vi se neste søndag om vekta har krabba ørlitt til nedover! :)
Aaaaaaargh!!!
Går bare oppover og oppover detta! Men man kan vel ikke gi opp heller! Skjønner ikke hva jeg gjør feil jeg... *klø seg i huet*
Jaja,får bare krysse for at det går bedre om en ukes tid...
dag 1
Dag 1 for slankingen min. Målet er å komme ned 8-10 kilo... Noen tidsfrist har jeg ikke (prøve på halvt år kanskje????) ,men har begynt å drikke bare farris! *stolt* Må ta det gradvis har jeg finni ut,og ikke kutte ALT på en gang! *s* Neste mnd begynner jeg som aktiv på FRISK! :) Dette bare må gå det... Hihi
alle trøstespiser vel litt av og til, jeg for min del har forsynt meg godt av sjokoladen som ligger så "godt gjemt" i kjøkkenskapet de siste dagene *s*
klem;)
-linda-