← Alle dagbøker
diarist.Alias

Gutten

55 år176 cm5 innlegg 2001 0 følgere

Start97,5 kg
Sist92,5 kg
Endring−5,0 kg
BMI nå29,9
📉 Ned 5+ kg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
25. september 20013. oktober 2001
92,5 kg

God natt...

Sitter her oppe midt på natta (03.00) Får ikke sove. Har akkurat lest ferdig mor vi trenger deg med David Baldacci (likte den vekdig godt:)

Har vært veldig flink til å trene i det siste. Tror det er den viktigste årsaken til fremgamgen.

Dere får alle ha en god natt:)



2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Ingvild5. oktober 2001
Hei! Som du kanskje har sett på innloggingssiden så arrangerer vi slanketreff i Trondheim den 20/10. Vi ville bare si at om det er noen nye som kunne tenke seg å være med så er det bare å melde seg på. Jo fler jo bedre. Meld deg på ved å svare på påmeldingsskjema under invitasjonen. med klem fra Victoria og Ingvild.
c.AuthorAlias skilpadda4. oktober 2001
Hei gutten, gratulerer med fint resultat av treningen. :-) Vær flink og stå på videre, så skal du se det går enda mer nedover!

hilsen skilpadda
93,0 kg

I går spiste jeg ute...

Som sagt så spiste jeg ute i går…. Det fine er at jeg ikke har ”dårlig” samvittighet. Må jo gladelig innrømme at det smakte veldig godt med den pastaretten med fløtesaus:)

Nå har jeg sett litt i oversikten over aktive brukere på dette nettstedet og jeg undrer litt på hvorfor det er så få mannlige brukere her??? Denne siden er jo et godt hjelpemiddel på veien….

Ha en strålende dag:)
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Hermine2. oktober 2001
Velkommen til disse sidene. det er en stor motivasjon å skrive dagbok ja.
Så du koste deg ute i går du da. det ser jo ikke ut som om det gjorde noen skade på vekta di iallefall, så kanskje det er fløtesaus vi andre burde satse på videre framover *S*

Vet ikke hvorfor det ikke er så mange menn her jeg, men vi kvinner er vel mer opptatt av kropp og slanking kanskje?
Leste faktisk en undersøkelse som gikk på akkurat det. Husker ikke alle detaljene, men den konkluderte med at menn ikke ser seg selv som overvektige på samme måte som kvinner selv om de faktisk er det. Bra selvtillit på menn m.a.o.

Ha en fin dag videre, gutten
Klem fra Hermine
c.AuthorAlias Emma661. oktober 2001
Tja, kanskje det ikke er spesielt mandig å slanke seg - eller at det -er- spesielt kvinnelig å gjøre det ?? Det er ikke godt å si. Ser ut til at du er godt i gang i allefall !

Hilsen Emma66
93,5 kg

Golfet i går....

I går spilte jeg golf i 3,5 timer. Har nettopp begynt og fått helt dilla. Utrolig god mosjon å bære på en bag med køller rundt i naturen. I tillegg til å se flott natur får man masser av tid til å prate med medspillere.

Grunnen til at jeg raser nedover nå i begynnelsen er at jeg har kuttet ut pølser, brus sjokolade, popkorn o.s.v. Passer på å få i meg 4 måltider… og ikke noe spising mellom de faste måltidene.

I dag skal jeg på S.a.t.s for å kjøre mitt faste program.
95,0 kg

Gått ned 2,5 kg.

Har funnet frem treningstøyet og begynt å gå på S.a.t.s igjen. Nå kjører jeg følgende program:

Stepping 20 min
Vekter 20 min (for å stramme opp litt)
Tredemølle 20 min (rask gange)

Tar sikte på to til tre treningsøkter i uken.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Emma6630. september 2001
Gratulerer med god start ! Dette ser jo ut til å gå strake veien !
97,5 kg

Prøver noe nytt....

Hei:-)

Tenkte jeg skulle prøve noe nytt... Jeg har som mål å gå ned til 80 kg før Jul... Vi får se....
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.