God natt...
Sitter her oppe midt på natta (03.00) Får ikke sove. Har akkurat lest ferdig mor vi trenger deg med David Baldacci (likte den vekdig godt:)
Har vært veldig flink til å trene i det siste. Tror det er den viktigste årsaken til fremgamgen.
Dere får alle ha en god natt:)
I går spiste jeg ute...
Som sagt så spiste jeg ute i går…. Det fine er at jeg ikke har ”dårlig” samvittighet. Må jo gladelig innrømme at det smakte veldig godt med den pastaretten med fløtesaus:)
Nå har jeg sett litt i oversikten over aktive brukere på dette nettstedet og jeg undrer litt på hvorfor det er så få mannlige brukere her??? Denne siden er jo et godt hjelpemiddel på veien….
Ha en strålende dag:)
30. september 2001
93,5 kgGolfet i går....
I går spilte jeg golf i 3,5 timer. Har nettopp begynt og fått helt dilla. Utrolig god mosjon å bære på en bag med køller rundt i naturen. I tillegg til å se flott natur får man masser av tid til å prate med medspillere.
Grunnen til at jeg raser nedover nå i begynnelsen er at jeg har kuttet ut pølser, brus sjokolade, popkorn o.s.v. Passer på å få i meg 4 måltider… og ikke noe spising mellom de faste måltidene.
I dag skal jeg på S.a.t.s for å kjøre mitt faste program.
29. september 2001
95,0 kgGått ned 2,5 kg.
Har funnet frem treningstøyet og begynt å gå på S.a.t.s igjen. Nå kjører jeg følgende program:
Stepping 20 min
Vekter 20 min (for å stramme opp litt)
Tredemølle 20 min (rask gange)
Tar sikte på to til tre treningsøkter i uken.
25. september 2001
97,5 kgPrøver noe nytt....
Hei:-)
Tenkte jeg skulle prøve noe nytt... Jeg har som mål å gå ned til 80 kg før Jul... Vi får se....
hilsen skilpadda