I dag begynner min vektnedgang! Synes jeg er litt i overkanten av vekten jeg bør være. Så da må jeg ta vekk noen kilo. Skal i dag ta et slags "triathlon" med sykling, jogging og svømming.
1 i heiagjengen
Dahlia😀14. august 2002
Heisann :)
Hold oss oppdatert på hvordan det går da :) og lykke til *s*
Hold oss oppdatert på hvordan det går da :) og lykke til *s*