← Alle dagbøker
diarist.Alias

Gunilla

49 år165 cm75 innlegg 2001 0 følgere

Start65,2 kg
Sist54,8 kg
Endring−10,4 kg
BMI nå20,1
📉 Ned 10+ kg📓 50+ innlegg🔥 7 dager på rad
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
26. mars 200113. september 2001
54,8 kg

Uff...

.... skulle ønske jeg kunne gå opp i vekt...!
Har gått på en liten smell her (ikke grunnet slankingen, men mange andre omstendigheter), og nå hadde jeg trengt noen ekstra kg. Istedet går det nedover på vekta. I forhold til en liten mnd tilbake ville jeg bare ha vært glad, men det er jeg altså ikke...!
Tips til hvordan legge på seg...?
Mitt råd: Sliter man med noen kg ekstra, er det ikke kiloene som er det egentlige problemet... Rydd opp i alt rundt deg først...!

Optimistisk hilsen fra Gunilla
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias martine14. september 2001
Hei Gunilla!

Mitt eneste råd som jeg kan gi deg, er at du spiser litt mer til hvert måltid enn det du gjør idag.

Jeg trenger selv og gå ned noen kilo, og lurer på om du kan gi meg noen tips der. Har lest gjennom dagboken, men lurer på hva det er du spiser og hvor ofte du trente?? Håper du kan hjelpe meg.

Hilsen Martine
57,4 kg

Holder meg!

Men jeg tror jeg er mer dvask i kroppen enn tidligere... :-)
Trener sørgelig lite, og ikke finner jeg motivasjon heller, siden vekta holder seg der den skal...!
Tips noen?
Det er akkurat som om lufta har gått fullstendig ut av meg etter at jeg faktisk nådde målet mitt. Flere som har hatt det sånn?
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias amelia30. august 2001
Heisann!

Du veier omtrent det jeg har tenkt som maal, ogsaa. Dessuten er vi vel omtrent like hoye?
Iallefall. Jeg tror for aa stabilisere vekten saa burde man gaa paa vekta en gang i uken. Om man slanker seg eller ikke saa forandres vekta + - hele tiden. Og da aa veie seg for mye blir feil i forhol til stabilisering. Jeg har sett at for aa holde en vekt paa ca 57 KG naar man er 164 cm hoy bor man spise ett sted mellom 1500-1700 cal daglig. Blir ikke det noe a la det samme for deg?

Jeg kan ikke vente til jeg er der du er....

Amelia
c.AuthorAlias ingrid21. august 2001
Hei Gunilla!
Koselig å se deg her igjen! Men synd at motivasjonen til å trene er borte. Du skal se at det bare er et forbigående fenomen. Bare ta det med ro, så begynner kroppen snart å rope og skrike etter bevegelse igjen!
Klem fra Ingrid.
c.AuthorAlias Minelli21. august 2001
Hei Gunilla!

Det med å nå det endelige målet er det nok en stund til jeg får oppleve, veien er nemlig ganske lang! Men de samme prinsippene gjelder jo, bare at du kanskje ikke må tenke like mye på vekta som motivasjonskilde.

Prøv å tenke deg alle fordelene ved å trene; Du får muskler som veier mer enn fett, men ta bare 1/4 del av plassen, hjertet og lungene blir sterkere, og holdningen blir bedre. Gå inn i min dagbok og les innlegget fra Blomsten, eller var det Amorica. Blir du ikke inspirert da...ja, så vet jeg ikke hva som skal til. Skal prøve å tenke ut noe til i morgen!

Du klarer det nok, Gunilla. Bare kom deg av gårde og tren en gang, kjenn følelsen av å svette ut og BRUKE kroppen, den deilige følelsen etterpå, så blir det helt sikkert flere treningstimer!!!

Ha en fiiin kveld!

Klem fra Minelli
57,8 kg

Full skjerpings!

Jeg har sklidd totalt ut de siste ukene. Ostepop og sjokolade hver kveld, til dels svært usunn mat og usunne vaner. All motivasjon er borte som dugg for solen... Eller hva det heter... :-)
Litt oppgitt ja.
Det synes ikke så veldig mye på vekta, men jeg føler meg ganske blubbete om dagen fordi... BLÆH!

Kan jeg få litt motivasjon fra noen her? Det er jammen vanskelig å holde vekta også, ikke bare å gå ned..!
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias victoria16. august 2001
--------------------------------------------------------------------
INVITASJON til slankedagbok-treff i Trondheim!
Hadde det ikke vært morsomt å treffe de andre som skriver slanke-dagbok? Vi planlegger å ha et slanketreff i Oktober i Trondheim. Disse datoene er de aktuelle: 6/10, 13/10 og 20/10. Hvis du er interessert så gi tilbakemelding til Nicky eller meg så fort som mulig. Hvis vi skal bestille bord et sted er det greit å vite antallet ganske tidlig. Skriv også hvilke av datoene som passer deg best. De som kommer "langveis" fra (jeg drar fra Oslo) blir kanskje noen dager så kan vi også møtes og utforske byen, shoppe..osv.. Sleng deg med!!! Jo fler jo bedre!! :-)

Klem fra Victoria & Nicky
p.s. Denne meldingen er lagt inn i dagbøkene som har vært oppdatert 15. eller 16. august. Finner du ikke en slik melding i din egen dagbok, er du selvsagt invitert likevel!
--------------------------------------------------------------------
c.AuthorAlias kitt15. august 2001
hei Gunilla!!

ikke fortvil. du har jo ikke gått opp i vekt, så da har ingen skade skjedd. du kan starte på blanke ark igjen, og føle deg mer sunn igjen.nå er tiden kommet til at jeg takker for meg her.
eller...jeg vil kanskje stikke innom her i oktober når jeg har høstferie..
men jeg flytter vekk, og har ikke tenkt å tenke slanking mer.
men det er godt mulig at jeg går ned 1-2-3 kilo til.
spiser mindre når jeg bor vekke.

lykke til videre!

klem fra kitt

c.AuthorAlias Minelli14. august 2001
Sjokolade og ostepop hver kveld? Oj, oj! Høres ut som det er der problemet ligger! Det er ikke rart du er deppa! Det har ikke bare med vekta å gjøre, men med alt sukkeret du får i deg. Kroppen skriker sikkert etter fett og sukker, og du fyller på med sjokolade og ostepop for å føle deg litt bedre, før den dårlige samvittigheten kommer tilbake. Det er en veeeldig ond sirkel, og det er dessverre bare en måte å komme ut av den på! Kutt ut sjokoladen og ostepopen! Alt som skal kuttes ut er vanskelig, så for å være litt snill med deg selv og for at overgangen ikke skal bli for stor, så kan du jo forsøke nedtrapping først. Gi deg selv lov til å spise litt, og mer sjelden, deretter kutter du ut helt. Jeg er faktisk blitt helt fri for godislyster, men er redd jeg får et kraftig tilbakefall hvis jeg først setter i gang igjen.

Kom igjen, Gunilla! Du har jo klart det tidligere, og du klarer det nå også! Tenk over hvilke situasjoner du er i når du spiser godis. Sitter du foran TVn? Er du hjemme alene? Ja, så ikke gjør dette, eller finn på ting sånn at du ikke har hendene frie. Løs kryssord, strikk, spill Playstation, gå på besøk til noen, eller aller best: Gå ut en tur!

Uff, nå ble det mye prek, men det er bare godt ment. Det er nemlig bare DU som kan hjelpe deg selv til å komme på rett vei igjen! Vi andre kan bare vise veien!

Klem fra Minelli
c.AuthorAlias Minelli14. august 2001
Bare meg igjen...

Egentlig er det ikke så mye å si om bokprosjektet enda. Jeg forestiller meg liksom ike at den noen gang kommer til å bli utgitt, men skal jeg ihvertfall sørge for at den blir lagt ut på internett!

Håper at boka kommer til å forenkle en slankers hverdag. Skal prøve å samle lure tips, skrive en del om motivasjon, frustrasjoner etc. Det viktigste er at den ikke skal være som alle andre, som gir råd og tips man aldri klarer å følge. Man skal få lyst til å gå i gang med en slankekur når man leser boka. Og meningen med det hele, er at de som følger boka skal bli evig slanke, ikke evige slankere! Den vil nok være litt selvbiografisk og vil skrives underveis i min slankeprosess. Er jo litt tynt grunnlag å bare basere den på min selvopplevde erfaring, så en god del av dere som er her inne på www.slankere.com, kommer til å bidra en del, utifra deres dagbøker og kommentarer! Sånn har jeg tenkt det foreløpig...ser for meg at det hele ender opp som et lite hefte...Ihvertfall så blir jeg bevisst på en del saker og ting, og får i det minste satt det i system. Ser for meg at kapittelet "Hvordan motstå fristelser" kommer til å bli hyppig lest!!! Må slutte nå...skal i bursdag!!!

Klem fra Minelli
57,0 kg

Hipp hurra jeg er så glad i dag!

Har ikke fått veid meg på 1 uke, og gjett om jeg var glad da jeg gikk på vekta i morges... Samme som forrige uke. Og det til tross for et særdeles usunt kosthold denne uka, kombinert med lite trim...! Herlig!!
Kakespising på lørdag, søndag og mandag (bryllup), sene middager (feiring av bryllup og egen bryllupsdag), mye snop (gave fra foreldre på tur) og i det hele tatt... Nam!! Tenkte at jeg fikk spise det jeg ønsket, og ikke bry meg om jeg gikk opp en kg eller to, men så står jeg altså på stedet hvil...!
Jeg er så glad! Hurra!
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Maple8. august 2001
Hyggelig å sjå at ein del av dei "gode, gamle, kjente" fremdeles heng med her. Eg har hatt skikkelig ferie, berre lata meg, men no er det tilbake i kvardagen att. Me "skrives"!

-Maple
c.AuthorAlias abelone8. august 2001
Så flott at du ikke gikk noe opp etter alle utskeielsene!
Jeg tror kroppen trenger å skeie ut litt innimellom (psyken også)
Problemet for meg etter slike perioder er at jeg ikke klarer å hente meg inn igjen. Men det er jeg sikker på at du gjør!

Stå på videre.

Abelone
c.AuthorAlias Minelli8. august 2001
Så strålende da, Gunilla!

Det kan jo være at forbrenningen din har blitt høyere, og det er jo ikke å forakte! Det er jo ikke falig med utskeielse en gang i blant, men jeg tviler på at du hadde klart å holde vekta hadde su hatt samme meny i noen uker fremover!

Moro er det jo uansett!
Klem fra Minelli
57,2 kg

Jeg virkelig koste meg i går...

Det var så deilig!!
Spiste pizza, chips med dip, drakk brus og spiste sjokolade. Og den tyngende samvittigheten jeg fryktet jeg ville få, var ikke tilstede i det hele tatt.
Regner med å bli værende på disse sidene enda en stund framover, men nå tar jeg en uke ferie. Siden foreldrene mine ikke har badevekt, får jeg ikke veid meg - men målet er å holde meg stabil på 57 kg når jeg er tilbake.

Takk for alle gode råd og støtte underveis. Dere har alle vært til uvurderlig støtte! :-)
7 i heiagjengen
c.AuthorAlias ingrid31. juli 2001
Hei!
Ingen årsak! Du har vært sånn en utrolig inspirasjon, og jeg er deg minst like stor takk skyldig! Håper å se deg her framover også. Kos deg på besøk til foreldrene dine.
Klem fra Ingrid.
c.AuthorAlias Isa31. juli 2001
Håper du får en flott ferie, og at du greier å holde vekten stabil !

Tusen takk for kommentarer i dagboken min ! Jeg jobber som konsulent i IT-bransjen, mest med drift av nettverk. Det var en spennende jobb jeg var på intervju til, men har ikke trua på at jeg kom videre...

Isa
c.AuthorAlias RH31. juli 2001
Ha en riktig god ferie!

Klem RH
c.AuthorAlias giram31. juli 2001
Ja alle har jo en utskeielse i blant, jeg skal prøve å holde meg unna en stund nå *s* Vekta di er jo drømmevekta mi jo, jeg skal ta deg igjen *s*

~giram~
c.AuthorAlias Alvegirl31. juli 2001
Du er min helt!!

Du er jo tross alt på den vekten jeg håper å ha om et par måneders tid. Startvekten vår var ca den samme!
Fint å høre at noen heier på meg når d gjelder rensekuren....kan trenge det ! Magen sier jo *brumle* allerede.......

Ha det fint hos foreldrene dine! Du har den rette innstillingen! I admire you!

Rense - alv
c.AuthorAlias Minelli31. juli 2001
Hallo igjen!

Faktisk frister det ikke med vafler, nei, det rekker liksom med den vaniljelukta! Det hender at jeg tar på lyser også, sånn at jeg får vaniljelukta på meg, det lukter bare kjempegodt! Vanilje skal visstnok dempe lysten på søtsaker, så det funker i alle fall for meg!
c.AuthorAlias Minelli31. juli 2001
Hørtes ut som rene "julaften" spør du meg! Å, som jeg lengter etter en skikkelig utskeielse! Jaja, det blir ihvertfall ikke enda!

God ferie!
Klem fra Minelli
56,6 kg

Hmm.....!

Jeg må vel ærlig innrømme at kuren ikke helt ble fulgt etter boka i går heller... Pizzalukta fra de andres middag ble litt for intens, og grønnsakssuppa fra fredag hadde en helt forferdelig rar farge/lukt.
Så jeg endte opp med 2 stk pizza, og mye salat til (små stykker!). Litt Fitness-frokostblanding på kvelden, og ellers ikke så mye.
Men..! For ei ukes tid siden trodde jeg aldri jeg kunne gå ned til 57 kg til tirsdag, og nå er jeg under! Så kuren har vært godt for noe. Jeg kunne gjerne tenke meg å være med senere en gang, men absolutt ikke i ei helg. Det var kort og greit helt forferdelig...!
8 i heiagjengen
c.AuthorAlias Abelone30. juli 2001
Jeg synes du er flink som gjennomførte såpass mye av kuren, jeg. Skjønner godt det der med pizzaen.
Ha en god slankeuke

Abelone
c.AuthorAlias RH30. juli 2001
Gratulerer for det du har klart i helgen, kjempe bra. Selv om det ble ett par pizza stykker så gikk det jo kjempe bra alikvel!
c.AuthorAlias Jenta*S*30. juli 2001
Hei på deg!
Tusen takk for kommentar,Gunilla*S* kjempekoz det:0)!
Ikke tenk mer på at du ikke fullførte kuren helt:0)..du er jo såååå godt på vei at det har ingen betydning for deg!he he...må le litt av det du sa om suppa....helt enig...man blir gørrlei av den...men den holder seg fint hvis du husker å ha den i kjøleskap om natta?!..
Har du ikke nådd målet ditt nå? Eller skal du ned mer?
Enig i at det er verre å ta den i ei helg! Helt sikkert!

Måtte bite tenna sammen der et par...ti ganger he he*S*
Men men nok om det!!

Lykke til videre da!
Klem fra Jenta*S*
c.AuthorAlias ingrid30. juli 2001
Hei!
Uansett, utskeielser eller ikke, du er under 57 kilo! Pass deg så du ikke forsvinner for oss!!! OBS også for BMI'en din, vil ikke at du skal bli "skjøvet ut i kulden" fra disse sidene!
Det er nok ikke lurt å ta en slik intensivkur på helg, nei. Men samtidig kan jeg ikke ta den på ukedagene, for da jobber jeg så masse at jeg trenger alt overskuddet jeg kan få!!! Hm... Ikke lett, dette!
Klem fra Ingrid.
c.AuthorAlias Cecilie30. juli 2001
Hei!
Noen utskeielser hører med - det stilte kanskje det verste suget også?
Flink er du!!!

Klem/Cecilie
c.AuthorAlias kitt30. juli 2001
nei, å fullføre en kur gjennom en helg er kanskje ikke det letteste!
men du har jo vært kjempeflink, og komt under 57 kilo!!!!

ha en strålende dag!

klem fra kitt
c.AuthorAlias alvegirl30. juli 2001
Hei !
Har lest dagboka di for helgen . Skjønner GODT at du ikke gadd å gjennomføre kuren i helgen- - men - so what - du har kost deg og samtidig gått litt ned - det er jo exellent!! Jeg skal begynne på kuren i morgen tenkte jeg. Hmmm- kan nok trenge noen oppmuntrende ord da!!!
Hilsen Kurmotivert Alv
c.AuthorAlias Minelli30. juli 2001
Gratulerer med nådd slankemål? Har jeg sagt det tidligere? Husker ikke helt...Å, som jeg også lengter etter pizza, men jeg har ikke tenkt til å begynne å skeie ut med det igjen, for da er jeg solgt!

Ha en fin uke!
Klem fra Minelli
56,7 kg

Fullfører kuren i dag

Mest for å plage meg selv når det gjelder å ha avbrutt den, men også for å få ut litt mer "slaggstoffer". Noe må den jo ha vært effektiv for, siden vekten går ned...?
Det ble ikke så mye mat på meg i går, mye salat og grønnsaker, et par _små_ biter fisk, og _litt_ ris. Men jeg koste meg stort...! Og en 4 glass rødvin tror jeg... :-(
Uansett - tar jeg kuren også i dag, vil jeg uansett sikkert ikke gå opp igjen alt med en gang, dersom jeg stabiliserer. Sluttmålet mitt var jo tirsdag neste uke, så 57 blank er innen rekkevidde om ikke annet!
6 i heiagjengen
c.AuthorAlias Minelli29. juli 2001
Jeg beundrer deg dobbelt, Gunilla!

Det første for å i det hele tatt starte på den kuren, og deretter for å gjøre det når du egentlig har nådd slankemålet!
Du klarer nok den siste dagen også du!

Klem fra Minelli
c.AuthorAlias Jenta*S*29. juli 2001
Hey!!*S*

Litt morsomt det der med agurken,ja?!*S*
Kan tenke meg at han på jobben så litt "rart" på deg ja...*ler*! hi hi...NOK om det...
Så FLOTT at du er med i dag igjen!:0)
Og så går du ned i vekt i tillegg...kanonbra!!*S*
GRATTIS med at du har nådd målet foressten!!
Hurra for deg!!!
Litt stabilisering er nok bra uansett da som du sier, og jeg ser jo at kuren har virket godt på deg, så ikke tenk på at du "brøt" den litt...det betyr ikkeno:0)!
Gleder meg til å se resultatet ditt i morra og er veldig spent på mitt:0)!
Ha det bra, og LYKKE TIL med stabiliseringen!
Du er kjempeflink, vet du det??!

Klem fra Jenta*S*
c.AuthorAlias RH29. juli 2001
Kjempe bra! Og lykketil i dag!
c.AuthorAlias kitt29. juli 2001
hei Gunilla!!!

du er virkelig kjempeflink!
hvor mye mer skal du gå ned, eller er du ferdig?

klem fra kitt
c.AuthorAlias bloody mary29. juli 2001
hei..
har sittet å lest gjennom dagboken din siden jeg dro, og jeg må bare si at du har virkelig stått på!! men så har du jo nådd målet ditt også - GRATULERER!!

selv har jeg gått opp litt etter to uker ferie, men det skal jeg fort få has på!!

ha en fortsatt fin søndag!!
klem fra meg :o)
c.AuthorAlias abelone29. juli 2001
DETTE KLARER DU!!!!Synes det er kjempetøft å ta denne kuren. Lurer litt på om jeg skal prøve selv.
Lykke til i morgen!

Abelone
57,1 kg

Virker det?

Eller er det vannet som løper ut av kroppen?
Uansett - det var godt å bestige vekta i dag og se at det går nedover, for dagen i går var IKKE enkel.
Suppa smakte ikke godt (kjøpte bare grønnsakssuppe), og jeg brukte altfor mye løk i salaten. Så da gubben disket opp med pizza til seg og minsten, var jeg såååååå nærme å gi f... i hele kuren...
I kveld kommer det kanskje folk på grilling, og jeg håper egentlig det ikke skjer. Synes kuren er helt pyton, og unnskylder meg selv med at nå er jeg i teorien ferdig med slankinga uansett, målet er nådd om 100 gram...
Men så er det det å fullføre det man har satt seg fore da..!
*Jenta*S*, om du er her - gi meg motivasjon!!

16.41
Svart av samvittighet... :-(
Kur avsluttes herved. Dvs. rundt 20 i kveld. Tips til andre: Ikke ta kuren i ei helg, forsøk heller med hverdager...
Det ble for vanskelig å stå i mot en gretten gubbe som fnyser av kuren, samt alle vennene som kommer på besøk og grillfest i kveld... Så da trekker jeg meg herved.
Men... I morgen kjører jeg siste del av kuren. Jeg har fulgt den hittil i dag, all utskeielse blir et glass rødvin, litt salat og grillet laks. Så får heller hele utrenskingen være spolert, men _litt_ slaggstoffer har jeg kanskje blitt kvitt?

Masse lykke til videre til Jenta*S*! Du har sikkert mer psyke enn jeg har... Bøyer meg i støvet!
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias victoria28. juli 2001
Hei Gunilla :-)

HANG IN THERE! Du kommer til å være så fornøyd med deg selv om du klarer disse to siste dagene, men det er nok hardt! Jeg har tenkt å prøve meg når jeg kommer hjem fra ferie.. Jeg må smile når jeg tenker på deg sitte med agurken din mens de andre spiser vafler.. Flink var du!

Klem, Victoria :-)
c.AuthorAlias Jenta*S*28. juli 2001
Hei igjen!

Når det gjelder kaffe, kan du ha det til lunsj og frokost...ikke mer enn det. 1 kopp hver gang.Ellers kan du ha te da:0)!
Hmmm....så du tror ikke det går til kvelden?
Vel,jeg kan jo ikke akkurat tvinge deg,dette må du bestemme helt selv*S*!
Men kuren er ment som en 3 dagers kur da, så hva med alt slitet til nå da?? Jeg er "redd" for at den nedgangen vil bli borte igjen hvis du griller i kveld.
Går det ikke, så kan du jo bli med neste gang igjen hvis du vil.
IT'S UP TO YOU!:0)..

Klem fra Jenta*S* (som håper du klarer det)

PS Lykke til videre...uansett grilling eller ikke!
c.AuthorAlias RH28. juli 2001
Så flink du er! Ikke gi opp, for jeg må jo se hvordan det går med deg! Jeg skal jo igjennom denne kuren sammen med Jenta*s* neste gang! Morro og se at det går nedover med deg!

Ha en kjempe fin sol dag!

Klem RH
c.AuthorAlias Jenta*S*28. juli 2001
Heey!!
For det første!: Du har vært KJEMPEFLINK til nå!!!
Den første dagen er over og du er nå halvveis!:0)
Jeg vet det er ille,men jeg kan love at det virker og at det er godt for deg!!! HOLD UT,PLIIIIISSS!!!*S*
Det hjelper meg også at du holder ut! Den første dagen er verst..særlig når du har tatt den før og ikke helt vet hva du går til!

JEG VET DU KAN!!!!

DU ER EN TØFFING!!:0)

Klem fra Jenta*S*

PS KLokka er nå 1030...jeg er her i ca 1 time...gi beskjed hvis du er her...så kan vi møtes litt på chatten?
c.AuthorAlias minelli28. juli 2001
Jeg synes du er flink, jeg, Gunilla! Jeg tør ikke begynne på den kuren en gang! Stå på fortsatt, du klarer de to siste dagene også, husk at det gjør så godt for kroppen din!

Kjenner du forresten at du får vondt i lymfene? Det pleier jeg å kjenne, på utsiden av lårene/hoftene om jeg har mye slaggstoffer i kroppen som er på vei ut.

Lykke til videre!
Klem fra Minelli
57,8 kg

I gang!

Etter motivasjon fra *Jenta*S* er jeg i gang med renselseskur. Måtte det vare! Kan hende vi får gjester på lørdag kveld, men jeg håper nesten at jeg får helga for meg selv, så kan jeg få fullført....!
Til nå har jeg drukket 1 kopp med sitron (kokt vann) og ett glass juice. Skal snart ta fatt på rød grapefrukt, og kaffe. Ble ganske lettet da jeg fant ut at man kan drikke kaffe til, for det er jeg avhengig av. Så isteden for 1 kopp, tar jeg 3 små, og nyter dem...! :-)
Kommer kanskje innom senere og forteller hvordan stoda er, hvis ikke blir det vel noen innlegg i andres dagbøker.

Hepp hepp! Det er bare 3 dager, så dette skal jeg klare!!

TORTUR!!
Lunsj i dag består av agurk og youghurt, men hva serveres i kantina? Nystekte vafler... og med vifteanlegget på fullt spres lukta på ethvert kontor... Blæh!!
Agurk er jo også godt da. Litt. ;-( (forsøker å være sur og komisk på en og samme gang, ikke enkelt...)
10 i heiagjengen
c.AuthorAlias nicky28. juli 2001
Hei gunilla og grattis med nedgangen du har hatt så langt.
Har jeg skulle tatt den turen der, hadde jeg ligger syk nå. min kropp er ikke laget for slike kurer. Hodepine, kvalme mm kommer om det ikke blir påfyll i min kropp.
Lykke til de neste dagene, det trenger du.

Ha en fin dag

Klem fra Nicky
c.AuthorAlias Isa27. juli 2001
Synes du er kjempetøff som starter på den kuren ! Jeg hadde aldri greid det !!! Men det blir spennende å se hvordan det går. Jeg skal følge med !!!

Du får ha lykke til !!

Isa
c.AuthorAlias abelone27. juli 2001
Det er så spennende å følge med på hvordan det går når dere er på "rensekur". Hvis det går bra, skal jeg jammen prøve den selv til uka.
Stå på videre.

Abelone
c.AuthorAlias RH27. juli 2001
Gleder meg til og se hvordan det går med denne rense kuren, Jenta*s* tar denne en gang i mnd så jeg skal iallefall være med neste gang! Skal se om jeg får tatt denne kuren alene neste uke, vi får se.
Lykke til!
c.AuthorAlias Jenta*S*27. juli 2001
Heiii!!
Kult at du er med!*S* Gjør det liksom litt lettere når man er flere! Jeg fikk ikke tak i rød grapefrukt, så det blir en appelsin på meg i stedet i dag, så blir det grapefrukt i morra.
Den suppa jeg har kjøpt som også er ok hvis du ikke vil ha ren grønnsakssuppe heter: Toro kjøttsuppe med grønnsaker og boller.
Den har veldig lite kcal og var visst helt ok iflg henne jeg fikk kuren av:0)!

LYKKE TIL DA!!!
Følger nøye med deg nå*S*..
Jeg er SIKKER på at du klarer det:0)!
Det er jo bare 3 dager..det klarer vi ikke sant?

Men husk at du ikke spiser altfor mye da på mandagen,da må man stabilisere litt, så det ikke fyker opp med en gang fant jeg ut sist.

Uansett, kult at du er med:0)!

Klem fra Jenta*S*
c.AuthorAlias Jenta*S*27. juli 2001
Hei igjen!!

1. Du kan IKKE spise ubregenset av middagen,nei*S* hi hi....
Du lager suppen med dobbelt vann,ikkesant?Så må du ta ca 7 dl hver dag...sånn at du har nok til alle 3 dagene...u see?
Salaten skal være 1 liten bolle,ikke mer...men du kan jo kanskje lage den litt full da?*S*


Hva det er godt for?

1:Øker forbrenningen i kroppen veldig mye.Både mens du holder på OG etterpå, hvis du klarer å stabilisere det litt på mandag, og ikke spiser altfor mye..

2: Hjelper tarmsystemet å fungere!

3: Tar med seg slaggstoffer ut av kroppen og renser blodet.

4: I tillegg mister du mest sannsynlig 1-2 kilo:0)!

Det er en bra kur og ikke noe tull jeg har"funnet på"...fikk den av hun på Bailine for å bruke når det sto litt stille for å øke forbrenning osv...det er et eget program lagret på dataen hennes som hun skrev ut til meg*S*!

Så stå på!!
Dette er bare bra for oss:0)!

Klem igjen*S*
c.AuthorAlias Jenta*S*27. juli 2001
Hey...bare en ting til...husk å drikke masse masse vann...både før og etter du spiser, oki*S*?

Og så menyen for i morgen:

Når du står opp: 1 stor kopp varmt vann med sitron

Frokost: 1 appelsin kuttet i biter
1 glass grapefruktjuice
Kaffe eller te...husk ikke for sterk.

Mellom: 1 eple

Lunch: Rå gulrot 1-2 og 1 frukt yoghurt

Mellom: Enten 1 glass skummet melk eller grønnsaksjuice

Middag: som dag 1

Kvelds: 1 banan. 1 kopp te.

C-YA...og tvi tvi igjen!
Jenta*S*
c.AuthorAlias Minelli27. juli 2001
Jeg beundrer dere to som tar den rensekuren! Jeg for min del synes grapefrukt smaker helt j...lig, så jeg står nok over. Jeg kjenner forresten ganske godt når jeg har mye slaggstoffer i lymfene, og det har jeg ikke akkurat nå!

Lykke til! Fortell gjerne underveis hvordan du føler deg i kroppen og ikke minst i hodet!

God helg!

Klem, Minelli
c.AuthorAlias victoria27. juli 2001
Hei Gunilla!

Jammen er dere noen tøffinger som har startet med denne rensekuren!! :-) Kjempefint at dere skriver frem og tilbake her, for vi er mange som lurer på hvordan dere klarer det! Skal forsøke denne selv når jeg kommer hjem fra ferie om en ukes tid. Stå på jente, 3 dager går fort vettu!
Klem fra Victoria.
c.AuthorAlias ALvegirl27. juli 2001
Du imponerer! Må være gøy å vite at du snart er ferdig med kuren!! Fy søren! Håper det er meg om ikke så alt for lenge..... Well - du får oppdatere oss på hvordan du føler deg under renselseskuren (høres halv"religiøst" ut i mine ører).
Nå skal jeg hoppe innom Jenta*s* og spørre litt mer om kuren hennes. Kanskje jeg ogsåå føler for en liten opprensking!!! :)

Clean-to-become- Alv
58,3 kg

Hulk! Hulk! Jeg tror jeg begynner å bli småsprø...

Burde sikkert ikke veie meg hver dag, men hittil har det fungert veldig bra. Har kontroll fra dag til dag, og vet mer om hvilken mat som gir tung mage, og hvilken man tåler litt mer av... :-)
Så nå gjorde jeg noe dumt i går kveld. Trente relativt seint og ble så fryktelig sulten. Dette resulterte i en diger skål med pasta og ost.... :-(
Så jeg satser på at den ligger som en murstein godt plantet i magen min....
8 i heiagjengen
c.AuthorAlias RH26. juli 2001
Huff! Du som gjorde egentlig noe veldig godt for kroppen din ved og trene sent! Det dummeste er nok det at du spiste pasta i denne salaten din. Pasta er veldig dumt og spise sent på kvelden fordi det er veldig tungt å fordøye.

Men stå på dette går bra skal du se!
c.AuthorAlias Alvegirl26. juli 2001
Hei ! Takk for kosli kommentar! Du...... for det første så får nok den pastaen deg til å spise mindre i dag. For det andre: De grammene du har ekstra i dag har du jo ikke lagt på deg...det er ikke akkurat fett. Det er jo bare litt pasta som ligger og kukkelurer i magen. Som du så så hadde jeg en liten sprekk i går selv... Hva skal jeg si? Se framover! I dag er en ny slankedag for oss.... Og som du sier - kroppen trenger å bli lurt en gang i blant... Det var det vi gjorde i går - ikkesant......?

Ha en fin slankedag!!!!!

Lure - Alv
c.AuthorAlias Jenta*S*26. juli 2001
Heeei!
Ikke "gråt"!*S* *gir deg et lommetørkle*:0)
Dette går over, og pasta ER tungt fordøyelig ja,spes.om kvelden! Ang.rensekur menyen..hvis du ser i dagboka mi i slutten av juni en gang...så står hele menyen der for de 3 dagene. I tillegg skal jeg skrive inn alt jeg spiser og drikker denne gangen også, så hiv deg på!!
Jo flere, jo bedre*S*!

LYKKE TIL VIDERE!!
DU klarer dette:0)!
Klem fra Jenta*S*
c.AuthorAlias Minelli26. juli 2001
Ja, det er et slit når vekta hopper opp og ned hele tiden, men trøst deg med at de ekstra grammene bare er pasta som ikke er fordøyd ennå! Det er nok ikke fett, ser du!

Kom igjen Gunilla, ingen grunn til å uroe seg unødig!

Klem, Minelli
c.AuthorAlias Jenta*S*26. juli 2001
Ok*S*!
Jeg tar deg på ordet!!
Kult da! Jeg skriver inn menyen for dag 1 for deg da:
Når du står opp: 1 stor kopp varmt vann med sitronskive oppi.
(Helst kokt i vannkoker om du har)
Hvis ikke bruker du ei gryte
Litt presset sitron oppi.

Frokost: 1 glass appelsinjuice.
1 rød grapefrukt.
1 kopp te eller kaffe.

Mellom: 1 banan.

Lunch: 1 agurk
1 fruktyoghurt

Mellom: 1 glass skummet melk

Middag: Grønnsakssuppe.Du koker opp alt 1 dagen, tar i dobbelt med vann, og alle grønnsaker du vil.Lar det stå til det er kaldt og setter i kjøleskap.
Salat: Oppkuttet hodekål,eple,rå løk, litt hvitløk,rødbeter.
På den kan du ha yoghurt dressing.
(Har glemt å skrive inn på handlelista, så det oppdaterer jeg)

Kveld: 1 frukt...jeg tar litt vannmelon.

That's it. Ikke SÅ ille skjønner du*S*...selv om det ER vanskelig,men det er verdt det også da:0)!
Lykke til!

Klem igjen!
c.AuthorAlias Isa26. juli 2001
Hei og tusen takk for kommentar !

Vei deg igjen i morgen, eller lørdag så skal du se at det går MYE bedre ! Vi som veier oss hver dag må regne med litt opp og nedturer !!

Isa
c.AuthorAlias ingrid26. juli 2001
Hei!
Takk for koselig kommentar!
Oida... "Etter den søte kløe kommer den sure svie", er det ikke det det heter? Men, det er ikke de få, små enkeltutskeielsene som teller, husk at det er den jevne, "smale sti" som virkelig gir utslag! Litt variasjon fra dag til dag vil det uansett være, så ikke ta det så tungt (bokstavlig talt), du. Det forvinner igjen!
Klem, Ingrid.
c.AuthorAlias ingrid26. juli 2001
Hei igjen! Svarer på kommentaren du la igjen i boka mi: Jeg driver min egen bar! Så det er klart det blir lange kvelder og mye ubetalt overtid! Det hadde jeg også regnet med da jeg startet opp for snart et år siden. Men jeg lærer noe nytt nesten hver eneste dag, det er en fantastisk mulighet til å utvikle seg selv. Skulle til tider ha ønsket meg mer regelmessig arbeidstid, men en kan ikke få alt her i livet!
Og det er sant som du skriver. Man blir nesten avhengig av denne plassen og alle koselige slankere som er her!
Klem igjen!
57,9 kg

JIPPI!! Og hurra!!

Dette må absolutt være en av fordelene med å gå sakte ned i vekt..! Det skal litt til for å legge på seg igjen også..!
Men nå har jeg lært av mine feil, og jeg skal med min beste innsats forsøke å nå ned til 57 blank til tirsdag. Er ikke helt sikker på om det vil gå, siden jeg allerede har mistet "litt" denne uka. Satser på at det er mye salt i kroppen etter endel usunne middager som har gjort at jeg har hatt mye vann de siste dagene. Det ordner seg, det ordner seg! :-)
8 i heiagjengen
c.AuthorAlias Lilly25. juli 2001
Hei, Gunilla, og gratulerer!
Tusen takk for hyggelig beskjed i dagboka mi. Jeg får vel lese igjennom hvordan du har gjort det, ettersom vi hadde samme utgangspunkt. Det kan nok hjelpe. Jeg kjenner at jeg SKAL klare det, jeg også!!
mvh
lilly
c.AuthorAlias Minelli25. juli 2001
Å, her går det nedover må jeg si!

Kanskje du når 57 i neste uke likevel? Overbevis deg selv om at du SKAL klare det, så er det lettere å motstå fristelser i løpet av uka! Hvis jeg virkelig får lyst til å spise noe jeg ikke burde, så tenker jeg meg om og spør meg selv: Har jeg lyst på dette, eller har jeg lyst til å veie en kilo mindre neste uke? Da gir liksom svaret seg selv...

Klem, Minelli
c.AuthorAlias Isa25. juli 2001
Gratulerer !!! Et nytt tall føles ålreit !

Stå på, så krysser vi fingrene for 57 til tirsdag !

Isa
c.AuthorAlias RH25. juli 2001
Gratulerer så masse! Og stå på så skal du se at du klarer 57 før tirsdag! Tvi tvi!
c.AuthorAlias Tarangai25. juli 2001
Hei.
Du kommer til å greie 57 blank. Du vet helt sikkert like godt som de fleste her hva som skal til.... Jeg går på Cambridgekur på tredje dagen, men vil ikke anbefale det.
I såfall må du være mega motivert og sta som f...Men du har jo heller ikke så mye som skal bort i forhold til meg.
Dette kommer til å gå fint.
Tarangai
c.AuthorAlias ingrid25. juli 2001
Hei!
Jippi for deg! Synes du er veldigveldig flink!!! Tror ikke 57 blank skal være noe problem for deg. Og om du ikke rekker det til tirsdag, tenk likevel på hva du har oppnådd... Du kommer garantert til å finne din trivselsvekt nå. Som du sier: Det ordner seg!
Klem fra Ingrid.
c.AuthorAlias Alvegirl25. juli 2001
Hei!!
Jeg synes du er superflink - ikke annet å si om det ! Du er en skikkelig inspirasjon for meg nettopp fordi vi hadde samme startvekt og har samme mål! Du er liksom den som viser meg st det faktisk går an ! Det er supert! Synes det er spennende å lese i dagboka di. Ser at du har tatt deg god tid til å gå ned - noe jeg også kommer til å gjøre. Det er som du sier. Raske kilo av blir raske (og fler ) kilo på. Saaakte ned i vekt - og man blir mer motstandsdyktid mot at burgern legger seg på sidebeina og den slags styggedom!!!

Alvealv
c.AuthorAlias Minelli25. juli 2001
Bare meg igjen!

Ja, jeg har smakt Dietorelle, faktisk de fleste smakene. De med karamellsmak er helt overlegne, men så er det også litt flere kalorier i dem enn de andre "bær/frukt"-variantene. Det er bare det at har jeg først begynt å spise dem, så klarer jeg ikke stoppe før jeg har spist alle sammen, og da får jeg fryktelig vondt i kjeven - og i magen! Derfor prøver jeg å holde meg unna disse også!

Klem, Minelli
58,7 kg

SKRIIIIIIK!! Ferie er en uting...!

En ting er å ha mange positive og lette tanker omkring hvor lett det skal gå å spise sunt på ferie, en annen ting er å klare å holde dette...
Hvor skal jeg begynne?
- Fet grillmat hver kveld
- Mc Donalds to kvelder
- Ostepop, chillinøtter, maryland kjeks
- Masse rødvin
- Enda mer rødvin
- Ingen trim

Jeg skjønner ikke at det er mulig...! Nå vil jeg aldri klare å komme meg ned til 57 kg til neste tirsdag...
VRÆÆÆÆL!!
Har noen en liten "lynkur" for å sette meg i gang igjen?
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Minelli24. juli 2001
Oj! Ja, den menyen der var ikke helt bra, så jeg håper du satte stor pris på den mens den pågikk!

Jeg tror ikke det lønner seg uansett med sånne lynkurer, men du kan jo prøve pulverkurer...som oftest resulterer at du går opp igjen litt mer enn du gikk ned!

Prøv å hold deg til 1000-1200 kalorier denne uka du, så går du sikkert ned en kilo ihvertfall!

Klem fra Minelli
c.AuthorAlias Minelli24. juli 2001
Hei igjen!

Takk for de trøstende ordene!

Nei, jeg er ikke flink nok til å bruke roller bladesene, men så må det være litt bra vær også, og ikke vått på veien! Ellers er det super trim for rumpe og lår, så det er jo ypperlig trim for mine problemområder!

Det ble jo ingen blading på meg i dag - har shoppet i noen timer i stedenfor - og fortvilt over alle de nye høstklærne som ikke passer meg - ennå ihvertfall!
c.AuthorAlias Isa24. juli 2001
Tror ikke det er så lurt med en lynkur, tror nok de kiloene kommer like lett på som av !

Ellers har jeg ingen hemmlighet, bortsett fra at jeg har vært veldig sta og egen !!

Lykke til !

Isa
57,8 kg

Hei og hå!

Nå virket sidene igjen.. nesten iallefall!
Sitter her som første kvinne på jobb, men motivasjonen er ikke helt på plass enda, så jeg benytter anledningen til å surfe litt...
I ettermiddag drar jeg også på miniferie, og jeg håper jeg skal klare å holde meg unna de største fristelsene....! Ferie blir ofte mye usunn mat. Men jeg har pakket fot-vektene mine i baggen, slik at når vi trasker rundt i Dyreparken skal jeg i det minste ha de på meg. Såfremt det ikke er sol og knallver... ser litt dumt ut med digre klumper rundt leggene og skjørt...?

Ha en god helg!
8 i heiagjengen
c.AuthorAlias alvegirl20. juli 2001
Hei!

Huff - jeg ser på slankedagboka di og synes du er så sinnsykt flink! Du er jo akkurat på den vekten jeg ønsker å komme med på ! Hvordan i all verden har du klart det ? Ser at du har brukt god tid....men: "hulk" Jeg vil ned nå!!!!!!!
Gi meg noen tips da ! Plis!!

Trist Alv
c.AuthorAlias Abelone19. juli 2001
Er det ikke deilig at sidene virker igjen. Selv hadde jeg anløp til panikk i går, da jeg ikke fikk logget meg på.

Når jeg skal ut å reise, pleier jeg å pakke med meg nødproviant. Noen epler og annen frukt, nutrilettbarer, en liten bøks salat, vanelig matpakke osv. Det kan være lurt, for da har du noe å ty til hvis softicesuget blir for stort.

Håper du får en fin tur.

Abelone
c.AuthorAlias pipp19. juli 2001
Kos deg på miniferien din!
Jeg reiser på langferie i morgen. Blir borte i tre uker, så det blir ei utfordring i forhold til slankinga.
Pipp
c.AuthorAlias Tarangai19. juli 2001
Hei.
Jeg hadde også tilløp til panikk i går når sidene ikke virket!
Sikkert smart å pakke noe "nødproviant" ja. Jeg drar også på miniferie i morgen, men har bestemt meg til å være flink.
Litt vin blir det nok, men ingen søtsaker.
Kos deg.
Tarangai
c.AuthorAlias Minelli19. juli 2001
God miniferie, Gunilla! Jeg har forøvrig startet en tre-ukers...

Smart tips det med reservemat...bare jeg går forbi et bakeri med pizzaboller, trenger jeg all verdens viljestyrke for å ikke motstå fristelsen...

Klem fra Minelli
c.AuthorAlias Isa19. juli 2001
Hihi ! Men hvis du går med vektene i Dyreparken, så vil jo ihvertfall andre herfra kjenne deg igjen !!??? *s*

Høres deilig ut med miniferie, man trenger jo ikke ta helt av i ferien !!

Kos deg !

Isa
c.AuthorAlias stella19. juli 2001
Hei
det var et bra tips med de fotvektene... det skal jeg prøve en gang :-) vet du hvor mye mer en forbrenner med de?

stella
c.AuthorAlias STELLA19. juli 2001
HEI ..
jeg har slike selv jeg, har også til armene ... vurderer og begynne og jogge med de (STOR GENSER)

stella
58,1 kg

Yess, yess, yess!!

Så var det ikke så mye å sture for i går likevel, for i dag har jeg "ramlet" ned til utgangspunktet igjen, uten nevneverdige anstrengelser... :-)
Merker at jeg er litt lei all slankinga nå, men samtidig gleder jeg meg til en ukes ferie hjem til foreldrene mine og til jeg skal møte slekt og venner. Blir litt morsomt å se reaksjonen.... :-)
Ellers har jeg tenkt å begi meg ut på fisketur i dag. Lovte lillemann hjemme på 2 år at han, mamma og pappa skulle på fisketur og fange levende fisk. Så nå får jeg bare håpe vi får fisk, for jeg mistenker at tålmodigheten hans ikke er av den største....!

Ha en flott dag, og skitt fiske! til meg selv... ;-)
6 i heiagjengen
c.AuthorAlias abelone17. juli 2001
Gratulere med vektnedgang.

Ble det fisk til middag eller.....
Abelone
c.AuthorAlias Ingrid17. juli 2001
Hei gjen! Takk for koselig kommentar!!!! De sju kiloene du har gått ned må da vises godt... Du får helt sikkert masse kommentarer!! Men det er ofte slik at folk er redde for å kommentere det..... Du kan ha vært syk, ha hatt problemer eller noe slikt, så det virker som om du må kjenne folk godt før de tør å si noe.....
Håper du fikk noe fisk i dag da! Det er år og dag siden jeg var og fisket, men brukte å gjøre det sammen med foreldrene mine jeg også da jeg var lita.... Mange gode minner!

Skjønner godt det du skriver om å bli lei av slanking, forresten. Alle har det vel slik til tider. Man må jo på en måte tenke på det hele tiden, og da FÅR man nok!
Men jeg merker at motivajonen holder ei stund til..... Ikke gi deg, du heller! Du er jo så nær målet!

Stor klem fra Ingrid.
c.AuthorAlias Alvegirl17. juli 2001
Hva skal jeg si!?!?
Du er kjempeflink!
Synes det er gøy å lese dagboka di, ettersom vi har ganske likt utgangspunkt og ganske så like mål!!!

Stå på !!
Dette klarer du brillefint!!

Alveline
c.AuthorAlias Tarangai17. juli 2001
Hei Gunilla.
Flott at de grammene forsvant av seg selv. Skulle ønske at mine også gjorde det.....Men man får vel ikke noe gratis her i livet!!!
Vi får stå på og holde koken.
Skitt fiske. Du får fortelle om fangsten i morgen.
Tarangai
c.AuthorAlias Ducky17. juli 2001
Hei Gunilla!
Takk for kommentar i dagboka mi. Har vært inne og sett litt på deg, og du er jo så flink! Hvordan får du det til? Har du en oppskrift? Det eneste som nytter er trening og sunn mat? Jotakk, den har jeg hørt før...:)

Ha en fin fisketur og lykke til videre!

koz Ducky
c.AuthorAlias Minelli17. juli 2001
Hei Gunilla!

Så flott med nedgangen ijen! Da vet du jo det til en annen gang, så slipper du å ergre deg unødig!

God fisketur da! Et tips..."rak" bunnen, det pleier å funke!

Klem fra Minelli
58,4 kg

Ny dag, nye muligheter....!

Ja, det er greit å ha store tanker om hvordan man skal holde seg unna all den gode maten - en helt annen ting er det å skulle klare det....! :-)
Så fredag startet med en god ferielunsj på jobb, etterfulgt av ostekake og marsipankake. Vel hjemme spiste jeg store mengder Grandiosa, før jeg på kvelden ble servert kinamat (nam!). Lørdag ble det ikke særlig bedre, ei heller søndag... Men jeg har virkelig kost meg, og når det ikke gir særlig oppsving på vekta, skal jeg vel i bunn og grunn være fornøyd. Ikke lenge til jeg ser 7-tallet nå. Er jeg riktig flink skal jeg se det til torsdag..!

Ha en flott dag!
6 i heiagjengen
c.AuthorAlias amelia16. juli 2001
Heisann!

Jeg ser at du har gjort stort framskritt! Gratulerer! Dessuten er dagboka din morsom å lese. -Hva er det egentlige målet ditt, hvor mye vil du veie før du gir deg?
Amelia
c.AuthorAlias Tarangai16. juli 2001
Hei Gunilla.
Synes du er flink uansett jeg. Det var jo en kjempesprekk det der da, men så flink du er ellers, tipper jeg du greier deg bra. Det blir nok ingen vane.
Er det ikke fint at det er mandag idag?
Tarangai
c.AuthorAlias alvegirl16. juli 2001
Hei!!

Tusen takk for oppmuntrende kommentar i dagboken min!

Det er jo deilig da, at vekten står stille etter en helg med utskeielser! Tror det er riktig å kose seg litt i helgene. Hvis man ikke har det å se fram mot, blir det vanskelig å motivere seg for ukedagene

Alv
c.AuthorAlias abelone16. juli 2001
Hørtes ut som en deilig helg.... Bare man klarer å legge det bak seg og starte på ny frisk, så er jo egentlig ingen skade skjedd.
Takk for kommentar i dagboka mi, og stå på videre.

Abelone
c.AuthorAlias Minelli16. juli 2001
Takk for kommentaren i dagboka mi!

Jeg skal kjøpe de nyeste CDene til REM, U2 og kanskje Faithless. Det må jo være år og dag siden jeg sist kjøpte en CD, og jeg kjøper det aldri til full pris! Så nå blir det skikkelig belønning. Håper jeg klarer 8-tallet innen fredag da, ferien min begynner jo på torsdag...

Klem, Minelli
c.AuthorAlias Minelli16. juli 2001
God morgen, Gunilla!

Jeg vet også at det man bestemmer seg for å gjøre og det man faktisk gjør ikke alltid blir det samme. Men, men, gjort er gjort, så nå starter vi på ny frisk. Bare ikke la utskeielsene bli like store hver gang, selv om det denne ganen ikke ga så stort utslag på vekta!

7-tallet klarer du til torsdag!
God slankeuke!

Klem fra Minelli
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.