føler meg super
Sakte men sikkert minker tallet, og det er deilig å se på :-)
nå blir det bra
Vektnedgangen var ikke stor, men merker stor forandring i energinivået mitt! Og det føles godt!!
på tide å ta fatt i problemet!
Nå er jeg lei av å gå rundt å ikke være fornøyd med meg selv. overvekten setter sitt preg på selvtilitten min. vanligvis i min alder så er det utseende som "ødelegger" men ikke hos meg. tro det eller ei så er jeg faktisk fornøyd med åssen jeg ser ut...helt til det kommer fra halsen og ned..men nå er det nok! i dag skal være dagen som forandret livet mitt.
Wish me good luck :-)