Når man går ned kommer man alltid opp!!!
Tenker ikke på vekta da, men humøret. Forrige innlegget mitt var jeg i heller dårlig humør. Nå er ting bedre. Frode blir i Hammerfest en god stund over de 2 ukene som først var planlagt men jeg har fått langhelg neste helg og da kan jeg reise oppover å besøke han, så da blir allt bra...
Ellers har ikke slankingen gått råbra, men jeg har da gått ned en 1/2 kg, og det er jo en liten start. Og på toppen av det hele har jeg hatt bursdag og spist kake i 4 dager til ende, så da synes jeg det er utrolig bra. Det eneste jeg sliter med er å få en riktig rytme i spisinga mi. Når jeg er på jobb så er det ikke alltid tid, og veldig lett å bare dytte i seg ei skive, som da blir med masse smør, majo og egg på. Ja, veldig sunt........ Men det er bare å sette igang med friskt mot og gjøre mitt beste!
Tilslutt en liten takk til ann-merete, stå på og takk for oppmuntrende ord og til Dahlia, takk og sees her og på SG.
Klem fra Grete
Ellers har ikke slankingen gått råbra, men jeg har da gått ned en 1/2 kg, og det er jo en liten start. Og på toppen av det hele har jeg hatt bursdag og spist kake i 4 dager til ende, så da synes jeg det er utrolig bra. Det eneste jeg sliter med er å få en riktig rytme i spisinga mi. Når jeg er på jobb så er det ikke alltid tid, og veldig lett å bare dytte i seg ei skive, som da blir med masse smør, majo og egg på. Ja, veldig sunt........ Men det er bare å sette igang med friskt mot og gjøre mitt beste!
Tilslutt en liten takk til ann-merete, stå på og takk for oppmuntrende ord og til Dahlia, takk og sees her og på SG.
Klem fra Grete
iset kom med et tips til meg om Nutrilettbar. kjekt å spise når jeg burde spise men overhodet ikke er sulten - og om en skulle ha dårlig tid. de har flere smaker, men jeg har bare prøvd sjokolade foreløpig.
så god start du har, nedgang på halv kilo!! KJEMPEBRA DET!!
tonnevis av slankevibber fra hecatee
Blir alltid glad når noen er innom, men nå hvor jeg følte det var lenge siden noen hadde vært innom, betydde det ekstra mye- så tusen takk!!!
Og oppfordringen din om å bare stå på videre, den tar jeg på strak arm!!!
Blir veldig opmmuntret av at noen "passer" litt på.
Det her med rytme i spisinga er faktisk veldig viktig.
Det å holde et stabilt blodsukker er alfa og omega for å lykkes med slankinga.
Med en gang man står over et måltid, eller drøyer det for lenge, faller blodsukkert så mye at man får den evinnelige sukkerhungeren.Lett da å ty til en sjokolade, eller også å overspise på neste måltid.
Sats på langsomme karbohydrater og mange små måltider.
Jeg prøver å etterleve noe jeg leste i en bok engang, nemlig det at man ikke skal spise seg mettere enn at man to timer etter måltidet ikke skal kjenne at man har spist.
Å hive innpå 3 giga måltider slik jeg gjorde før, er med andre ord ingen suksess.
Men når rytmen er funnet, faller mange ting på plass.
Jeg synes i alle fall det er enklere ikke å overspise på denne måten.Sukkerhungeren er også lettere å kontrollere med flere små måltider.
Så det anbefales med andre ord!!!!
Synes du gjør det veldig bra så langt.
Uten bursdagskake sikkert enda bedre!!!Thi-Hi!!!!
Ha en fortsatt fin dag, og god slankeuke!!!!
1/2 kilo er råbra på så kort tid!!! :) bare så du vet det liksom.. og har man bursdag.. ja så har man bursdag... Er der selv neste uke og har ikke tenkt å nekte meg selv kake.. Må jo bake den selv oxo *skratter*
Og du ble jo rundt tall.. så da er det ekstra viktig med mye feiring!!
Klemz fra Dahlia