På han igjen
Ja da var det på han igjen, fikk sjokk da jeg veidi meg i dag var hele 9 kilo tyngre siden sist(slutten av august)Hva er det som har skjedd? Men nok om det, jeg får starta med cambridge i morra. Håper å gå ned 4-6 kilo den første uka. Derette får jeg satse på å gå ned 6 kilo på de to neste ukene så den 3. novmber skal jeg være under 70 kilo. Motivasjon er på topp. Må begynne å trene igjen på mandag da går det raskere å gå ned disse fæle kiloene
Spøker du med oss eller? Å gå ned 4-6 kilo i uka er høyst urealistisk! Da er det nemlig ikke fett du går ned, siden kroppen ikke klarer å kvitte seg med mer enn 0,5 kilo fett på en uke. Det er ikke bra å gå ned mer enn 0,5-1 kilo i uka.
For å gå ned 10 kilo med varig resultat bør du bruke ca 2 måneder. For du vil vel ikke gå opp i samme tempo igjen???
Minelli