← Alle dagbøker
diarist.Alias

Gisele

42 år158 cm1 innlegg 2002 0 følgere

Start55,0 kg
Sist55,0 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå22,0
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
😄55,0 kg

ready-set-go!!!

okey, har opprettet denne dagboka av diverse grunner.. den største av alle er at jeg skal få motivasjon til å bli sunnere! jeg har slitt med det at jeg ikke greier det jeg vil mest av alt!! nemlig å spise mer frukt/grønt - i det hele sunt!

det er rart, jeg er så utrolig lei av brød produkter og alt annet.. men spiser vel egentlig det for å gjøre andre rundt meg glad! hva nå det vil si!!
men jeg har kommet til en konklusjon.. hvis jeg noen gang skal få høyere selvtillit, bli gladere i meg selv.. føle meg glad.. så må jeg gjøre det jeg vil.. sannheta er at dette med at jeg har spist det andre vil at se at jeg spiser har ført til at jeg har havnet langt nede.. synes det er på tide å komme meg ''oppver'' - bli glad!! *mitt største ønske*

det virker som ei vanskelig oppgave siden venner spiser alt det de vil ha - og bryr seg ikke noe om å spise litt mer sunnere. jeg derimot vil heller leve sunt.. (okey.. å røyke er kanskje ikke det sunneste jg da kan gjøre men.. jeg tåler jo ikke sjokolade eller sånn vanilje søtningsstoff.. så.. heh.. dårlig unnskyldning jeg vet..!!)

likevel, jeg har et håp om at denne siden/dagboka kan hjelpe meg å komme på rett spor...*krysser fingrene*

¤Gisele¤
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.