← Alle dagbøker
diarist.Alias

Gea

50 år170 cm3 innlegg 2002 0 følgere

Start85,0 kg
Sist85,0 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå29,4
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
1. august 20023. august 2002
😌85,0 kg

Helg

Ja ja så er det helg igjen da....Helg og mange søte fristelser... En ernæringsfysolog jeg var hos en gang sa til meg at det er hva man putter i seg i hverdagen som teller.. for de er det flest av...og det er jo sant... Men alikevel å skeie ut en hel helg,det blir for dumt nå som jeg er så godt igang!
Men de siste dagene har jeg ikke fåt sjekket vekten min,så i dag må jeg ut å handle meg vekt, så jeg får bare krysse fingrene mine og tvi tvi! Vel egentlig så er jeg fornøyd uansett om jeg har tatt av eller ikke,jeg har iallefall begynnt å gå lange turer og jeg merker allerede at formen har blitt bedre!
Fortsatt god helg :-)
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Imy😃20. august 2002
Hei,

Hvis det er lenge siden jeg har spist, så prøver jeg meg med en frukt. Hvis jeg blir altfor godtesjuk, så pleier jeg å ta finne fram to dumle. Den første skal nyyytes leeenge, ikke spises opp med en gang. Kanskje er jeg kvitt søthungeret etter en, og da kan den andre legges tilbake i skapet igjen (og føle meg ganske flink). Hvis ikke går den andre dumlen samme vei som den første... Samboern min spiser godteri når han føler for det, så det er alltid godteri i skapet (veldig fristende, men på kontrollert avstand). Det aller verste noen kan gjøre mot meg (i et slankeperspektiv) er å sette fram en bolle med sjokolade. Det "fremkaller" søthungeret og spisingen min blir ukontrollert.

Lykke til med slankingen, men det skader jo ikke å spise noe søtt i ny og ne.

Har du funnet en bra vekt, forresten? Jeg skulle ha funnet meg en ny vekt for lenge siden. Har lovet Bratsj å tipse henne om jeg finner en rimelig en, men jeg har ikke fått somlet meg til å sjekke priser og sånn enda.
c.AuthorAlias skalned😃8. august 2002
Hei!

Ernærimgsfysiologen har rett, men du har nok litt rett du og :-) Håper du hadde en fin helg. Så fint at du føler at du er kommet i bedre form!
c.AuthorAlias Alijana😃4. august 2002
Hei og velkommen!
5 km hver dag høres ut som en god idè.
Hva er målet ditt? Håper du når det! Her finner du i alle fall tips, råd og støtte.
Lykke til!
Klem Alijana
c.AuthorAlias Monica1233. august 2002
Hei og velkommen hit!
Ernæringsfysiologen har jo rett. Det er flest hverdager. Men som du sier, utskeielser HELE helga kan vel bli litt i meste laget da. Så fint at du trimmer! Det er kjempeviktig. Lykke til!
😀85,0 kg

5 km


Heisann!
Ja tenkte jeg fikk skrive litt i dag oxo. Dagen har ikke vart så lenge enda, men jeg har iallefall fått beveget kroppen min noe. Nå skal jeg reise til byen og handle meg litt utstyr slik at gåturene mine blir lettere å gjennomføre. Jeg har som mål å gå fem km hver dag, så tvi tvi!
Ha en riktig fin helg alle sammen!
Hei og hopp :-)
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias skalned😃2. august 2002
Hei!
Ser at du har kommet godt i gang og har en fin innstilling! Søthunger: har fått tips om å tygge tyggegummi eller pusse tennene eller noe lignende. Er ikke alltid tyggegummi jeg tenker på først når jeg får lyst på noe søtt, men vet at mange har god nytte av det. (Og har tenkt å bli flinkere til det selv også).
Lykke til!
c.AuthorAlias tulipanen😌2. august 2002
Velkommen hit. Her vil du finne mye hjelp og støtte,.For tiden er det litt rolig her pga ferietid, men nå utover skal det begynne å hjelpe.

Fine tanker du har! Det å være sunn og at du må ta utgangspunkt i den kroppen du har..

Jeg for miin del har egentlig en veldig spe bygning og burde være litt slankere for helsa sin skyld.

Mulig du nå tenker" Hva er det hun er misfornøyd med som veier under 60" MEn så enkelt er det ikke!

LYKKE TIL

Klem fra meg
😃85,0 kg

Komme i form

Heisann!
Idag har jeg vært flink å gått 5 km i raskt tempo, uten en stans!
Dette er min første dag på slankere.com og jeg fant siden da jeg brukte søkeordet "slanking".
Jeg ble optimist da jeg fant denne siden, og jeg tror det vil være veldig motiverende for meg å bruke denne siden, i kampen om kiloene.
Egentlig er de kiloene jeg har ikke det værste, selvsagt ønsker jeg meg en slankere figur, men det viktigste for meg er å komme i form og få en bedre helse. Jeg har nå kommet til det stadiet at jeg må gjøre en vesentlig endring når det gjelder kosthold og mosjon. Jeg har en samboer som ønsker det samme, og derfor er det mye lettere å komme i gang!
Jeg har alltid akseptert den kroppen jeg har, jeg har har en kraftig kroppsbyggning og det må jeg alltid ta i betraktning, når jeg tenker på kiloene.

Er det noen som har noen gode råd mot søthunger tar jeg gjerne i mot dem, har prøvd krom.... Jeg er veldig glad i søte ting men jeg har diabetes så jeg må passe på, men det er ikke alltid like lett!
Dette var nok om meg for denne gang, men jeg gleder meg til å lese andres dagbøker,for å høre hvordan dere holder motivasjonen i gang
Ha en fin dag alle dere!
Hei og hopp fra meg :-)
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.