Manner meg opp
Har bestemt meg for å begynne å slanke meg. Må tenke på helsa. Føler meg helt forferdelig. Tenker å starte den 4.januar 2016
1 i heiagjengen
medasen😃2. januar 2016
Tenker å starte 4.januar jeg også. ønsker deg masse lykke til! :)