Fy flate!!!!!
Har vegd meg på ei ny digitalvekt... vekta til svigermor stemmer ikkje... Så eg er 12 kg tyngre enn ka eg trudde... :-(
Det er så forbaska surt... men det er bare ein ting å gjere med det... FORTSETTE!!!!!
Stiv, støl og SVETT!!!
Å fysjom til dårleg form eg er i!!!!
Har ikkje vore noko særleg aktiv sidan eg vart sjukemeldt for eit år sidan.
Eg, gubben og bikkje har vore ute på tur idag. Gjekk opp på ein liten "fjelltopp". Merka at melkesyra steig i beina allerede etter 50 meter!!! Og så sinna som eg vart på gubben da han stod der og kaldglisa av meg!!! (han vart litt andpusten på slutten han også gitt.... hehehehehe)
Men turen var verd alt sliten da eg kom opp på toppen. Flott utsikt da gitt!!!
Og så føler eg meg litt stolt av å ha vore aktiv og trimma idag!!! :-)
Koss det går med vekta mi veit eg ikkje. Har ikkje vekt sjølv så det er ei stund sidan eg har kravla opp på den. Får vel besøke svigers ;-)
Vanskeleg å begynne :-/
Takker for alle dei koslege kommentarane eg fekk!!! Det var motiverande!!! :-)
Eg synest at det er vanskeleg å komme skikkeleg igang!! :-(
Har vore flink og (nesten) ikkje kjøpt sjokolade. Kjøpe meg kun 2 små da eg var i sverige!! I går var eg på Rimi og handla og kjøpte kun SUNN mat!!! Samboaren min kjøpte godteri, men eg greidde å la vera!!! *stolt*
Eg synest det er vanskeleg å få til eit skikkeleg kosthold om dagen. Eg går heime og er dagmamma til 2 unger. Får liksom ikkje "tid" til å ete, kun frukost i lag med barna. Har liksom ikkje sultfølelse. I helgane er det enda verre... da kan det hende at eg et bare ein gong om dagen, og det er middag. Vanskeleg å komme ut av det!
Den første dagen...
Oi oi...
I dag har eg bestemt meg for å begynne å slanke meg!
Sliter med depresjon og ein vektreduksjon vil vera positivt for meg. Og det at eg skal GIFTE meg neste sommer er jo også motivasjon nok!! Har ikkje lyst til å sjå ut som ein "kjempe marengs" som triller opp kyrkjegolvet!
Har vore innom sidene til Grete Roede og funnet ut at neste kurs her i bygda skjer den 27. august. Fram til da må eg gjera meg hard og holde på motivasjone min!!
Vil bare tipse deg om at vi er mange som har lest boka til Fedon Lindberg om glykemisk indeks og kost i balanse. Han forklarer hva kroppen trenger for å holde et jevnt blodsukker, og dermed jevnt humør, mer energi, mindre søtbehov og ikke minst lavere vekt. Ta en titt på www.vektibalanse.no eller sjekk dagbøkene til Augusta, Jojoen etc hvis du vil se at det funker! Selv har jeg kastet vekta og kuttet ned karbohydrat-inntaket til et minimum. Det føles bra!
Lykke til!
Ally
Håper det fortsatt går bra med deg og dine gode fortsett.
Håper den nye vekten ikke ga deg så altfor stort sjokk, vi er mange som har opplevd lignende...
Fortsatt god slanking!!
Slankehilsen fra Sussi
Kjenner til problemet, med å plutselig finne ei vekt som "forteller sannheten". Det er rett og slett grusomt!!! Men husk vekta er ikke det viktigste, det viktigste er å gå inn i omfang!!!
Du får gjøre slik som meg, jeg begynte meg å henge ei bukse jeg skulle krympe inn i på veggen. Det er motiverende, og i går var jeg hos Fretex med buksa fordi den er alt for stor. Nå her jeg hengt opp en kjole som er alt for trang (utrolig hvor menge valker en har når en går i tettsittende klær), så nå skal jeg inn i den!!!
Men du får ha lykke til, jeg kan anbefale Nutrilett barer som mellom måltid. Jeg liker best den med frukt musli.
Klem Måne
Trøsteklem fra bompi
Tenk på bryllupet som skal være.. det må da være en kjempe gullerot. Jeg var forresten i bryllup forrige helg, og jeg var så glad det ikke var meg som skulle gå opp kirkegangen i kvit kjole. Jeg syns det var godt å hjemme meg litt i min svarte kjole...
Stå på - vi kan hjelpe hverandre - HELT gratis til og med.
KOZ BOGGI