← Alle dagbøker
diarist.Alias

Fråtsa

54 år173 cm40 innlegg 2002 0 følgere

Start85,7 kg
Sist78,0 kg
Endring−7,7 kg
BMI nå26,1
📉 Ned 5+ kg📓 10+ innlegg🔥 7 dager på rad
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
18. mars 200221. juni 2002
😵78,0 kg

saaaaaakte

Det går så utrolig sakte for meg å gå ned i vekt. Ikke har jeg vært særlig flink heller. Ned gangen nå kan jeg takke nok en tannoperasjon for.
😊78,5 kg

Vektreg.

Har ikke tid til å skrive noe bortsett ifra at det har vært en utrolig bra dag.
😟79,1 kg

JEG GIR OPP

Vet ikke om jeg gidder dette noe mer. Synes ikke at jeg blir noe tynnere. Føler meg som en elefant med verdens største legger og lår. Jeg er jo tykkere rundt leggene enn dere er rundt lårene.
Nå er det bare 5 uker til jeg skal til syden også, jeg klarer ikke å gå med 7 kg i løpet av den tiden. Det er like mye som jeg har klart til nå. Er IKKE imponert over meg selv, skulle ønske jeg var like flink som dere andre, men jeg er vel for svak når det kommer til god mat.
Vet ikke hvorfor jeg er så deprimert, jeg har verdens beste familie, kjempe snille venner, vannvitige bra kolleger osv, Allikevel føler jeg meg som en "dott".Synes alle har det bedre enn meg og at alle klarer mye mer enn meg.
😊79,1 kg

Bare vektreg.

.
😛79,1 kg

Lei av is og suppe

Er fornøyd med vekta, men dette er kiloer som jeg kommer til å legge på meg igjen med en gang jeg begynner å spise igjen. Jeg er rimlig lei av is og supper.
Gruer meg til tirsdag for da bærer det tilbake til sykehuset for å fjerne stingene, men da blir det sikkert lettere å spise igjen. Jeg tror jeg utsetter operasjonen av de to siste tennene til etter ferien, det har nemlig gjordt veldig vondt . Gleder meg til hele denne prosessen er ferdig, men da har vi kommet til desember. SYKT.
😟79,4 kg

NY OPERERT, AU

Igår fikk jeg fjernet 2 melketenner og skrudd inn 2 skruer, og om 4 mnd kommer de nye tennene mine. Så her sitter jeg med hovet skinn og alt jeg klarer å spise er is. Det eneste som er greit med dette er at vekta gjorde ett hopp i riktig retning. Skriver mer når jeg føler meg bedre.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias freya😄30. mai 2002
Heiann Fråtsa!!!!
Bra å se at du overlevde operasjonen! Du fikk masse sympati på jobben i går:=)
Håper hevelsen går ned snart ,og at du føler deg bedre.
Og grattis med nedgang!

Klem fra Freya
😑80,8 kg

NERVØS

Imorgen er det d-dagen, jeg skal opereres i munnen. Fjerne ett par tenner og skru inn noen skruer. Herlig!!!!!!!
Fordelen er at jeg kanskje ikke for spist noe annet enn suppe ett par dager og at vekten da gjør ett hopp.
Har innsett at det må et kraftt-tak til for å nå målet mitt på de få ukene som er igjen til ferien, men jeg gir ikke opp før jeg sitter på flyet. Regner med å holde på en stund, det tar vel også litt tid for å stablisere vekta når målet er nådd.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias trixi🙂28. mai 2002
Hei hei...
Så du er mitt inni sånne tannlegetider du også? Men leste jeg ikke helt feil så det ut som om du gledet deg? hmm...hehe
Jeg slipper å skifte ut tenner jeg da, men ikke sant det blir godt med tenner uten skavanker? Skal selv tilbake til tannlegen på torsdag...

Har rotfyllt min første tann i dag, så det blir nok suppe på meg også i dag.. hihi, vi får håpe det hjelper oss til å tyv-fyke litt nedover på vekta!

Lykke til i morgen! Og ha en fin dag videre!
😵80,9 kg

Bare vektregistrering

Har masse å gjøre idag så det får holde meg vektreg.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias trixi😉27. mai 2002
Ja, nå er det på tide at du kommer ned til 70-tallet!
Slenger ut et tau til deg...så skal jeg prøve å dra deg nedover!
Ha en fin uke!
Klemmer fra trixi
😐81,0 kg

KJEDELIG

Det er så utrolig kjedelig å veie det samme dag etter dag, det er ikke noe særlig motiverene. Håper at vekten går nedover snart
☹️81,0 kg

VEKTDOM

Jeg vet ikke helt hva jeg synes om vekten. Klart at jeg burde ha å gått ned mye mer enn det jeg gjordt siden jeg begynte, men på en annen side så har jeg bare gått opp 900 gr.( har ikke vært flink i hele tatt de siste ukene) Håper jeg klarer å ta meg selv i nakken slik at jeg en gang klarer å komme ned i normalt vekt.
Badet er ikke ferdig ennå, ting tar tid. For tiden synes at livet stinker, det er så masse jeg har lyst til å gjøre som jeg ikke har penger til.
Skulle kjøpe meg nye møbler, men så ryker badet, bilen skal på service ( minimum kr 8000.-), har melketenner jeg må trekke for så å sette inn implantat ( kr 80 000.-) Trygdekontoret skal dekke ett visst beløp av dette, men hvor mye klarer de aldri å oppgi til meg. Dette skjer allerede til tirsdag. HEL...E
😵80,1 kg

Hjelp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nå er det under en uke til badet er ferdig og jeg får vektdommen. Tror ikke det blir en festlig opplevelse, matinntaket har vært som "i gamle dager". Men jeg har noen dager på meg til å rette opp litt, Håper ikke at vekta viser så mye mer enn den gjorde, men jeg er redd for det. Lurer egentlig på om jeg klarer å slanke meg ned til 70-73 kg.
Det ser veldig svart ut nå, men jeg for prøve å ikke ta alle sorgene på forskudd. Håper at noen kan gi meg ett realt spark bak, slik jeg blir flinkere.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias skalned🙂21. mai 2002
Stå på! hvis du holder deg til planen din klarer du å komme ned. Vet det kan virke svart iblant, men så går pilen på vekta riktig vei igjen, det er jeg sikker på!
c.AuthorAlias trixi😉21. mai 2002
Hei hei, takk for kommentar!
Ja, vi veide vel det samme da vi startet. Men jeg har visst vært heldig jeg da, i og med jeg har gått så mye ned. Det har nok noe med å gjøre at jeg nekter meg selv å skeie ut. Det hjelper på vekta det.
Nå har du en uke på deg før veiinga, du har masse sjanser til å svære sunn da, stå på! Og ikke fortsett som i "gamle dager", for a går det bare en vei.
Dette kan du fint klare, klemmer
😐80,1 kg

Tror ikke dette går rette veien

Har ikke veid meg på lenge, badet gikk til helvete . Alle flisene har blitt hogd opp og jeg venter på at nye skal bli lagt. Gidder derfor ikke å veie meg før badet er ferdig.
Ellers så har jeg fråtset altfor mye i hele helgen så jeg gleder meg ikke til å veie meg. Her må det en real innstramning til hvis jeg skal gå ned mer.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Freya15. mai 2002
Heeeisann !!!

Så kult at vi skriver igjen begge to!
Prøver å legge opp et morsomt bilde til deg her, håper det funker!

Nå er det tilbake til rugsprø og epler for oss, ikke sant?
Ikke mer gryte og rosa fisker!
Klem fra Freya
Bilde
80,1 kg

PÅ RETT VEI

Dette liker jeg, det er så deilig når det går nedover sakte men sikkert. Håper dette vil fortsette.
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias freya14. mai 2002
Hei Fråtsa!!! Hvor blir det av deg????
Jeg skal nok sørge for å dra deg med i dragsuget, for jeg er tilbake for fullt!!

Vi må motivere hverandre vet du!
Håper du kommer tilbake igjen!
Klem fra Freya...
c.AuthorAlias trixi😌2. mai 2002
FLott, nå er du like ved 70-tallet!
Kjempebra!
Klem fra trixi
c.AuthorAlias Bitten😃2. mai 2002
Heisann du er tar jo snart farvel med 80 tallet, deilig hva? Du er så flink så :) Gjør ikke om det går seint bare det går nedover, for alle bekker små gir en stor å, som ordtaket sier ;) Ønsker deg lykke til videre og god helg :)
Lykkeklemmer fra Bitten :)
😃80,4 kg

DEILIG

Det er så utrolig deilig å se at vekta går nedover litt hverdag. Er litt spent på hva vekten vil vise etter helgen, grunnen er at til torsdag fyller sønnen min 3 år og det skal feires 3 dager til ende. Jeg håper at jeg klarer å være "litt" tilbakeholden.
Merker veldig godt at magesekken har krympet, orker ikke like mye mat lenger og det er jo en stor fordel.
Håper at nedgangen vil fortsette til jeg har nådd målet mitt.
😀80,8 kg

HÅP

Det er deilig å se at vekta forsetter nedover, selv om det ikke er det helt store hoppet så hjelper det. Håpet om å nå målet til ferien øker etterhvert som kiloene forsvinner.
Gleder meg no´ helt utrolig til å se 7- tallet.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias trixi😊28. april 2002
hei hei!
Ja nå går det jevnt og trutt nedover med deg! Det er flott!
Hva var målet ditt til sommern?
Vedder på at du i løpet av neste uke ser det flotte 70-tallet! Og tro meg, det er utrolig godt!
Lykke til Fråtsa!
Klem fra trixi
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.