Nå vil jeg prøve
å følge opplegget i FitForLife bøkene. Har lest og lest de siste kveldene så øyet er blitt stort og vått.
Lurer på om det er noen her som har erfaringer med å følge det prinsippet?
Jeg ønsker selvfølgelig å gå ned i vekt, men jeg håper at dette opplegget vil gi meg mer energi, merker veldig godt at jeg blir trett og uopplagt etter et måltid med feil mat. Er etter hvert blitt klar over at jeg ikke har så godt av bl.a. brødmat, melk og poteter, det er som om kroppen "surner", føler meg stiv i leddene og i elendig form.
FitForLife opplegget synes jeg virker veldig bra, har tenkt å starte med noen dager med bare frukt og grønt for å teste ut om det har like god virkning som det står i bøkene.
Så nå venter jeg spent på om noen her har forsøkt å leve på en slik diett.
Lurer på om det er noen her som har erfaringer med å følge det prinsippet?
Jeg ønsker selvfølgelig å gå ned i vekt, men jeg håper at dette opplegget vil gi meg mer energi, merker veldig godt at jeg blir trett og uopplagt etter et måltid med feil mat. Er etter hvert blitt klar over at jeg ikke har så godt av bl.a. brødmat, melk og poteter, det er som om kroppen "surner", føler meg stiv i leddene og i elendig form.
FitForLife opplegget synes jeg virker veldig bra, har tenkt å starte med noen dager med bare frukt og grønt for å teste ut om det har like god virkning som det står i bøkene.
Så nå venter jeg spent på om noen her har forsøkt å leve på en slik diett.
Jeg holder på å legge om kostholdet mitt til fitforlife.
Har fulgt det lenge,men nå har jeg gått inn for å gjøre det 100%.Så langt fungerer det kjempebra.
Spiser bare frukt frem til tolv.Og vann selvsagt.
Der har blitt en stor forandring for meg.Jeg har dårlig forbrenning.Uten at det skal bli for mye do snakk...så må jeg fortelle at før måtte jeg skjeldent på do.Men nå fungerer kroppen mye bedre.Den skiller ut avfalls stoffene om morningen.Og det må jo bare være bra!
Etter tolv på dagen spiser jeg knekkebrød eller salat.
Så venter jeg tre timer til middag.(I det siste har jeg spist varm lunsj istedenfor middag)Det hjelper å tenke på at magen må få bli ferdig med å fordøye maten før jeg begynner på neste måltid.
En merkelig ting jeg har oppdaget er at snope suget har nesten forsvunnet....
Litt uvant å ikke drikke masse vann til måltidene,men det går greit.
Jeg spiser ikke brød eller knekkebrød med gjær.(overproduksjon av candida)
Det har blitt en stor forandring for meg.Føler meg mye bedre i kroppen!!
Ikke se på det som en diett! Jeg spiser hele tiden!
Du trenger ikke å gå sulten!
Jeg har litt problemer med å heletiden ha salat tilgjengelig.
Tar litt tid å lage.Men har løst det med å alltid ha frukt i veska.De dagene det ikke blir salat spiser jeg ekstra mye frukt.
Jeg anbefaler deg å prøve!!!!!!!!!
Jeg har ikke gått ned så mye,men føler meg mye bedre i fysisk og psykisk form.
Melkeprodukter har jeg kuttet ut.Kansje litt ost innemellom.
Drikker bare vann og freskpresset fruktjuce.
Hva sier du?Lyst til å prøve?
Bli med da vel!
Klemmings Kim
Har ikke prøvd dietten, men syns den hørtes veldig spennende ut. Kan du skrive litt mer om den?
Ellers så vil jeg ønske deg velkomme til sidene. Skal følge med deg.
Klemmer fra tutu